Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Tulehan ihana nainen mun luo, niin helpotetaan vähän tätä ikävää ja kaipuuta ja keskustellaan myös pitkän kaavan mukaan. Ohjelmassa olisi rentoutumista ja nautiskelua. Olisi ihana hemmotella sua pitkän ja raskaan viikon jälkeen. Huh, en tiedä mitään parempaa kun me. 🧡
Ihanan naisen alkukirjain tai muu tuntomerkki?
Ainoa on asia mitä en ymmärrä. Mitä pelkäät? Minä se tuskin olen. Haluaisin todella kuulla huolesi ja murheesi. Niin pajon sinulle kertoisin, ikävää ja ihanaa.
Haavejoulu kuulosti ihanalta. Jotakin lisäisin, jotakin vähentäisin, mutta somaa olisi.
En muuten syö kinkkua, kun olen ollut jo vuosikausia ilman lihaa.
Mikä se oli se sinun suhteesi ananaskonvehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Neutraali. Eivät suosikkeja, mutta ei nissä vikaakaan ole.
Okei, jos minut vielä nähdään tupakoimassa niin saa läimäyttää (ainakin henkisesti). Joku roti tähänkin itsensä sabotoimiseen. Tuhkakuppipäivät olkoot menneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi :(
~ beige
Väritön ja neutraali?
Vierailija kirjoitti:
En välitä konvehdeista ylipäätään, ananaksella enkä ilman. Pizzaan ananas kuuluu kyllä
Vierailija kirjoitti:
I have nothing to say to you 🤔
Why?
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudenaikaan nainen ei juurikaan poistunut kotiluolastaan. Tämän takia nainen on arka edelleenkin. Mies taas on utelias matkaaja.
Ja senpä vuoksi nykymiesten mielestä naisten tulisi tehdä kaikki aloitteet (paitsi, jos on tosi kaunis)?
Joulupöytääni ananas ei ole koskaan kuulunut. Ei sillä, etteikö voisi kuulua. Kaivattuni voisi imeskellä ananastani, siitä pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudenaikaan nainen ei juurikaan poistunut kotiluolastaan. Tämän takia nainen on arka edelleenkin. Mies taas on utelias matkaaja.
Tämä sen selittääkin. Ehkä mä oon vahingossa tupsahtanu aikakoneella tänne.
Vierailija kirjoitti:
En muuten syö kinkkua, kun olen ollut jo vuosikausia ilman lihaa.
Mainiota. Jää mulle enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri poistui sellainen joulujuttu, että oksat pois :)
Minä ainakin ehdin lukea sen :)
Mä en ehtinyt, voisiko sen kirjoittaja laittaa sen uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja senpä vuoksi nykymiesten mielestä naisten tulisi tehdä kaikki aloitteet (paitsi, jos on tosi kaunis)?
Jos kiinnostaa, tekee aloitteen. Jotkut naiset tähänkin kykenevät.
Perään joka kertainen itku siitä, miten ei voi tietää onko mies tosissaan jos nainen tekee aloitteen ja muut tekosyyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistelmä:
Touhuamista, yhdessäoloa, PATJAN JOUSIEN TESTAAMISTA, ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kilsan pituinen kertomus siitä miten käyvät saunassa ja avaavat lahjat
I have nothing to say to you 🤔