Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee

Vierailija
17.11.2024 |

että onpas täällä ihan outoa porukkaa.

Kommentit (318)

Vierailija
61/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset)  miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti. 

En halua yleistää mutta usein suomalainen mies etsii siitä kauniista naisesta jonkun muka epäkohdan, josta suomalaisen miehen on sitten pakko tälle naiselle kertoa. Ulkomailla kehutaan Suomessa haukutaan. 

Joillakin on todella huono itsetunto eikä mitään käytöstapoja ja sitten ihmettelevät miksi ovat yksin. 

Vierailija
62/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset)  miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti. 

Tässä mun ja vaimon parhaat 4v suhteen ajalta..

Hän otti työn vastaan johon ei ollut pätevä. Sai kovemman alkupalkan kuin muut. 

Hänelle tarjottiin suoraan töitä toisesta yrityksestä, alalta johon ei ole pätevä. Eikä omaa kokemusta. Hauskaa tässä on se että haastattelun hoiti paikallis johtaja " ohitettiin rekryt, psykologiset testit ym".

1 työsuojeluun mennyt ahdistelu. Alkoi esimies ilmestyä vähän liian usein meidän kotitielle. Ja muutenkin yritti pakottaa reissuihin y

Provosi heikkenee entisestään, nyt vaimo ei vaimoon kohdistuvien ahdistelujen ja miesten sekoilun takia sinulle enää kelpaisi :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän aina kun, miehestä on joku kaunis nainen näkyvillä. Ottaa minusta yleensä jollain tapaa kiinni ja pitää melkein kuin ihmiskilpenä. 

Mistähän tämä johtuu? Mä nimittäin teen samaa vaimon kanssa.

Vierailija
64/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Incelit elää ihan omissa maailmoissaan, palaa sinne kiitos 

Vierailija
65/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ankeaa jos toimistossa oli sen näköisiä naisia kuin Halonen oli Stubbin virkaanastujaisissa.

Vierailija
66/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆

Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis 

Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.

Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.

Kyllä meillä on töissä omaa ihanuuttaan täynnä oleva kaunis nainen, joka herttaisesti lässyttämällä pääsee kaikista virheistään ja vastuistaan kun vaan selittelee, voi kun en mä muistanut, voi kun en mä ehtinyt. 

Miten tämä liittyy naisen ulkonäköön mitenkään?

Vierailija
67/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen työpaikalla saa miehet riitelemään jopa tappelemaan tästä naisen "suosiosta". 

Vierailija
68/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ankeaa jos toimistossa oli sen näköisiä naisia kuin Halonen oli Stubbin virkaanastujaisissa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010267033.html

Vierailija
69/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun ja vaimon parhaat 4v suhteen ajalta..

Hän otti työn vastaan johon ei ollut pätevä. Sai kovemman alkupalkan kuin muut. 

Hänelle tarjottiin suoraan töitä toisesta yrityksestä, alalta johon ei ole pätevä. Eikä omaa kokemusta. Hauskaa tässä on se että haastattelun hoiti paikallis johtaja " ohitettiin rekryt, psykologiset testit ym".

1 työsuojeluun mennyt ahdistelu. Alkoi esimies ilmestyä vähän liian usein meidän k

Ei ole edelleenkään Provo. Ei vaan sen takia en ottaisi uudelleen tätä elämää. Koska mun itsetunto ei oikein meinaa kestää. Ei oo ihan helpointa tajuta että jokaikinen päivä on uus mahdollisuus löytyä joku ihan eri tason mies kuin minä.

Vierailija
70/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli respaan nuori kaunis nainen joka oli erittäin pätevä ja hyvä tekijä. Lopulta päätyi lähtemään itse koska meno meni ihan omituiseksi vaikka ei tehnyt mitään väärin. Pari äijää kävi ihan kierroksilla ja naiset olivat vihaisia. Työntekijät korkeakoulutettuja akateemisia  asiantuntijatehtävissä olevia ihmisiä. Noloa. Roolit rauhoittui kun kaunis nainen irtisanoutui ja lähti. Todella omituinen kuvio mitä seurasin muutaman kuukauden taka-alalta, oma osastoni on kauempana rakennuksessa. Sääli sille respan tytölle, kiltti ja hyvä ihminen. Ja olen siis 5-kymppinen nainen itse.

Vierailija
71/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän aina kun, miehestä on joku kaunis nainen näkyvillä. Ottaa minusta yleensä jollain tapaa kiinni ja pitää melkein kuin ihmiskilpenä. 

Ankkuri todellisuuteen ja arkeen ehkä 😃.

Vierailija
72/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆

Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis 

Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.

Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.

Kyllä meillä on töissä omaa ihanuuttaan täynnä oleva kaunis nainen, joka herttaisesti lässyttämällä pääsee kaikista virheistään ja vastuistaan kun vaan selittelee, voi kun en mä muistanut, voi

Varmaan siitä et ruma nainen olis saanu jo potkut.

Vierailija
73/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
74/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankkuri todellisuuteen ja arkeen ehkä 😃.

Joo en tiedä ja toi tulee ihan alitajuisesti. En edes ajattele mitään siinä.

Vierailija
75/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.

Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.

Vierailija
76/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä oletat että kaikki on valhetta mikä ei sovi sun ajatusmaailmaan?

Vaimo on nyt 35. Hänellä on 3 ahdistelua taustalla.  Elämänsä ajalta. 

1lähestymiskielto haettu ennen mua harrastus paikalta saadun häirikön takia.

Vaimo on vaihdellut paljon työpaikkoja. On tullut valituksi joka kerta kun mies haastattelija.  Ainoat kerrat kun ei ole valittu haastattelijana on nainen..

Vaimolla on myös historiasta todella kovaa urakehitystä pelkästään ulkonäön takia. Assistentista - johtajaksi vaan koska firman omistaja "rakastui". 

Ja ihan rehellisesti. Olisinko nykytietämyksellä valinnut tämän naisen puolisoksi? En hemmetissä

Sen lisäksi, että vaimosi on uskomattoman kaunis, hän taitaa miesten seurassa, kun sinä et ole paikalla, olla parantumaton flirttailija. ;D  Luepa kommentointisi uudelleen niin huomaat miltä homma kuulostaa...

Vierailija
77/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Huomaa ettei sua ole stalkattu tuollaisten low-value miesten toimesta. Tule puhumaan sitten kun sinulla on sellaisesta kokemusta, minulla nimittäin on.

Vierailija
78/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt miten naiset menee sekaisin komeasta miehestä, en iķinä toisinpäin. Kivoja satuja täällä taas, taattua vauva laatua.

Vierailija
79/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä oletat että kaikki on valhetta mikä ei sovi sun ajatusmaailmaan?

Vaimo on nyt 35. Hänellä on 3 ahdistelua taustalla.  Elämänsä ajalta. 

1lähestymiskielto haettu ennen mua harrastus paikalta saadun häirikön takia.

Vaimo on vaihdellut paljon työpaikkoja. On tullut valituksi joka kerta kun mies haastattelija.  Ainoat kerrat kun ei ole valittu haastattelijana on nainen..

Vaimolla on myös historiasta todella kovaa urakehitystä pelkästään ulkonäön takia. Assistentista - johtajaksi vaan koska firman omistaja "rakastui". 

Ja ihan rehellisesti. Olisinko nykytietämyksellä valinnut tämän naisen puolisoksi? En hemmetissä

Sen lisäksi, että vaimosi on uskomattoman kaunis, hän taitaa miesten seurassa, kun sinä et ole paikalla, olla parantumaton flirttailija. ;D  Luepa kommentointisi uudelleen niin huomaat miltä homma kuulostaa...

Mä tiedän että vaimo on flirtti ja tosi sosiaalinen.

Vierailija
80/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.

Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.

Komeat miehet eivät vain pysty juuri leipomuksia syömään.