Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole edelleenkään Provo. Ei vaan sen takia en ottaisi uudelleen tätä elämää. Koska mun itsetunto ei oikein meinaa kestää. Ei oo ihan helpointa tajuta että jokaikinen päivä on uus mahdollisuus löytyä joku ihan eri tason mies kuin minä."
Naisesi on joutunut kärsimään niin paljon ahdistelua, että ihan varmasti on torjunta päällä ja lähestyjät päätyy mustalle listalle.
Tietenkin jos säälit itseäsi, niin se voi olla kyllä valtava taakka suhteessa.
En mä tiedä onko tää sääliä vai mitä tää on. Mun itsetunto oli tosi hyvä kun mentiin suhteeseen. En ollut yhtään mustia ym.
Ei ole enää ja olen mustis. En edes tiedä onko tätä suhdetta järkevä jatkaa.
No, ehkä ei jos se syö sinut elävältä. Oletko harkinnut terapiaa?
Olen harkinnut ja olen käynyt. En mä oikein tiedä onko tohon apua. Mä uskon että vaimo on uskollinen. Mut toi on oikeasti tosi ärsyttävää. Joku perus kauppa reissu muistuttaa usein et ottajia olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.
Meillä ei tarvitse olla edes mallitasoa, kun toimisto menee ihan sekaisin. Yleensä meillä on viimeisen päälle ihana ilmapiiri ilman mitään kyräilyä tms, mutta kun taloon tulee mies, niin yhtäkkiä alkaa aivan ihmeellinen käärmeily selän takana. Lisäksi työt jäävät tekemättä tai tehdään hutaisten, kun on kiire katsomaan miten miehellä menee. Suurin osa työntekijöistä parveilee huoneessa jossa mies sillä hetkellä sattuu olemaan.
Meillä osastolla se on ollut vain pieni piristysruiske päiviin. Ei mitään sen kummempaa.
Mutta työskentelin nuoren ja komean pojan kanssa ja kyllä hän oli varuillaan minua kohtaan, kunnes huomasi, että en ole ahdistelemassa häntä. Poika parka, olisin voinut olla hänen äitinsä. Joten ehkä meillä tädeillä on petrattavaa, eikä nuoria miehiä tarttis kohdella, kuten meitä on nuorina kohdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt miten naiset menee sekaisin komeasta miehestä, en iķinä toisinpäin. Kivoja satuja täällä taas, taattua vauva laatua.
Outoa kuitenkin että naisten seksuaalinen ahdistelu on työpaikoilla jopa ongelma.. Kai ne miehet sit ahdistelee niitä rumia ei seksikkäitä naisia mielummin. Todella järkeenkäypää.
onko se ongelma? Näytä tilastot, kuinka suuri ongelma se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Aha. Tavisnainenkin saa kyllä pärjätä pitkälti yksin. Sehän se on siinä työn määrässä kun naisena saa sekä enemmän haukkuja tai aliarvostusta mieheen nähden että tehdä silti kaiken itse.
Aloitus on taas kiva provo. Ottaa esimerkin jostain, mitä enemmistö ei ole koskaan todistanut ja luo näin eripuraa ihmisten välillä.
"Olen harkinnut ja olen käynyt. En mä oikein tiedä onko tohon apua. Mä uskon että vaimo on uskollinen. Mut toi on oikeasti tosi ärsyttävää. Joku perus kauppa reissu muistuttaa usein et ottajia olis."
Hankala paikka kyllä. Minulla on omaan tasooni nähden melko komea mies ja piti käydä läpi tuo mustasukkaisuus, tosin heti suhteen alussa. Tulin siihen tulokseen, että en voi omistaa ketään ja jos hän löytää toisen, niin en sille mitään voi.
No meillä on tuo 40 vuoden ikäpyykin ylitys tasannut tilannetta, mutta kyllä niitä naisia silti on ja myös heitä jotka epätoivoisesti ihastuu.
Kaunis ihminen on ongelma työpaikalla jos se vaikuttaa työntekoon. Eli hidastaa tai jumittaa työntekoa. Näistä syistä en palkkaisi liian kaunista. Sitten vielä joutuisi puuttumaan näihin asioihin niin ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt miten naiset menee sekaisin komeasta miehestä, en iķinä toisinpäin. Kivoja satuja täällä taas, taattua vauva laatua.
Outoa kuitenkin että naisten seksuaalinen ahdistelu on työpaikoilla jopa ongelma.. Kai ne miehet sit ahdistelee niitä rumia ei seksikkäitä naisia mielummin. Todella järkeenkäypää.
onko se ongelma? Näytä tilastot, kuinka suuri ongelma se on.
Seksuaalinen häirintä työpaikalla on yleistä lähes 1,3 miljoonaa suomalaista kertoo kokeneensa häirintää töissä. Mitä häirinnän uhriksi joutunut voi tehdä? Aihetta käsitellään Lähtijät-podcastin jaksossa.
Useammalla kuin joka kolmannella suomalaisella on kokemuksia työssä tapahtuneesta seksuaalisesta häirinnästä.
Luku on pysäyttävä ja tarkoittaa sitä, että lähes 1,3 miljoonaa ihmistä Suomessa on kokenut seksuaalista häirintää työelämässä. Sitä on kokenut naisista 54 prosenttia, ja miehistä joka kymmenes. Häirintä on siis koskettanut noin miljoonaa suomalaista naista ja noin 250 000 miestä.
No meillä firmassa oli eräs miss suomi töissä ja ihan tavallisesti kaikki häneen suhtautui.
Itselläni on ollut oikeasti kaunis nainen, ei missitasoa vaan kaunis, isolla K-lla.
Vielä kun hän oli tosi ammattitaitoinen (sairaanhoitaja), ystävällinen kaikille. Hänen kanssaan oli todella mukava tehdä töitä. Asiat sujui, kukaan ei ollut "käärmeissään", meillä hoidettiin sairaita ihmisiä, ei keskitytty kenenkään ulkonäön tarkasteluun.
Lämminsydäminen nainen, naimissa muuten erään jääkiekkoilijan kanssa, nimeä en tässä kerro.:D
En ole ikinä elämässäni nähnyt, että kaunis nainen saisi jotain erityiskohtelua miesten taholta. Ja huom, tunnen monia hyvinkin kauniita naisia. Päinvastoin, huonoa kohtelua olen kyllä nähnyt. Sitä en tiedä minkälaista on muissa maissa, esim. jossain Italiassa, mutta mitä olen italialaisia miehiä nähnyt niin ihan samanlaisia miehiä he ovat kuin muutkin, jotkut jopa tosi ujoja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut oikeasti kaunis nainen, ei missitasoa vaan kaunis, isolla K-lla.
Vielä kun hän oli tosi ammattitaitoinen (sairaanhoitaja), ystävällinen kaikille. Hänen kanssaan oli todella mukava tehdä töitä. Asiat sujui, kukaan ei ollut "käärmeissään", meillä hoidettiin sairaita ihmisiä, ei keskitytty kenenkään ulkonäön tarkasteluun.
Lämminsydäminen nainen, naimissa muuten erään jääkiekkoilijan kanssa, nimeä en tässä kerro.:D
Kyllä se tilanne yleensä tasaantuu jossain vaiheessa, paitsi jos työpaikalla on joku luuseri, joka ei osaa luovuttaa. Esimerkiksi pomo joka ilmestyy kadunvarteen tai hullu joka alkaa piinata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.
Eikö kauniille naiselle anneta teille töitä vai, mitä höpäjät? Miehethän nimenomaan pyytävät kauniilta naisilta apua kaiken maailman projekteihin vain päästäkseen naisen kanssa tiiviiseen kontaktiin mieluiten kaksin ylitöissä. Ja nämä projektit siis kauniin naisen normaalien työtehtävien päälle.
Kaikki ei ole toimistotöissä. Niissä suorittavissa ei kasaannu yhdelle työt vaan kaunokaiselle saatetaan muutenkin antaa jo helpommat työt kuin muille. Sekö ei saisi **tuttaa?
Vierailija kirjoitti:
"Olen harkinnut ja olen käynyt. En mä oikein tiedä onko tohon apua. Mä uskon että vaimo on uskollinen. Mut toi on oikeasti tosi ärsyttävää. Joku perus kauppa reissu muistuttaa usein et ottajia olis."
Hankala paikka kyllä. Minulla on omaan tasooni nähden melko komea mies ja piti käydä läpi tuo mustasukkaisuus, tosin heti suhteen alussa. Tulin siihen tulokseen, että en voi omistaa ketään ja jos hän löytää toisen, niin en sille mitään voi.
No meillä on tuo 40 vuoden ikäpyykin ylitys tasannut tilannetta, mutta kyllä niitä naisia silti on ja myös heitä jotka epätoivoisesti ihastuu.
Mä ajattelin kanssa alussa et kuvaajan se on kun puoliso kelpaisi muillekin. Muttakun sitä hierotaan aina ja kaikkialla naamaan tosta on tullut iso rasite.
Menet salille vaimon kanssa. Treenataan erikseen. Seuraat vieressä kun naista lähestytään ja yritetään päästä jutulle. Lähestyjät itseä 10v nuorempia lihaskimppuja ketkä saa kenet haluaa
Somessa näät kun näitä samoja miehiä ilmestyy seuraajiksi ja kehuvat estoitta vaimoa..
Mennään kauppaan miehet tuijottaa ja hakee katsekontakia vaikka oon vieressä jnjjne.
Pahinta ollut just kun esim nykyisen asunnon melkein naapurissa on useamman miljoonan € talo. Tän omistaja on ex urheilija. Hänkin on hyvin selkeästi ilmaissut kiinnsotustaan.
Tulee itselle sellainen olo et miks mun vaimo on edes mun kanssa. Kun sais niin paljon paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Onneton työnjohto, todella onneton.
No tämä tapahtuu myös jos toimistoon tulee ns. alfauros. Miehet käärmeissään ja naiset tohkeissaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä elämässäni nähnyt, että kaunis nainen saisi jotain erityiskohtelua miesten taholta. Ja huom, tunnen monia hyvinkin kauniita naisia. Päinvastoin, huonoa kohtelua olen kyllä nähnyt. Sitä en tiedä minkälaista on muissa maissa, esim. jossain Italiassa, mutta mitä olen italialaisia miehiä nähnyt niin ihan samanlaisia miehiä he ovat kuin muutkin, jotkut jopa tosi ujoja.
"En ole ikinä elämässäni nähnyt, että kaunis nainen saisi jotain erityiskohtelua miesten taholta"
Oletan että sinä olet 100% sokea? Se on nimittäin ainoa looginen selitys tuolle käsittämättömälle kommentillesi. On aivan ilmiselvää, että ihmiset kohtelevat kauniita naisia ja komeita miehiä paremmin kuin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisia on jotka pörrää ympärillä. Mies on kyllä uskollinen. Mutta sitä en edes vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tilanne yleensä tasaantuu jossain vaiheessa, paitsi jos työpaikalla on joku luuseri, joka ei osaa luovuttaa. Esimerkiksi pomo joka ilmestyy kadunvarteen tai hullu joka alkaa piinata
Mä olen ihan tavis ja kyllä hullut on muakin seurailleet ja piinanneet.
Epäilen tekstin vakiotrollin tuotteeksi. Tosin se on validi, ja pitää paikkansa. Tämä päivittäin aloituksen kyhäävä trolli kirjoittaa fiksusti - agendanaan luoda aiheesta suht asiallista keskustelua.
Hyvä 'white hat trolli', sinua tarvitaan. <3
Hämmennät kattilaa. Bien!