Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee

Vierailija
17.11.2024 |

että onpas täällä ihan outoa porukkaa.

Kommentit (318)

Vierailija
41/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset)  miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti. 

Tässä mun ja vaimon parhaat 4v suhteen ajalta..

Hän otti työn vastaan johon ei ollut pätevä. Sai kovemman alkupalkan kuin muut. 

Hänelle tarjottiin suoraan töitä toisesta yrityksestä, alalta johon ei ole pätevä. Eikä omaa kokemusta. Hauskaa tässä on se että haastattelun hoiti paikallis johtaja " ohitettiin rekryt, psykologiset testit ym".

1 työsuojeluun mennyt ahdistelu. Alkoi esimies ilmestyä vähän liian usein meidän kotitielle. Ja muutenkin yritti pakottaa reissuihin yms kanssaan....

2 rakastunutta työkaveria jotka kirjaimellisesti tekivät vaimon työt. Kunnes tajusivat ettei irtoa.

Tossa muutama. Noita sekoamisia on tapahtunut aika riittävästi.

Vierailija
42/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitajatkin/lääkärit työskentelevät koko ajan naisten kanssa. Kauniin naisen oleminen näissä ympyröissä ei ole mitenkään kummallista, eikä todellisessa elämässä häiritse keskittymistä mitenkään. Puhdasta fantasiaa.

Juu, ennen tindereitä meistä kukaan ei koskaan ole päätynyt suhteeseen tai naimisiin työkaverin kanssa. Menen nyt oman fantasiani kanssa aamukahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kävi ulkopuolisen siivousfirman siivoojia. Yleensä nuoria naisia niin eipä siitä siivoamisesta mitään tullut kun joka toimistohuoneessa miehet niitä jututti ja yrittivät naurattaa. Siivousaika loppui ja hätinä olivat roskikset kerenneet tyhjäämään. 

Vierailija
44/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset)  miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti. 

En halua yleistää mutta usein suomalainen mies etsii siitä kauniista naisesta jonkun muka epäkohdan, josta suomalaisen miehen on sitten pakko tälle naiselle kertoa. Ulkomailla kehutaan Suomessa haukutaan. 

Vierailija
45/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä huonosti kohtelevat miehet ovat yleensä niitä joilla ei itsellään ole saumaa yhtä kauniiseen naiseen. Komeat miehet harvemmin kohtelevat huonosti.

Minkä näköinen on eksaktisti se mies, jolla on saumoja kauniiseen naiseen? Eli kun naiset reagoivat todella komeaan toimistolle tulevaan lääkäriin esimerkiksi, niin minkä näköinen tämä mies on?

Vierailija
46/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.

Tämä 😂

olin aikanaan töissä eräässä markkinointitoimistossa, jossa valtaosa työntekijöistä oli naisia. Sinne tuli hommiin aivan satumaisen komea nuorehko mies, ja voi jeesus mitä sekoilua sen konttorin meno oli sen jälkeen. Jatkuvaa tuijottamista, lirkuttelua, ihmeellisiä jäätymisiä naisilta kun mies tuli viereen, ja sellaista aivan naurettavan pitkälle vietyä huomion hakemista tältä mieheltä. Eikä mennä nyt siihen, mitä tapahtui kun alkoholi lisättiin mukaan tähän yhtälöön firman pikkujoulujen myötä 😃

Aivan samalla tavalla miehet käyttäytyvät kun kauniin naisen näkevät ja se toimiston rumilus mies on käärmeissään kun ei sa naiselta huomiota.

Vierailija
47/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntuvat kuvittelevan, että kauniin naisen näkeminen on miehille yhtä harvinaista, kuin komean miehen näkeminen naisille. Naiset kuvittelevat, että miehet reagoivat samalla tavalla kauniin naisen läsnäoloon, kuin jokainen nainen yhden komean miehen läsnäoloon.

Todellisuudessa miehet välttelevät todella kaunista naista. Toki voi olla, että erilaiset idiootit yrittävät koko ajan käyttäytyä limaisesti kauniin naisen seurassa, mutta monet fiksummat miehet siirtyvät sivummalle ja tämä kaunis nainen saattaa joutua olemaan jopa melko yksin. Tämä on se, miten asiat todellisessa elämässä menevät.

Luuletko, että muut naiset elävät eri maailmassa kuin kauniit naiset ja miehet?  Eivätkö miehet siis itse tajua, kuinka läpinäkyvää ja noloa heidän pörräämisensä kauniiden naisten ympärillä on?

Vierailija
48/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajatkin/lääkärit työskentelevät koko ajan naisten kanssa. Kauniin naisen oleminen näissä ympyröissä ei ole mitenkään kummallista, eikä todellisessa elämässä häiritse keskittymistä mitenkään. Puhdasta fantasiaa.

Juu, ennen tindereitä meistä kukaan ei koskaan ole päätynyt suhteeseen tai naimisiin työkaverin kanssa. Menen nyt oman fantasiani kanssa aamukahville.

Muuten, mä en olisi aikanaan tajunnut oman mieheni kiinnostusta (ei pyöritty samoissa tiloissa koko ajan), ennen kuin hänen työkaverinsa tuli valittelemaan, että mies on niin lumoissaan, ettei työnteosta tule mitään 😄

Vierailija
49/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntuvat kuvittelevan, että kauniin naisen näkeminen on miehille yhtä harvinaista, kuin komean miehen näkeminen naisille. Naiset kuvittelevat, että miehet reagoivat samalla tavalla kauniin naisen läsnäoloon, kuin jokainen nainen yhden komean miehen läsnäoloon.

Todellisuudessa miehet välttelevät todella kaunista naista. Toki voi olla, että erilaiset idiootit yrittävät koko ajan käyttäytyä limaisesti kauniin naisen seurassa, mutta monet fiksummat miehet siirtyvät sivummalle ja tämä kaunis nainen saattaa joutua olemaan jopa melko yksin. Tämä on se, miten asiat todellisessa elämässä menevät.

Vihdoinkin järkevä kommentti, kiitos! 

Vierailija
50/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa miehet välttelevät todella kaunista naista. Toki voi olla, että erilaiset idiootit yrittävät koko ajan käyttäytyä limaisesti kauniin naisen seurassa, mutta monet fiksummat miehet siirtyvät sivummalle ja tämä kaunis nainen saattaa joutua olemaan jopa melko yksin. Tämä on se, miten asiat todellisessa e

Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi.

Vierailija
51/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle tarjottiin suoraan töitä toisesta yrityksestä, alalta johon ei ole pätevä. Eikä omaa kokemusta. Hauskaa tässä on se että haastattelun hoiti paikallis johtaja " ohitettiin rekryt, psykologiset testit ym".

1 työsuojeluun mennyt ahdistelu. Alkoi esimies ilmestyä vähän liian usein meidän kotitielle. Ja muutenkin yritti pakottaa reissuihin yms kanssaan....

2 rakastunutta työkaveria jotka kirjaimellisesti tekivät vaimon työt. Kunne

Ja sitten tämmöinen fantasia "kauniin naisen miehenä". 

Vierailija
52/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Vierailija
53/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaunis nainen on joku pomon sihteeri eikä kovin kaksista työpanosta vaadita. 

Vierailija
54/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on toisin päinkin. 

Naisvaltaiselle hoiva-alalle tuli parikymppinen poika tekemään harjoittelujaksoa. Todella komea nuori mies. Treenattu ja huoliteltu olemus.

Osa naisista meni ihan sekaisin. Varsinkin vanhemmat tätinaiset. Osa jopa kävi taputtelemassa poikaa. Mutta ne puheet pojan kuullen. Osa fantadioi seksistä, osa puhui ronskimpia.

Olisi vielä mennyt ehkä, jos poika olisi ollut ronski alfa. Mutta kun oli ujo ja hiljainen, ei uskaltanut aloille sanoa mitään. 

Joten osaa ne tätinaisetkin olla törkeitä

Vierailija
55/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 rakastunutta työkaveria

Miksi sä oletat että kaikki on valhetta mikä ei sovi sun ajatusmaailmaan?

Vaimo on nyt 35. Hänellä on 3 ahdistelua taustalla.  Elämänsä ajalta. 

1lähestymiskielto haettu ennen mua harrastus paikalta saadun häirikön takia.

Vaimo on vaihdellut paljon työpaikkoja. On tullut valituksi joka kerta kun mies haastattelija.  Ainoat kerrat kun ei ole valittu haastattelijana on nainen..

Vaimolla on myös historiasta todella kovaa urakehitystä pelkästään ulkonäön takia. Assistentista - johtajaksi vaan koska firman omistaja "rakastui". 

Ja ihan rehellisesti. Olisinko nykytietämyksellä valinnut tämän naisen puolisoksi? En hemmetissä.

Vierailija
56/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän aina kun, miehestä on joku kaunis nainen näkyvillä. Ottaa minusta yleensä jollain tapaa kiinni ja pitää melkein kuin ihmiskilpenä. 

Vierailija
57/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kaunis nainen on joku pomon sihteeri eikä kovin kaksista työpanosta vaadita. 

Mitä kauniimpi nainen, sitä korkeammin koulutettu keskimäärin eikä mikään "sihteerikkö".

Vierailija
58/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Ja silti täälläkin valitetaan toistuvasti kun miehet kokee perus ystävällisyyden väärin. Moni sanonut ettei jaksa enää olla ystävällinen, ton takia. Suurin osa miehistä on low value miehiä.

Vierailija
59/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkeliakkoja vituttaa 🤣

Inkkeliukkoja veetuttaa sitäkin enemmän koska eivät silti keneltäkään saa, Pahimmassa tapauksessa se kaunotar saa ongelman työpaikan inkkelistä (tämä on nähty).

Vierailija
60/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆

Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis 

Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.

Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.

Kyllä meillä on töissä omaa ihanuuttaan täynnä oleva kaunis nainen, joka herttaisesti lässyttämällä pääsee kaikista virheistään ja vastuistaan kun vaan selittelee, voi kun en mä muistanut, voi kun en mä ehtinyt.