Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden naisten kannattais vähän downgreidata ulkonäköään. Muodot peittäviä vaatteita, hiukset hätäponnarille ja meikkaamatta töihin. Ei ole pakko olla tyköistuvissa housuissa ja avonaisessa topissa!
Ei auta, olen kokeillut ja liikun nykyisin aina noin! Kauniit kasvonpiirteet ja hoikkuus aiheuttaa silti närää kanssasisarissa! Ja sitäpaitsi miehistä luonnollisen näköinen nainen on helposti lähestyttävämpi kuin meikattu missi...
Minun kokemukseni on että miehiä oli enemmän kimpussa silloin kun en meikannut ollenkaan, en treenannut (olin ns. laihaläski) enkä kiinnittänyt juuri huomiota pukeutumiseen. Silloin vähän väliä milloin missäkin random miehet kyselivät treffeille. Kun aloin panostamaan ulkonäkööni enemmän, ei treffikyselijöitä ole enää näkynyt. En osaa sanoa onko tämä hyvä vai huono asia.
Ovatko missit harvinaisuus? Korkeakouluissa on aika yleistä että osa työntekijöistä kävisi vähintään Miss kaupunginosaksi. Misteriksi harvemmin mutta niitäkin on.
Pituudessa ja hiustenvärissä voi olla mieltymyseroja eri puolilla.
Ehkä ikä selittää osan. Monet nuoret ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Hih hih, naisetkin ovat niiiin noloja komeiden miesten seurassa.
Itsekin olen tietenkin suhteessa muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Eli kun kaunis nainen tulee taloon niin työt sujuvat eikä päinvastoin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Juust näin. Aina tämä sama, naiset on kiin kateellisia kauniille naisille. Ei ole. Jotkut yksittäiset voivat olla, mutta edelleen kauniita kohdellaan paremmin. Jos et huomaa ulkonäkösi aiheuttavan sitä, että sinut huomioidaan kauniista, et ole kovinkaan kaunis.
Ennemminkin miehet ovat, sekä niille naisille, että miehille, koska ne saavat sitä irtoseksiä niin paljon,kuin haluavat, vaikka eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.
Kyllä tai pelkistä naisista olevalle työpaikalle astuu kuka tahansa mies. Herranjumala jos on vielä suht nuori ja mukavannäköinen mies, niin naiset ihan sekaisin.
Nimimerkki: kokemusta on😄
Vierailija kirjoitti:
Ovatko missit harvinaisuus? Korkeakouluissa on aika yleistä että osa työntekijöistä kävisi vähintään Miss kaupunginosaksi. Misteriksi harvemmin mutta niitäkin on.
Pituudessa ja hiustenvärissä voi olla mieltymyseroja eri puolilla.
Ehkä ikä selittää osan. Monet nuoret ovat kauniita.
Perus kauniita naisia nyt pyörii tuolla 1/100 naista. Mutta kun puhutaan oikeasti niistä ketä sotkee pakan ne on harvassa.
tämän takia palkkaan vain naisia
terveisin 120 hengen yrityksen henkilöstöjohtaja
Toisessa keskustelussa joku kyseli missitasosta. Tässä esimerkkiä suomalaisesta missikauneudesta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä elämässäni nähnyt, että kaunis nainen saisi jotain erityiskohtelua miesten taholta. Ja huom, tunnen monia hyvinkin kauniita naisia. Päinvastoin, huonoa kohtelua olen kyllä nähnyt. Sitä en tiedä minkälaista on muissa maissa, esim. jossain Italiassa, mutta mitä olen italialaisia miehiä nähnyt niin ihan samanlaisia miehiä he ovat kuin muutkin, jotkut jopa tosi ujoja.
"En ole ikinä elämässäni nähnyt, että kaunis nainen saisi jotain erityiskohtelua miesten taholta"
Oletan että sinä olet 100% sokea? Se on nimittäin ainoa looginen selitys tuolle käsittämättömälle kommentillesi. On aivan ilmiselvää, että ihmiset kohtelevat kauniita naisia ja komeita miehiä paremmin kuin rumia.
KORJAAN: Pieni osa kohtelee kauniita ja komeita paremmin kuin muita. Suurin osa on kateellisia ja siksi ilkeitä. Taas jonkinlainen osa kykenee olemaan neutraaleja.
Kauniit naiset ovat ihania, päivän piristyksiä.
mmärrä nyt rakas ystävä se että yksikään tyyppi tossa firmassa 3 naista yks mies. Ei edes ilkeäisi pyytää vapaata noille viikoille. Jos pyydettäisiin firman omistaja/ pomo nauraisi meidät pihalle.
Mutta jostain ihme syystä oikean ihmisen hymy saa kyllä sä voit olla vapaalla päätöksen aikaan. Sit itketään koko viikko kun on vähän kiire.
Jos kysyisitte niin voisitte edes sanoa yrittäneenne. Oma murheenne jos ette ilkeä. Ei ihme että pomo käyttää teitä hyväkseen. Itkette kun nuori nainen kysyy ja saa loman. Oikea ihminen kysyy eikä valita selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kaunottaret hyötyvät kauneudestaan, syyttelevät heitä "kiusanneita" rumempia ja väittävät, että ovat joutuneet kovalla työllä todistelemaan osaamistaan. Jos on kerran niin **tun vaikeaa elämä kaunottarena niin laitapa lehmä vaatteet päälle ja jätä meikit kauppaan.
Ei auta. Rumat lihavat vihaavat silti, kun näkevät luonnonkauniit kasvot ja hoikkuden ja sirouden!
Mitäköhän toimari ja se missi tekivät pikkujouluissa siellä kulmatoimistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet tämän: Vaikka seurueen kaunein nainen olisi kuinka kohtelias ja kiltti, silti seurueen muut naiset eivät pidä hänestä.
Aijaa. Minusta kai näistä kaunottarista tykätään naistenkin parissa automaattisesti. Epäviehättävä tai esim. lihava nainen joutuu erikseen ansaitsemaan mukavan kohtelun työpaikalla. T. Nainen
Tämä pätee vain, jos nainen on tavallisen kaunis, sievä, naapurintyttömäisellä tavalla peruskaunis. Ei päde jäätävän kauniiden suhteen. Myös jos seurueen muut naiset ovat itsekin ihan kauniita tai ok-näköisiä, heidän on helpompi hyväksyä kaunotar joukkoonsa. Toisin on, jos muut ovat lihavia, susirumia pottunokkia! Voi sitä inhon ja raivon määrää!
Ei Suomessa ole niin kauniita, että kateellinen pitäisi olla. Työpaikallani on flipejä ja ovat kauniita, mutta en ole kade, koska heillä on kaunis luonnekkin.
Kieltämättä nyt hävettää itseäkin suuresti miten sitä ihan sekosi siellä töissä kun sinne tuli aikoinaan parikymppinen kaunis nuori naikkonen. M44
Joillain miehillä on tuollainen harhakäsitys, että naiset haluaisivat epäkiinnostavien (ja mahdollisesti epämiellyttävienkin) miesten huomiota. Tämän vuoksi miehistä ei meinaa päästä eroon baarissa, jos nämä ovat keksineet yrittää ängetä samaan pöytään, ja sen vuoksi kohteliaat pakit eivät meinaa mennä perille. Huoh... Koittakaa nyt uskoa, että valtaosa miehistä ja heidän huomiostaan ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta eikä ole edes toivottavaa.