Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee

Vierailija
17.11.2024 |

että onpas täällä ihan outoa porukkaa.

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole edelleenkään Provo. Ei vaan sen takia en ottaisi uudelleen tätä elämää. Koska mun itsetunto ei oikein meinaa kestää. Ei oo ihan helpointa tajuta että jokaikinen päivä on uus mahdollisuus löytyä joku ihan eri tason mies kuin minä."

Naisesi on joutunut kärsimään niin paljon ahdistelua, että ihan varmasti on torjunta päällä ja lähestyjät päätyy mustalle listalle. 

Tietenkin jos säälit itseäsi, niin se voi olla kyllä valtava taakka suhteessa.

Vierailija
82/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Huomaa ettei sua ole stalkattu tuollaisten low-value miesten toimesta. Tule puhumaan sitten kun sinulla on sellaisesta kokemusta, minulla nimittäin on.

No juurihan sanoin, että juuri nuo low-value miehet harrastavat tuota toimintaa. Luulee ystävällisyyttä tai ylipäätään mitä tahansa kiinnostukseksi, stalkkaavat, läähättävät somessa ja ahdistelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆

Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis 

Ei pelkästään miehet, kauneus tuntuu olevan se elämän suurin juttu myös naisille, täälläkin tämä aloitus on poikinut jo valtavasti "mielipiteitä".

Sitten todistellaan, että minä en ole kateellinen.

Edullinen ulkonäkö tai kauneus ei ole hyve, jotkut vaan sattuvat saamaan kauniin ulkokuoren tai sitten heillä on rahaa muokata itseään. Miksi moderni maailma painottaa niin paljon ulkonäkö, mistä nämä väärät arvot syntyvät? Mediasta nyt ainakin. Ja kun on unohdettu, mikä on tärkeää oikeasti.

Vierailija
84/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt miten naiset menee sekaisin komeasta miehestä, en iķinä toisinpäin. Kivoja satuja täällä taas, taattua vauva laatua.

Outoa kuitenkin että naisten seksuaalinen ahdistelu on työpaikoilla jopa ongelma.. Kai ne miehet sit ahdistelee niitä rumia ei seksikkäitä naisia mielummin.  Todella järkeenkäypää.

Vierailija
85/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole edelleenkään Provo. Ei vaan sen takia en ottaisi uudelleen tätä elämää. Koska mun itsetunto ei oikein meinaa kestää. Ei oo ihan helpointa tajuta että jokaikinen päivä on uus mahdollisuus löytyä joku ihan eri tason mies kuin minä."

Naisesi on joutunut kärsimään niin paljon ahdistelua, että ihan varmasti on torjunta päällä ja lähestyjät päätyy mustalle listalle. 

En mä tiedä onko tää sääliä vai mitä tää on. Mun itsetunto oli tosi hyvä kun mentiin suhteeseen. En ollut yhtään mustia ym.

Ei ole enää ja olen mustis. En edes tiedä onko tätä suhdetta järkevä jatkaa.

Vierailija
86/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis 

Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.

Eikö kauniille naiselle anneta teille töitä vai, mitä höpäjät? Miehethän nimenomaan pyytävät kauniilta naisilta apua kaiken maailman projekteihin vain päästäkseen naisen kanssa tiiviiseen kontaktiin mieluiten kaksin ylitöissä. Ja nämä projektit siis kauniin naisen normaalien työtehtävien päälle.

Komppaan!👋

Vierailija
87/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.

Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.

Kyllä meillä on töissä omaa ihanuuttaan täynnä oleva kaunis nainen, joka herttaisesti lässyttämällä pääsee kaikista virheistään ja vastuistaan kun vaan selittelee, voi kun en mä muistanut, voi

No siten, että käyttää kaunista ulkokuorta hyväkseen päästäkseen pälkähästä. Kun miesjohtaja tahtoo miellyttää kaunista naista, joka pienellä flirtillä tekee työpäivästä kepeämmän.

Vierailija
88/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.

Meillä ei tarvitse olla edes mallitasoa, kun toimisto menee ihan sekaisin. Yleensä meillä on viimeisen päälle ihana ilmapiiri ilman mitään kyräilyä tms, mutta kun taloon tulee mies, niin yhtäkkiä alkaa aivan ihmeellinen käärmeily selän takana. Lisäksi työt jäävät tekemättä tai tehdään hutaisten, kun on kiire katsomaan miten miehellä menee. Suurin osa työntekijöistä parveilee huoneessa jossa mies sillä hetkellä sattuu olemaan. 

Vierailija
89/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on todella kaunis nainen, missitasoa. On itseasiassa jopa ollutkin kilpailussa. Ikinä hän ei ole saanut mitään miesten avulla. On kohdeltu huonosti, pidetty tyhmänä ja ilkeänä, haukuttu selän takana. Ketkä ovat tehneet näin? Miehet.

Vierailija
90/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpi tämä työnsä aloittanut on, missitasoa vai missi, ap?

Vierailija
91/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei sitä ihastuneena tajua. Mikä nolointa tulee luultua kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi."

Joku hc-tason "low-value"-mies saattaa luulla kauniin naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Kukaan älykäs ja järkevä mies ei luule kenenkään naisen ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Hyvät miehet eivät metsästä kauniiden naisten kiinnostusta, kauniit naiset osoittavat kiinnostuksensa itse.

Huomaa ettei sua ole stalkattu tuollaisten low-value miesten toimesta. Tule puhumaan sitten kun sinulla on sellaisesta kokemusta, minulla nimittäin on.

Yksi juuri 18 vuotta täyttänyt, valtavan kaunis tyttö joutui meidän työpaikalla ahdistelluksi ja se mies käyttäytyi aggressiivisesti ja soitteli tytölle. Tyttö jatkoi matkaansa, vaihtoi paikkakuntaakin. Miehelle ei tapahtunut mitään, mutta pelotti huomata minkälainen mies oli oikeasti. 

Tämä tapahtui tuossa 2000-luvun alussa.

Itsekin olin tuolloin vielä kovin nuori ja naivi, ja minulle alkoi siinä vaiheessa selvitä, että ulkonäkö voi olla taakka. Vaikka olin kateellinen pajunvitsamaisesta vartalosta ja upeista hiuksista ja piirteistä, en olisi pärjännyt sellaisen huomion kanssa.

Vierailija
92/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on todella kaunis nainen, missitasoa. On itseasiassa jopa ollutkin kilpailussa. Ikinä hän ei ole saanut mitään miesten avulla. On kohdeltu huonosti, pidetty tyhmänä ja ilkeänä, haukuttu selän takana. Ketkä ovat tehneet näin? Miehet.

Siinä vaiheessa kun miehet tajuaa ettei ole saumaa alkaa ilkeys. Siihen asti ollaan miellyttäviä. 

PS. Missikisoissa kilpailu ei tarkoita että olisit kaunis.

Vierailija
93/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.

Kyllä meillä on töissä omaa ihanuuttaan täynnä oleva kaunis nainen, joka herttaisesti lässyttämällä pääsee kaikista virheistään ja vastuistaan

Kyllä se potkujen antamisen kynnys on yleensä korkealla, vaikka joku alisuoriutuu ihan ulkonäöstä riippumatta. Jos vielä alisuoriutuva henkilö tuo johtajien päivään positiivista pilkettä, eikä ole naama norsunvitulla, niin kynnys nousee entisestään.

Vierailija
94/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
95/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten kannattais vähän downgreidata ulkonäköään. Muodot peittäviä vaatteita, hiukset hätäponnarille ja meikkaamatta töihin. Ei ole pakko olla tyköistuvissa housuissa ja avonaisessa topissa! 

Vierailija
96/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun miehet tajuaa ettei ole saumaa alkaa ilkeys. Siihen asti ollaan miellyttäviä. 

PS. Missikisoissa kilpailu ei tarkoita että olisit kaunis.

Jep! Ilkeily alkaa siinä vaiheessa kun huomataan, että ei ole mahdollisuutta.

Itse en ole kaunis ja kohtaan sitä "en olisikaan halunnu olet ruma/lihava" tai muuta pilkkaa. Tai huorittelua jos ei lähde miesten matkaan.

Kerran kaverukset 24h kuntosalilla illalla asettuivat pyöräilemään minun molemmin puolin ja puhelemaan puolituhmia. Kun en vastannut mitään ja jatkoin lehden lukemista, alkoi pilkka. Olin tuolloin 18 vuotias. Hyi että, en edes tajunnut, että olisin mahdollisesti vaarassa, esimerkiksi poistuessani salilta. Oli syrjässä Oulussa.

Vierailija
97/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiden naisten kannattais vähän downgreidata ulkonäköään. Muodot peittäviä vaatteita, hiukset hätäponnarille ja meikkaamatta töihin. Ei ole pakko olla tyköistuvissa housuissa ja avonaisessa topissa! 

Aika moni oikeasti tosi kaunis nainen tekee noin. Sit on näitä ketkä käyttää miehiä hyväkseen 

Vierailija
98/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.

Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.

Komeat miehet eivät vain pysty juuri leipomuksia syömään.

Miten niin?  Tarkoitatko että pelkäisivät lihomista?  Komea mies on usein treenattu ja treenaaja voi käytännössä syödä ihan mitä haluaa, toki kohtuuden rajoissa, koska kulutus on niin kova. Sohvaperunat sen sijaan paisuvat kuin pullataikina koska syövät mitä sattuu mutta eivät kuluta juuri mitään.

Vierailija
99/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä onko tää sääliä vai mitä tää on. Mun itsetunto oli tosi hyvä kun mentiin suhteeseen. En ollut yhtään mustia ym.

Ei ole enää ja olen mustis. En edes tiedä onko tätä suhdetta järkevä jatkaa.

No, ehkä ei jos se syö sinut elävältä. Oletko harkinnut terapiaa?

Vierailija
100/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa juntti työpaikka teillä.

En ole ikinä törmännyt tuollaiseen, vaikka omallakin työpaikalla on ollut parikin naista, joilla missitausta. Mutta ehkä ap on töissä jossain mihin ei muutenkaan vaadita minkäänlaista älyä.