Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla työpaikalla tosiaan ihmiset suhtautuvat toisiinsa ihmisinä eikä minään lihanpaloina, joita kuolataan. Omituinen työpaikka. Oletko ajatellut vaihtaa muualle?
Kutsutko myrkyllisten naisten kateutta "kuolaamiseksi"?
Vierailija kirjoitti:
Juust näin. Aina tämä sama, naiset on kiin kateellisia kauniille naisille. Ei ole. Jotkut yksittäiset voivat olla, mutta edelleen kauniita kohdellaan paremmin. Jos et huomaa ulkonäkösi aiheuttavan sitä, että sinut huomioidaan kauniista, et ole kovinkaan kaunis.
Itse olen kaunis nainen ja se miesten huomio työpaikalla on kiusallista ja aikaa vievää. Tulevat tekemään tikusta asiaa ja kyselevät mielipidettäni omiin töihinsä nollakynnyksellä. Naiste kanssa minulla ei ole mitään ongelmia.
Onneksi korona siirsi lähes kaiken työn kotoa käsin tehtäväksi. Ei tarvitse sietää "työasioissa" lähestyviä eikä muka leikillään kahvitauolla seksiä ehdottelevia.
Meillä on töissä kahviautomaatti mitä käy kahvifirman nainen huoltamassa ja täyttämässä pari kertaa viikossa. Miehet oikein kellosta katsoo, että kohta kahvinainen taas tulee ja porukalla siihen pörräämään. Vuorollaan heittävät rasvaisia juttuja ja varmaan samat läpät nainen kuuli siinä edellisessä firmassa vartti sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla työpaikalla tosiaan ihmiset suhtautuvat toisiinsa ihmisinä eikä minään lihanpaloina, joita kuolataan. Omituinen työpaikka. Oletko ajatellut vaihtaa muualle?
Kutsutko myrkyllisten naisten kateutta "kuolaamiseksi"?
Tulkitset naisten kiusaantuneisuuden miesten typerästä käytöksestä kateudeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset olisi käärmeissään? Taidat kuvitella turhia..
Miksi miehet kuolaisivat? Taitaa olla naisten fantasioita nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Mä olin aikanaan röntgenissä, hoitajissa paljon miehiä. Toimistoon tuli töihin nuori ja kuvankaunis sihteeri (varattu ja umpirakastunut avokkiinsa). Mieshoitajat ehtivät kyllä kuvaamaankin aina välillä, mutta läheteongelmlen ja muiden toimistossa selvitettävien satakertaistui.
Eivät ne varmaan voi sille mitään. Ja kyllä toimii niinkin päin että päivystyksessä mennään solmuun kun komea mies punaisissa tai sinisissä toi potilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuolaisivat? Taitaa olla naisten fantasioita nämä.
Miksipä miehet kauniita naisia noin yleensäkin kuolaa. Seksi mielessä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juust näin. Aina tämä sama, naiset on kiin kateellisia kauniille naisille. Ei ole. Jotkut yksittäiset voivat olla, mutta edelleen kauniita kohdellaan paremmin. Jos et huomaa ulkonäkösi aiheuttavan sitä, että sinut huomioidaan kauniista, et ole kovinkaan kaunis.
Itse olen kaunis nainen ja se miesten huomio työpaikalla on kiusallista ja aikaa vievää. Tulevat tekemään tikusta asiaa ja kyselevät mielipidettäni omiin töihinsä nollakynnyksellä. Naiste kanssa minulla ei ole mitään ongelmia.
Onneksi korona siirsi lähes kaiken työn kotoa käsin tehtäväksi. Ei tarvitse sietää "työasioissa" lähestyviä eikä muka leikillään kahvitauolla seksiä ehdottelevia.
"Itse olen kaunis nainen" on varmin merkki siitä, ettet ole kaunista lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Omalla työmaalla sattui tälläinen. Oltiin monta vuotta samalla porukalla. Sit firmaan palkattiin ihan mielettömän kaunis ja seksikäs nainen. Toi aiheutti sen että entinen firman kaunotar syrjäytettiin ja miehet lopetti täysin hänelle lirkuttelun.
Hyvin nopeasti oli tilanne jossa naiset kiusasivat ja syrjivät tätä uutta kaunotarta ja miehet puolustivat ja kaveerasivat.
Koko työpaikan ilmapiiri meni ihan romuksi. Syy oli ainakin tässä tapauksessa kateus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Mä olin aikanaan röntgenissä, hoitajissa paljon miehiä. Toimistoon tuli töihin nuori ja kuvankaunis sihteeri (varattu ja umpirakastunut avokkiinsa). Mieshoitajat ehtivät kyllä kuvaamaankin aina välillä, mutta läheteongelmlen ja muiden toimistossa selvitettävien satakertaistui.
Eivät ne varmaan voi sille mitään. Ja kyllä toimii n
Röntgenhoitajatkin/lääkärit työskentelevät koko ajan naisten kanssa. Kauniin naisen oleminen näissä ympyröissä ei ole mitenkään kummallista, eikä todellisessa elämässä häiritse keskittymistä mitenkään. Puhdasta fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne varmaan voi sille mitään. Ja kyllä toimii n
Ja veikkaan, että nimenomaan sen kuvankauniin kanssa halusvat niitä läheteongelmia yms. selvittää eli vain lisää työtä sille naiselle kauneus toi. Mikä etu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen kaunis nainen" on varmin merkki siitä, ettet ole kaunista lähelläkään.
Eikö omakohtainen kokemukseni tuekaan sinun "kauniit naiset pääsee töissä helpolla ja muut naiset ovat kateellisia" -agendaasi?
En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset) miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti.
32.. ei ole. On kauniita naisia ja sitten on niitä mitkä menee tosta yli. Ne on niitä jotka sotkevat pakan halusivat tai ei. Mulla on tälläinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä kahviautomaatti mitä käy kahvifirman nainen huoltamassa ja täyttämässä pari kertaa viikossa. Miehet oikein kellosta katsoo, että kohta kahvinainen taas tulee ja porukalla siihen pörräämään. Vuorollaan heittävät rasvaisia juttuja ja varmaan samat läpät nainen kuuli siinä edellisessä firmassa vartti sitten!
ÄLLÖTTÄVÄÄ. Onkohan monella naisella kotona puoliso, jonka ei tajua käyttäytyvän kuin ehdan ahdistelijan
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä elämässäni nähnyt, että joku mies sekoaisi kauniista naisesta, mitä p.askapuhetta tämä taas on. Olen kyllä huomannut usein miten (suomalaiset) miehet usein kohtelee kauniita naisia tosi huonosti ja epäkohteliaasti.
Nämä huonosti kohtelevat miehet ovat yleensä niitä joilla ei itsellään ole saumaa yhtä kauniiseen naiseen. Komeat miehet harvemmin kohtelevat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntuvat kuvittelevan, että kauniin naisen näkeminen on miehille yhtä harvinaista, kuin komean miehen näkeminen naisille. Naiset kuvittelevat, että miehet reagoivat samalla tavalla kauniin naisen läsnäoloon, kuin jokainen nainen yhden komean miehen läsnäoloon.
Todellisuudessa miehet välttelevät todella kaunista naista. Toki voi olla, että erilaiset idiootit yrittävät koko ajan käyttäytyä limaisesti kauniin naisen seurassa, mutta monet fiksummat miehet siirtyvät sivummalle ja tämä kaunis nainen saattaa joutua olemaan jopa melko yksin. Tämä on se, miten asiat todellisessa elämässä menevät.
Kyllä kauneus on sellainen creep-magneetti, että ei mitään rajaa.
Juuri tämän takia naisia ei pidä kuunnella, vaan katsoa, mitä he tekevät.