Mies petti kaksi viikkoa sitten
Mies jäi kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt niin huonosti, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen.
Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.
Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä.
Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.
Tänä aamuna hän vältteli kaikin keinoin vastaamasta kun kysyin haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.
Kommentit (125)
Oletko Ap se, joka on täällä kehunut, että osaat luoda aloituksia, jotka saa kruunuja ja liekkejä? Nyt ei oo kyl tarpeeksi hyvä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on aina tahallinen teko. Pettäminen ei johdu siitä että teillä meni huonosti vaan siitä että mies halusi pettää. Olisi pettänyt vaikka teillä suhteessa olisi mennyt hyvin. Monet pettää vaikka parisuhteessa on kaikki hyvin. Jos ei halua läheisyyttä ja hellyyttä vaan pelkkää seksiä niin ei teidän suhde kovin rakkaudentäyteinen ole. Pelkäät kai yksinjäämistä ja siksi et eronnut.
Kyllä pettämiseen ajaa useimmiten joku suhteen toimimattomuuteen liittyvä tekijä. AP totee itsekin, että heillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.
Mies on turhautunut suhteessa, ehkä yrittänyt saada tilanteeseen muutosta, mutta AP ei ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta miehen perspektiivistä. Jos mies on kokenut yrittäneensä kaikkensa, mutta ei ole saanut vastakaikua, pettäminen on voinut tuntua ainolta ulospääs
Ei muuta ulospääsyä?! Olitko kahleissa? Salli mun nauraa. Kyllä täyspäinen ihminen pääsee pois suhteesta. Sanoo vain moikka ja lähtee. Eikä se moikka ole edes pakollinen.
Sydämeni pohjasta iloinen siitä miten hienon mallin annoit muille entiijoille! Laitoit lapsesi etusijalle!
Olet varmasti myös tasapainoinen ja omasta hyvän itsetunnon. Lisäksi sinulla on järkeä jota tunteet eivät pääse määräilemään kohtuuttomasti. Vieläkö jotenkin voin kehua sinua?
Minua usein säälittää nämä pikkulasten äidit tällä palstalla, jotka suostuvat vaikka mihin pitääkseen ääliömiehensä. Eivät millään ymmärrä tätä eipäsjuupaspeliä mitä miehensä harrastavat pitääkseen vaimonsa otteessaan kuten Ap nyt. Eli haluavat pitää peruspalvelut itsellään varmuuden vuoksi jospa vaikka se unelmien nainen huomenna vinkkaisi silmää!
Toivon todella onnea ja menestystä ja toivottavasti saatkin arvoisesi avioliiton jos pystyt antamaan anteeksi niin ettet rasita sillä itseäsi ja miestäsi :)
Odotan täällä kieli pitkällä, milloin tällainen helmi tulee vapaille markkinoille. Not.
Ja lapsesi saa vääristyneen mallin nyt kotoa , miten naista kohdellaan parisuhteessa . Ota jo itseäsi niskasta kiinni ap ja aseta rajat.
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni pohjasta iloinen siitä miten hienon mallin annoit muille entiijoille! Laitoit lapsesi etusijalle!
Olet varmasti myös tasapainoinen ja omasta hyvän itsetunnon. Lisäksi sinulla on järkeä jota tunteet eivät pääse määräilemään kohtuuttomasti. Vieläkö jotenkin voin kehua sinua?
Minua usein säälittää nämä pikkulasten äidit tällä palstalla, jotka suostuvat vaikka mihin pitääkseen ääliömiehensä. Eivät millään ymmärrä tätä eipäsjuupaspeliä mitä miehensä harrastavat pitääkseen vaimonsa otteessaan kuten Ap nyt. Eli haluavat pitää peruspalvelut itsellään varmuuden vuoksi jospa vaikka se unelmien nainen huomenna vinkkaisi silmää!
Toivon todella onnea ja menestystä ja toivottavasti saatkin arvoisesi avioliiton jos pystyt antamaan anteeksi niin ettet rasita sillä itseäsi ja miestäsi :)
Sinä olet kyllä ensimmäinen, joka noin sanoo... Oii... Ja vielä tällä palstalla, jossa yleensä vain haukutaan. Kiitos!
Olen kyllä saanut kuulla muulta lähipiiriltä aika paljon negatiivista palautetta. Anoppi tietenkin etunenässä. "Mitä sinä nyt vielä haluat, mieshän kuitenkin valitsi perheensä." "kyllä olen kasvattanut poikani niin hyvin että perhettä ei jätetä, huomaatkos nyt kuinka hyvä mies sinulla on."
No, katsotaan nyt. Kynnysmatoksi en rupea. Tiedän, että ihmiset tekevät virheitä ja paljosta voidaan yhdessä selvitä. Se vaatii kuitenkin molempien täyden halun. Mieheni on ilmaissut selkeästi halunsa pysyä yhdessä ja käydä asia läpi ja jatkaa sitten eteenpäin. Itse vielä mietin, että mitä oikein haluan. Luulen pystyväni antamaan anteeksi, mutta kyllä se työtä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kamala mies. Ei jatkoon. Luottamus on joka tapauksessa mennyttä. Ja tuskin voit kunnioittaa noin urpoa ukkoa joten aika heikossa hapessa on rakkaus. Ukko panee yhä sitä toista naista. Laita ukko luiskaan...
Miksi naisille on luottamus niin tärkeä? Itse en luota yhteenkään naiseen mutta pystyn silti olemaan suhteessa ongelmitta.
Jos mies alkaa saada aina seksiä käytyään vieraissa, niin silloinhan miehen kannattaa käyttää tuota temppua aina, kun vaimo alkaa viilenemään.
No jos ei voi luottaa edes omaan puolisoon niin ei hyvin mene. Se nyt on parisuhteen perusta. Ja kun se luottamus rikotaa ja sydän särkyy niin siinä särkyy paljon muutakin ja mennyt ei enää palaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei voi luottaa edes omaan puolisoon niin ei hyvin mene. Se nyt on parisuhteen perusta. Ja kun se luottamus rikotaa ja sydän särkyy niin siinä särkyy paljon muutakin ja mennyt ei enää palaa.
Sydän särkyy???? Ihme neitejä olette.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä muka sydän särkyy kun on ollut satoja petikumppaneita. Eri asia jos olisitte vain sen ensimmäisen ja ainoan miehen kanssa.
Sä teit just oikein, eli otit vastuun omista tunteistasi ja toimit niiden mukaan. Tuo tyyli on lopulta paras myös toista osapuolta kohtaan, koska silloin sun ei tarvitse ryhtyä marttyyriksi (kuten uskon, että monille ns. "armollisille" vaimoille tai miehille voi käydä). Monet toimivat vastoin omaa tahtoaan ja omia tunteitaan kun pelkäävät toisen reaktioita ja katkeroituvat sitten. Sinun toimintasi oli ihailtavaa ja rakentavaa!
Sun mies ei arvosta sua lainkaan ja pitää vain kynnysmattona. Mistä tiedät, ettei hän jatka pettämistä ja pitää sen vaan nyt paremmin salassa?
Eihän hän välitä lainkaan sun tunteista, kun heittää tuollaisia "vitsejä".
Tuo yhtäkkinen seksin määrän kasvuhan on nimeltään hysterical bonding englanniksi, suomeksi se kai kääntyy jotenkin hysteerinen pyrkimys läheisyyteen, jolloin seksiä harrastetaan vaikka välttämättä petetty ei sitä haluaisikaan harrastaa.
Hänhän on jo sanonut suoraan, että jos saisi niin ottaisi myös sen toisen naisen. Todennäköisesti haluaa jatkaa sinun kanssasi, koska ei halua vahingoittaa "olen luotettava perheenisä" imagoaansa.
Miksi haluat jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa?
Teillä menee huonosti koska mies ei rakasta sinua.
Oletko ajatellut miten sairaan kuvan parisuhteesta sun lapset saavat? Isä saa pettää ja vitsailla pettämisestä ja muista naisista, ja se on täysin ok? Pettäminen on täysin ok?
Millaisen kuvan poikasi saavat? Oman puolison pettäminen on ihan ok? Saa tehdä, kyllä ne naiset kestää?
Millaisen kuvan tyttäresi saavat? Miehet pettää ja se vaan pitää kestää? Koska naisen mielenterveys ei ole tärkeää vaan se, että perhe pysyy kasassa?
Mieti lapsiasi ja heidän tulevaisuutta, koska nyt sitä et kyllä tee.
Ja sinä se jaksat ymmärtää , voi sinua!
Huono provo, siis överi. Tai sit ootte ihan psykoperhe. Jos ois totta, niin pihalle ois viskattu.
"Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut."
Tikulla silmään sitä joka noin vanhoja muistelee.
Hyi helv vettä mitä mä just luin. Onko tää provo? Toivottavasti on. Tai jos on totta Niin aloittajalla ei ole mitään itsekunnioitusta enää. Antaa miehen pettää, vitsailla ja vielä koskea itseensä tuon kaiken jälkeen. Hyi.