Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti kaksi viikkoa sitten

Vierailija
30.10.2024 |

Mies jäi kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt niin huonosti, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen.

Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.

Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä.

Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.

Tänä aamuna hän vältteli kaikin keinoin vastaamasta kun kysyin haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi, hän sai toista reikää mutta haluaa nyt myös koko kakun. Hmm mietin vaan mitä vittua sä kostut tosta koko touhusta.

Vierailija
22/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää ukko. Pettää saletisti heti, kun silmä välttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jollain tasolla uskottomuus on tehnyt hänestä myös haluttavan sinun silmissäsi? Näinhän se vähän tuppaa menemään että jos suhteessa asiat menee liian hyvin niin seksi loppuu, mutta käydään mutka taas aallonpohjassa niin alkaa nainti maistumaan. Naisen tunne-elämä on ihmeellistä toisinaan.

Vierailija
24/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten jättänyt miehellesi valinnan mahdollisuutta. Kylmyydelläsi ja ahdistavalla asenteellasi ajoit hänet toisen naisen sänkyyn. On hänellä kestämistä sinun kanssasi.

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska vaimo jolla on runsaasti liikakiloja saattaa aiheuttaa miehessä kuvotusreaktion joka sitten vuorostaan ajaa miehen toisten naisten luokse.

Vierailija
25/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa kyllä teini hemmetin hyvää esimerkkiä parisuhteesta. Isä on täys m*lkku, eikä arvosta puolisoaan. Ja miksi arvostaisi kun ei äiti itsekkään arvosta itseään.

Vierailija
26/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi, kun tuoleen sulle puhuu, enkä muutenkaan.. Hyi, jätä se apina.

Pettäminen tulee jatkumaan. Näe oma arvosi ja lähde.

Vierailija
27/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola. Ota vähän rennommin, et sinä menetä mitään vaikka mies on käynyt vieraissa.

Vierailija
28/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa laittaa lusikat jakoon ja pumpata erossa petturilta massia huolella. 

Vaikutat kyllä niin ovimatolta että en voi ymmärtää miten naisesta voi edes tulla tuollainen.. 

Vierailija
29/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen."

Mies ai ainoastaan pettänyt sua fyysisesti, vaan myös tuon lupauksensa. Jos oikeasti tosissasi haluat jatkaa juuri tämän miehen kanssa, niin pariterapiaa sitten, ja miehen täytyy todella sitoutua siihen.  Mutta oikeasti sä ansaitset parempaa kuin tämän miehen.

Vierailija
30/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola. Ota vähän rennommin, et sinä menetä mitään vaikka mies on käynyt vieraissa.

Hanki sinäkin itsellesi nuori rakastaja, tai pari.

Vierailija
31/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan tosi hyvä pano kun AP ei siitä luovu. 

Vierailija
32/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sitä, sitten sillä ei ole enää niin kivaa. Tuollaiset hajoo ihan täysin kun niitä pettää. 

Vierailija
33/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä juttua. Ihan liian tyhmäksi kirjoitetut hahmot eli 0/5.

Vierailija
34/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei vain tapahdu, niinkuin pettävät väittää. Tarvitaan monta tietoista valintaa, kuten päästät toisen ihmisen lähelle, annat resursseja, kuten aikaasi, huomiotasi parisuhteen ulkopuolelle. Ihastumisiahan voi tulla ja mennä, mutta niitä ei kannata lähteä ruokkimaan, mikäli mielii parisuhteensa säilyttää. Ja tärkeimpänä se että pettäminen ei ikinä ole petetyn syy, vaan vika löytyy pettäjästä itsestään. 

Vierailija
35/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tätä juttua. Ihan liian tyhmäksi kirjoitetut hahmot eli 0/5.

En minäkään. Kuka tommosta kuspäätä alkas katsoon vielä jatkossa?

Vierailija
36/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä juuri luin..? Oikeesti, taidat olla pahiimman luokan masokisti?

Vierailija
37/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei vain tapahdu, niinkuin pettävät väittää. Tarvitaan monta tietoista valintaa, kuten päästät toisen ihmisen lähelle, annat resursseja, kuten aikaasi, huomiotasi parisuhteen ulkopuolelle. Ihastumisiahan voi tulla ja mennä, mutta niitä ei kannata lähteä ruokkimaan, mikäli mielii parisuhteensa säilyttää. Ja tärkeimpänä se että pettäminen ei ikinä ole petetyn syy, vaan vika löytyy pettäjästä itsestään. 

Ei elämä ole ehkä kuitenkaan niin mustavalkoista, että voisi sanoa, ettei pettäminen ole ikinä petetyn syy.

Väärin se on tietysti, mutta on erilaisia parisuhteita ja tarinoita niiden takana ja joskus voi vaan käydä niin, että tämä petetty on ajanut tilanteen siihen pisteeseen, että toinen pettää. Toisille ei vaan se ero ole aina niin helppoa tai joskus jopa liki mahdotonta ja kun parisuhteessa toinen ajetaan nurkkaan, niin voi tuosta poispääsyn yritys päätyä pettämiseen.

Ja ei, en ole ikinä itse pettänyt, parisuhteessa saman ihmisen kanssa 40v. Mutta sen verran ymmärrän, etteivät kaikki asiat ole niin yksinkertaisia parisuhteessa tai vain pelkästään toisen syy.

Vierailija
38/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvosta sinua yhtään, 

Vierailija
39/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
40/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsillanne parittelurauha omassa kodissaan?