Mies petti kaksi viikkoa sitten
Mies jäi kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt niin huonosti, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen.
Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.
Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä.
Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.
Tänä aamuna hän vältteli kaikin keinoin vastaamasta kun kysyin haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.
Kommentit (125)
Klassinen esimerkki jossa tyydytään keskinkertaiseen parisuhteeseen.
Koskaan et tule pettämistä unohtamaan. Koskaan et tule mieheen enää 100% luottamaan.
Onnea onnettomaan loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte kokeilla kolmen kimppaa, saattaisi tuoda vielä lisää kiikeyttä seksielämäänne. Ensin sen naisen kanssa ja sitten voisitte etsiä toisen miehen kolmanneksi niin sinäkin saisit enemmän miestä.
Kannattaa ensin kokeilla toista miestä kolmantena niin saat enemmän, yksi mies ei pysty kahta naista tyydyttämään.
Siitä pettämisestä pitää päästä yli, se ei voi olla päivittäinen puheenaihe jos haluatte pysyä yhdessä edelleen.
Me erottiin vastaavassa tilanteessa, nyt kahden vuoden kuluttua, kummallakaan ei ole ollut parisuhdetta tuona aikana olemme alkaneet tapailla toisiamme uudelleen..
Minä kyllä antaisin miehen ottaa sen uuden naisen, kun noin harmittelee sen menetystä. Saisi mies mitä kaipaa ja pääsisin itse eroon mulkerosta.
Miten ihmeessä annat vielä tuollaisen kusipään koskea itseäsi pitkällä tikullakaan? Eikö sulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta?
Minua jos tuolla tavalla kohdeltaisiin, niin en enää vilkaisisikaan mieheen päin. Olisi koko ihminen ilmaa.
Ja tuollaisen kanssa sinä olet. Miten siedät itseäsi?
Jos olis pelkkää seksiä niin mitä sitten? Se on vain hydrauliikkaa ilman tunteita.
Kun tuntuu kurjalta niin kannattaa muistaa että itse valitsit jäädä. Joko pitää kestää tai sittem priorisoida itsensä ja oma onnensa ja lähteä. Miehesi on jo kertonut ja näyttänyt arvostuksensa sinua kohtaan. Kysymys on ainoastaan siitä paljonko arvostat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis pelkkää seksiä niin mitä sitten? Se on vain hydrauliikkaa ilman tunteita.
Välillä voi kokeilla että ei se vieras olekaan niin hyvää kun kuvittelee.
Sika mieheksi!! En kattelin päivääkään. Kuvittelee, ettei ole mitään väärä tehnyt, kun noin kevyesti asian ottaa. Oliko työkaveri sinkku vai aviossa? Voisit sanoa miehellesi, että käyt häntä puhuttelemassa, olisiko valmis miehesi ottamaan, kun niin sinne vinkuu.
Miehelle sanot, ettei lapsia ota pelinappulaksi välillenne. Jos ei osaa olla nöyränä ja hiljaa asiasta, niin ei muuta kuin laukkua pakkaamaan ja äitin viereen nukkumaan. Tissiposki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala mies. Ei jatkoon. Luottamus on joka tapauksessa mennyttä. Ja tuskin voit kunnioittaa noin urpoa ukkoa joten aika heikossa hapessa on rakkaus. Ukko panee yhä sitä toista naista. Laita ukko luiskaan...
Miksi naisille on luottamus niin tärkeä? Itse en luota yhteenkään naiseen mutta pystyn silti olemaan suhteessa ongelmitta.
Katsotaanpas... Miten olisi vaikka, että seksitauti on aika huono homma? Eikä yksinhuoltajuuskaan mitään herkkua?
AP, jätä se mies. Oman elämäsi suhteen teet mitä lystäät, mutta nyt näytät teinillesi mallia siitä, miten naisen tulee suhteessa tyytyä kurjaan kohteluun -sukupuolta et maininnut, mutta kasvatat nykyisellään joko pettäjämiestä, lapasnaista, tai parhaassa tapauksessa aikuista jolla aikanaan tulee menemään pitkä penni terapiaan, opettelemaan miten vanhempien virheitä ei toisteta. Yksi asia on pettäminen jos todella on pahoillaan ja pyrkii tekonsa sovittamaan (pettäminen ei ole koskaan ok, mutta harvapa meistä on täydellinen) -mutta eihän mies osoita mitään katumusta.
Petin itsekin eksääni, koska kyseessä oli "ajanviettosuhde", jossa olin vain odottelemassa, kunnes jotain parempaa löytyisi. En kunnioittanut eksää vähän vähää. Miksi eksä sellaiseen suostui en tiedä, typeryyttään kai? Ei ollut penaalin terävin kynä. Tai siksi, ettei häntäkään koko suhde pahemmin kiinnostanut, luultavasti vähän molempia. Lapseni isää ei tulisi mieleenkään pettää, eikä hänkään ole minua pettänyt -roskasuhteeseen ei tietenkään hankita lasta. (Tiedän, ettei ole, tällä kampuksella asuu alle tuhat ihmistä, ja juorumylly pyörii. Pettäminen kiinni jäämättä ei onnistuisi. Jos hänellä olisi toinen nainen, ei hän olisi suostunut tänne jumalan selän taa muuttamaan).
Hyvä! Saivatko molemmat orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun valitsee jänniksen. Kilttis ei petä koskaan.
Ei ollut vaimo jännis eikä mikään prinsessakaan, mutta niin vaan alkoi pettämään.
Vieraissa käyminen pitää mielen virkeänä ja panetuksen loitolla kun nainen alkaa pihtaaman.
Tämä kannattaa muistaa: kyllä se mies orgasminsa jostain hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vieraissa käyminen pitää mielen virkeänä ja panetuksen loitolla kun nainen alkaa pihtaaman.
No mistäs sitten johtuu, että naimisissa oleva nainen hakee orgasminsa avioliiton ulkopuolelta? Kenen syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs sitten johtuu, että naimisissa oleva nainen hakee orgasminsa avioliiton ulkopuolelta? Kenen syy?
No tietysti siitä että mies ei pane kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti siitä että mies ei pane kunnolla!
Hyvä seksielämä pitää liiton kunnossa!
Kuulostaa ihan mun exältä. Mutta käyttäytyi noin jo ennen kuin sain tietää pettämisestä. Oli siis totaalisen sekaisin, eikä tuntunut tietävän mitä haluaa. Vahtasi jokaista virhettäni ja voitonriemuisena nosti niistä äläkän. Välillä osti ruusuja, ja saattoi suuttua vartin päästä kun kaikki ei muuttunutkaan siitä ihanaksi. Riehui ihme asioista, kokoajan oli jokin pielessä, joko minussa, avioliitossamme, kodissamme, harrastuksissamme, missä vaan. Seuraavaksi oli varaamassa romanttista kylpylälomaa, joka oli exän passiivis-aggressiivisen sekoilun takia yhtä helvettiä. Silloin taisin tajuta, etten halua hänen kanssaan jatkaa. Tästä seurasi tunnustus salasuhteesta, katumus ja siihen päälle minun syyttely. Uskoi hän lopulta itsekin, että parempi lähteä eri teille.