Mies petti kaksi viikkoa sitten
Mies jäi kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt niin huonosti, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen.
Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.
Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä.
Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.
Tänä aamuna hän vältteli kaikin keinoin vastaamasta kun kysyin haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, siis överi. Tai sit ootte ihan psykoperhe. Jos ois totta, niin pihalle ois viskattu.
"Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut."
Oon lukenut sen verran pettämistarinoita, että ihan oikeasti tuollaisia on tapahtunut ja miehet muuttuneet ihan sosiopaateiksi luonteeltaan, kun ovat jääneet kiinni. Heillä menee jonkinlaiset sairaat defenssit päälle, jotka aiheuttaa sen etteivät oikein tunne mitään sitä petettyä kumppaniaansa kohtaan, joten heiltä saattaa tulla todellakin törkeitä kommentteja.
Tuo saattaa myös olla miehen tapa tajuamattaan kertoa sen mitä hän oikeasti haluaa - ja hän haluaa sitä työkaveriaansa enemmän, kuin AP:ta. Eihän hän muuten ehdottelisi jotain kolmenkimppaa petetylle vaimolleensa.
Todennäköisesti hän ei vain halua, että muut saavat kuulla siitä mitä hän on tehnyt. Koska se voi tuoda ongelmia hänen imagolleensa. Tai hän ei ole vielä valmis eroon. Ehkä tämä työkaveri on ilmoittanut, ettei halua vielä suhdetta, mutta jos haluaa, niin AP:n mies kyllä lähtee ja AP jää ihan yksin.
"Oon lukenut sen verran pettämistarinoita, että ihan oikeasti tuollaisia on tapahtunut ja miehet muuttuneet ihan sosiopaateiksi luonteeltaan, kun ovat jääneet kiinni."
Ei kukaan muutu pettämisestä kiinni jäätyään sosiopaatiksi. On jo sitä alun perinkin, nyt vain defenssit putoo, kun ei muuta keksi. Eli kypsymättömyys näkyvillä. Jopa sosiopaatti, siis älykkäämpi tapaus, osaa esittää katuvaa ja maanittelee ja hyvittelee. Tämmöinen alemman tason paatti ei kykene enempään. Pitää hyväksyä sellaisenaan tuollainen lahja naisille. Ja mikä isäkin!
Tuota on hyvä jokaisen petetyn miettiä. Vaikka itse olisikin sitoutunut pysymään suhteessa ja työskentelemään suhteen eteen, niin se pettäjä saattaa ihan missä kohtaa tahansa päättää, ettei sitä huvitakkan sen suhteen korjaaminen ja lähtee sitten sen kolmannen osapuolen matkaan.
Kannattaa siis miettiä, jos suhteeseen jäät: Olenko tyytyväinen päätökseeni jäädä suhteeseen, jos kolmen vuoden päästä mies päättää haluavansa erota ja päätyy yhteen sen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti?
Idioottimainen aloitus. Ei kukaan kahdessa viikossa kelaa ja toimi tolleen. Ei siis uskottava provo tai sitten yhtä tyhmiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
"Oon lukenut sen verran pettämistarinoita, että ihan oikeasti tuollaisia on tapahtunut ja miehet muuttuneet ihan sosiopaateiksi luonteeltaan, kun ovat jääneet kiinni."
Ei kukaan muutu pettämisestä kiinni jäätyään sosiopaatiksi. On jo sitä alun perinkin, nyt vain defenssit putoo, kun ei muuta keksi. Eli kypsymättömyys näkyvillä. Jopa sosiopaatti, siis älykkäämpi tapaus, osaa esittää katuvaa ja maanittelee ja hyvittelee. Tämmöinen alemman tason paatti ei kykene enempään. Pitää hyväksyä sellaisenaan tuollainen lahja naisille. Ja mikä isäkin!
Eivät he muutu sosiopaateiksi, vaan heidän käyttäytymisensä muuttuu hetkelliseksi sellaiseksi. Tapahtuu nimenomaan silloin aina, kun on tehnyt jotain väärää, tarkoitus on vähätellä tilannetta itselle eikä välttämättä tajua sen vaikutusta muihin.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen aloitus. Ei kukaan kahdessa viikossa kelaa ja toimi tolleen. Ei siis uskottava provo tai sitten yhtä tyhmiä molemmat.
Toimii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mun mies petti mua niin sekin käyttäytyi aikalailla AP:n tavalla. Sitä ennen oli ollut huomaavainen ja ymmärtäväinen, mutta sitten kun löysin todisteet pettämisestä niin ihan kuin olisi kääntynyt ylösalasin ja ihan toisenlainen ihminen tuli esille. Kun itkin ja olin surullinen, niin hän oli kylmä ja ilkeä. Ei kestänyt sitä, että olin surullinen ja itkuisa hänen teoistaan johtuen. Hän alkoi jopa riehumaan ja syyttämään mua siitä, etten muka halunnut oikeasti parantaa meidän suhdetta, kun en ollut yhtenä päivänä kotona odottamassa, kun hän tuli töistä (ei kertonut milloin oli tulossa) ja minä menin lenkille muutamaksi tunniksi. Mun olisi pitänyt vaan odotella kuin kiltti koira kotona, että milloin hän tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Idioottimainen aloitus. Ei kukaan kahdessa viikossa kelaa ja toimi tolleen. Ei siis uskottava provo tai sitten yhtä tyhmiä molemmat.
Kun mun mies petti mua niin sekin käyttäytyi aikalailla AP:n tavalla. Sitä ennen oli ollut huomaavainen ja ymmärtäväinen, mutta sitten kun löysin todisteet pettämisestä niin ihan kuin olisi kääntynyt ylösalasin ja ihan toisenlainen ihminen tuli esille. Kun itkin ja olin surullinen, niin hän oli kylmä ja ilkeä. Ei kestänyt sitä, että olin surullinen ja itkuisa hänen teoistaan johtuen. Hän alkoi jopa riehumaan ja syyttämään mua siitä, etten muka halunnut oikeasti parantaa meidän suhdetta, kun en ollut yhtenä päivänä kotona odottamassa, kun hän tuli töistä (ei kertonut milloin oli tulossa) ja minä menin lenkille muutamaksi tunniksi. Mun olisi pitänyt vaan odotella kuin kiltti koira kotona, että milloin hän tulee.
Siis AP:n miehen tavalla.
Tarina on tosi, toimit hienosti lastesi kannalta ja heidän tulevaisuutensa kannalta, antaessaan saa, myös anteeksi antaessaan saa. Hengellisistä piireistä koko perhe saa voimia.
Sarjapettäjät ovat pahinta ja halveksuttavinta pohjasakkaa ihmisinä, jos heitä edes sellaisina voi pitää.
Pettäminen on todella HÄPEÄLLISTÄ. Niin ei tee kukaan normaalijärkinen ihminen. Itse olen aina joutunut petetyksi joka NS suhteessa, mis oon ikinä ollu. Se on tullu ilmi aina ennemmin tai myöhemmin. Se ei ole kivaa !!!!! Jos oikeesti rakastaa toista, EI PETÄ KOSKAAN. Joka suhteessa. Se ei ole oikein. Ketään kohtaan. Onko pettäminen kivaa ??? Kun oma puoliso EI enää kelpaa. Miks ??????? Mitä järkee siin o ??? Ei niin mitään. Päättäjät kannattaa AINA JÄTTÄÄ !!! Ne ei muutu koskaan. Kerran pettäjä, AINA pettäjä, sanokaa mun sanoneen. Se on totuus. Kannattaa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on tosi, toimit hienosti lastesi kannalta ja heidän tulevaisuutensa kannalta, antaessaan saa, myös anteeksi antaessaan saa. Hengellisistä piireistä koko perhe saa voimia.
Tarkoitatko että lapset saa nyt mallin kotoa, että naista saa kohdella miten huonosti vain ja miehen sikailut painetaan villaisella?
Mies käyttäytyy noin koska haluaa että SINÄ jätät hänet.
välttää tällä häpeän että hän jätti perheensä. Ja voi säilyttää osan muiden kunnioituksesta kun selittää- petin mutta halusin yrittää. Vaimo jätti vaikka kaikkeni tein ja virheistäni opin.
Tämänhän täytyy olla provo. Mutta petettynä täytyy sanoa, että osa tuosta kuvaa hyvin pettäjän käytöstä. Siksihän ihminen pettää, kun haluaa jotain muuta, mutta ei halua erota. Pettäjä myös lupailee, että yritetään korjata kaikki, mutta käyttäytyy silti ristiriitaisesti, koska on jo mielessään päättänyt, että parisuhde ei ole hänelle riittävä ja hänellä on oikeus pettää. Hän on tehnyt jo henkisen eron alkaessaan pettämään, siitä ei ole paluuta. Pettäjä leikkii jotain "tehdään nyt niinkuin sinä haluat" -leikkiä, ilman oikeita tunteita, jotta saa pitää jo saavutetun kätevän elämän. Seksin kanssa voi olla yhtäkkistä innostusta pitkän kuivan kauden jälkeen, ja välillä täyttä haluttomuutta kosketukseen. Pettäjän mieliala heittelee, toisena päivänä viheltelee tyytyväisenä, toisena haastaa riitaa pikkujutuista. Vasta jälkikäteen näen mikä kaikki liittyi pettämiseen, ja sen jatkumiseen kiinni jäämisestä ja lupauksista huolimatta. Jollain tasolla hän varmasti halusikin jäädä ja tehdä "oikein", mutta tunnetasolla hän oli jo luovuttanut antautuessaan pettämiseen, joten ei meidän suhdetta voinut enää pelastaa.
Arvosta nyt itseäsi sen verran, että pistät miehen ulkoruokintaan. Jos se edes ymmärtäisi olla katuvainen ja rukoilisi anteeksi antoa, mutta hän selvästi pitää rinnalla edelleen sitä toistakin. Ja jossei nyt pidä, aivan varmasti pettää taas.
olet tyhmä jos et ota heti eroa, pettäminen tulee jatkumaan tuolla asenteella kuin miehelläsi on.
tv mies
Voisitte kokeilla kolmen kimppaa, saattaisi tuoda vielä lisää kiikeyttä seksielämäänne. Ensin sen naisen kanssa ja sitten voisitte etsiä toisen miehen kolmanneksi niin sinäkin saisit enemmän miestä.
Siis apua, mies on pettänyt sen naisen kanssa ja vielä heittää läppää, että haluaisi sen mukaan kolmen kimppaan. Eikä pysty sanomaan, että kummanko ottaisi mieluummin, ap:n vai toisen naisen. Siis haluaa sen toisen naisen ja kohtelee ap:ta todella epäkunnioittavasti.
Aivan 100 varmasti pettää edelleen.
Ero vaan vireille.