Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90%:sesti elämä on sitä, miksi sen ITSE tekee!

Vierailija
15.02.2007 |

Herätkää naiset jo tajuamaan tämä! Teillä on hyvin paljon vaikutusvaltaa omaan elämäänne, eli jos muutosta haluatte, tehkää se, älkää valittako täällä!

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on aniharvoin pelkästään tahdon asia tai kiinni " oikeasta asenteesta" . Jos se sitä olisi, masennus ei paranisi lääkkeillä, vaan ainoastaan psykoterapialla.

Usein kyse on kyllä kemiallisesta sairaudesta, aivojen välittäjäaineiden häiriöstä, joten lääkityksestäkin on hyötyä.

Vierailija
142/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totta kai jokainen rauhoittaisi työtahtiaan, jos näkisi nurkan takana vaanivan burn outin. Valitettavasti sen vain huomaa usein vasta sitten, kun se on jo iskenyt. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole takeita siitä, että kaikki menee tässä elämässä just niin kuin itse haluaa, se on vaan ymmärrettäv ja se hyvä elämä rakennettava siitä mitä saa.

Lapsesi kuoli, se on surullisinta mitä ihmiselle voi tapahtua, ja sitä saa ja pitääkin surra.

Mutta pitääkö siitä katkeroitua tai antaa oman elämän mennä pilalle? Siinä kyse on omasta valinnastasi. Voit kunnioittaa lapsesi muistoa muutenkin kuin pilaamalla oman elämäsi.

Vierailija:

90% oma syy, haista vee

Vierailija
144/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näissä vastauksissa tuntuu että onnellisuus sidotaan vahvasti taloudelliseen menestykseen ns. viralliseen pärjäämiseen.

Ulkoisista puitteista kyllä puhutaan, mutta vain kehyksenä. Kyllä siitä onnellisuuden tunteesta tuntuisi olevan kaikilla melko pitkälti sama käsitys.

Vierailija
145/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kommentit pitäisi lailla kieltää.

Ihankuin syvästä masennuksesta noustaisiin ylös ihan " niskasta kiinni ottamalla" tai " asenteita muuttamalla" . Kyllä se on sairaus missä muutkin ja parantaa se voidaan vaan oikealla lääkityksellä.

Sitä paitsi vaikka olisi kuinka positiivinen elämänasenne voi masennukseen silti sairastua. Ja usein ne, jotka masentuvat ovatkin elämänmyönteisiä ihmisiä. Jos ei omat aivot toimi niin kuin ne pitää niin siihen ei paljon voi itse vaikuttaa.

Samoin on muiden sairauksien laita. Ei niitä asenteilla " paranneta" .

Tämä on mielestäni typerin aloitus, mikä täällä pitkään aikaan on ollut.

Mistä nuo prosentit on tähän vedetty?

Onko tästä tehty oikein tutkimus?

Sanoisin, että on niin paljon asioita mihin ei voi itse tässä maailmassa vaikuttaa. Että ei kovinkaan monella ole mahdollisuuksia rakentaa elämäänsä niinkuin haluaa.

Vierailija
146/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei asia minulle kuulukaan, mutta tämä menee jo törkeyksiin.

Se, että selviää oman lapsensa kuolemasta hengissä itse, on jo mieletön suoritus niin reaalisesti kuin asenteellisestikin.

Vierailija:

Ei kenelläkään ole takeita siitä, että kaikki menee tässä elämässä just niin kuin itse haluaa, se on vaan ymmärrettäv ja se hyvä elämä rakennettava siitä mitä saa.

Lapsesi kuoli, se on surullisinta mitä ihmiselle voi tapahtua, ja sitä saa ja pitääkin surra.

Mutta pitääkö siitä katkeroitua tai antaa oman elämän mennä pilalle? Siinä kyse on omasta valinnastasi. Voit kunnioittaa lapsesi muistoa muutenkin kuin pilaamalla oman elämäsi.

Vierailija:

90% oma syy, haista vee

Vierailija
147/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä voiko mitään tarkkaa prosenttia sanoa, mutta kyllä elämäänsä VOI vaikuttaa. meillekin on sattunut paljon ikäviä asioita, sairauksia ym mutta ne on vaan jotenkin käännettävä positiivisiksi ja koitettava tehdä parhaansa että olis onnellinen.

Vierailija
148/148 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikea masennus ole vain silloin jos sitä täytyy hoitaa lääkkeillä. itse sairastin 6 vuotta tosi pahaa masennusta, mutta en suostunut lääkehoitoon. lopulta terapialla ja ASENNE muutoksella, eli juuri sillä " nyt mä paranen tästä, otan itteeni niskasta kiinni ja järjestän tän elämän hyväksi" paranin. ja edelleen aina kun tuntuu että seinät kaatuu päälle niin koitan parantaa itseni konkreettisilla keinoilla, liikunnalla ja muitten kanssa puhumalla.. ei ne lääkkeet ole aina se vastaus.