Jos esim. sukulaislapsi rikkoo jotain, niin onko kotivakuutuksen omavastuu 0e? Normaalisti 150e.
Tuollaista joku mulle kertoi joskus...Pitääkö paikkansa? Eli että omavastuu 0e jos lapsi rikkoo
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Omavastuu on omavastuu. Ei ole väliä kuka rikkoo. Miten sen edes todistaa että lapsi rikkonut, tuotahan käyttäisi kaikki tekosyynä muuten🤣
Näin mulle tuttu kertoi. Että omavastuu 0e jos lapsi rikkojana.
Ap
Mitäs jos kysyisit sieltä sun vakuutusyhtiöstä.
Sano sen lapsen huoltajalle, että maksaa sen rikkoutuneen tavaran. Hänellä on varmaankin vastuuvakuutus.
Kukaan ei voi tietää sun vakuutuksen ehtoja paitsi sun oma vakuutusyhtiö.
En ole koskaan kuullut että omavastuu muuttuisi sen mukaan kuka on vahingontekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omavastuu on omavastuu. Ei ole väliä kuka rikkoo. Miten sen edes todistaa että lapsi rikkonut, tuotahan käyttäisi kaikki tekosyynä muuten🤣
Ap
No mitä sä vielä täältä kyselet asiaa kun se on jo sulle kerrottu. Sun tuttus kyllä tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuttu kertoi? Oletko itsekin lapsi? Miten pärjäät elämässä?
Mulle tuttu kertoi että aurinko kiertää Maata. Toiselta tutulta kuulin että keltaista lunta kannattaa syödä.
Jos sukulaislapsi rikkoo jotain, sehän menee sukulaisen omasta vakuutuksesta eikä sinun vakuutuksestasi? Asia siis ei ole oleellinen noilta osin. Omassa kotivakuutuksessani yksi vakuutus kattaa koko perheen tavarat ja omavastuu on kaikissa vahinkotilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuttu kertoi että aurinko kiertää Maata. Toiselta tutulta kuulin että keltaista lunta kannattaa syödä.
Miksi pitää tulla levittämään pahaa oloaan täysin asialliseen aloitukseen?
No sehän menee tietenkin ensisijaisesti sen sukulaisen vakuutuksest, jolloin sulle ei tule mitään omavastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kysyisit sieltä sun vakuutusyhtiöstä.
Ei kato tarvitse, kun tuttu kertoo miten asiat on ja loput voi kysyä tältä palstalta. Oikeasti pelottavaa ajatella että näillä aloittajan kaltaisilla ihmisillä on todennäköisesti äänioikeus ja jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on vammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä yrität kontrolloida mitä täällä saa sanoa ja mitä ei? Miksi tulet levittämään toksista asennettasi keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on vammainen
Kuten myös aloittajakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä yrität kontrolloida mitä täällä saa sanoa ja mitä ei? Miksi tulet levittämään toksista asennettasi keskusteluun?
Olet paha ihminen.
Tuttu kertoi että jos ajaa autolla ilman ajokorttia niin ei tarvitse maksaa ylinopeussakkoja.
Ihmeen ilkeitä ihmisiä heti aamulla täällä. Ei töitä, ei rahaa ja kauhea vitutus päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paha ihminen.
Sinä olet toksinen ja tuomitseva.
Itse asiassa kyllä tuollainen vakuutusehto voi olla. Meillä oli aikoinaan noin Pohjolan kotivakuutuksessa.