Mihin aikaan heräsitte?
Kommentit (16)
Kissa herätti klo 5.26, halusi ulos.
Ei me herätty samaan aikaan, ap.
Suomenkieltä, kiitos!
Klo 6:11 naps silmät auki täysin pirteenä. Nousin klo 6:19 keittämään kahvit. Jossain vaiheessa päivää tulee kyllä väsy kun nukuin vsin vajaa 7 tuntia. Menen sitten päikkäreille jos on tarvis.
2.55 ,kotihommat voi aloittaa( imurointi kerrostalossa).
Vierailija kirjoitti:
Ei me herätty samaan aikaan, ap.
Suomenkieltä, kiitos!
Se kirjoitetaan suomen kieltä. ap
Kello herätti varttia yli 5, sitä ennen heräsin kuselle vähän yli puol tuntia aikaisemmin. Ylös, ulos ja töihin.
Heräsin 5.07 ja olen odottanut kiihkeästi kello seitsemää ja palstan aukeamista.
Joskus viiden maissa heräsin. Normaali arkiherätys olisi ollut kuudelta, mutta unta ei riittänyt sinne asti. Ehtiipä sitten töihin aiemmin, pääsee aiemmin siis pois.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 5.07 ja olen odottanut kiihkeästi kello seitsemää ja palstan aukeamista.
Tämä. Harmi vain, että aamukahvi on jo juotu. On niin hauskaa juoda aamukahvia ja selata palstaa. Eikä palstalla edes ole nyt mitään mielenkiintoista. ap
6:20 kellon soittoon ekaa kertaa tällä viikolla. Muina päivinä herännyt ennen kuutta. Oli mukava yllätys.
Kyllä se otsikko olisi otsikko jos siinä lukisi että mihin aikaan heräsit!
Maapallo on kahtiajakaantunut eri heimoihin ja me ei puhalleta yhteen hiileen joten me emme heräsimme, vaan me herättiin ja esim. Tee-sana on otsikon kysymyksen päätteessä, heräsit-"tee", ekstra-E vain puuttuu.
HaistakaaVittu alanuolitus "optimistit".
Klo 5. Ja se oli mulle pitkään nukkumista. Herään joka yö 3-5. Tosin viimeistään klo 22 oon jo tasaraha ja uni tulee väkisin. Nyt siis nukuin 7h ja oon pirteä 😊
7:18. Viimeisiä lomapäiviä.vietetään mökillä. Normiherätys on 5:30. Nyt lomalla on vähän lipsunut.
4 jälkeen. Kovat kivut herätti. Normiyö, yhtäjaksoista unta ehkä pari tuntia
Kuudelta, kun puoliso ilmoitti, että ulkona on lämmintä.