Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuhousunsuojiani haistelu

Vierailija
06.04.2026 |

Meillä on vain muutaman ihmisen työpaikka. Olen pannut merkille, että joku käy availemassa roskiksesta rullaamiani käytettyjä pikkuhousunsuojia. Kaipa joku ukko saa siitäkin tyydytystä. Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoille voisi järjestää vessoihin erillinen säiliö käytetyille intiimeille suojille, joita toiset voisivat käyttää yksityisiin asioihinsa.

Vierailija
2/14 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran eräässä työpaikassa haistoin naisen pillun tuoksun usean metrin päästä. Näin missä vessassa hän kävi ja löysinkin sieltä roskista sitten pikkuhousunsuojan. Pettymyksekseni se ei kuitenkaan tuoksunut miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran eräässä työpaikassa haistoin naisen pillun tuoksun usean metrin päästä. Näin missä vessassa hän kävi ja löysinkin sieltä roskista sitten pikkuhousunsuojan. Pettymyksekseni se ei kuitenkaan tuoksunut miltään.

Mistähän se haju sitten tuli? Ilmastointia pitkin naapurikonttoristako?

Vierailija
4/14 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoja ei aina tuoksu. Suojaan ei aina tartu kiimamehuja, vaikka se olisi ollut pitkään paikalla. Naisten kiima ei ole tasaista panetusta vaan vaihtelevaa.

Vierailija
5/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,hitto!

Toivottavasti meidän toimiston miehistä ei kukaan harrasta tota. 

En oo kyllä huomannu että paperimyttyjä ois availtu kun oon pikkuhousunsuojan käyny vaihtaa ja laittanu paperiin rullatun pikkuroskiin.

Vierailija
6/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi,hitto!

Toivottavasti meidän toimiston miehistä ei kukaan harrasta tota. 

En oo kyllä huomannu että paperimyttyjä ois availtu kun oon pikkuhousunsuojan käyny vaihtaa ja laittanu paperiin rullatun pikkuroskiin.

Varaa purkillinen sillejä,joita voi laittaa käytetyn suojan kaveriksi.

Vierailija
7/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että kyllä ne aukeilee myös ihan itsestään. Ei niitä välttämättä kukaan haistele. Mutta onhan se mahdollista. Meidän työpaikalla on tällä hetkellä vain kolme miestä ja jos joku niistä haistelis niitä sanoisin ei sun tartte tyytyä niitä haistelee.. me ollaan avoin työpaikka. Puolet miehistö ja naisista (ennen siellä oli enemmän miehiä kun nyt) on ihmetellyt mun silikoneja silmillä ja käsillä ja siinä ei oo mitään ihmeellistä tais seksuaalista.

Vierailija
8/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että kyllä ne aukeilee myös ihan itsestään. Ei niitä välttämättä kukaan haistele. Mutta onhan se mahdollista. Meidän työpaikalla on tällä hetkellä vain kolme miestä ja jos joku niistä haistelis niitä sanoisin ei sun tartte tyytyä niitä haistelee.. me ollaan avoin työpaikka. Puolet miehistö ja naisista (ennen siellä oli enemmän miehiä kun nyt) on ihmetellyt mun silikoneja silmillä ja käsillä ja siinä ei oo mitään ihmeellistä tais seksuaalista.

Niin kyl ne itestään aukeilee roskiksessa. Toimistolla, salilla ja kotona vessojen roskiksissa saman ilmiön oon havainnu. Töissä ja salilla missä käyn on vielä ihan perinteiset vessat naisille ja miehille, ei siis mitään nykymuodissa olevaa yhteisvessaa. Joten en siitäkään syystä usko että kukaan niitä suojia haistelis. Kotona niitä ei varsinkaan kukaan tutki eikä haistele.

Vierailija
9/14 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jos mun työkaveri esittelisi/antaisi kosketella tissejään niin en koskisi. Saisi kyllä tyhmän naisen kuvan minulta. 

Tämä vain minun mielipide tollaiseen avoimeen käytökseen. 

Jos omistaa miehen niin pientä kunnioitusta suhdetta kohtaan

Vierailija
10/14 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jos mun työkaveri esittelisi/antaisi kosketella tissejään niin en koskisi. Saisi kyllä tyhmän naisen kuvan minulta. 

Tämä vain minun mielipide tollaiseen avoimeen käytökseen. 

Jos omistaa miehen niin pientä kunnioitusta suhdetta kohtaan

En itseasiassa sanonut että mä olisin tehnyt aloitetta ikinä. En todellakaan. Toiset on joskus itse kysynyt. Nainen tuli mukaan ku vaihdoin hameen päälle ja mies yhtäkkiä sano näytä nyt ne tissit. Niin miks ei, ei siinä oo mitään ihmeellistä jos sen asian pitää neutraalina.

Vierailija
11/14 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus käytiin äidin ystävän luona ja kävin siellä vessassa. Oli kanneton lattialle pursunnut roskis eikä siteitä ollut taiteltu mitenkään.

Vierailija
12/14 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se ole teiltä pois jos joku saa niistä tyydytystä.

Vierailija
13/14 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää naisten vessojen roskikset on mies puolisille siivoljille varmasti taivas jos on taipumusta tai fetissiä naisten terveyssiteitä kohtaan.

Vierailija
14/14 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Laittakaa käyttämänne siteenne näkösälle ja helposti miesten saataville. Muistakaa kierrätyksen merkitys. Käytetyillä siteillä on monille miehille tärkeätä jatkokäyttöä. Tehkää hyvä työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän