Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?
Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.
Eikö olekin kummallista, että naiset nimenomaan eivät halua tutustua mieheen? Se mielikuva miehestä rakennetaan etukäteen omassa päässä (oman mielikuvituksen ja ennakkoluulojen perusteella) ja kun lopputulos ei vastaa sitä omaa (keksittyä) mielikuvaa, julistetaan kaikki miehet sioiksi. Ennakkoluulottomuus olisi kait naisilta liikaa vaadittu
Miksi pitäisi? Et sinäkään tule kelpaamaan kenellekään joskus 40+-vuotiaana :D. Sen takia av-mammat ovat niin katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun pidäkään koska maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Tavallisia miehiä on käytännössä rajaton määrä tarjolla naiselle kuin naiselle niin mikäs siinä valkatessa. Nainen on parisuhdemarkkinoilla voittaja riippumatta ulkoisesta habituksesta
Ei ole. Seksimarkkinoilla on, mutta ei parisuhdemarkkinoilla.Teikle miehille psrisuhde= saa pillua, ja yksinäisyys= ei saa pillua. Jos nainen etsii parisuhdetta se ei ole= saa munaa säännöllisesti, tai yksinäisyys= ei saa munaa. Älä siis viitsi miesselittää.
Ho-hoo naiset aina niin hankalia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinäkin olet tavallinen.
Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa.
Vaikka et itse koe olevasi tavallinen, moni todennäköisesti pitää sinua tavallisena.
Ehkä ne sinun tavalliseksi luokittelemat miehet eivät koe itseään tavallisiksi
Jos joku kokee, että olen liian tavallinen hänelle niin hyväksyn asian. Ja jos ne minun tavalliseksi luokittelemat miehet eivät koe itseään tavallisiksi hyvä näinkin.
Mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison. Heille ei kelpaa kunnollinen turvallinen mies
Taidat tehdä näitä aloituksia kerran, pari päivässä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se itsestäänselvää että ennemmin kannattaa mennä väkivaltaisen huijarin kanssa naimisiin kuin tavallisen miehen kanssa. Vauhtia ja tilanteita riittää eikä aika käy pitkäksi kun yrittää selviytyä mitä omituisimmista tapahtumista.
Aika moni tylsää elämää viettävä mies on pahoinpidellyt kumppaniaan. Esim. tutkimusten mukaan sosiaalinen eristyneisyys lisää riskiä aggressiiviseen käyttäytymiseen.
Tutkimusten mukaan 65% lähisuhdeväkivallasta kohdistuu miehiin, naisten toimesta.
Taitaa olla naisilla se ongelma
LouLou kirjoitti:
Mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison. Heille ei kelpaa kunnollinen turvallinen mies
Ilmiö on todellinen, mutta eihän siinä kelpaamisesta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.
Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, todennäköisesti aloittajakin. Jotkut ihmiset vain sopivat toisilleen, eikä se liity mitenkään siihen, onko ihmisenä tavallinen tai ei. Kannattaa valita se yksi, joka itselle on erityinen. Todennäköistä on, että tämä ihmeellinen ja erityinen ihminen on ihan tavallinen kaikilla muilka mittareilla mitattuna, paitsi sillä tärkeimmällä, eli sillä, kuinka paljon häntä rakastaa.
Mutta sopiiko oikeasti yhteen esimerkiksi laskuvarjohyppyä ja vuorikiipeilyä harrastava ihminen, joka viettää lomansa Borneon viidakossa ja toinen on telkkarin k
Tämä juuri. Kyse ei ole siitä, että joku olisi parempi kuin toinen, vaan pikemminkin elämäntyylien ja arvomaailmojen yhteensopimattomuudesta. Kun näitä kommentteja lukee, ne kuulostavat todella tuomitsevilta. Jos haluat elää erilaista elämää kuin muut, sinut leimataan heti uniikiksi lumihiutaleeksi, joka luulee olevansa parempi kuin he itse ja tulee heti kehoitus palata maan pinnalle ja tyytyä elämään tavallista arkea niin kui he itsekin ovat valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se itsestäänselvää että ennemmin kannattaa mennä väkivaltaisen huijarin kanssa naimisiin kuin tavallisen miehen kanssa. Vauhtia ja tilanteita riittää eikä aika käy pitkäksi kun yrittää selviytyä mitä omituisimmista tapahtumista.
Aika moni tylsää elämää viettävä mies on pahoinpidellyt kumppaniaan. Esim. tutkimusten mukaan sosiaalinen eristyneisyys lisää riskiä aggressiiviseen käyttäytymiseen.
Tutkimusten mukaan 65% lähisuhdeväkivallasta kohdistuu miehiin, naisten toimesta.
Ei ainakaan tilastokeskuksen mukaan ole näin
https://stat.fi/media/uploads/sukupuolistunut_vakivalta_teemasivu/paris…
Ota joku rotta. Miehet ovat erikseen, varsinkin hyväkäytöksiset herrasmiehet.
LouLou kirjoitti:
Tämä on totta, mutta se ei taas liity aloitukseen. Vai miellätkö kaikki miehet, jotka ei ole samasta muotista veistetty ainoastaan rikollisisiksi ja alkkareiksi?
1 tavis nainen 23 v halusi vauhdikasta miesseuraa. saahan sitä, vähäksi aikaa. Sitten hylätty ja masentunut. kannattaa varoa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinäkin olet tavallinen.
Ei se ole mikään syy alkaa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat tehdä näitä aloituksia kerran, pari päivässä.
Miksi?
Koska oon incel. Pasi the Incel. Esiinnyn usein naisena ja olen epäuskottava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Et sinäkään tule kelpaamaan kenellekään joskus 40+-vuotiaana :D. Sen takia av-mammat ovat niin katkeria.
Mitä poju höpiset? Hyvin kelpaa. Muakin tultiin kosiskelemaan ollessani 57.
Kohta on oltu 2 vuotta yhdessä. Mieheni on useita vuosia nuorempi sinisilmäinen Jussi.
Sulle ei varmasti näin käy. Ei nyt eikä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tutkimusten? Senkö, jossa tutkittiin lähisuhdeväkivaltaa ja jota et osaa lukea.
Isät hakkaa poikiaan, pojat isiään, veljet toisiaan. Ja kaikki nämä naisia.