Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?

Vierailija
03.10.2024 |

Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.

Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, todennäköisesti aloittajakin. Jotkut ihmiset vain sopivat toisilleen, eikä se liity mitenkään siihen, onko ihmisenä tavallinen tai ei. Kannattaa valita se yksi, joka itselle on erityinen. Todennäköistä on, että tämä ihmeellinen ja erityinen ihminen on ihan tavallinen kaikilla muilka mittareilla mitattuna, paitsi sillä tärkeimmällä, eli sillä, kuinka paljon häntä rakastaa.

Vierailija
22/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät vapaista sieluista ja seikkailijoista niin asia on sitten niin. Itse pidän enemmän turvallisista tavallisista miehistä.

Miksi ainoastaan tavallinen mies pystyisi tarjoamaan turvallisen suhteen?

Koska vapaa sielu ei ole vapaa, ellei se ole vapaa. Se vapaus edellyttää kykyä olla vapaa, jolloin sinä olet se joka on epävarmuudessa.

Hyvässä suhteessa pystytään elämään niin, että kumpikin kokee olonsa vapaaksi eikä tunne, että toinen tukahduttaa toisen unelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit ruveta suhteeseen vaikka lentokapteenin kanssa, ei ketään kiinnosta. Se sitten eri asia kelpuuttaako sinut. Ilmeisesti ei kukaan ole sinua huolinut kun täällä avaudut.

Vierailija
24/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinäkin olet tavallinen.

Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa. 

Vaikka et itse koe olevasi tavallinen, moni todennäköisesti pitää sinua tavallisena.

Ehkä ne sinun tavalliseksi luokittelemat miehet eivät koe itseään tavallisiksi

Vierailija
25/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran deiteillä itseään tavalliseksi kuvaavan miehen kanssa. Saapui paikalle kulahtaneissa verkkreissa ja hupparissa. Keskustelu meni niin, että minä kyselin ja hän vastasi mahdollisimman lyhyesti kysymättä minulta yhtään vastakysymystä. 

Harrastuksia? Katselee kämpillä telkkaria.

Unelmia elämässä? Ei mitään.

Haluaako joskus lapsia? Ei ole miettinyt.

Tykkääkö asua maalla vai kaupungissa? Ei väliä.

Pitääkö matkustelemisesta? Ei kiinnosta.

Kissa- vai koiraihminen? Ei kiinnosta eläimet, ihan sama.

Millaista parisuhdetta etsii? No ei oikein osaa sanoa, kaikki käy.

Jne. Tiiliseinässäkin on enemmän ulottuvuutta ja persoonaa.

Tämähän se on. Emt-persoona. Vielä karumpia ovat ne tavismiehet, jotka kuitenkin odottavat naisen tekevän jos ja vaikka mitä sirkustemppuja, koska muutoin ovat strereotyyppisiä. Itse siis näyttävät kuonottomalta muumilta, ja harrastavat moottorinrassausta. Naisen pitäisi sen sijaan näyttää kiinalaiselta transnaiselta, elää huikeaa elämää harrastuksineen, palvoa muumia ja ilmeisesti jotenkin kompensoida tuota tavistyyliä pois (?) Tämä on karuin kokemus miehestä, joka ilmoitti olevansa Ihan Tavallinen Mies.

Vierailija
26/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran deiteillä itseään tavalliseksi kuvaavan miehen kanssa. Saapui paikalle kulahtaneissa verkkreissa ja hupparissa. Keskustelu meni niin, että minä kyselin ja hän vastasi mahdollisimman lyhyesti kysymättä minulta yhtään vastakysymystä. 

Ei tuo ole tavallinen mies, vaan kuulostaa samalta kuin minun keksimä trollihahmo, joka luuli olevansa tavallinen, mutta oli sosiaalisesti syrjäytynyt umpitollo.

Tavallisella miehellä on ok sosiaaliset taidot ja sillä on jotain mielenkiinnonkohteita.

Vierailija
27/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miksikään. En minä ainakaan ryhtyisi.

Vierailija
28/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet itsekin ihan tavallinen ihminen etkä mikään vertauskuvallinen lottovoitto.

Et ole yhtään sen parempi tai ylempänä kuin nämä "tavalliset miehet".

Vierailija
29/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Ketään ei kiinnosta joku nobody jostain mammapalstalta, kelpuuttaako hän tavallisen miehen vai? Huomionhakua tälläkin haet. Sama kun minä sanoisin että en halua suhteeseen lihavan naisen kanssa, mutta en halua provosoida ketään.

Vierailija
30/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jonkun mielestä tavallinen mies? Minun mielestäni ei todellakaan. Tuo on tylsä ihminen.

Vierailija
31/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa. 

Ei sillä ole väliä mitä itse koet. Äärimmäisen harva poikkeaa tavallisuudesta. Todennäköistä on ettet sinäkään.

Yleensä se, miten ihminen kokee itsensä, on yksilölle merkityksellisempää kuin se, mitä joku tuntematon henkilö ajattelee hänestä. On kummallista, että ne, jotka kokevat itsensä tavallisiksi, usein ärsyyntyvät niistä, jotka eivät halua elää samalla tavalla kuin valtaväestö.

Vierailija
32/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme avauksia "mun lempiväri on punainen, mitä mieltä ootte?"

Vierailija
33/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina vakaa, suomalainen tavismies. Ihan parasta minulle. En missään tapauksessa haluaisi mitään vapaata sielua.

Vierailija
34/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä mitä itse koet. Äärimmäisen harva poikkeaa tavallisuudesta. Todennäköistä on ettet sinäkään.

Eli toisin sanoen: "Koska minä olen tuikitavallinen, kaikkien muidenkin on oltava."

Vierailija
35/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et itse koe olevasi tavallinen, moni todennäköisesti pitää sinua tavallisena.

Boheemeja on aina ollut, ei kaikki elä elämäänsä yleisten perusnormaalien ihanteiden mukaisesti. Ehkä ap on vähän sellainen. Itselläni on sekä tavallisia että ei-tavallisia kavereita, kyllä niillä on elämänkatsomuksessa tosi iso ero. Tuskin kukaan sanoisi niitä tyyppejä tavallisiksi, ehkä jotkut sanoisi hulluksi (ja on sanonutkin).

Vierailija
36/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.

Kaikkeahan saa haluta. Erotutko sinä massasta? Enkä tarkoita mitään että pukeudut johonkin wt-tyrkky hepeneisiin

Vierailija
37/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näin on käskenyt/pakottanut? Tyhmien kysymysten kerho vol.7

Vierailija
38/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen: "Koska minä olen tuikitavallinen, kaikkien muidenkin on oltava."

Jotkut tavalliset ihmiset ottaa sen melkein loukkauksena, kun joku toinen sanoo, että ei ole tavallinen. Että mikä se luulee olevansa. Suomessa on yli viisi miljoonaa ihmistä, kyllä täällä on sellaisiakin, jotka poikkeaa paljon valtavirrasta ja keskiverrosta.

Vierailija
39/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boheemeja on aina ollut, ei kaikki elä elämäänsä yleisten perusnormaalien ihanteiden mukaisesti. Ehkä ap on vähän sellainen. Itselläni on sekä tavallisia että ei-tavallisia kavereita, kyllä niillä on elämänkatsomuksessa tosi iso ero. Tuskin kukaan sanoisi niitä tyyppejä tavallisiksi, ehkä jotkut sanoisi

Joo, tavallaan voisi sanoa, että olen boheemi, mutta toisaalta olen myös varsin tavoitteellinen. Kumppaniksi etsin sellaista, jolla on suurin piirtein samankaltainen maailmankatsomus. Ehkä kaipaan kumppanilta eräänlaista hulluutta, uskaltaa unelmoida suuria ja tavoitella näitä ja myös sellainen erilaisten elämyksien hakeminen on itselle erittäin tärkeää.

Vierailija
40/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tavalliset ihmiset ottaa sen melkein loukkauksena, kun joku toinen sanoo, että ei ole tavallinen. Että mikä se luulee olevansa. Suomessa on yli viisi miljoonaa ihmistä, kyllä täällä on sellaisiakin, jotka poikkeaa paljon valtavirrasta ja keskiverrosta.

Tämän olen itsekin huomannut. Jotenkin se, että tunnustaa oman erilaisuutensa, koetaan heti ylemmyytenä, ja heti pyritään muistuttamaan toista, että sä olet ihan samanlainen kuin mekin, älä vaan uskalla tehdä mitään eri lailla. Jotenkin koomista, että toisen erilaisuus koetaan lähestulkoon uhkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi