Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?

Vierailija
03.10.2024 |

Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata...ainoastaan sellaisen kanssa,kenellä on hilloa tilillä ja kiinteää omaisuutta riittävästi...menee muuten elämä hukkaan "köyhäillessä"...perseaukisen kanssa..

Vierailija
2/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinäkin olet tavallinen.

Vierailija
4/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pidäkään koska maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Tavallisia miehiä on käytännössä rajaton määrä tarjolla naiselle kuin naiselle niin mikäs siinä valkatessa. Nainen on parisuhdemarkkinoilla voittaja riippumatta ulkoisesta habituksesta

Vierailija
5/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät vapaista sieluista ja seikkailijoista niin asia on sitten niin. Itse pidän enemmän turvallisista tavallisista miehistä.

Vierailija
6/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies? Teräsmies? Batman? Iron Man?

Vierailija
7/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata...ainoastaan sellaisen kanssa,kenellä on hilloa tilillä ja kiinteää omaisuutta riittävästi...menee muuten elämä hukkaan "köyhäillessä"...perseaukisen kanssa..

Ja miksi olisi väärin sekään, että menee yhteen sellaisen henkilön kanssa, jolla on sitä omaisuutta riittävästi? (Olettaen että se raha ei kuitenkaan ole se päällimmäinen syy miksi ollaan yhdessä)

Vierailija
8/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tavallisen miehen, jolla ei suurta omaisuutta tai palkkaa eikä mieletöntä ulkonäköä mutta on muuten todella miellyttävä luonne, jaksaa tehdä ruokia, huomioida naista, tehdä eri asioita, on ystävällinen ja sydämellinen ihminen, hänellä myös paljon kavereita.  Ex-mieheen verrattuna puhuu minulle kauniisti, ajattelee parastani ja huomioi.

Mutta mikä kellekin on tärkeää.

Vierailija
9/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tavallista parempi. Moni tuntuu kauempaa katsottuna paremmalta ja kiehtovalta, mutta kun tuntee paremmin hohto haihtuu. Koskee kaikkia ihmisiä. 

Vierailija
10/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa. 

Vierailija
11/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kenenkin mielestä "tavallinen"...

Vierailija
12/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa? 

Vierailija
13/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät vapaista sieluista ja seikkailijoista niin asia on sitten niin. Itse pidän enemmän turvallisista tavallisista miehistä.

Miksi ainoastaan tavallinen mies pystyisi tarjoamaan turvallisen suhteen?

Vierailija
14/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen etsiköön itselleen sopivimman puolison.  Jos ei löydy, punnitsee, olisiko helpompi elää yksin vai ottaa sen toiseksi sopivimman.  Ja elää tyytyväisenä elämänsä loppuun asti.

Vierailija
15/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tavallisen miehen, jolla ei suurta omaisuutta tai palkkaa eikä mieletöntä ulkonäköä mutta on muuten todella miellyttävä luonne, jaksaa tehdä ruokia, huomioida naista, tehdä eri asioita, on ystävällinen ja sydämellinen ihminen, hänellä myös paljon kavereita.  Ex-mieheen verrattuna puhuu minulle kauniisti, ajattelee parastani ja huomioi.

Mutta mikä kellekin on tärkeää.

Hyvä näin, nuo asiat ovat toki tärkeitä. En minä kritisoi tavallisia miehiä ajatellen, että he ovat jotenkin huonompia, pikemmin kyse vain siitä että he eivät ole sopivia minulle ja kaipaan jotain muutakin kun nuo edellä mainitut asiat.

Vierailija
16/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa. 

Ei sillä ole väliä mitä itse koet. Äärimmäisen harva poikkeaa tavallisuudesta. Todennäköistä on ettet sinäkään.

Vierailija
17/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaarille sitä herkkua ja heti,viimeksi sain 1943  kun maatuskaa vetäsin takapäin ja sanalla ammuin konepistoolilla vihollisia.

Vierailija
18/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ainoastaan tavallinen mies pystyisi tarjoamaan turvallisen suhteen?

Koska vapaa sielu ei ole vapaa, ellei se ole vapaa. Se vapaus edellyttää kykyä olla vapaa, jolloin sinä olet se joka on epävarmuudessa.

Vierailija
19/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran deiteillä itseään tavalliseksi kuvaavan miehen kanssa. Saapui paikalle kulahtaneissa verkkreissa ja hupparissa. Keskustelu meni niin, että minä kyselin ja hän vastasi mahdollisimman lyhyesti kysymättä minulta yhtään vastakysymystä. 

Harrastuksia? Katselee kämpillä telkkaria.

Unelmia elämässä? Ei mitään.

Haluaako joskus lapsia? Ei ole miettinyt.

Tykkääkö asua maalla vai kaupungissa? Ei väliä.

Pitääkö matkustelemisesta? Ei kiinnosta.

Kissa- vai koiraihminen? Ei kiinnosta eläimet, ihan sama.

Millaista parisuhdetta etsii? No ei oikein osaa sanoa, kaikki käy.

Jne. Tiiliseinässäkin on enemmän ulottuvuutta ja persoonaa.

Vierailija
20/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun pidäkään koska maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Tavallisia miehiä on käytännössä rajaton määrä tarjolla naiselle kuin naiselle niin mikäs siinä valkatessa. Nainen on parisuhdemarkkinoilla voittaja riippumatta ulkoisesta habituksesta

Ei ole. Seksimarkkinoilla on, mutta ei parisuhdemarkkinoilla.Teikle miehille psrisuhde= saa pillua, ja yksinäisyys= ei saa pillua. Jos nainen etsii parisuhdetta se ei ole= saa munaa säännöllisesti, tai yksinäisyys= ei saa munaa. Älä siis viitsi miesselittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi