Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?

Vierailija
03.10.2024 |

Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy tai ole ryhtymättä suhteeseen. Ei ketään kiinnosta.

Vierailija
42/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti. Ketään ei kiinnosta joku nobody jostain mammapalstalta, kelpuuttaako hän tavallisen miehen vai? Huomionhakua tälläkin haet. Sama kun minä sanoisin että en halua suhteeseen lihavan naisen kanssa, mutta en halua provosoida ketään.

Keskustelupalstalla haetaan keskustelua ja erilaisia näkökulmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata...ainoastaan sellaisen kanssa,kenellä on hilloa tilillä ja kiinteää omaisuutta riittävästi...menee muuten elämä hukkaan "köyhäillessä"...perseaukisen kanssa..

Entä jos hommaisit itse rahasi.

Vierailija
44/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun pidäkään koska maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Tavallisia miehiä on käytännössä rajaton määrä tarjolla naiselle kuin naiselle niin mikäs siinä valkatessa. Nainen on parisuhdemarkkinoilla voittaja riippumatta ulkoisesta habituksesta

Ei ole. Seksimarkkinoilla on, mutta ei parisuhdemarkkinoilla.Teikle miehille psrisuhde= saa pillua, ja yksinäisyys= ei saa pillua. Jos nainen etsii parisuhdetta se ei ole= saa munaa säännöllisesti, tai yksinäisyys= ei saa munaa. Älä siis viitsi miesselittää.

Voi voi, olet aika katkera nainen.

Vierailija
45/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä helpottaisi se, jos heti kättelyssä määrittelisi, mikä on tavallinen mies. Näkökulmasta riippuen määritelmä vaihtelee. Esimerkiksi globaalista näkökulmasta katsottuna tavallinen mies ei ole valkoinen, eikä varsinkaan suomalainen. 

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä siitä, ettei kenenkään tarvitse ottaa ketään, jos ei halua. 

Vierailija
46/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.

Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, todennäköisesti aloittajakin. Jotkut ihmiset vain sopivat toisilleen, eikä se liity mitenkään siihen, onko ihmisenä tavallinen tai ei. Kannattaa valita se yksi, joka itselle on erityinen. Todennäköistä on, että tämä ihmeellinen ja erityinen ihminen on ihan tavallinen kaikilla muilka mittareilla mitattuna, paitsi sillä tärkeimmällä, eli sillä, kuinka paljon häntä rakastaa.

Mutta sopiiko oikeasti yhteen esimerkiksi laskuvarjohyppyä ja vuorikiipeilyä harrastava ihminen, joka viettää lomansa Borneon viidakossa ja toinen on telkkarin katselua harrastava mökki-intoilija? Laskuvarjohyyppäjän tavoitteena on perustaa oma yritys Piilaaksossa ja mökki-intoilijan tavoitteena on kasvattaa suuria kurpitsoja. Toinen näistä on yleisellä mittapuulla varmasti tavanomaisempi kuin toinen.

Vierailija
47/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä helpottaisi se, jos heti kättelyssä määrittelisi, mikä on tavallinen mies. Näkökulmasta riippuen määritelmä vaihtelee. Esimerkiksi globaalista näkökulmasta katsottuna tavallinen mies ei ole valkoinen, eikä varsinkaan suomalainen. 

Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä siitä, ettei kenenkään tarvitse ottaa ketään, jos ei halua. 

Tavallinen mies on henkilö, joka elää arkea ja jota ei erityisesti erota muista. Hän on yleensä työtä tekevä ja osallistuu yhteiskunnan normaaliin toimintaan. Tavallisella miehellä on usein keskivertotulo ja hänellä on tavanomaisia harrastuksia, kuten urheilua, lukemista tai ystävien kanssa vietettyä aikaa. Hänen elämänsä ei ole äärimmäisen jännittävää tai erityistä, mutta hän nauttii pienistä asioista.

Vierailija
48/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te pinnalliset suomiakat ette saa parempaa. M30

Vierailija
49/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet ollaan taas uhreja ja meitä syrjitään

Vierailija
50/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvikaan. Voitte siellä fb:n uniikit lumihiutaleet -ryhmässä järjestää jonkun treffi-iltaman, jos sieltä vaikka löytyisi sopiva taivaanrannanmaalari ja jännittävä boheemi seikkailija.

Mä jatkan tavistelua, moi. M40

Vierailija
51/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect."

Mark Twain

Vierailija
52/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvikaan. Voitte siellä fb:n uniikit lumihiutaleet -ryhmässä järjestää jonkun treffi-iltaman, jos sieltä vaikka löytyisi sopiva taivaanrannanmaalari ja jännittävä boheemi seikkailija.

Mä jatkan tavistelua, moi. M40

Miksi erilaisuus olisi aina jotain uniikkia lumihiutaletta ja erikoisuuden tavoittelua? Miksei yksinkertaisesti voi olla niin, että jotkut ovat oikeasti kiinnostuneita erilaisista asioista kuin mitä suurin osa ihmisistä, ja haluavat elää omanlaistaan elämää? Samaten sitä erilaista elämää elävä seikkailija voi aivan hyvin olla henkisesti tasapainoinen ja vakaa ihminen ja pärjätä hyvin myös urallaan.

Vierailija
53/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinäkin olet tavallinen.

Oikeastaan en koe olevani tavallinen. Se miten elän elämääni ja tavoitteeni eivät ole yhtään linjauksessa tavismiehen elämäntyylin ja tavoitteiden kanssa. 

Vaikka et itse koe olevasi tavallinen, moni todennäköisesti pitää sinua tavallisena.

Ehkä ne sinun tavalliseksi luokittelemat miehet eivät koe itseään tavallisiksi

Aika moni esim. Tinderissä mainostaa itseään tavalliseksi. Itselleni siitä tulee väkisinkin mieleen, että jopa mies itse ajattelee, että hänessä ole mitään erityistä tai kiinnostavaa. 

Vierailija
54/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies on rehti mies. En kaipaa haihattelijoita.

Vierailija
55/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se itsestäänselvää että ennemmin kannattaa mennä väkivaltaisen huijarin kanssa naimisiin kuin tavallisen miehen kanssa. Vauhtia ja tilanteita riittää eikä aika käy pitkäksi kun yrittää selviytyä mitä omituisimmista tapahtumista.

Vierailija
56/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se itsestäänselvää että ennemmin kannattaa mennä väkivaltaisen huijarin kanssa naimisiin kuin tavallisen miehen kanssa. Vauhtia ja tilanteita riittää eikä aika käy pitkäksi kun yrittää selviytyä mitä omituisimmista tapahtumista.

Miksi koet että nämä ovat ne ainoat vaihtoehdot? Aika mustavalkoinen maailmankuva. Tavallisuus ei tarkoita automaattisesti hyvää tyyppiä.

Vierailija
57/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ihmiset loukkaantuvat siitä, että joku haluaa jotain muuta kuin tavallista (haukutaan uniikiksi lumihiutaleeksi jne)? Miten se on teiltä pois? Ei kaikkien tarvitse sopia kaikkien kanssa yhteen, eikä siitä tarvitse ottaa itseensä. Mutta ehkäpä tavallisuus liittyykin siihen, ettei pysty hyväksymään erilaisuutta?

Vierailija
58/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te pinnalliset suomiakat ette saa parempaa. M30

Siis sun mielestä luonne ja elämäntyyli on pinnallista? Ok.

Vierailija
59/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas mietin, että mikseivät nämä tavalliset miehet ihastu niihin tavallisiin naisiin. Miksi ihastuvat naisiin, joiden elämäntyyli on täysin erilainen ja sitten suhtessa kyllästyvät tai ärsyyntyvät, kun nainen ei halua muuttua miehen elämäntyyliin sopivaksi?

Vierailija
60/211 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas mietin, että mikseivät nämä tavalliset miehet ihastu niihin tavallisiin naisiin. Miksi ihastuvat naisiin, joiden elämäntyyli on täysin erilainen ja sitten suhtessa kyllästyvät tai ärsyyntyvät, kun nainen ei halua muuttua miehen elämäntyyliin sopivaksi?

Tällä palstallakin valitetaan kuinka naiset tykkää matkustelusta. No jos et itse tykkää matkustelusta niin silloin tämä nainen ei yksinkertaisesti ole sua varten. Nainen haluaa vierelleen matkustelevan kumppanin ja sinä haluat kotihiiren, joten parasta että molemmat jatkaa etsimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän