Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
13701/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mummo ei tiedä mitä toi gaslightning tarkoittaa

Vierailija
13702/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää, että Jyrki pussaa lapsia suulle! En ainakaan haluaisi, että kukaan aikuinen mies suutelee lapsiani suulle! Yök.

No ei se nyt mitään SUUDELLUT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Mari ja Petri! Kiitos hyvistä nauruista. Mistähän näkisi sen kauden uudestaan.

On tosiaan harmi kun noita vanhempia kausia ei näe mistään. Olisi kiva katsoa ihan kaiki kaudet alusta asti uudestaan.

Vierailija
13704/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä keskustelua omistusasunnosta. Ei kaikki halua isoa asuntolainaa. Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan hankkineet omistusasuntoa. 

Minulla ei ole omistusasuntoa ja työkaverini ihmettelevät tätä suuresti. En kuitenkaan halua lainaa, koska se stressaisi ihan liikaa. Eikä minulla koskaan olisi varaa ostaa tämän tasoista asuntoa, jossa nyt olen vuokralla. 

Vierailija
13705/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi "asiantuntija" voisi olla ihan tavallinen ihminen. Olisi tietämystä yleensä elämästä ja parisuhteesta. 

Joku asiantuntijoista voisi olla ihan oikea asiantuntija, jolla olisi tarpeeksi aikaa osallistua ohjelmassa parien arkeen. Miksei keskusteluja asiantuntijoiden kanssa näytetä? Kaipaan niitä asiantuntijoiden kommentoimia videoklippejä osallistujien arkisesta käytöksestä.

Vierailija
13706/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on ollut typerä, kun on mennyt epäilemään Tainan motiiveja osallistua ohjelmaan. Kukaan ei mene tuollaiseen ohjelmaan vain päästäkseen ohjelmaan mukaan.

Siitä todella loukkaavaa käytöstä Matilta. 

Matti on niitä miehiä, jotka heittäytyy inhottavaksi, jos toinen ei tanssi hänen pillunsä mukaan.

Vierailija
13707/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jennin instapäivitys Kotkasta?

On.

Vierailija
13708/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut jaksot toisella silmällä. Mitä ikävää Taina on sanonut Matille?

Taina mm. vitsaili autossa että Matin pää pois/poikki, kun hän ei nähnyt pään takaa jotain kuskin puolen maisemassa. Jonkin muunkin vastaavan "vitsin" heitti. Ei nyt kauhean paha, mutta piiloaggressiivista, kuten Matinkin käytös joka vaikuttaa manipuloivalta. Mattihan on voinut jopa painostaa täyttämään aviollisia velvollisuuksia tuolla "oletko mukana avioliiton vai ohjelman vuoksi" -lauseella. Tämä nyt tietysti on 100% arvailua, kun ei kerrota/näytetä että mihin tilanteeseen Matin kysymys liittyi. Mutta se selittäisi miksi Tainalla on mennyt maku ja miksi hän on sen jälkeen kokenut niin voimakasta turvattomuutta. 

Tosi mauton läppä Tainalta. 

Veikkaan itsekin jotain seksuaalista painostamista tai että pai

Pakko tässä on nyt olla jotain kohtuullisen vakavaa herran puolelta. Muuten on oikeusmurha / todella törkeää käytöstä rouva Pompulalta.

Me tiedonjanoiset vaadimme saada tietää...

Vierailija
13709/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei ole pelottava. Hän on Kainuusta.

Samaa mieltä. Kainuussa on vähän samanlaista porukkaa kuin Pohjois-Savossa. Huumori on vähän sellaista kieroa. Ei pidä ottaa itseensä niitä juttuja. Lämpimiä ihmisiä ovat kun pääsee tutustumaan kunnolla, mutta se huumori voi alkuun tuntua aika rajulta herkemmälle ihmiselle. Erityisesti se tapa miten asiat esitetään. Vitsiä väännetään täysin naama peruslukemilla ettei pysty lukemaan onko tuo nyt tosissaan vai ei. Ehkä Taina ei ole ymmärtänyt sitä. Eniveis heillä on niin erilaiset tavat kommunikoida ja Taina ei ole kiinnostunut tulemaan yhtään vastaan niin mitäpä siinä on enää tehtävissä. 

Eikös Matti ole Oulusta? Ei se ole Kainuuta.

Matti lähti Kainuusta, mutta Kainuu ei lähde Matista.

Vierailija
13710/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten Riia ja Hai, Pauliina ja Jyrki tai Anna ja Aleksi? Jos olisi se AllStars-kausi niin millaiset parit muodostuisi?

Riia ei olisi Haille tarpeeksi hyvännäköinen.

Ei minunkaan mielestä. Eikä Hai kyllä katselisi niitä kamalia tekoripsiä.

Vierailija
13711/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on  kumpikin sitä mieltä, että heillä on tämmönen roisi/kieroutunut huumorintaju

Niin siksi sanoinkin että ei nyt kovin paha, piiloaggressiivista silti. Itse en tykkäisi olla tuollaisen huumoriin kohteena, vaikka pidän hyvinkin roisista huumorista. Matin ironinen heitto Sara Siepistä oli ihan ok, se kohdistui enemmän Mattiin itseensä ("olisin voinut olla niin tyhmä että olisin odottanut jotain tyrkkyä instabeibeä mutta en ole ja olen tyytyväinen kun sain nätin tavallisen naapurintyttönaisen jota toivoinkin").

Kyllä mä nyt ymmärrän, miksi naiset sortuu kaikenlaisiin roistoihinkin, kun heidän sanomiset noin sinisilmäisesti aina selitellään itselle parhain päin😊

En nyt sano, että Matti on roisto, mutta kaikki hänen negatiiviset sanomiset on selitetty täällä parhain päin ja että ei Matti sitä tarkoittanut😂

Vierailija
13712/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Mari ja Petri! Kiitos hyvistä nauruista. Mistähän näkisi sen kauden uudestaan.

On tosiaan harmi kun noita vanhempia kausia ei näe mistään. Olisi kiva katsoa ihan kaiki kaudet alusta asti uudestaan.

Niin olisi! Wink, wink, Maikkari.

Vierailija
13713/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainan pitäisi tulla vastaan Matin kainuulaishumoriin jota muiden on vaikea ymmärtää, mutta Matti saa olla sellainen kuin on ja viljellä roisia huumoria jääräpäisesti ja suorasanaisesti.

Alkuun kannattaisi ehkä kuitenkin yrittää näyttää sille tuoreelle puolisolle niitä parhaita puoliaan, eikä heittää epämääräistä huumoria.

Vierailija
13714/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Marin ja Petrin pätkästä,jonka joku jako, tuli mieleen miten tää ohjelma ennen oli kiinnostava parisuhde ohjelma. Nyt puidaan yksilöitä, jotka hädin tuskin viettää aikaa yhdessä. Kaukana tosiaan on ajat kun muutettiin oikeesti yhteen. Ja Tiina laittoi heti Samuelin nimenkin oveen ja muuttivat kotia sellaiseksi, että Samuelkin tykkää. Ja nyt eivoi viedä edes kesämökille. Ei avioliitto paljoa merkitse, jos mökille vieminen on suurempi askel kuin naimisiin meneminen.

Vierailija
13715/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on ollut typerä, kun on mennyt epäilemään Tainan motiiveja osallistua ohjelmaan. Kukaan ei mene tuollaiseen ohjelmaan vain päästäkseen ohjelmaan mukaan.

Siitä todella loukkaavaa käytöstä Matilta. 

Matti on niitä miehiä, jotka heittäytyy inhottavaksi, jos toinen ei tanssi hänen pillunsä mukaan.

Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, mutta tuo typo :D

Vierailija
13716/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mä ymmärrä , kun Jenni vaikuttaa olevan niin kovin huolissaan siitä, että Jyrki ei tienaa tarpeeksi kyetäkseen korkeaan elintasoon  Jennin kanssa. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa. Minusta se on jo varsin hyvä palkka. 

Vai osaako joku arvioida, kuinka paljon luokanopettajan palkka on keskisuurissa kaupungissa kun työkokemusta on 10v? Pk-seudulla toki on isommat palkat.

Jos Jyrki on pätevä luokanopettaja  niin 10 vuoden kokemuksella n. 3000e palkka ilman ylitunteja. Jos ei ole pätevä niin noilla työvuosilla vähän alle 2500e. Jos on ylitunteja muutama, ja joku lisähomma päälle, niin palkka voi olla 1000e isompi. Itselläni on erityisluokanopettajana peruspalkka 3250e, mutta mulla on 4 ylituntia viikos

Mutta jos Matti tekee sijaisuuksia pätkätöinä, niin kesäkuukausilta ei tule yhtään palkkaa, vaan on työtön. Itse tein kahta työtä myös. Toinen oli opettajien sijaisuus epäpätevänä opettajana. Toinen toimistotyö, johon minulla on koulutuskin. Näin meni neljä vuotta.

Vierailija
13717/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tietoista sumuttamista, jolla saadaan toinen uskomaan, että on tulossa höperöksi. Esimerkiksi kätketään aina toisen auton avaimet ja sitten yhdessä päivitellään että kyllä olet höperö kun et muistanut itse laittaneesi niitä pyykkikoriin.

Nimi tulee siitä Hitchcockin leffasta Gaslight (oisko suomeksi Takaikkuna, en muista?), jossa mies manipuloi naistaan.

Vierailija
13718/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä keskustelua omistusasunnosta. Ei kaikki halua isoa asuntolainaa. Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan hankkineet omistusasuntoa. 

Minulla ei ole omistusasuntoa ja työkaverini ihmettelevät tätä suuresti. En kuitenkaan halua lainaa, koska se stressaisi ihan liikaa. Eikä minulla koskaan olisi varaa ostaa tämän tasoista asuntoa, jossa nyt olen vuokralla. 

Tämä on täysin ok. Mutta nyt on kyse kait siitä, että nämä ovat tässä suhteessa+ koko rahankäyttö+ ambitiot kovin eripariset

Vierailija
13719/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tietoista sumuttamista, jolla saadaan toinen uskomaan, että on tulossa höperöksi. Esimerkiksi kätketään aina toisen auton avaimet ja sitten yhdessä päivitellään että kyllä olet höperö kun et muistanut itse laittaneesi niitä pyykkikoriin.

Nimi tulee siitä Hitchcockin leffasta Gaslight (oisko suomeksi Takaikkuna, en muista?), jossa mies manipuloi naistaan.

Ei kun ei ollutkaan Hitchcockia ollenkaan ja leffa on suomeksi Kaasuvalo eli suora suomennos tuosta Gas lightista.

Vierailija
13720/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täähän menee ihan gay hommaksi tää.."

"Anteeksi kuinka?"

Ai että 🤣🤣

Ketju on lukittu.