Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppuu, tulkaa tähän ahdistumaan kanssani:(

Vierailija
02.08.2009 |

Juuri kun lomasta on oikein todella alkanut nauttimaan, niin se loppuu ja huomisaamu vähän ahdistaa. Saa nähdä tuleeko uni silmään ensi yönä.

Toisaalta on ihan kiva, että arki alkaa taas, mutta olisi ollut hauskaa lomailla vielä viikko pari. Esikoista harmittaa kun on saanut kesän aikana ystävän ja nyt hän ei voi leikkiä tämän kanssa joka päivä, tai vasta illalla. Lisäksi uusi hoitoryhmä jännittää, joten tämä ilta oli yhtä itkua ja itsellekin meinasi itku tulla kun mietin mikä määrä töitä on odottamassa.

Onneksi arkeen tottunee taas pian.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole lomaa ollutkaan. Tänäkään vuonna.

Vierailija
2/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistaa: työ tökkii, arkirumba vai olisi vain kiva olla pidempään lomalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tosiaan ihan kivakin, toisaalta ei! Olis sitä tosiaan vielä voinut vähän lomailla, nyt saa taas odottaa melko pitkään ennen seuraavaa lomaa. Tylsää! Ei sitä tarvi olla kuin pari viikkoa töissä niin kaipaa taas jo lomaa.. niin se vaan menee.

Vierailija
5/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistaa: työ tökkii, arkirumba vai olisi vain kiva olla pidempään lomalla?

kyllähän sekin sitten taas sujuu kun vauhtiin päästään. On vaan jotenkin haikea olo kun on niin kiva loma takana. Toisaalta tosiaan töiden aloitus saa taas ryhdin ja järjestyksen elämään ja syksyllä saa uutta energiaa. Nyt vaan vähän ankea fiilis.

Vierailija
6/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä nyt nukkumaan, eikä notkua täällä. Aamulla pitää herätä kuuden maissa, eikä kymmeneltä kuten neljän edeltävän viikon aikana...

En ole aloittanut arkirytmiin palaamista aiemmin, kerta rytinällä sitten ensi viikolla. En halunnut "jäähdytellä" lomaa, vaan nauttia viimeiseen hetkeen asti aikataulujen puuttumisesta ja "nyt täytyy sitä ja tätä" -järkifiiliksistä.

Vierailija
7/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna eka LOMAPÄIVÄ =)

Vierailija
8/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä töihin... Haluan touhuta kotona lasteni kanssa.

Vierailija
9/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hoitovapaalla ja huomenna alkaa työt. Olen aivan innoissani. Esikoinen menee eskariin ja hoitoon ja kuopus samaan paikkaan hoitoon.

Esikoinen on aivan fiiliksissä ja innoissaan, melkoista menoa ja riehumista ollut koko päivä. Itse en malta odottaa aamua. Ihanaa :)

Mä en sovi kotiäidiksi. Olen hyvä äiti kun käyn töissä ja illat ja vkl saan olla lasteni kanssa. Vaatteet ovat valmiina ja lasten reput pakattuna. Toivottavasti saan nukuttua...

Vierailija
10/11 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kivasta haluaisi luopua vapaaehtoisesti? Järki sanoo, että töihin täytyy mennä siitä ja tästä syystä, mutta tunteet kulkevat omia reittejään.

Mukavaa huomista työpäivää! Muista töihinpaluun stressinestokeinot: ekana päivänä vain paperien rapistelua (jos olet toimistotöissä), pitkät kahviTUNNIT jne. Jos taas tähän ei ole mahdollisuutta ja työ imee alle minuutissa samaan kiire-kiire-kiire -työkulttuuriin, pidät huivista kiinni päivän ajan ja suunnittelet samalla, mitä kivaa illalla voisit tehdä.

Varmaankin ihan se arkirumba, vaikka kyllähän sekin sitten taas sujuu kun vauhtiin päästään. On vaan jotenkin haikea olo kun on niin kiva loma takana. Toisaalta tosiaan töiden aloitus saa taas ryhdin ja järjestyksen elämään ja syksyllä saa uutta energiaa. Nyt vaan vähän ankea fiilis.

Vierailija
11/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ottanut aina loman kahdessa osassa niin ahdistaa loppu vähemmän. Mutta nyt silti harmittaa palata töihin.