Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?
Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen jouluruoat itse.
Ja haluan olla jouluaattona kotona.
Mutta haluan, että myös mies on jouluna kotona, jos hänellä ei ole töitä ja ostan miehelle joululahjan.
Miten te muut sitten joulua ja juhlapyhiä vietätte?
Miehen pitää tulla auttamaan kauppaan ruokaostosten kantamisessa.
Herään aamulla keittämään puuroa ja soppaa ja kahvia.
Ja teen kinkun, teen laatikot itse ja lihapullat, salaatit ja kaikki muut ruoan ja leivon.
Siivoan ja laitan joulukoristeet.
Onko se huono juttu.
Eikö miehet halua olla jouluaattona naisen kanssa kotona?
Varsin mielellään. Tosin joulusäätämisen si
En vaadi sinua laittamaan mitään jouluna.
Mutta voidaan asua erikseen, koska en jaksa sun kaveri iltoja niin voin mennä silloin omaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tarvitse lahjaksi mitään. Minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Mikä siinä on, että juuri se ostaminen ja maksaminen on naisille niin tärkeää?
Ei tule fiilistä, että mies välittää jos rahaa ei liiku?
Etkö osta naiselle syntymäpäivälahjaa etkä joululahjaa?
Ymmärrän ettei parisuhteita synny.
Ihmiset on ihan kummallisia nykyään.
Se on kummallista jos ihmiset eivät osta kaikkea turhaa toisilleen?
Tai, koska itse en tarvitse mitään, mies ei ostele naiselle?
Niin, mies ei varmaan myöskään tarvitse moottoripyörä
Ei, vaan jos mies ostaa omilla rahoillaan itselleen jotain, on hänen myös ostettava omilla rahoillaan naiselle jotain.
Nainen86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen jouluruoat itse.
Ja haluan olla jouluaattona kotona.
Mutta haluan, että myös mies on jouluna kotona, jos hänellä ei ole töitä ja ostan miehelle joululahjan.
Miten te muut sitten joulua ja juhlapyhiä vietätte?
Miehen pitää tulla auttamaan kauppaan ruokaostosten kantamisessa.
Herään aamulla keittämään puuroa ja soppaa ja kahvia.
Ja teen kinkun, teen laatikot itse ja lihapullat, salaatit ja kaikki muut ruoan ja leivon.
Siivoan ja laitan joulukoristeet.
Onko se huono juttu.
Eikö miehet halua olla jouluaattona naisen kanssa kotona?
Siinähän se taas nähtiin.
Miehen on oltava mukana naisen jouluhömpätyksessä, mutta kun on kyse miehen haluamista asioista, ääni muuttuukin kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies ei varmaan myöskään tarvitse moottoripyörä
No, en tietenkään vaan esim. vaikka vaatteita.
Mutta ok, tuli selväksi. Olet pitkään yksin ollut pihi sinkku. Kukaan ei saa sinun mielestä ostaa mitään.
Joten vääränlainen mies minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä myös löytyy, että tule tänne saunomaan ja kuva miehestä uimahousuissa jossain lasten uima-altaassa? Tai olen lähes eroamassa ja katsoin, että mulla on lyhyt matka sun luokse? Tai lähettävät munan kuviaan, kuka niistä kiinnostuu, minulle se tarkoittaa vain, että mies on tyhmä. Tai ne, jotka kyselevät, että onko sinulla ns. sitä silmän pilkettä ja hymyä koko ajan? Mitä ihmettä, jos näille jatkuvan kyselijöille vastaan, että joo hymyilen koko ajan, ja olen teipannut suuni jatkuvaan hymyyn tai sitten olen ehkä mielisairas, kun jaksan hymyillä koko ajan?! Osa miehistä tuntuu olevan vain joko sen perään tai pitää olla jokin yli-ihminen miellyttämässä vain miesten tarpeita. Ei kiitos.
Tuo hymy-juttu on aina yhtä erikoinen. Hymyhän on osa kommunikatiota, joten oikeasti on epäterve merkki, jos joku hymyilee jatkuvasti ilman, että hymylle on syytä, ko
Enpä tiedä, joskus se on juuri se epäkelpoisuutta aiheuttava seikka, mikä tekee henkilöstä kiinnostavan. Kliinisen täydelliset ihmiset ovat myös epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,
Miksi sitten mainitsit auton ja veneen?
Tuossa mennään taas hassusti naisen halujen mukaan. Sinä haluat miehen ostavan itsellesi jotain mitä haluat, ja ostat miehelle jotain itä tämä ei välttämättä halua.
Just ton takia pitää ottaa selvää saako ostaa vaatteita.
Taas jopa palstalta löytyi pihi mies. Mitään ei saa ostaa.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vene on ehkä hiukan kallis ostos.
Mutta ymmärsin pointin.
Et ole minulle sopiva mies.
Naisella ei ehkä ole rahaa ostaa miehelle kallista venettä.
Enkä ymmärrä miksi mies ei voisi ostaa kaksi kertaa vuodessa naiselle lahjaksi 20 euron hopeakorviksia, jos nainen niistä tykkää.
Mutta totta, nainen voi ostaa ne kyllä itsekin. Parempi unohtaa koko parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ehkä ole rahaa ostaa miehelle kallista venettä.
Enkä ymmärrä miksi mies ei voisi ostaa kaksi kertaa vuodessa naiselle lahjaksi 20 euron hopeakorviksia, jos nainen niistä tykkää.
Mutta totta, nainen voi ostaa ne kyllä itsekin. Parempi unohtaa koko parisuhde.
Miehet voi käydä niillä maksullisilla naisilla.
Parisuhde on monelle miehelle liian vaikea juttu.
Näitä palstoja kun lukee niin ei tee mieli parisuhdetta yhdenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä joskus nuoremmilta miehiltä Redditissä. Sain vastaukseksi lähinnä seuraavia: naiset Tinderissä eivät ole panostamisen arvoisia ja toisaalta moni mies haluaisivat tulla valituksi ulkonäkönsä perusteella, ei persoonan.
Yh. Samaan aikaan naiset haluaisivat tulla nähdyiksi kokonaisina ihmisinä, eikä vaan kivoina muotoina ja nättinä naamana. Kyllä on eri sukupuolten odotukset kääntyneet. Onneksi ei ole tarvetta tinderöidä. Inhosin noita sovelluksia syvästi silloin, kun hetken niissä pyörin.
Joo tässä menee kyllä toiveet sukupuolilla tosi ristiin. Ymmärrän sen toisaalta, miehet saavat vähemmän kehuja ulkonäöstään kuin naiset. Ja moni nainen taas on kurkkuaan myöten täynnä niitä ulkonäkökehuja.
En malta o
No en tietenkään voi vastata kaikkien miesten tai naisten puolesta, mutta oman kokemukseni mukaan kyllä. Voihan sitten olla että miehet säälivät minua tai kuvittelevat että olen helposti höynäytettävissä parilla kehulla.
Vierailija kirjoitti:
"Kauniiksi, viehättäviksi, hyvännäköisiksi, näteiksi. Tai sitten kehuvat hiuksia, silmiä, hymyä. Jokaisesta löytyy jotain kehuttavaa."
Asiansa osaavat miehet eivät koskaan kehu kauniita naisia, vaan nimenomaan sitä ylimielisyyttä pitää saada alaspäin. Kauniit naiset saavat kehuja ulkonäöstään koko ajan ja joka paikassa. Miehen tulee erottua joukosta.
Kumpaakin on koettu. En tiedä kuinka epävarma pitäisi olla että kumpikaan strategia, siis tyhjänpäiväinen kehuminen tai kritisoiminen, toimisi jos ei ole jo valmiiksi kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat tietää miehen pituuden. Naiselle tulee olo, että on miestä isompi, jos mies on lyhyempi.
Mutta monelle riittää samanpituinen.
Jos mies suuttuu pituuden kysymisestä niin se on naiselle pelottava kokomus. Live elämässä naiset vaistoavat, jos mies on vihainen jostain tai agressiivinen ja lähtevät pois.
Suhde voisi hyvinkin tulla, mutta jos nainen kokee olonsa turvattomaksi niin ei tule.
Naiset toivovat, että miehet laittaisivat pituuden myös deitti sovelluksissa.
Onko oikeasti näin, että naiset haluavat tietää miehen pituuden aina?
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin. Kyse on antamisesta. Kyse on siitä, että näet jotain ja ajattelet silloin sitä naista ja sitä, miten hän ilahtuisi vaikka niistä tietynlaisista kukkasista. Kyse on siitä, että voit osoittaa muistavasi hänen mieltymysensä ja kun annat kumppanillesi jotain mistä hän pitää, osoitat myös että välität hänen mieltymyksistään ja haluat tuottaa hänelle vähän iloa tuomalla niitä asioita lisää hänen elämäänsä. Se ajatus on oikeasti tärkein, ei se hinta tai ostaminen. Nykyään vaan tahtoo olla niin, että monet asiat maksavat, jopa ne kukat.
Mullakin on tuollainen "mulla on kaikki mitä tarvitsen, en halua mitään" mies. Ostan hänelle silti lahjan syntymäpäivänä ja jouluna. En siksi, että hän kokee tarvitsevansa jotain, vaan koska haluan. Ja koskaan ei ole tullut sanomista, että lahja oli huono tai ei tullut tarpeeseen. Kaikki on mennyt käyttöön ja on edelleen käytössä, en osta krääsää tai turhakkeita. Ehkä vaan sitten tunnen mieheni ja nimenomaan ostan asioita, joiden ajattelen sopivan hänen elämäänsä.
Ajatus on tärkein. Jos huomaat kaupassa tarjouksessa kumppanisi lempi purkkaa, niin osta pussi. Tai laita viesti työpäivän aikana. Tai lähetä meemi mikä kuvaa suhdettanne. Ilmaisia voi tehdä useamminkin.
Tosi rasittavaa, kun joku tällainen lähestyy Moi mitäs sun iltaan tai Mitä neito, ja kun menee katsomaan että kukas heppu se tämä on, niin ei mitään tietoa. Tietenkään en vastaa. Luku- ja kirjoitustaitoista miestä kuitenkin etsin, toki muutakin kuin niitä taitoja...
Vierailija kirjoitti:
Näitä palstoja kun lukee niin ei tee mieli parisuhdetta yhdenkään miehen kanssa.
Kokeilepa mennä nettideiteille, niin ei tee mieli enää olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ, edes työn puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat tietää miehen pituuden. Naiselle tulee olo, että on miestä isompi, jos mies on lyhyempi.
Mutta monelle riittää samanpituinen.
Jos mies suuttuu pituuden kysymisestä niin se on naiselle pelottava kokomus. Live elämässä naiset vaistoavat, jos mies on vihainen jostain tai agressiivinen ja lähtevät pois.
Suhde voisi hyvinkin tulla, mutta jos nainen kokee olonsa turvattomaksi niin ei tule.
Naiset toivovat, että miehet laittaisivat pituuden myös deitti sovelluksissa.
Onko oikeasti näin, että naiset haluavat tietää miehen pituuden aina?
Kyllä ja ei.
Käyn itse tsekkaamassa, ettei mies ole ainakaan yli 190, koska silloin se on nou nou. Mutta jos on alle 185, niin en jaksa muistaa onko 165 vai 183. Kunhan ei oo liian pitkä niin kaikki käy.
Ai sinä olisit ostanut nuo lahjaksi miehelle? Omilla rahoillasi? Niinkö?