Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
461/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä palstoja kun lukee niin ei tee mieli parisuhdetta yhdenkään miehen kanssa.

Ikävää, jos vähemmistö pilaa kaikkien miesten maineen.

T. Upseeri & herrasmies vm -73

Vierailija
462/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus on tärkein. Jos huomaat kaupassa tarjouksessa kumppanisi lempi purkkaa, niin osta pussi. Tai laita viesti työpäivän aikana. Tai lähetä meemi mikä kuvaa suhdettanne. Ilmaisia voi tehdä useamminkin.

Minä olen ostanut naiselle pyytämättä myös pikkuhousunsuojia kun olivat tarjouksessa. Ja ryppyvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tietää miehen pituuden. Naiselle tulee olo, että on miestä isompi, jos mies on lyhyempi.

Mutta monelle riittää samanpituinen.

Jos mies suuttuu pituuden kysymisestä niin se on naiselle pelottava kokomus. Live elämässä naiset vaistoavat, jos mies on vihainen jostain tai agressiivinen ja lähtevät pois.

Suhde voisi hyvinkin tulla, mutta jos nainen kokee olonsa turvattomaksi niin ei tule.

Naiset toivovat, että miehet laittaisivat pituuden myös deitti sovelluksissa.

Onko oikeasti näin, että naiset haluavat tietää miehen pituuden aina?

Naisille on sitten varmaankin ok jos mies kysy painoa?

Vai mitä naiset?

Vierailija
464/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvitse lahjaksi mitään. Minulla on kaikki mitä tarvitsen.

Mikä siinä on, että juuri se ostaminen ja maksaminen on naisille niin tärkeää?

Ei tule fiilistä, että mies välittää jos rahaa ei liiku?

Olet ymmärtänyt väärin. Kyse on antamisesta. Kyse on siitä, että näet jotain ja ajattelet silloin sitä naista ja sitä, miten hän ilahtuisi vaikka niistä tietynlaisista kukkasista. Kyse on siitä, että voit osoittaa muistavasi hänen mieltymysensä ja kun annat kumppanillesi jotain mistä hän pitää, osoitat myös että välität hänen mieltymyksistään ja haluat tuottaa hänelle vähän iloa tuomalla niitä asioita lisää hänen elämäänsä. Se ajatus on oikeasti tärkein, ei se hinta tai ostaminen. Nykyään vaan tahtoo olla niin, että monet asiat maksavat, jopa ne kukat.

Mullakin on tuollainen "m

Palstalla on ollut todella monta valitusvirttä siitä kun mies on ostanut ne parin kympin "rihkamakorvikset". Oletan, etteivät kaikki nämä naiset ole olleet gold diggereitä.

Vierailija
465/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus on tärkein. Jos huomaat kaupassa tarjouksessa kumppanisi lempi purkkaa, niin osta pussi. Tai laita viesti työpäivän aikana. Tai lähetä meemi mikä kuvaa suhdettanne. Ilmaisia voi tehdä useamminkin.

Minä olen ostanut naiselle pyytämättä myös pikkuhousunsuojia kun olivat tarjouksessa. Ja ryppyvoidetta.

Jos olette kummatkin jo eläkeläisiä, niin varmaan ihan ajatuksella ostettuja ja tarpeeseen tulevia lahjoja. 

Vierailija
466/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä ei vaan ole mitään sisältöä eikä täten mitään kerrottavaa? Lisäksi ovat epäsosiaalisia sulkeutuneita jurottajia?

Vierailija
467/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ton takia pitää ottaa selvää saako ostaa vaatteita.

Taas jopa palstalta löytyi pihi mies. Mitään ei saa ostaa.

Ei jatkoon.

Älä nyt. Tämä upea yksilö veisi sut mäkkäriin treffeille. Molemmat tietty maksaisi omansa. Mä tapailin hetken pihiä verovirkailijamiestä. Oli pihi myös tunteidensa kanssa. Ainoat ulkomaanreissunsa oli tehnyt vanhempiensa kanssa. Tyyppi oli 40v. Piti yksin reissaamista outona.

Vierailija
468/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvitse lahjaksi mitään. Minulla on kaikki mitä tarvitsen.

Mikä siinä on, että juuri se ostaminen ja maksaminen on naisille niin tärkeää?

Ei tule fiilistä, että mies välittää jos rahaa ei liiku?

Olet ymmärtänyt väärin. Kyse on antamisesta. Kyse on siitä, että näet jotain ja ajattelet silloin sitä naista ja sitä, miten hän ilahtuisi vaikka niistä tietynlaisista kukkasista. Kyse on siitä, että voit osoittaa muistavasi hänen mieltymysensä ja kun annat kumppanillesi jotain mistä hän pitää, osoitat myös että välität hänen mieltymyksistään ja haluat tuottaa hänelle vähän iloa tuomalla niitä asioita lisää hänen elämäänsä. Se ajatus on oikeasti tärkein, ei se hinta tai ostaminen. Nykyään vaan tahtoo olla niin, että monet asiat maksavat, jopa ne kukat.

Mullakin on tuollainen "m

No mä lopetan sen "antamisen" aika äkkiä, jos toinen ei sitä harrasta. Samoin ruuan laittamisen, jos toinen ei laita. Niin metsä vastaa... Miehet helposti vain ottaa ja ottaa. Mun mielestä toisen huomioiminen puolin ja toisin olis kivaa. Ah, nyt muistinkin miksi olen sinkku.

Vierailija
469/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tietää miehen pituuden. Naiselle tulee olo, että on miestä isompi, jos mies on lyhyempi.

Jos mies suuttuu pituuden kysymisestä niin se on naiselle pelottava kokomus. Live elämässä naiset vaistoavat, jos mies on vihainen jostain tai agressiivinen ja lähtevät pois.

Suhde voisi hyvinkin tulla, mutta jos nainen kokee olonsa turvattomaksi niin ei tule.

Naisille on sitten varmaankin ok jos mies kysy painoa?

Vai mitä naiset?

Ei mua haittaa. 56,5kg

Vierailija
470/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen siis olen. ei miehet jaksa kertoa pitkää tarinaa. se riittää että käyn salilla ja minulla on moottoripyörä ja kalastelen. ja tutkinnot joita en itsekään arvosta. se siitä. mies on toiminnan ihminen nainen on enempi tunteilija. ja se onko uskossa vai ei on tärkeä, itse olen. muu on paskaa.

Mies 53

Vierailija
471/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajattelen siis olen. ei miehet jaksa kertoa pitkää tarinaa. se riittää että käyn salilla ja minulla on moottoripyörä ja kalastelen. ja tutkinnot joita en itsekään arvosta. se siitä. mies on toiminnan ihminen nainen on enempi tunteilija. ja se onko uskossa vai ei on tärkeä, itse olen. muu on paskaa.

Mies 53

Ok, no mitä tekisit vapaa-ajalla naisen kanssa? 

Vierailija
472/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 53

Ok, no mitä tekisit vapaa-ajalla naisen kanssa? 

Silloin tällöin pitäisin reikää pyöreänä. Olen toiminnan mies, ja vapaa-aika kuluu omissa touhuissa. Kassit tyhjiksi ja menoksi.

Vierailija
473/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla miehistä elämäntyyli on liian kallis. On mainittu juuri matkustaminen eli ei voi vastata, jos itsellä ei ole rahaa matkustaa. 

Vierailija
474/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla miehistä elämäntyyli on liian kallis. On mainittu juuri matkustaminen eli ei voi vastata, jos itsellä ei ole rahaa matkustaa. 

Minä en ole kiinnostunut metsästyksestä, kalastuksesta enkä munanjatkeella pöristelystä. Jos esittelyssä tai jatkoselvityksessä tulee tällaista esiin, sanon adios. Kokemuksesta tiedän, että nuo on addiktion kaltaisia aikasyöppöjä, ja mies on etsimässä lähinnä kohdetta kassientyhjennykselle. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
475/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D"

Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.

Demonstroit juuri pitkien tekstien ja rehellisyyden täydellisen turhuuden. Naiset etsivät vaaran merkkejä, eivät yhtäläisyyksiä. Mitä enemmän tekstiä, sitä enemmän varoitusmerkkejä. 

No, siis, olihan tuossa vaaran merkkejä nimenomaan sellaiselle joka ei siedä runsasta alkoholinkäyttöä ja jolle esim. kolmenkimppa olisi ahdistava ajatus. Miksi miehet haluaisivat väkisin naisen, jota oma käytös loukkaa? Jos nuo asiat ovat itselle tärkeitä, niin silloin kannattaa etsiä nainen jolle ne myös ovat ok tai joka jopa suorastaan innostuu niistä, tykkää itsekin käyttää railakkaammin alkoholia ja harrastella samanlaista seksiä.

Vierailija
476/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset ovat tyhmiä

Vierailija
477/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senhän näkee silmämääräisesti, joten vaikea olla tietämättäkään. Itse sen sijaan pidän vähän tympeänä, jos mies keskittyy kertomaan itsestään tuon tyyppisiä asioita deitti-ilmoituksessa tai viesteissä. Minua kiinnostaa, millainen persoona hän on, pituutta en edes mieti. Eipä minulle juuri mikään pituus olisi este suhteelle - ainoastaan joku lyhytkasvuisuus tai vastaavasti pituuskasvun häiriöstä johtuva ylipituus voisi häiritä, mutta normaalit pituudet ok.

Vierailija
478/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 53

Jos naisen haluaa saada ja jos naiset haluavat kuulla pitkän tarinan, silloin fiksu mies kyllä jaksaa sen kirjoittaa. Joskin sinä kerrot sikäli olennaisia asioita, mikäli kerrot uskossa olosta, koska se kertoo olennaisia adsioita arvomaailmastasi ja maail,ankatsomuksestasi, ja houkuttelee juuri oikeanlaisia naisia eli samanhenkisiä (ja vastaavasti saa vääränlaiset karttamaan). Noin juuri pitääkin tehdä, ja deitti-ilmoituksen tarkoitus olisikin karsia epäsopivat ja vetää sopivia puoleensa. Monen miehen ilmoituksessa ongelma on juuri se, että EI kerrota tämäntyyppisiä asioita, eli ei yhtään tiedä, onko mies lintu vai kala.

Vierailija
479/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä myös löytyy, että tule tänne saunomaan ja kuva miehestä uimahousuissa jossain lasten uima-altaassa? Tai olen lähes eroamassa ja katsoin, että mulla on lyhyt matka sun luokse? Tai lähettävät munan kuviaan, kuka niistä kiinnostuu, minulle se tarkoittaa vain, että mies on tyhmä. Tai ne, jotka kyselevät, että onko sinulla ns. sitä silmän pilkettä ja  hymyä koko ajan? Mitä ihmettä, jos näille jatkuvan kyselijöille vastaan, että joo hymyilen koko ajan, ja olen teipannut suuni jatkuvaan hymyyn tai sitten olen ehkä mielisairas, kun jaksan hymyillä koko ajan?! Osa miehistä tuntuu olevan vain joko sen perään tai pitää olla jokin yli-ihminen miellyttämässä vain miesten tarpeita. Ei kiitos. 

Tuo hymy-juttu on aina yhtä erikoinen. Hymyhän on osa kommunikatiota, joten oikeasti on epäterve merkki, jos joku hy

Niin siis jatkuva hymyily voi olla esim. merkki siitä, että on päässä vikaa. Tiedän yhden epävakaan, joka peittelee todellisia ajatuksiaan jatkuvalla hymyilyllä. Toki tämä voi vetää puoleensa niitä, jotka eivät tajua, miten karmivaa on, että joku hymyilee tyhjästä. Myös jotkut vajaaälyiset hymyilevät koko ajan.

Vierailija
480/493 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-kymppiset naisethan niitä matkustelijoita tuntuvat olevan. "Matkustan aina kun mahdollista" oli juuri jonkun profiilikuvauksessa.

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän