Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen pukeutuminen saa teidän miehenne kiihottumaan?

Vierailija
14.08.2018 |

Meillä ei tarvitse olla alusasu tai yöpaita. Tuntuu toimivan kaikki mun mekot ja jakku/lyhyt hame yhdistelmä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus minihame ja naruolkaintoppi saa sen hulluksi. Helteillä piti vähän rauhottaa kun tuntu että oli jo nostelees helmaa koko ajan:D

Vierailija
2/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan yhtään mikään. Hän on seksuaalisesti ihan kuollut.

Vierailija
4/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat mekot juu ja sitt kireet farkut ja miehen flanellipaita. Joskus ihan college lökärit mut pitää olla huppari ja hiukset auki tai verkkarit. Ja farkkuhame!!! 

Vierailija
5/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nainen tarvitse muita vaatteita kuin korkkarit ... ja hatun ;)

Vierailija
6/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tarvitse olla alusasu tai yöpaita. Tuntuu toimivan kaikki mun mekot ja jakku/lyhyt hame yhdistelmä.

Näiden seuraksi sopisi sukat ja sukkanauhat sekä pisteenä iin päällä saapikkaat tai korkkarit. NAM ; )

Vierailija
7/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on hame , sukkahousut/ stayupit ja korkkarit . Pelkät sukkahousut jalassakin riittää innostumiseen ...

Vierailija
8/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää lähes kaikista työvaatteistani, teen töitä toimistossa ja edustan asiakkaille jakkupuku-lookissa. Varsinkin lyhyt nahkahame ja hyvin istuva musta jakku saa miehen innostumaan. Kun aamulla vielä vilauttaa laittaneensa sukkanauhat mekon alle, tietää illalla saavansa kyytiä.

Vierailija
9/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat, saumasukat ja korkkarit on tietysti helppo ratkaisu.

Hän kertoi taannoin kiihottuvan vyötäröä korostavista vaatteista. Tiukat hameet ja puserot, alle jokin muokkaava alusasu, korsetti/korseletti tms. ja hänet saa jopa talousaskareihin.

Vierailija
10/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ja hameet on ihan ykkösjuttuja, korkkarit ja sukkikset , oikeastaan kaikki naisellinen. Toisaalta farkutkin kiinnostaa. Tykkää muutenkin siitä että mulla on pitkät hiukset, nätit korvikset ja semmosta. Huomaa kaikki nuo pienetkin jutut... 

Vierailija
11/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysyny?

Vierailija
12/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

En ole koskaan kysyny?

Minä taas olen omalle naiselleni yrittänyt useasti kysymättäkin vastata, että seksikkäät, läpinäkyvät hepenet olisivat ihan mahdottoman kiihottavia. Ei... Ei onnistu.

Vierailija
13/36 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laitan pitkävartiset, harmaat villasukat jalkaan. Ehkä muiden mielestä outoa mutta saan aina kovat kyydit kun ne sukat ovat jalassani. Muuta sitten ei tarvitakaan.

Vierailija
14/36 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja tuo sanoi että "näytän parhaimmalta alasti" :D

Todellisuudessa käy ihan kuumana mun yhteen punaiseen vartalonmyötäiseen mekkoon. Jos haluan tosissaan vietellä hänet puen sen. Ainut on etten voi pitää sitä missään juhlissa tai muualla kun mies käy niin levottomaksi. Viimeks serkun häissä olisi pitänyt välttämättä päästä hässimään puskaan ja nippa nappa sain pidettyä hänet 'kurissa' kotiin asti : ) 

Vierailija
15/36 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PVC-korsetti ja pikkarit. Korkokengät tai saappaat tuovat mukaan lisämaustetta.

Vierailija
16/36 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään 😔 Seksiä kyllä haluaa mutta vaatteilla en saa häntä kiihottumaan. Tai sitten hän on jo kyllästynyt mun vaatteisiin ku pidän aina samantyylisiä; mekkoja, hameita, sukkiksia, tiukkoja farkkuja tai muita naisellista. Miehelle on ihan sama miten pukeudun vaikka oon vihjailevasti keikistellyt stay upeissa ja mekossa.. Muilta miehiltä saan pitkiä katseita mut oma mies ei välitä yhtään 😔

Vierailija
17/36 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät, sirot avokkaat tai saapikkaat. Muuta ei tarvita kun mieheni  käy jo kuumana. Makuuhuone kenkiä onkin minulla useampi pari.

Vierailija
18/36 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa pyllyreikä jää paljaaksi jos se ei mahdollista niin pyllyn muotoja korostavaa

Vierailija
19/36 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naruolkaimet ja ohut vaalea kangas.

Vierailija
20/36 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millaiset vaatteet miehen päällä kiihottavat naisia?