Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?
Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?
Kommentit (264)
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Oikea kysymys kuuluu, että riittääkö tuo panostus miehille?
???
Siis mikä panostus?
Kun minä kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen miehen ensitreffeille ja sanoin, että voin tarjota hänelle, ehdotin joko Pancho Villaa tai artesaanipizzeriaa, vastasi hän, että ne eivät ole tarpeeksi hienoja hänelle.
Christiiina kirjoitti:
Kun minä kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen miehen ensitreffeille ja sanoin, että voin tarjota hänelle, ehdotin joko Pancho Villaa tai artesaanipizzeriaa, vastasi hän, että ne eivät ole tarpeeksi hienoja hänelle.
Miä olisin suostunut. Nainen ei ole koskaan tarjonnut minulle mitään treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.
Tikkarijuttua en tajunnut. Miksi pitäisi ostaa tikkari?
Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.
Tikkari antaa osviittaa naisen imeskelytaidoista.
Mä menisin ekoilla treffeillä mieluiten kävelylle, jos mies sitten ehdottaa että ostetaan jätskit niin ok haetaan ne vaikka lähimarketista, mutta oishan jätskikiskalta ostettu tötterö tyylikkäämpi ja romanttisempi vaihtoehto. Mutta jos treffit muuten sujuvat hyvin, meillä on hauskaa ja juttua riittää niin ei ne tokat treffit siitä jäätelön ostopaikasta kiinni ole.
Sen sijaan piheys on todellinen turn off, pihit ihmiset ovat yleensä sielultaan pihejä ja itsekeskeisiä ja se näkyy ihan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä todellakaan jäisi treffeille naisen kanssa, joka suorastaan VAATII, että ostan tälle jotain. Onnenonkijat ja hyväksikäyttäjät eivät kiinnosta.
Itse kuitenkin onnenonkijamiehenä vaadit sujuvasti naisen värkkiä hyväksikäytettäväksesi maksutta, mutta se onkin ihan eri asia, uliuliuu.
Lääkkeet? En sanonut mitään tuollaista etkä sinä tiedä minusta yhtää mitään. Joku raja nyt tuohon skitsoiluusi. :D
Voi rotanrykäisy kun en ota lääkkeitä turhaan senkään takia että sinullekin taas nollapanostuksellanaisenvärkkiä -viitta sopii ja itse vielä paljastat sen että kalikka kalahtaa kun suutut yleisten jokamiesajatusten paljastamisesta. Kaikki tuo mitä kirjoitin on tosiaan (sosiaalisesti lahjakkaille norminaisille) ilman ohisektorille menevää niimmutkusääkiootmaksullinenyhyysössönsöö -projisointia (jolla paljastat vain omat utopistiset ja toteutumattomat haaveesi) luettavissa omistasi ja ap:n kommenteista. En myöskään loukkaannu viuhuen ohi menevistä harhaluulotoiveshoppailusyytöksistäsi, mutta voit toki yhä luulotella, jos oma naisenjataipelkänvärkinsaamattomuutesi on siten inan helpompi kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.
Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.
Osaa mieskin imeä
Jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla? "Öhö öhö ööh höhhöhhöö annaphillua ettei meehhukkaan panostus".
En oikein näe itseäni treffeillä jotka alkaa käynnillä Prisman pakastelataalla. En myöskään lähtisi kenenkään kämpille ensitreffeille joten miten se tarjoustuutti minulle annettaisiin? Mulle ekat treffit on tilaisuus selvittää haluanko kyseisen henkilön kanssa tavata toista kertaa. Siihen ei tarvita juotavaa sen enempää kuin syötävääkään. vuosia sitten olin treffeillä kesällä helleaikaan muuten ei niin kiinostavan tyypin kanssa joka paransi osakkeitaan aika lailla ostamalla meille vesipullot ärrältä kesken kävelytreffien. Tapailatiin jonkun aikaa mitä ei olisi tapahtunut ilman huomaavaista elettä. Oli loppujen lopuksi ihan ok tyyppi, lopetettiin tapailu koska oltiin menossa niin eri suuntiin elämässä ja olin lähdössä ulkomaille pitemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein näe itseäni treffeillä jotka alkaa käynnillä Prisman pakastelataalla. En myöskään lähtisi kenenkään kämpille ensitreffeille joten miten se tarjoustuutti minulle annettaisiin? Mulle ekat treffit on tilaisuus selvittää haluanko kyseisen henkilön kanssa tavata toista kertaa. Siihen ei tarvita juotavaa sen enempää kuin syötävääkään. vuosia sitten olin treffeillä kesällä helleaikaan muuten ei niin kiinostavan tyypin kanssa joka paransi osakkeitaan aika lailla ostamalla meille vesipullot ärrältä kesken kävelytreffien. Tapailatiin jonkun aikaa mitä ei olisi tapahtunut ilman huomaavaista elettä. Oli loppujen lopuksi ihan ok tyyppi, lopetettiin tapailu koska oltiin menossa niin eri suuntiin elämässä ja olin lähdössä ulkomaille pitemmäksi aikaa.
Minä puolestaan en suostu lähtemään kiskurihintaiseen kahvilaan. Suostun pääsääntöisesti vain koti- tai kävelytreffeille. Ainoastaan, jos joku esimerkiksi bikinifitneksessä ja rytmisessä voimistelussa kilpaileva nainen ehdottaa kahvilatreffejä. Silloin on pakko suostua siihen ja ei voi sitä ottaa riskiä, että nainen sanookin "antaa sitten olla koko treffit", jos ehdottaa esimerkiksi kävelytreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla? "Öhö öhö ööh höhhöhhöö annaphillua ettei meehhukkaan panostus".
Kenenkään edes lähellekään normaalijärkisen naisen mielestä tuo ei ole "hyvää keskustelua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestaan en suostu lähtemään kiskurihintaiseen kahvilaan. Suostun pääsääntöisesti vain koti- tai kävel
Ei varmaan pelkoa, että joutuisit edes noiden mainitsemiesi ja yksipuolisesti (vailla vastakaikua) ihailemiesikaan naisten saalistamaksi eli saanet pitää pennisi, mussuttaa halpistuuttisi ja imeä rotanräkärykäisytikkunekkusi ihan itseksesi ja yksiksesi, yhyy. Joka tapauksessa tämäkin on kaikkien muidenkin naisten syy, yhyy, väärin pariuduttu tai väärin jätetty pariutumatta, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen kieltäytyy jäätelöstä ja tikkarista? Varmaan ymmärrät, mihin hän sillä viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestaan en suostu lähtemään kiskurihintaiseen kahvilaan. Suostun pääsääntöisesti vain koti- tai kävel
Ole hiljaa. Haette diiliä. Teidän varat eivät riitä ees siihen Turkissa oottavaan kotirouva ehdokkaaseen. Kuuntele nyt. Otat reippaasti yhteyttä seksikkääseen bottomiin. Koita kuitenkin panostaa ensitreffeihin! https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/gays
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen kieltäytyy jäätelöstä ja tikkarista? Varmaan ymmärrät, mihin hän sillä viittaa.
Nämä hakee miestä.
Extra tuutti tai Lidlin halpis kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Extra tuutti tai Lidlin halpis kuulostaa hyvältä.
'Halpakin' tuutti kelpaa, mutta tuutintarjoajatauno ei kelpaa?
Tässäpä taas juuri se ap:n pahin painajainen toteutumassa.
Rotanrykäsy mieluummin. Eipä jäätelöaltaista enää hyvää jätskiä saa. Olen mieluummin ilman.
Kyllä jäätelötuutti riittäisi, mutta haetaan se Lidlistä - parempaa ja halvempaa! Sen sijaan en ymmärrä mitä haet treffeiltä, pelkkää seksiä ilmeisesti? Sorry, ei kiinnosta. Keskustelu ja jätski olisi paljon mukavampaa.
???