Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?
Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.
Liian kallista tuloksiin nähden.
Mistä sä tuloksista voit tietää etukäteen? Vai menetkö useinkin treffeille ajatuksella, että et oikeasti haluaisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.
Lihaa ahmiva naislääkäri. Ei jatkoon.
Pitäisi olla. Lihaa ahmiva naisläski. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen p..rs aukinen haaveilee naisesta ja parisuhteesta. Laita asiasi ja puitteesi kuntoon niin ehkä sitten voit jonkun löytää jos sitten taas muut asiat on kunnossa kuten ulkonäkö, älykkyys, tyylitaju ym ym. Ei kukaan nainen halua elää tuollaisen umpityhmän ja köyhän kanssa. Miksi pitäisi?
Pimppaa pitää saada mahdollisimman pienellä panostuksella.
Naisetko ovat sitä mieltä, että pildestä pitäisi maksaa? Miksi kutsutaan maksullista naista, joka antaa vain maksullista seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.
Liian kallista tuloksiin nähden.
Mistä sä tuloksista voit tietää etukäteen? Vai menetkö useinkin treffeille ajatuksella, että et oikeasti haluaisi mennä?
Deittaushistoriaa analysoimalla pystyy ennustamaan tulevaisuuden deittaukset melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai riittää. Ole vaan rohkeasti oma itsesi niin ei tule treffikumppanillekaan värää kuvaa siitä millainen olet.
Olen valmis tarjoamaan naiselle avokätisesti sen jälkeen kun naiselta on saanut seksiä. Sitä ennen en halua tarjota naiselle mitään tai edes ostaa itselleni kallista kahvia kahvilassa. Korkeintaan voin keittää kotona pannullisen kahvia. Se tulee maksamaan noin 20 centtiä.
Hohhojaijjaa, taas vaihteeksi myönnät, että shekshiä pitäisi hetiheti saada ja nolla- tai minimipanostuksella, mutta ongelma yhä että sinä et kelpaa halpistikkarilla/halpistuutilla tai ilman ja siksi jankkaat tätä inkkelivirttäsi täällä vain pienin muutoksin ja silti tunnistettavalla 13tusinassa pihipentin rotanrykäisysössötyksellä hamaan loppuusi tuloksia(sääliphimm) saavuttamatta.
Mitä ihmeellistä siinä reiässä on, että siihen pitäisi erityisesti panostaa? Pillu pitäisi laskea jalustaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai riittää. Ole vaan rohkeasti oma itsesi niin ei tule treffikumppanillekaan värää kuvaa siitä millainen olet.
Olen valmis tarjoamaan naiselle avokätisesti sen jälkeen kun naiselta on saanut seksiä. Sitä ennen en halua tarjota naiselle mitään tai edes ostaa itselleni kallista kahvia kahvilassa. Korkeintaan voin keittää kotona pannullisen kahvia. Se tulee maksamaan noin 20 centtiä.
Mitäpä, jos kävisit avokätisesti maksullisissa?
Jos elämäntilanne olisi sellainen, että pelkkä seksi riittäisi, hoitaisin sen maksullisissa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista. Se maksaa 200€ kerta. Toisaalta, jos käy 100 kertaa kahvilassa treffeillä, joka maksaa 30€ per treffit ja yhden kerran saa pimppiä, niin sen hinnaksi tulee 3000€! Mutta nainen tulee kotitreffeille ja keittää naiselle pannullisen sumppia, niin seksin hinnaksi tulee vain 20 centtiä. Ei ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen p..rs aukinen haaveilee naisesta ja parisuhteesta. Laita asiasi ja puitteesi kuntoon niin ehkä sitten voit jonkun löytää jos sitten taas muut asiat on kunnossa kuten ulkonäkö, älykkyys, tyylitaju ym ym. Ei kukaan nainen halua elää tuollaisen umpityhmän ja köyhän kanssa. Miksi pitäisi?
Pimppaa pitää saada mahdollisimman pienellä panostuksella.
Naisetko ovat sitä mieltä, että pildestä pitäisi maksaa? Miksi kutsutaan maksullista naista, joka antaa vain maksullista seksiä?
Normaali nainen, joka ei siis virallisesti toimi toimi ilotyttönä ilotytön taksoilla ei ole maksullinen, ei vaikka pihiphili tarjoaisi ensitreffeillä halpistuutin/tikkukaramellin.
MUTTA
Normaali mies, joka yrittää halpistuutilla tai halpistikkarilla "ostaa" normaalin naisen (ei-ilotyttönä ilotytön taksoilla) värkkiä lienee epävakaa vai peräti n a m u s e t ä.
Eläminen ja kaikki maksaa, mutta maksullista seksiä saa (ostamallakaan) vain maksullisilta ilotytöiltä, virallisen taksansa mukaan ja hekin voivat valita asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista. Se maksaa 200€ kerta. Toisaalta, jos käy 100 kertaa kahvilassa treffeillä, joka maksaa 30€ per treffit ja yhden kerran saa pimppiä, niin sen hinnaksi tulee 3000€! Mutta nainen tulee kotitreffeille ja keittää naiselle pannullisen sumppia, niin seksin hinnaksi tulee vain 20 centtiä.
Kiitos tästä opettavaisesta esimerkkipuheenvuorosta.
Muistetaanhan kaikki, että ensitreffeillä ei mennä yhtään kenenkään kotiin, vaan pysytään julkisilla paikoilla. Tässä yksi syy, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse deittaile vain sugar daddyjä?
Oi mikä näppärä vastaus 🥹
Tykkään tarjota kumppanille, viimeksi Michelin-ravintolassa. Toki hänkin vie minua ulos. Jos näitä luulee seksin hinnaksi, ei ole ihme ettei flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan saa aina halutessaan seksiä, parisuhteen ja ihan mitä tahansa... eiku hetkinen? Miksi kukaan nainen maksaisi sellaisesta mitä ei halua ja mitä halutessaankin saa parempilaatuisena ja vieläpä ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan saa aina halutessaan seksiä, parisuhteen ja ihan mitä tahansa... eiku hetkinen? Miksi kukaan nainen maksaisi sellaisesta mitä ei halua ja mitä halutessaankin
Moni nainen on riippuvainen miehen tarjoamista ilmaisista (ja kalliista) virvokkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan saa aina halutessaan seksiä, parisuhteen ja ihan mitä tahansa... eiku hetkinen? Miksi kukaan nainen maksaisi
Niin? Siltikään et tästäkään miesetuoikeudestasikaan huolimatta itse saa hankittua saati pitkäaikaisesti pidettyä yhtäkään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan saa aina halutessaan seksiä, parisuhteen ja ihan mitä tahansa... eiku hetkinen? Miksi kukaan nainen maksaisi
"Kaunis" harhaluulofantasia, mutta fiktiota ainakin länsimaissa, joissa nykynainen on itsenäinen, miehistä/mistään riippumaton ja vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Pubi Pirkolle varmaa riittää
Ehei, kinuaa alkoholia ja tupakkaa ja siirtyy äkäiseen seuraaviin kupattaviin jos yhdeltä saiturisampolta ei irtoa. Vaihtoehtoisesti ei hänkään kuppaa eikä ole "kaupan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää jos olet
25 vuotias jumalaisen kaunis nuori metallimies
Minä voin maksaa
festarit, keikat ym
N56v
Tällä palstalla on paljon naispedofiileja, kun tuota kommenttia on yläpeukutettu. M25
Noita "ikinuoria" mummeleita alleineen riittää.