Millaisen auton haluaisit?
Kaksi sääntöä:
1. Saat omistaa vain yhden auton ja ajaa vain yhdellä autolla
2. Et saa myydä autoa
Kommentit (79)
Ja siis olisiko sen yhden auton tarkoitus siis kestää koko loppuelämä, jos kerran sitä ei saa myydä?
Mercedes Benzin G-mallin Brabusin.
https://luxurypulse.com/sales/show/4295-mercedes-benz-g-brabus-gv12-900
Bensakone, vähintään 2-litrainen, manuaali, takaveto, ei amerikkalainen, ei porsche, ei ruma, valkoinen, ilmastointi, ohjaustehostin, stereot.
En nyt erityisesti halua mitään, mutta maltillisen kokoisen sähköfarmarin. Nyt on isohko sähköauto.
Nykyinen auto hyvä mut pitäs olla sellanen ominaisuus mitä Ritari ässällä Knight Rider osaa lentää esteiden yli. Ja sit vois puhua myös ei tulis tylsää.
Saan sellaisen auton kun haluan koska olen rikas.
Haluaisin uuden Toyota Yaris GR erikoismallin . Mielellään mustan.
Joku 70 luvun Opel vaikkapa...
Sen saa korjailemalla itse kestämään ajokuntoisena koko loppu elämän.
Ei ole vanhentuneita tietokoneita tai muuta hölynpölyä hajoamassa vuosien saatossa.
-22vm. Toyota Yaris. Mieluummin hybrid.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton.
Loppuelämäksi Sähköauto. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Joku 70 luvun Opel vaikkapa...
Sen saa korjailemalla itse kestämään ajokuntoisena koko loppu elämän.
Ei ole vanhentuneita tietokoneita tai muuta hölynpölyä hajoamassa vuosien saatossa.
Mistäs meinasit ne varaosat saada siihen?
Ainakaan järkihintaan ja käyttämättä useita iltoja Internetin romusivuilla niitä etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton.
Loppuelämäksi Sähköauto. Onnea.
Kestänee pidempään kuin bensakone. 300tkm ei ole sähköautossa matka eikä mikään. Moni bensakone ja vaihdelaatikko on siinä vaiheessa jo paalikunnossa.
Akkujen SoH laskee toki iän myötä, mutta kyllä sillä heikoimmilaankin ihan riittäviä päivämatkoja ajaa, jos 450km 100% tipahtaa ~200km aikojen saatossa. Harvoin tulee päivässä yli tuotakaan ajettua - ja aina voi ladata välissäkin.
Sähköautoissa on oikeasti todella vähän korjattavaa. Samat alustaosat kuin bensakoneissakin, mutta moottorit itsessään on "ikuisia".
Sähköauton.