Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?

Vierailija
06.07.2024 |

Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?

Kommentit (264)

Vierailija
141/264 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy. Niissä halvoissa jäätelöissä on aina laktoosia ja sataa lisäainetta. En söisi.

142/264 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että usein juuri ne tyypit, jotka ovat hyvätuloisia ja joilla olisi varaa tarjota, eivät varmasti tarjoa, kun sitten taas ne pienituloisemmat mielellään tarjoavat. Siis ei pelkästään deittaillessa vaan yleisesti elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/264 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! 

Vierailija
144/264 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäätelötuutti riittäisi, mutta haetaan se Lidlistä - parempaa ja halvempaa! Sen sijaan en ymmärrä mitä haet treffeiltä, pelkkää seksiä ilmeisesti? Sorry, ei kiinnosta. Keskustelu ja jätski olisi paljon mukavampaa.

Eihän kukaan maksa centtiäkään pelkästä keskustelusta.

Vierailija
145/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein näe itseäni treffeillä jotka alkaa käynnillä Prisman pakastelataalla. En myöskään lähtisi kenenkään kämpille ensitreffeille joten miten se tarjoustuutti minulle annettaisiin? Mulle ekat treffit on tilaisuus selvittää haluanko kyseisen henkilön kanssa tavata toista kertaa. Siihen ei tarvita juotavaa sen enempää kuin syötävääkään. vuosia sitten olin treffeillä kesällä helleaikaan muuten ei niin kiinostavan tyypin kanssa joka paransi osakkeitaan aika lailla ostamalla meille vesipullot ärrältä kesken kävelytreffien. Tapailatiin jonkun aikaa mitä ei olisi tapahtunut ilman huomaavaista elettä. Oli loppujen lopuksi ihan ok tyyppi, lopetettiin tapailu koska oltiin menossa niin eri suuntiin elämässä ja olin lähdössä ulkomaille pitemmäksi aikaa. 

Minä puolestaan en suostu lähtemään kiskurihintaiseen kahvilaan

Miksi kukaan maksaisi centtikään pelkästä keskustelusta, ellei se nainen siiten ole nuori ja huippukaunis? Ainoastaan silloin kannattaa ottaa riski.

Vierailija
146/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpattavalle Barbaralle.

Vierailija
147/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai riittää. Ole vaan rohkeasti oma itsesi niin ei tule treffikumppanillekaan värää kuvaa siitä millainen olet.

Vierailija
148/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

Lihaa ahmiva naislääkäri. Ei jatkoon.

Vierailija
149/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se käy. Niissä halvoissa jäätelöissä on aina laktoosia ja sataa lisäainetta. En söisi.

Rahan perään hamuava golddiggeri, ei jatkoon.

Vierailija
150/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen huomannut, että usein juuri ne tyypit, jotka ovat hyvätuloisia ja joilla olisi varaa tarjota, eivät varmasti tarjoa, kun sitten taas ne pienituloisemmat mielellään tarjoavat. Siis ei pelkästään deittaillessa vaan yleisesti elämässä.

Hyvätuloisilla ja varakkailla on pelko, että toinen on vain rahan vuoksi.

Vierailija
151/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostettu halpa.....

Sama iltapäivälehtien jutuissa kauppan halpa kalja....

Näin tehdään iluusiota että kallis on aina muka parempi. Asiahan ei ole näin, mutta tietenkin hintavimmissa tuotteissa on myös parempia tuotteita kuin halvemmissa. Hinta ei silti ole laadun tae.

Mun oma mieliherkkuni on Englannin Aldin scotti toffee. 1 4 kpl

Vierailija
152/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai riittää. Ole vaan rohkeasti oma itsesi niin ei tule treffikumppanillekaan värää kuvaa siitä millainen olet.

Olen valmis tarjoamaan naiselle avokätisesti sen jälkeen kun naiselta on saanut seksiä. Sitä ennen en halua tarjota naiselle mitään tai edes ostaa itselleni kallista kahvia kahvilassa. Korkeintaan voin keittää kotona pannullisen kahvia. Se tulee maksamaan noin 20 centtiä.

Vierailija
153/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostan ihan itse sen jäätelön ja juuri sellaisen kun itse haluan.

Ei tarvitse köyhän miespolon kaivella viimeisiä pennejään, ja oman jäätelönsä saa ostaa itse tai olla ilman.

En odota että kukaan kustantaa minulle mitään, enkä vastavuotoisesti kustannea itse kenellekään.

Vierailija
154/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen p..rs aukinen haaveilee naisesta ja parisuhteesta. Laita asiasi ja puitteesi kuntoon niin ehkä sitten voit jonkun löytää jos sitten taas muut asiat on kunnossa kuten ulkonäkö, älykkyys, tyylitaju ym ym. Ei kukaan nainen halua elää tuollaisen umpityhmän ja köyhän kanssa. Miksi pitäisi?

Vierailija
155/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen p..rs aukinen haaveilee naisesta ja parisuhteesta. Laita asiasi ja puitteesi kuntoon niin ehkä sitten voit jonkun löytää jos sitten taas muut asiat on kunnossa kuten ulkonäkö, älykkyys, tyylitaju ym ym. Ei kukaan nainen halua elää tuollaisen umpityhmän ja köyhän kanssa. Miksi pitäisi?

Pimppaa pitää saada mahdollisimman pienellä panostuksella.

Vierailija
156/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis tarjoamaan naiselle avokätisesti sen jälkeen kun naiselta on saanut seksiä. Sitä ennen en halua tarjota naiselle mitään tai edes ostaa itselleni kallista kahvia kahvilassa. Korkeintaan voin keittää kotona pannullisen kahvia. Se tulee maksamaan noin 20 centtiä.

Hohhojaijjaa, taas vaihteeksi myönnät, että shekshiä pitäisi hetiheti saada ja nolla- tai minimipanostuksella, mutta ongelma yhä että sinä et kelpaa halpistikkarilla/halpistuutilla tai ilman ja siksi jankkaat tätä inkkelivirttäsi täällä vain pienin muutoksin ja silti tunnistettavalla 13tusinassa pihipentin rotanrykäisysössötyksellä hamaan loppuusi tuloksia(sääliphimm) saavuttamatta.

Vierailija
157/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhojaijjaa, taas vaihteeksi myönnät, että shekshiä pitäisi hetiheti saada ja nolla- tai minimipanostuksella, mutta ongelma yhä että sinä et kelpaa halpistikkarilla/halpistuutilla tai ilman ja siksi jankkaat tätä inkkelivirttäsi täällä vain pienin muutoksin ja silti tunnistettavalla 13tusinassa pihipentin rotanrykäisysössötyksellä hamaan loppuusi tuloksia(sääliphimm) saavuttamatta.

Miksi mies panostaisi aivan minimiä enemmän jonkun ruman ja lihavan feministin tai tavistiinan takia? Silloin haitat ovat reilusti hyötyjä suurempia.

Vierailija
158/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhojaijjaa, taas vaihteeksi myönnät, että shekshiä pitäisi hetiheti saada ja nolla- tai minimipanostuksella, mutta ongelma yhä että sinä et kelpaa halpistikkarilla/halpistuutilla tai ilman ja siksi jankkaat tätä inkkelivirttäsi täällä vain pienin muutoksin ja silti tunnistettavalla 13tusinassa pihipentin rotanrykäisysössötyksellä hamaan loppuusi tuloksia(

Katsahda peiliin, siinä sulle haittojen haitta.

Vierailija
159/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, ruma, tyhmä minäminäminäänsä käpertynyt nurkkakuntainen s o v i n i s t i m i s o g y n i s t i tavistauno kysyy.

Vierailija
160/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos kävisit avokätisesti maksullisissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä