Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?
Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?
Kommentit (264)
Mulle riittäisi. Jos ekaa kertaa näen, niin miksi vaatisin miestä tarjoamaan edes sitä jäätelötötteröä. Olen aina tullut toimeen omillani. En etsi miestä elättämään itseäni. Mulla jäisi vain kalliista illallisesta vaivautunut olo (olenko velkaa, pitääkö harrastaa seksiä jne). Hyvät jutut kävelyn merkeissä riittää hyvin.
Mä haluun nähä tän palstan miehet homotreffeillä. Uskoisin homonkin arvostavan hitusen jotain muuta kuin euron tuuttia johon ei tuu mukaan ees sitä Alepa kahvia...
En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.
Tikkarijuttua en tajunnut. Miksi pitäisi ostaa tikkari?
Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.
Riippuu naisesta ja jokainen yksilö voi puhua vain omakohtaisesti, omasta puolestaan, joten miksi ap kyselet muilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.
Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa.
Olen itsekin enemmän toiminnallisten treffien kannalla. Mentäis yhdessä johonkin eikä raha puhu, vaan tutustutaan ihmisinä. Sitten jos tulee jatkotreffejä, voidaan alkaa puolin ja toisin tarjoamaan jotain, itse olen tosi hyvä ruoanlaittaja ja tykkään jossain vaiheessa päästä kokkailemaan jotain miehelle. Ja mies voi sitten puolestaan kokkailla mulle, tai jos ei osaa niin kelpaa ravintolassa tarjoaminenkin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.
Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.
Pointti on siinä ettei valtaosalla täällä käyvistä miehistä ole tarjota muuta kuin hypermarketin jäätelöitä tai -60% Alepan ilta-alesta ostettuja muhineita Nutella palloja. Etkä vieläkään saisi automaatista puristettua tuoretta kahvia :D
Oikea kysymys kuuluu, että riittääkö tuo panostus miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä ettei valtaosalla täällä käyvistä miehistä ole tarjota muuta kuin hypermarketin jäätelöitä tai -60% Alepan ilta-alesta ostettuja muhineita Nutella palloja. Etkä vieläkään saisi automaatista puristettua tuoretta kahvia :D
Voin milloin tahansa keittää pannullisen sumppia kotona. Voisin avata jopa uuden kahvipaketin. Löytyy monta erilaista kahvilaatua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin milloin tahansa keittää pannullisen sumppia kotona. Voisin avata jopa uuden kahvipaketin. Löytyy monta er
Ei stana...
Kysy suoraan vaan: riittääkö halpistuutti tai vielä halvempi talpistikkari siihen että nainen nuolee halpisprinssinakkiani?
Tuutti on liikaa. Eiköhän puikko saa riittää.
Tuutti kelpais mulle, tikkari ei. Jäätelö yhdistettynä kävelyyn tai istuskeluun jossain kivassa rantamaisemassa olisi ihan mahtavat treffit.
Vierailija kirjoitti:
Peräpuikko riittää
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa tuutit, koska puikko ja tuutti ovat suunnilleen samanhintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.
Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa.
Olen itsekin enemmän toiminnallisten treffien kannalla. Mentäis yhdessä johonkin eikä raha puhu, vaan tutustutaan ihmisinä. Sitten jos tulee jatkotreffejä, voidaan alkaa puolin ja toisin tarjoamaan jotain, itse olen tosi hyvä ruoanlaittaja ja tykkään jossain vaiheessa päästä kokkailemaan jotain miehelle. Ja mies voi sitten puolestaan kokkailla mulle, tai jos ei osaa niin kelpaa ravintolassa tarjoaminenkin.
Säkö oikeasti kuvittelet saavas antoisaa seuraa miehestä joka on vuosia ollut kotiin muumioituneena ja kerännyt kokemuksia lähinnä toisilta pitkään sinkkuna olleilta miehiltä, keiden mielestä naiset pitää ekana ostaa omaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entä sitten? Ei minullakaan olisi vara tarjota. Miksi pitäisi? Molemmat ostaa oman jäätelönsä, jos sellaiseen päädytään. En odota ravintolaillallisia jatkossakaan, osaan tehdä hyvää ruokaa kotona. Tuoretta kahvia saan myöskin joka päivä kotona. Ei ole mitään järkeä maksaa euroa tai enemmänkin kupista kahvia. Pullatkin leivon kotona. En koe mitään kahvilakulttuuria omakseni.
Ensitreffeillä tykkäisin käydä ihan vaan kävelyllä jossain, mieluusti luonnonhelmassa, mutta kaikki käy. Ei siihen mitään muuta tarvita. Kävellessä on luontevampi jutellakin, ei tarvitse istua vastatusten tuijottamassa kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi. Jos ekaa kertaa näen, niin miksi vaatisin miestä tarjoamaan edes sitä jäätelötötteröä. Olen aina tullut toimeen omillani. En etsi miestä elättämään itseäni. Mulla jäisi vain kalliista illallisesta vaivautunut olo (olenko velkaa, pitääkö harrastaa seksiä jne). Hyvät jutut kävelyn merkeissä riittää hyvin.
Höh jos mies haluaa ja sillä on varaa niin kallis illallinen ilman muuta. Vaikka olisi viimeiset treffit. Hyviä juttuja saa mistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.
Ai että, näen jo sieluni silmin, miten työssäkäyvä nainen syö täytetyn patongin ja latten (18 €) ja työtön vässikkä järsii kynsiään ja lasin hanavettä 😂
Hommaa niitä uhkeat utareet karkkeja. Oli kyllä mielenkiintoisia aikoja ysärin alkupuolella. Tuossakin isotissinen huulipunaa laittanut lehmä kuvana.