Olen pitkän, raamikkaan, komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?
Ja itse asiassa minulla on kokemusta myös kahdesta komeasta poikaystävästä ennen kun tapasin mieheni. Olen siis kokemusasiantuntija ;)
Kommentit (67)
Teidän osoitteen. T. Isotissinen Aada 19v
Ap, oletko itse yhtä näyttävä? Vai onko teillä selkeä ulkonäöllinen tasoero?
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko itse yhtä näyttävä? Vai onko teillä selkeä ulkonäöllinen tasoero?
Omaa ulkonäköä on vaikea objektiivisesti arvioida, mutta ainakin olen ollut vähintään yhtä suosittu kuin mieheni. Ap
No en. Suomi on täynnä pitkiä miehiä, so what !
Miten usein piereskelee?
Peiton alla?
Näillä miehillä on usein lyhyt ja pullea, vuosia vanhempi vaimo. Kuten esim tämä AP
Vierailija kirjoitti:
Teidän osoitteen. T. Isotissinen Aada 19v
Yksi ihailija on kerran oikeasti tullut tekosyyn varjolla kotiin asti (vaimoa katsomaan?). Joskus olen ihailijoista päässyt vähän kiusoittelemaan, mutta tämä nainen oli vähän stalkkerin oloinen eli creepy. Hänelle kyllä kävi sitten todella huonosti, sairastui vakavasti ja menehtyi, joten jäi epäselväksi miten kauan hänen "jahtaamisensa" olisi jatkunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on usein lyhyt ja pullea, vuosia vanhempi vaimo. Kuten esim tämä AP
Vuosia vanhempi? Sepä jännä. Lyhyt olen, muuten kuvaus ei täsmää. Ap
Miten toimit kun huomaat että miehelläsi on herännyt jotakin lämminhenkistä tunnetta toista naista kohtaan ja saat sen selville/miehesi tunnustaa sen?
Mulla oli tämmönen kanssa. Pakko pistää kierrätykseen kun ei muna pysynyt housuissa.
Se on aina se riski komeitten miesten kanssa, kiinnostaa muitakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein piereskelee?
Peiton alla?
Ihan normaalin määrän, ihminen pieree 10-25 kertaa vuorokaudessa. Ap
Oletko mustasukkainen miehestäsi?
Itse en ole, lähinnä olen tyytyväinen jos kelpaa jollekin muullekin. Tiedän, että mieheni ei vaihtaisi minua kehenkään ihailijaan.
Onks sillä iso se? Ite oon pannu merkille et näillä raamikkailla miehillä on usein aika pieni pili. Kaikkein suurimpia ollu vähä lyhkäsemmillä leveäharteisilla miehillä.
Kuka voittaa seuraavat Euroviisut?
Ei oo miehesi kovin älykäs kun tuommoisen tyhjäpään valinnut
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit kun huomaat että miehelläsi on herännyt jotakin lämminhenkistä tunnetta toista naista kohtaan ja saat sen selville/miehesi tunnustaa sen?
Sellaista ei ole tapahtunut niin että tietäisin, mutta tiedän kyllä kenestä hän voisi kiinnostua, koska tiedän hänen naismakunsa. Joskus olen huomannut, miten hänen ilmeensä ikään kuin pehmenee, kun hän näkee kauniin naisen - se on tuttua miehissä, koska miehille välillä käy niin myös minun seurassani. En ole tehnyt yhtään mitään. Se on luonnollinen ja biologinen reaktio. Jos rakastuisi toiseen, niin minkäpä sille sitten mahtaisi. Ei se minun vallassani ole mitä tapahtuu. Ap
Raamikas? Joku kehyskauppias vai?
En.