Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?

Vierailija
06.07.2024 |

Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutti on liikaa. Eiköhän puikko saa riittää.

Palstan kaappitapauksilla on kiire päästä suoraan asiaan..

Vierailija
102/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.

Ai että, näen jo sieluni silmin, miten työssäkäyvä nainen syö täytetyn patongin ja latten (18 €) ja työtön vässikkä järsii kynsiään ja lasin hanavettä 😂

Täh? Oikeesti, siis maksaako joku 18 euroa tuollaisesta????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.

Tikkarijuttua en tajunnut. Miksi pitäisi ostaa tikkari?

Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.

Pointti on siinä ettei valtaosalla täällä käyvistä miehistä ole tarjota muuta kuin hypermarketin jäätelöitä tai -60% Alepan ilta-alesta ostettuja muhineita Nutella palloja. Etkä vieläkään saisi automaatista puristettua tuoretta kahvia :D

No kannattaisko sitten vikitellä samanlaisia elämäntapatyöttömiä naisia, joille tuollaiset on arjessa luksusta? Eihän miesten pitänyt olla hypergamisia. Kummasti silti tyhjätaskumiehet on jatkuvasti itsensä elättävien naisten vaatimuslistoja tutkailemassa.

Vierailija
104/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mennä ensitreffeillä mihinkään kauppaan. Jäätelökioski olisi romanttisempaa. Muutoin en raaski irtojäätelöitä ostella, mutta ekatreffien kunniaksi kävisi.

Naisena en lähtisi treffeille mihinkään kahvilaan tai ravintolaan. Ei ole itsellä varaa ja olisi noloa maksattaa toisella. Vieläpä tuntemattomalla ihmisellä. Eri asia kun pitkään seurusteltu, jos toinen tarjoaa.

Pointti on siinä ettei valtaosalla täällä käyvistä miehistä ole tarjota muuta kuin hypermarketin jäätelöitä tai -60% Alepan ilta-alesta ostettuja muhineita Nutella palloja. Etkä vieläkään saisi automaatista puristettua tuoretta kahvia :D

No kannattaisko sitten vikitellä samanlaisia elämäntapatyöttömiä naisia, joille tuollaiset

Joku raja työttömällä naisellakin on kuinka itaraksi voit heittäytyä

Vierailija
105/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.

Ai että, näen jo sieluni silmin, miten työssäkäyvä nainen syö täytetyn patongin ja latten (18 €) ja työtön vässikkä järsii kynsiään ja lasin hanavettä 😂

Täh? Oikeesti, siis maksaako joku 18 euroa tuollaisesta????

Älä huoli. Maksa vaan sille maksulliselle. Muuhun sun rahkeet ei sitten riitäkään :)

Vierailija
106/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran treffeillä erään miehen kanssa, joka ei tarjonnut mitään. Enkä tarjonnut minäkään. Pari vuotta tästä mentiin naimisiin ja viimeksi herra osti Prismasta paketin halvimpia Xtra-tuutteja yhteisillä rahoilla. 

Vierailija
107/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi tuttavuus pyytäisi mua jätskille, ja ostaisi mulle jonkun Pirkka mansikkatuutin, niin olisi se aika koomista. Pitäs olla kyllä hyvät keskustelut, että jatkoa seuraisi.

Vierailija
108/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaateessa riittäisi, mutta mä en syö niitä halvimpia esanssi-kasvirasvajäätelöitä. Mutta jos jossain puistossa istuttaisiin kaupan jädellä, niin ois ihan ok treffit. En mä  tuolle mun miehellekään kummempaa ekoilla selvinpäin toteutetulla tapaamisella järkännyt, soitin ja kysyin ajelulle, käytiin merenrannassa kåvelemässä ja huoltsikalla sumpilla kun jätkä näytti palelevan. Jätkä kyllä tarjos sen parin markan kahvin, mutta bensat varmaan makso enempi.

Vierailija
109/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää. Ostan tosi harvoin karkkia, mutta kun ostan, Rotanrykäisy on lemppari. Jätskistä tykkään, kaikki käy. Ei ole edes ruokarajoitteita, ei tarvitse olla edes laktoositon.

Nuohan ovat kivoja pikku muistamisia, otan ilolla vastaan! Eniten tykkään OLVI -merkkisestä vissystä, joten jos tarjoaisit sellaista, olisin myös ilahtunut. 

Treffeillä minulle eniten merkitsee ilman kaikkia herkkuja, millainen olet. Tunnenko kipinää. Vaikka antaisit 100t euron rolexin- jos en tunne kipinää ja et kiinnosta, en ota kelloa ja hankkiudun kotiin vartissa. 

N49.

Vierailija
110/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ensitreffeillä enempää tarjota vaikka olisikin varaa, koska ne ensitreffit menevät niin usein puihin.

Vierailija
111/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-ammattilainen ei välttämättä anna (ensi)treffeillä ja ammattilaisen (= varma antaminen) taksaa ei tikkunekulla kuitata.

Vierailija
112/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itsessään on viehättävä, ei tarvitse tarjota yhtään mitään muuta kuin omaa seuraansa. Ainoastaan alemman tason miesten täytyy käytännössä ostaa naisen suosio rahalla. 

Vierailija
113/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä todellakaan jäisi treffeille naisen kanssa, joka suorastaan VAATII, että ostan tälle jotain. Onnenonkijat ja hyväksikäyttäjät eivät kiinnosta. 

Vierailija
114/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, moni aloitus osoittaa, että pelkäät treffejä, koska sulla EI ole rahaa. Kerrot vaan seuralaiselle REHELLISESTI, että olet työtön & köyhä eikä ole varaa tarjota mitään. Jos olet narkomaani, kerro ettei sulla ole rahaa, koska olet narkomaani. Rehellisyys auttaa melko monessa asiassa, oletko sellaista harkinnut ap. 

En halua investoida ilmaan. Jos treffit jäävät siihen yhteen kertaan eikä mitään seksuaalista tapahdu, niin se on asia kuin jakaisit ilmaiseksi kadulla ohikulkijoille vastaavan määrän rahaa. Treffeillä vain tulokset ratkaisevat.

Ja meinaat kun investoit  jätski tuuttiin tai tikkariin että se nainen investoi suhun levittämällä... no, tiedät kyllä... epäilen kuule vahvasti ettei investoinnit kohtaa. ei ainakaan jos ei kemiat kohtaa ja kolahda. Tsemppiä sulle. Ajattele niitä naisia kuitenkin ihmisinä äläkä investointeina, voi tuottaa paremman lopputuloksen

Vierailija
115/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tunne kipinää, en anna ostaa mitään itselleni. Ostaisin itse sen jäätelön. Jos mielenkiintoni herää,  kelpaa toisen ostama tuutti ensi treffeillä hyvin. (Kunhan on laktoositon)

Vierailija
116/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on Suomessa miljoonia ja kaikki erilaisia. Jollekin riittää, joku ei halua edes sitä,  ja joku haluaa jotain ihan muuta. 

Vierailija
117/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin pohjasakka inttää "Riittääksheiet itarainkkeli kompensoi larppaamalla runoilijaeinoleinoa ja Alfa Anteliasta, jankjank".

Vierailija
118/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä todellakaan jäisi treffeille naisen kanssa, joka suorastaan VAATII, että ostan tälle jotain. Onnenonkijat ja hyväksikäyttäjät eivät kiinnosta. 

Itse kuitenkin onnenonkijamiehenä vaadit sujuvasti naisen värkkiä hyväksikäytettäväksesi maksutta, mutta se onkin ihan eri asia, uliuliuu.

Vierailija
119/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuitenkin onnenonkijamiehenä vaadit sujuvasti naisen värkkiä hyväksikäytettäväksesi maksutta, mutta se onkin ihan eri asia, uliuliuu.

Lääkkeet? En sanonut mitään tuollaista etkä sinä tiedä minusta yhtää mitään. Joku raja nyt tuohon skitsoiluusi. :D

Vierailija
120/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että viestisi on aika paljastava. Ilmeisesti myönnät ainakin omalla kohdallasi, että annat värkkiäsi vain maksusta. Ymmärsinkö oikein? Eli myönnät olevasi... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän