Kumman valitset? Tee vai kahvikulttuurin?
Minusta kahvin juominen on arkipäivää, mutta teen juonnissa on aina hohtoa. Muut samaa mieltä?
Kommentit (21)
Pidän molemmista, mutta jos pakko valita vain toinen, niin valitsen kahvin.
Löysin hyvän teen ja en enää vaihda kahviin.
Tavallaan tee kiehtoo enemmän ja sitä kannattaisin, jos en tarvitsisi kahvia niin paljon heräämiseen ja työpäiviin.
Kahvin juonti ei itellä pysy hanskassa ja voi litrakin päivässä mennä ja sitten tulee sellaista epämukavaa olo, tuntuu että rytmihäiriöitä ja levottomuutta ja vaikea keskittuä mihinkään. Siksi lopetin. Mate tee ja vihreä tee sopii itselle paremmin ja ei tule mitään epämukavavia sivuvaikutuksia ja ei ole katastrofi jos päivän joutuu olemaan ilman, ei silleen samanlaista riippuvuutta kuin kahvista. Kai se pitää sanoa että Mate tee ei varsinainen tee ole vaan hauduke, joku kuitenkin olisi siitä tullut pätemään, tee sanaa siitä nyt yleiskielessä nykyään käytetään kuitenkin ja ihan myydään Mate teenä.
Eli tee
Kahvikylttyyrin, aina kahvi ennen teetä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ehdottomasti. Tee on pahaa
Oletko edes maistanut muuta teetä kuin keltaista Liptonia pussiteenä? Ilmeisesti kun voit sanoa että kaikki tee on pahaa.
Tee.
Kahvit maistuu nykyään pahalle eikä niissä ole enää sitä ihanaa tuoksuakaan. Viimeksi kokeiltiin juhla mokkaa ja haisi kamalalle.
Mukissa tummaa Presidenttiä ja paikallista sinistä maitoa, en taida vaihtaa.
Eli siis se kahvi :)
Jatkuva ripuli loppui kun rupesin juomaan kahvin sijasta mustaa teetä.
Juon kumpaakin. Teetä enemmän talvella ja syksyllä. Aamulla pitää olla kumminkin aina kahvia. Kesällä jääkaapin kylmä minttutee on hyvä virkistysjuoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes maistanut muuta teetä kuin keltaista Liptonia pussiteenä? Ilmeisesti kun voit sanoa että kaikki tee on pahaa.
Itse olen maistanut useampaa teetä ja tulee aina todettua ettei ole minun juoma. Eli kahvia ehdottomasti!
Tee. Paljon moninaisempia makuja ja ei mee vatsasekasin, eikä tuu huono olo tai sydämentykytyksiä, jos joskus litkii vähän enemmän.
En juo kahvia koska se on pahaa eli valitsen teen.
Liptonin musta tee on ihan hyvää. Se on niin perus. Vatsani ei siedä niitä kaikkia mausteita. Perus musta tee on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vauva.
Tee