Pidättekö portaiden noususta?
Kommentit (10)
Just kävin vetäiseen 512 askelmaa kuntoportailla. Kaikista helpon ja nopein liikuntamuoto mulle. Oma koti on portaidenmpäässä ja talo 2 krs joten tulee niitä kotonakin rampattua.
5.kerros, yleensä aina käytän hissiä. Jos pitää kävellä niin aika raskaalta tuntuu loppua kohden.
En erityisesti mutta joka viikko pari kolme kertaa nousen 1500 rappua. Hyvä treeni.
Ihan ok, mutta polvet vähä moittii 😅 kolmas kerros
Kuudennessa kerroksessa. Juoksulenkin (4-5krt viikossa) päälle juoksen vielä portaat ylös.
Muuten käytän hissiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun käyn 1,5-2 tunnin lenkillä, kävelen portaat mennen tullen. Lenkillä käyn 4-5 kertaa viikossa. 6. kerros. Myös muulloin portaita pitkin, mutta ei kauppakassien kanssa.
Hei, me ollaan ihan samiksia, paitsi että käytän hissiä jos olen muuten vain liikkeellä, enkä lenkiltä tulossa. 😀
Mutta sama kerros ja aikalailla samat juoksurutiinit! Mä tosin teen aika monipuolista treeniä, en aina pitkiä lenkkejä vaan myös tempoa ja intervalleja. Niihin ei mene yli tuntia yleensä. 😅
Vierailija kirjoitti:
5.kerros, yleensä aina käytän hissiä. Jos pitää kävellä niin aika raskaalta tuntuu loppua kohden.
Ikäsi?
Mielestäni portaiden pitäisi olla tasaisia, ei nousja ei laskuja.
Toivoo Yksi Monien Puolesta
Seiskakerros, kävelen portaat joskus mutta en mielelläni. Hiki tulee.
Joka kerta, kun käyn 1,5-2 tunnin lenkillä, kävelen portaat mennen tullen. Lenkillä käyn 4-5 kertaa viikossa. 6. kerros. Myös muulloin portaita pitkin, mutta ei kauppakassien kanssa.