Kuinka älyttömästi ihmiset oikein ostaa kun saavat s-bonusta merkittäviä määriä??
Kommentit (174)
Vai ostamalla säästät.
- Bonusjärjestelmien keksijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tulee myös bensasta ja vakuutuksista yms. Saan n 50 euroa usein vaikka ruokaostokset ei ole isoja.
Mistä vakuutuksista saa s-bonusta?
Lähitapiola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonukset on huijausta.
Jostain sitä on kuitenkin pakko ruokansa ja bensansa ostaa, niin mielestäni sama ottaa ketjun bonus-kortti ja käyttää sitä, että saa edes jotain takaisin. Mä oon keskittäny kaiken S-ryhmään ja ihan mukavaa kun kerran vuodessa maksetaan joku parisataa euroa ylijäämäpalautuksia. Toinen vaihtoehto on, että käyn siellä joka viikko ja en saa mitään takaisin.
Itse ostan sieltä missä on parhaimmat tarjoukset. Juuri hain citymarketista kilon oltermannin hintaan 4,95 euroa.
Ap
No jos jaksaa yhden tarvikkeen perässä juosta, niin mikäs siinä. Tulee mieleen muorivinaa, joka polki kaupungin toiselta puolelta toiselle kun jossain oli kahvi ja jossain munat tarjouksessa.
Vaikka ostaisi j
Yleensä kyllä Cittari ja Prisma ovat rinnakkain, että ei siitä suurta vaivaa tule, hakea edullisemmat ruuat Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonukset on huijausta.
Jostain sitä on kuitenkin pakko ruokansa ja bensansa ostaa, niin mielestäni sama ottaa ketjun bonus-kortti ja käyttää sitä, että saa edes jotain takaisin. Mä oon keskittäny kaiken S-ryhmään ja ihan mukavaa kun kerran vuodessa maksetaan joku parisataa euroa ylijäämäpalautuksia. Toinen vaihtoehto on, että käyn siellä joka viikko ja en saa mitään takaisin.
Itse ostan sieltä missä on parhaimmat tarjoukset. Juuri hain citymarketista kilon oltermannin hintaan 4,95 euroa.
Ap
No jos jaksaa yhden tarvikkeen perässä juosta, niin mikäs siinä. Tulee mieleen muorivinaa, joka polki kaupungin toiselta puolelta toiselle kun jossain oli kahvi ja jo
Shittarihan paljon kallimpi kauppa kun prisma! Ihan joka paikassa, et varmaan seuraa hintoja lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hassua että ihmiset kuvittelevat SAAVANSA s-bonuksia.
Tosiasiassa he itse maksavat ne bonukset hintojen mukana, ja sitten saavat rahansa (ilman korkoa) myöhemmin takaisin mutta vain sillä ehdolla että rahat käytetään sok:n palveluihin Siinä sivussa bonuskorttilainen tulee myös lahjoittaneeksi s-ryhmälle ilman korvausta kaikki ostos- ja kulutustietonsa ja antaneeksi luvan käyttää näitä vapaasti markkinoinnin kohdentamiseen ja muuhun mukavaan yksityisyyden suojan kannalta kyseenalaiseen.
Oletteko koskaan ajatelleet että s-ryhmän tietokannasta löytyy tarkat tiedot joista voi päätellä missä olette milloinkin liikkuneet, milloin teillä on kuukautiset, paljonko kuluu alkoholia, millaista ruokaa syötte, tuleeko ostettua ehkäisyvälineitä, käyttekö leffassa ja mitä katsomassa, yms yms.
SOK väittää että yksittäisen ostetun tuotteen tietoja ei yhdistetä henkilöön, mutta muutama vuosi sitten kun s-ryhmän kaup
Miksi ketään normaalia ihmistä häiritsee tieto, että hänestä tiedetään asioita? Minulla ei ole mitään salattavaa, menkat ja alkoholit, suklaat ja kortsut on ihan normaaleja asioita.
Oletko tietoinen, kuinka paljon kalliimpaa on ostaa K-ryhmästä, ja kuinka oikeasti paljon vähemmän he antavat takaisin? Olen testannut, samoilla kuukausiostoksilla on ensinnäkin mennyt enemmän rahaa, ja toisekseen tulee murto-osa takaisin verrattuna bonareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonukset on huijausta.
Ap
No jos jaksaa yhden tarvikkeen perässä juosta, niin mikäs siinä. Tulee mieleen muorivinaa, joka polki kaupungin toiselta puolelta toiselle kun jossain oli kahvi ja jo
Oletko vajaa? Citymarket on 20-30% kalliimpi kun Prisma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa he itse maksavat ne bonukset hintojen mukana, ja sitten saavat rahansa (ilman korkoa) myöhemmin takaisin mutta vain sillä ehdolla että rahat käytetään sok:n palveluihin Siinä sivussa bonuskorttilainen tulee myös lahjoittaneeksi s-ryhmälle ilman korvausta kaikki ostos- ja kulutustietonsa ja antaneeksi luvan käyttää näitä vapaasti markkinoinnin kohdentamiseen ja muuhun mukavaan yksityisyyden suojan kannalta kyseenalaiseen.
Oletteko koskaan ajatelleet että s-ryhmän tietokannasta löytyy tarkat tiedot joista voi päätellä missä olette milloinkin liikkuneet, milloin teillä on kuukautiset, paljonko kuluu alkoholia, millaista ruokaa syötte, tuleeko ostettua ehkäisyvälineitä, käyttekö leffassa ja mitä katsomassa, yms yms.
SOK väittää että yksittäisen ostetun tuotteen tietoja ei yhdistetä henkil
Tiedonkeruun voi kieltää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SOK väittää että yksittäisen ostetun tuotteen tietoja ei yhdistetä henkil
Mulla ainakin k ryhmä antaa kohdennettuja alennuksia kun käyttää plussakorttia. Hehän eivät seuraa ostoksia...
Vierailija kirjoitti:
Sitä tulee myös bensasta ja vakuutuksista yms. Saan n 50 euroa usein vaikka ruokaostokset ei ole isoja.
https://www.s-kanava.fi/bonus/bonustaulukot/
Pitää kuluttaa ainakin tonni että saa sen 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Polttoaine on ABC:lla kallista. Otettiin st1/Shellin kortti ja on täällä aina halvempaa 3-5 senttiä. Neste tosin on yleensä kallein.
Eikö Shelliä pidä myös boikotoida samasta syystä, kuin Teboilia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SOK väittää että yksitt
K-ryhmä profiloi kaikki asiakkaansa seuraamalla heidän ostoksiaan. Sehän on koko bonusjärjestelmän ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonukset on huijausta.
Ap
Yleensä kyllä Cittari ja Prisma ovat rinnakkain, että ei siitä suurta vaivaa tule, hakea edullisemmat ruuat Cittarista.
Missä muka cittari on halvempi kuin prisma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä yhtään ihmettele, että ihmisillä on vaikeuksia saada rahoja riittämään, kun ihan kepeästi humahtaa tonni jos toinenkin päivittäistarvikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, prosenttilasku ei ole suomalaisten vahvinta osaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonukset on huijausta.
Ap
Yleensä kyllä Cittari ja Prisma ovat rinnakkain, että ei siitä suurta vaivaa tule, hakea edullisemmat ruuat Cittar
Missä muka cittari on halvempi kuin prisma?
Siellä on paremmat tarjoukset. Prismassa harvoin mikään on reilussa alennuksessa.
Ap
Nuukaniilon niksit tässä: prismasta kaikki ruoka ja käyttötavara plus vaatteet, vakuutukset lähitapiolaan, liittymät elisaan, bensa abclta, autohuollot s-ryhmän liikkeessä. Keskittämällä kertyy 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähitapiola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä yhtään ihmettele, että ihmisillä on vaikeuksia saada rahoja riittämään, kun ihan kepeästi humahtaa tonni jos toinenkin päivittäistarvikkeisiin.
Jep! Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Naisilla ei ole mitään käsitystä rahasta, hehän ostavatkin alennusprosentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!apteekkiostot"
MISSÄ muka apteekista saa bonuksia! Höpöhöpö!
Vaikka missä. Ei reseptilääkkeistä mutta monista muista tuotteista.
Ei kai kukaan osta apteekista muuta kuin lääkkeitä?? Maailman kallein paikka ostaa mitään
No ainaki perus särkylääkkeet ilman reseptiä edelleen pakko hakea apteekista ja silmätipat yms.
No, ei ainakaan pääkaupunkiseudulla saa mistään apteekista. Meillä menee kuukaudessa käsikauppalääkkeisiin yli satanen eikä ikinä ole kuultukaan mistään bonuksista. Eläinten lääkkeisiin lähinnä.