Kuinka älyttömästi ihmiset oikein ostaa kun saavat s-bonusta merkittäviä määriä??
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tankkaa ABC-asemilla? Kaikilla muilla asemilla on selvästi halvempaa.
Ei ole. Täällä, missä minä asun, on ABC halvin. Kilometrin päässä ABC.stä oleva shell on saman hintainen, 10 km päässä oleva ABC on hieman kalliimpi, kuin tämä minun lähin. Mutta se onkin jo kauempana kaupungista.
Minun reitilläni olevista ABC on halvin, käyn aina tuossa lähi asemalla tankkaamassa. Ajan työni puolesta ympäri kaupunkia, joten olen hyvin perillä siitä, minkä hintaista bensa missäkin on.
Kun lisäksi saan maksutapaetua, ja bonusta, on ABC halvin. Olisi ilman ko. Etujakin
Bensaan minulla menee 300euroa kuukaudessa.
Minua kiinnostaisi myös suuresti tuo satojen eurojen "ylijäämähyvitys"??!! En ole koskaan kuullutkaan, Turun alueen osuuskaupan jäsen olen. Joskus kai tuli joku kymppi vuodessa jotain asiakasomistajamaksua, mutta onko sitäkään enää pitkään aikaan tullut... Ja jossain maksetaan satoja euroja vuodessa? Kertokaas lisää tuosta!
Vierailija kirjoitti:
Noin 10-12€ kuussa (maassa) ne menee suoraan säästötilille vakio kk säästön lisäksi.
🙌😆
Vierailija kirjoitti:
Nuukaniilon niksit tässä: prismasta kaikki ruoka ja käyttötavara plus vaatteet, vakuutukset lähitapiolaan, liittymät elisaan, bensa abclta, autohuollot s-ryhmän liikkeessä. Keskittämällä kertyy 👍
Ostan vaatteita todella harvoin, ruokaa menee vähän ja paperit ostan sieltä missä ne ovat tarjouksessa (eivät s-kaupoissa), saan vakuutukset halvemmalla pohjolasta, liittymät on elisasta (ovat liian edullisia, ei saa bonusta), bensaan menee kuukaudessa 50 euroa ja auton huoltoon vuodessa 200-400 euroa. Ei noista oikein kerry.
Ap
Meillä on nelihenkinen perhe. Ei tee tiukkaakaan että paukkuu tonni kuussa rikki S-ryhmän marketeissa ja kaupoissa.
Ruokaa, vessa- ja talouspaperia, pesuaineet, vakuutukset, kesällä puutarhan ostokset useita satasia, niin ihan joka kuukausi ollaan siellä ylimmällä 5% bonustasolla. Oltu jo vuosia.
Kaikki S-ryhmät eivät maksa ylijäämiä, esim. HOK ei ole koskaan maksanut, PeeÄssä maksaa joka vuosi. Äiti asuu PeeÄssän alueella ja hyötyy S-kortista minua HOKilaista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!apteekkiostot"
MISSÄ muka apteekista saa bonuksia! Höpöhöpö!
Vaikka missä. Ei reseptilääkkeistä mutta monista muista tuotteista.
Ei kai kukaan osta apteekista muuta kuin lääkkeitä?? Maailman kallein paikka ostaa mitään
No ainaki perus särkylääkkeet ilman reseptiä edelleen pakko hakea apteekista ja silmätipat yms.
No, ei ainakaan pääkaupunkiseudulla saa mistään apteekista. Meillä menee kuukaudessa käsikauppalääkkeisiin yli satanen eikä iki
"Bonus ei kerry resepti- tai itsehoitolääkkeistä "
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Eihän jossain s-kaupoissa ole mitään asiallista ostettavaakaan, että monien kymppien saatikka satasten bonukset sais.
Mitä on "asiallinen ostettava"? Minä ostan ihan vaan ruokaa. Ja tankkaan autoa. En muista, saanko puhelinlaskusta bonusta. S-market on lähikauppani, vieressä on Lidl, mutta pidän s-marketin valikoimasta enemmän. Hinnat ovat aikalailla samat, tottakai he toistensa hintoja seuraavat.
Bonusta tulee 40-50€ kuussa. Täällä ei makseta ylijäämäpalautuksia
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pienituloinen kävisi kalliissa citymarketissa?
Siellä on paremmat tarjoukset, tänään juuri hain kilon oltermannin hintaan 4,95 €.
Ap
K-kauppiaat täällä ihan hiessä yrittää hiekottaa 😅 Mitkä tahansa 10 tavaraa valitaan niin prismassa ostoskori on halvempi kuin shittarissa!
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös suuresti tuo satojen eurojen "ylijäämähyvitys"??!! En ole koskaan kuullutkaan, Turun alueen osuuskaupan jäsen olen. Joskus kai tuli joku kymppi vuodessa jotain asiakasomistajamaksua, mutta onko sitäkään enää pitkään aikaan tullut... Ja jossain maksetaan satoja euroja vuodessa? Kertokaas lisää tuosta!
Sama juttu täällä, TOK:n asiakas olen.
Meille tulee alle 10e kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen S-ryhmä alueittain päättää maksaako se vuoden aikana kertynyttä provikkaa ylijääminä takaisin vai ei. Kaikki S-ryhmät eivät maksa, kuten Turun alueen osuuskauppa ja Helsingin alueen osuuskauppa. Pohjois-Savon alueella maksetaan ylijäämät vuosittain toukokuussa. Riippuen kulutuksesta ylijäämiä tulee muutamasta kympistä satasiin.
Ylijäämä on kaupan tekemää positiivista tulosta kuluneelta vuodelta, jonka se jakaa asiakasomistajiensa kanssa. Jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun K-kaupoista ei saa maailman parasta olutta, jossa hinta-laatu-määrä suhde kohtaa toisensa, Kotimaista Vaalea Lager pintti.
Teinikaljoista ja kessuista ei saa bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut viimeisen 12 kuukauden aikana 1600 euroa bonuksia (tarkistin juuri sovelluksesta). Tuohon täytyy kyllä sisältyä myös ylijäämänpalautus (yli 400 euroa). Eli bonuksia siis sellaiset 100 euroa keskimäärin kuussa.
Mä keskitän tosi paljon. Ruoan, bensat, vakuutukset (kilpailutan säännöllisesti, en ole aina ottanut Lähitapiolasta), jotkut liittymät, apteekkiostot, satunnaiset ravintolat ja hotellit, jne.
Jotenkin sitä vaan aina kertyy. Ja siis mitään mä en osta siksi että saisin bonuksia :D vaan kaikki nämä ostokset tekisin joka tapauksessa.
Katsoin juuri, että minkälaisesta puhelinliittymästä saisi bonusta. Sellaisesta, jonka kuukausihinta on 6 euroa kalliimpi kuin mun nykyisen liittymän. Mutta ilmeisesti siis pitää ostaa useilla sadoilla euroilla ruokaa, tankata kahta bensa-autoa, käydä hotelleissa ja ostaa ne kalliit vakuutukset
Oletpa katkera 😂 lue nyt oma tekstisi, hyvä ihminen. Hirveää valitusta. Ja mitä muiden bonukset sinulle edes kuuluvat?
Meillä tulee ostosten lisäksi bensat, hotellit (molemmat reissaa työn takia), ravintolat, vakuutukset, onko vielä jotain? No ainakin noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paremmat tarjoukset, tänään juuri hain kilon oltermannin hintaan 4,95 €.
Ap
Tarjous on eri asia kun joka viikkoinen kaupassakäynti. Tiedäthän että tarjousten tarkoitus on saada ihmiset kauppaan jotta ostavat muutakin? Ne ovat ns. sisäänveto tuotteita
Joo, lääkkeistä ei saa bonusta, se on sanottu jo moneen kertaan. Itse ostan apteekista mm. kosmetiikkaa, valkaisevaa hammastahnaa ja hiustuotteita (priorin extra, fytokofeiinishampoo jne). Joskus jotain muutakin kuten vastikään verenpainemittarin, korvatulppia ja jopa raskaustestin. Niistä olen saanut bonusta.
Meillä on mökki ja vanhatalo joita saa (pitää) rempta jatkuvasti. Kodinterrasta saa bonukset myös ja siitä kertyykin meillä suurin osa.