Kuinka älyttömästi ihmiset oikein ostaa kun saavat s-bonusta merkittäviä määriä??
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!apteekkiostot"
MISSÄ muka apteekista saa bonuksia! Höpöhöpö!
Vaikka missä. Ei reseptilääkkeistä mutta monista muista tuotteista.
Ei kai kukaan osta apteekista muuta kuin lääkkeitä?? Maailman kallein paikka ostaa mitään
No ainaki perus särkylääkkeet ilman reseptiä edelleen pakko hakea apteekista ja silmätipat yms.
No, ei ainakaan pääkaupunkiseudulla saa mistään apteekista. Meillä menee kuukau
No, mistä sitten ? Jostain laastareista vai ?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee ostosten lisäksi bensat, hotellit (molemmat reissaa työn takia), ravintolat, vakuutukset, onko vielä jotain? No ainakin noista.
Ei kai firman maksamista työmatkojen hotelleista saa bonuksia? Tai ei saisi saada ;) verottaja voi kiinnostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pienituloinen kävisi kalliissa citymarketissa?
Siellä on paremmat tarjoukset, tänään juuri hain kilon oltermannin hintaan 4,95 €.
Ap
Ihan hyvä diili, jos syöt on pelkkää juustoa. Citymarketin hinnat ovat todella paljon kalliimmat kuin Prisman. Ei tarvitse edes laskinta huomatakseen. Suunnilleen jokaisen tuotteen kohdalla ero on kymmeniä prosentteja. Jos pärjää kuukauden yhdellä juustolla, ei kerry paljon bonuksia, sekin on selvä. Minulla tulee se viisi prosenttia bonusta joka kuukausi ja muualta ostamalla joutuisin maksamaan samoista tuotteista enemmän. Syömistä en aio lopettaa vielä.
Siis miksi täällä ei ole joillakin tiedossa, että K-kauppojen ja Lidlin kohdalla hulahtaa voitot osakkeenomistajien taskuun, S-ryhmällä on vain asiakasomistajat eli on sekä mahdollista maksaa heille bonuksia että noita ylijäämäpalautuksia ja samalla pitää edullista hintatasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee ostosten lisäksi bensat, hotellit (molemmat reissaa työn takia), ravintolat, vakuutukset, onko vielä jotain? No ainakin noista.
Ei kai firman maksamista työmatkojen hotelleista saa bonuksia? Tai ei saisi saada ;) verottaja voi kiinnostua
Tiesitkö että joskus työntekijä voi maksaa itse ja toimittaa kuitit työmatkan kuluista työnantajalle korvausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!apteekkiostot"
MISSÄ muka apteekista saa bonuksia! Höpöhöpö!
Vaikka missä. Ei reseptilääkkeistä mutta monista muista tuotteista.
Ei kai kukaan osta apteekista muuta kuin lääkkeitä?? Maailman kallein paikka ostaa mitään
No ainaki perus särkylääkkeet ilman reseptiä edelleen pakko hakea apteekista ja silmätipat yms.
No, ei ainakaan pääkaupunkiseu
Apteekista ei kannata ostaa mitään lumuuta kun lääkkeitä, käsittämättömän kallista kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös våcitymarket ole k-kauppa, hölmö.
Sama k-ryhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paremmat tarjoukset, tänään juuri hain kilon oltermannin hintaan 4,95 €.
Ap
Tarjous on eri asia kun joka viikkoinen kaupassakäynti. Tiedäthän että tarjousten tarkoitus on saada ihmiset kauppaan jotta ostavat muutakin? Ne ovat ns. sisäänveto tuotteita
Minä en osta muuta kuin ne tarjoukset. Teen kotona ostoslistan ja katson kummasta kaupasta mikäkin kannattaa ostaa. Mutta ehkä sitten en ole ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Citymarkettihan on brändätty ns paremman väen kaupaksi missä laaja valikoima. Saa herrat ja rouvat kulkea siellä nenä pystyssä ilman, että köyhiä duunareita näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarjous on eri asia kun joka viikkoinen kaupassakäynti. Tiedäthän että tarjousten tarkoitus on saada ihmiset kauppaan jotta ostavat muutakin? Ne ovat ns. sisäänveto tuotteita
Minä en osta muuta kuin ne tarjoukset. Teen kotona ostoslistan ja katson kummasta kaupasta mikäkin kannattaa ostaa. Mutta ehkä sitten en ole ihminen.
Ap
Syöt pelkkiä tarjoustuotteita? Et tarvitse koskaan mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Syöt pelkkiä tarjoustuotteita? Et tarvitse koskaan mitään muuta?
Erikoinen tulkinta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että joskus työntekijä voi maksaa itse ja toimittaa kuitit työmatkan kuluista työnantajalle korvausta varten.
Kyllä mutta bonuksia niistä ei saa ottaa itselleen, se on veronkiertoa. Samanlailla kun lentopisteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymarkettihan on brändätty ns paremman väen kaupaksi missä laaja valikoima. Saa herrat ja rouvat kulkea siellä nenä pystyssä ilman, että köyhiä duunareita näkee.
Siellä asiakkaat osaa käyttäytyä. Ei ole kirkuvia lapsia eikä kukaan aja kärryillä päälle. Siitä kannattaa jo maksaa vähän ylimääräistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Aikakin on toisaalta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä asiakkaat osaa käyttäytyä. Ei ole kirkuvia lapsia eikä kukaan aja kärryillä päälle. Siitä kannattaa jo maksaa vähän ylimääräistä..
Citymarket täynnä ilmaisen banaanin kanssa tahmaavia lapsia ainakin täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Aikakin on toisaalta rahaa.
Kukaan ei maksaisi sulle siitä ajasta minkä vietät kaupoissa kierrellen eli aika ei ole rahaa tässä tapauksessa
Poliitikoilla on vähän paremmat bonukset.
Just saying
Mä olen äärimmäisen köyhä ja sen vuoksi olen oppinut käyttämään hyväksi Tokmannin klubi-iltoja, jolloin kaikista tuotteista saa -20 % ja 100 eurolla ostettaessa ilmaisen kotiinkuljetuksen. Silloin ostan halpoja säilykkeitä, kissanhiekkaa, veskipaprut, 10 kilon pyykkipulveria, joka alle euron kilo ym. Tulee hurjat säästöt. Vinkkinä muille taloudellisille, joilla ei ole autoa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen äärimmäisen köyhä ja sen vuoksi olen oppinut käyttämään hyväksi Tokmannin klubi-iltoja, jolloin kaikista tuotteista saa -20 % ja 100 eurolla ostettaessa ilmaisen kotiinkuljetuksen. Silloin ostan halpoja säilykkeitä, kissanhiekkaa, veskipaprut, 10 kilon pyykkipulveria, joka alle euron kilo ym. Tulee hurjat säästöt. Vinkkinä muille taloudellisille, joilla ei ole autoa tämä.
Jos olet äärimmäisen köyhä niin kissan pitäminen ei ole oikein hyvä ratkaisu. Eläinlääkäri maksaa ja ruuat myös.
Eikös våcitymarket ole k-kauppa, hölmö.