Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka älyttömästi ihmiset oikein ostaa kun saavat s-bonusta merkittäviä määriä??

Vierailija
18.06.2024 |

Me ollaan saatu pari hassua euroa kuukaudessa..

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muuten puolassa joku aika sitten ja katselin kaupassa hintoja: voi oli euron paketti ja jos ostin 3x niin sait toiset kolme kaupan päälle. Mustikat oli euron rasia, 0.5l olut oli 0.6€ jne. Kaikki järjestään vähintään 50% halvempaa.

Tietty palkat on pienemmät kun täällä 

Vierailija
162/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äärimmäisen köyhä ja sen vuoksi olen oppinut käyttämään hyväksi Tokmannin klubi-iltoja, jolloin kaikista tuotteista saa -20 % ja 100 eurolla ostettaessa ilmaisen kotiinkuljetuksen. Silloin ostan halpoja säilykkeitä, kissanhiekkaa, veskipaprut, 10 kilon pyykkipulveria, joka alle euron kilo ym. Tulee hurjat säästöt. Vinkkinä muille taloudellisille, joilla ei ole autoa tämä.  

Et ole äärimmäisen köyhä, jos sulla on varaa pitää lemmikkiä ja ostaa kerralla satasella tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äärimmäisen köyhä ja sen vuoksi olen oppinut käyttämään hyväksi Tokmannin klubi-iltoja, jolloin kaikista tuotteista saa -20 % ja 100 eurolla ostettaessa ilmaisen kotiinkuljetuksen. Silloin ostan halpoja säilykkeitä, kissanhiekkaa, veskipaprut, 10 kilon pyykkipulveria, joka alle euron kilo ym. Tulee hurjat säästöt. Vinkkinä muille taloudellisille, joilla ei ole autoa tämä.  

Et ole äärimmäisen köyhä, jos sulla on varaa pitää lemmikkiä ja ostaa kerralla satasella tavaraa.

Ai, kyllä kerran vuodessa vaan ostankin.

Enkä nyt ala kissaressua tappamaan sen vuoksi, että olen köyhä. Se tuli puoli vuotiaana hoiviini,

kun oli siihen mennessä heitetty ulos jo kolme kertaa aiemmista kodeistaan. En ala sitä laittamaan

kiertoon, koska sen pieni pää menisi lopullisesti aivan sekaisin 😿

Katselin muuten niitä bonus-apteekkeja, niin siellä on S-verkkoapteekki, mutta luki, että sivusto on

suljettu. Onko lopullisesti vai tilapäisesti ei käynyt ilmi. Niitä bonusapteekkeja on aika nihkeästi

ainakin täällä HOK-in alueella.

Vierailija
164/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tulee myös bensasta ja vakuutuksista yms. Saan n 50 euroa usein vaikka ruokaostokset ei ole isoja.

Pakko on tuohon summaan jo kuluttaakin paljon. Vai perustuuko se juuri siihen, että vakuutukset ja bensa on jo lähtöjään ylihintaisia ja porukka kuvittelee saavansa ylimääräistä rahaa ostaessaan niitä? Saan vakuutukset ja bensat halvemmalla muualta.

Ap

Sehän se. On mukava saada bonuksia välittämättä mitä se maksaa.

Vierailija
165/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyllä kerran vuodessa vaan ostankin.

Enkä nyt ala kissaressua tappamaan sen vuoksi, että olen köyhä. Se tuli puoli vuotiaana hoiviini,

kun oli siihen mennessä heitetty ulos jo kolme kertaa aiemmista kodeistaan. En ala sitä laittamaan

kiertoon, koska sen pieni pää

Lääkkeistä ei saa bonusta

Vierailija
166/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te maksatte bonuksen, jotta saisitte bonuksen ja samalla luovutatte tietoja itsestänne kaupalle.

Vierailija
167/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te maksatte bonuksen, jotta saisitte bonuksen ja samalla luovutatte tietoja itsestänne kaupalle.

Suomalaisilla ei ole mitään salattavaa, tykkäävät antaa kaikki tietonsa kaupan käyttöön 

Vierailija
168/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille Prisma on edullisin kun tuttu kauppa niin hyödynnetään kaikki edulliset kaupan omat merkit ja alennukset. Vertaillaan aina kilohintoja eikä osteta mitä sattuu. Viiden ihmiset ruuat ym päivittäistavarat. Bonusten lisäksi tulee kerran vuodessa se ylijäämäpalautus. Nyt se oli meillä 250e. 

Vierailija
169/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä me bonusta saavat ihmiset osaamme ostaa ale-tuotteita ja vertailla hintoja. Ja saadaan vielä ne bonukset kaupan päälle. Ei bonusten saaminen sentään tyhmäksi tee. Päinvastoin.

Vierailija
170/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin näköjään tekee kipeää kun jotku saatanat saa bonusta. Eikä ne pirut edes osta kalleinta ja holtittomasti.  Niin ja me vielä tilataan juomatkin Saksasta puoleen hintaan rahdin kanssa verrattuna Suomeen. Tosin siitä ei saa bonusta mutta varmaan joku kadehtii sitäkin vaikka itse ei joisi kuin vettä ja maitoa.

Vierailija
171/174 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa saa tuota ylijäämäpalautusta. Nyt tuli vähän vähemmän kun ovat investoineet niin paljon Vaasaan viime vuonna. Hotelli ja ravintolaremppaa. Nyt saatiin se 250e ja sitä ennen 350e. 

Vierailija
172/174 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tulee myös bensasta ja vakuutuksista yms. Saan n 50 euroa usein vaikka ruokaostokset ei ole isoja.

Pakko on tuohon summaan jo kuluttaakin paljon. Vai perustuuko se juuri siihen, että vakuutukset ja bensa on jo lähtöjään ylihintaisia ja porukka kuvittelee saavansa ylimääräistä rahaa ostaessaan niitä? Saan vakuutukset ja bensat halvemmalla muualta.

Ap

Tottakai rahaa myös kuluu, mutta jos se kuluu sellaiseen mitä jokatapauksessa ostaisi, niin onhan se kiva saada edes jotain takaisin bonuksina. Minä en koske bonusrahoihin ollenkaan, vaan annan niiden ihan rauhassa kertyä tilille. Kyllä sinne vuosien saatossa on ihan kivasti jo kertynytkin, vaikka kuukausittaiset summat ei isoja olekaan.

Vierailija
173/174 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonukset on huijausta.

Millä tavalla ne on mielestäsi huijausta?

Vierailija
174/174 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vanhaan ketjuun kun huomasin hammaslääkärissä käydessäni, että siitäkin maksusta (200) sai bonuksia. Ei tarvi ostaa niin kauheasti kun bonusta tulee monesta asiasta. Toki julkiselta ei mitään saa ;).