Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
661/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.

Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).

Mikset itse tee aloitetta sellaiselle miehelle jonka haluaisit?

Vierailija
662/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.

Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).

Ei naiset osaa tehdä mitään itse, muuta kun vaatia muita tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olet tavallisen näköinen. Ja taviksien täytyy vähän nähdä itsekin vaivaa tehdä alotteita, koska ulkonäkö ei ole vahvin puolesi. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä. Minultakin olisi jäänyt moni hyvän luonteen omaava tavisnainen tutustumatta jos eivät olisi itse tullut minulle juttelemaan.

Vierailija
664/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä olen itse yrittänyt selittää näille katkerille ylilautailijoille. kuinka paljon profiiliin, yksityisviesteihin tai someen jne. tulee kommentteja joltain oikeasti kivalta, edes jotakuinkin oman ikäiseltä mieheltä? ei yhtäkään.

paljonko niiltä tulee joltain häiriintyneen oloisilta rumilta keski-ikäisiltä aikamiehiltä jotka alkavat heti kärttää jotain tissikuvia? paljon.

voisi verrata siihen, että tavallinen mies saa roskapostia. ihan samanarvoista tuollainen häiriköinti on kuin se että sinä saisit 50 roskapostia / spämmiä päivässä. ylentääkö se mieltäsi ja avaatko niitä kaikkia? onko niiden avaamatta jättäminen "nirsoilua"?

Mikset itse lähesty niitä oikeasti kivoja, edes jotakuinkin oman ikäisiäsi miehiä?

Itsestä ei ole enää aloitteentekijäksi enkä tiedä pystynkö enää olemaan kivakaan kaikkien huonojen kokemusteni jäljiltä. En siis ilkeä tai katkera ole, mutta erittäin varautunut.

Vierailija
665/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttuseuraa kyllä löysin aina ja erittäin hyviä ystäviä, mutta en romanttista seuraa. "

Tuo ei automaattisesti tarkoita sitä että kukaan ei haluaisi sinua romanttisesti. Enemmän se kertoo siitä että kerran kaverisektorille luiskahtanutta suhdetta on hankala enää muuttaa romanttisesti. Kumpikin on voinut haluta jotain enemmän mutta sitten ei ole vain uskaltanut tehdä mitään ja on päädytty ystäviksi.

Oman (hyvin rajallisen) kokemukseni mukaan suhde syntyy kaikkein todennäköisimmen kun se romanttinen aloite tehdään hyvin pian. Tästä on toki poikkeuksia mutta ainakin omat suhteeni jotka eivät ole edenneet melkein heti, eivät ole sitten edenneet myöhemminkään. Vähän ujompien ihmisten kohdalla se vain on usein juuri se ongelma että ei uskalleta heti tehdä selkeitä aloitteita ja sitten se juttu jää junnaamaan.

Itse päädyin naimisiinkin miehen kanssa jonka kanssa suutelimme noin 30 sekuntia tapaamisemme jälkeen. Alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan, kumpikin kun olemme ennemmin ujoja kuin räväköitä ja tuo oli molemmille kyllä ihan poikkkeuksellista..

Vierailija
666/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pysty vaan haluaa tulla aina palstalle valittaa. Odottaa että joku täyden kympin mies tulee ovelta hakemaan.

Vierailija
667/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana kiinnosti 13-15-vuotiaat tytöt.

20-vuotiaana kiinnosti 17-20-vuotiaat tytöt.

25-vuotiaana kiinnosti 19-24-vuotiaat nuoret naiset.

30-vuotiaana kiinnosti 24-29-vuotiaat naiset.

35-vuotiaana kiinnosti 27-33-vuotiaat naiset.

40-vuotiaana kiinnosti 29-36-vuotiaat naiset.

45-vuotiaana kiinnostaa 31-39-vuotiaat naiset.

Oletan että tämä kehitys jatkuu. Luulen että valtaosilla miehistä tämä menee ihan samalla tavalla. Tee tiedolla mitä haluat.

Omasta puolestani sanosin että oot oikeilla linjoilla paitsi että ei sillä oikealla iällä ole väliä kunhan näyttää tai vaikuttaa ton ikäiseltä. Paras mulle oisi vähän nuoremman näköinen nainen joka on kuitenkin about samaa ikäluokka kun mä. Meillä oisi sitten paljon juteltavaa ja samoja kokemuksia.

Väärin menee ainakin omalla kohdalla, teininä 13 - 19 ja nuorena miehenä 20 - 25 minua kiinnostivat eniten 20-40 kymppiset naiset. Nyt itse kolmekymppisenä minua kiinnostaa noin kymmenen vuotta nuoremmat naiset. Jotenkin ne vanhemmat eivät ole yhtä freesejä enään.

Vierailija
668/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Lähinnä miesten ongelma. Nehän täällä yksinäisyyttään itkee enkä usko ap:täkään naiseksi.

Käyttelee toksisten incelien väitteitä.

Vierailija
669/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei se seksi ole niin merkityksellistä, että se kaataisi muuten hyvä bän suhteen. Esim. itselleni seksi on jokseenkin yhdentekevää. Aivan sama onko sitä vai eikö ole. Mielestäni nykyaikana sitä korostetaan liikaa. Eli ennenkaikkea kannattaa tuntea itsensä ja se mitä haluaa ja arvostaa.

Minusta seksuaalisen yhteensopivuuden merkitystä korostetaan jopa liian vähän. On täysin ok, ettei halua seksiä tai että pitää sitä toisarvoisena tai yhdentekevänä. Mutta silloin suhde toimii vain, jos myös kumppani ajattelee samoin. Myös siihen pitäisi ymmärtää kiinnittää enemmän huomiota, sopiiko seksuaaliset mieltymykset yhteen.

Mulla on seksistäkin niin vähän kokemusta (eikä mitään kokemusta seksistä rakastuneena) etten oikein itsekään tiedä mitä seksiltä haluan. Nämäkin asiat ontuu ilman kokemusta rakastetuksi tulemisessa.

Ainut mitä tiedän varmaksi on se, etten halua irtoseksiä. Muuten en osaa kertoa minkälainen olen seksuaalisesti. Ties minkälainen seksipeto minusta kuoriutuisi rakastavan miehen kanssa, mutta tällä hetkellä tilanteeni on tietysti se, että olen tottunut tukahduttamaan kaikki haluni.

Sekin muuten saattaa olla sellainen luotaantyöntävä piirre, ettei miehet kiinnostu. Ne vaistoaa sen jotenkin, etten ole seksuaalisesti aktiivinen.

Vierailija
670/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jep. Minustakaan ei ole ollut kiinnostunut kukaan. Nuorempana jaksoin yrittää tavata miehiä, ihastuin etenkin pienikokoisiin nörttipoikiin, koska olen itsekin sellainen ja rakastan puhua vaikkapa fantasiakirjoista ja avaruudesta tuntikausia. Juttuseuraa kyllä löysin aina ja erittäin hyviä ystäviä, mutta en romanttista seuraa."

On hyvin mahdollista että nuo nörttimiehet eivät ole edes tajunneet että olet ollut kiinnostunut ja siksi eivät ole uskaltaneet tehdä aloitetta. Itse ainakin olen huonoitsetuntoisena miehenä missannut tosi monta tilaisuutta kun en vain ole tajunnut että minulle juttelemaan tullut nainen on ihan oikeasti ollut kiinnostunut ja odottanut että minä sitten teen jotain. Ärsyttää suunnattomasti kun joskus sitten myöhemmin lamppu syttyy päässä että eihän se nyt vain tullut kysymään jotain ihan triviaalia vaan kyse oli jostain muustakin.

No onneksi sitten vihdoin tajusin yhden naisen kiinnostuneen ja sitten uskalsin tehdä sen aloitteenkin mutta kauan siinä meni.

Vierailija
671/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikille ei se seksi ole niin merkityksellistä, että se kaataisi muuten hyvä bän suhteen. Esim. itselleni seksi on jokseenkin yhdentekevää. Aivan sama onko sitä vai eikö ole. Mielestäni nykyaikana sitä korostetaan liikaa. Eli ennenkaikkea kannattaa tuntea itsensä ja se mitä haluaa ja arvostaa."

Jos seksittömyys ei kaada hyvää suhdetta, kaataako sitten se, että puoliso käy harrastamassa seksiä toisten kanssa?

Vierailija
672/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Täytätkö itse nuo kriteerit? Turha ainakaan valittaa sitten miesten kriteereistä. En ole koskaan ymmärtänyt noin tarkkoja kriteereitä. Pitää olla sentilleen tietyn pituinen ja

Olen eri, mutta eihän tuossa edes sanottu mitä ne kriteerit ovat. Itselläni ne on esimerkiksi, että on ikäiseni, perusterve liikuntakykyinen jolla kädet ja jalat tallella, ei sairaalloisen ylipainoinen ja normaalipituinen (eli ei lyhytkasvuinen) niin onko ne sinusta ihan mahdottomia vaatimuksia? Suurin osa miehistä täyttää nuo vaatimukset. Enkä mä sitä sano ettenkö voisi rakastua myös invalidiin, tai lyhytkasvuiseen mieheen, mutta en mä tieten tahtoen etsikään sellaista.

Miesten vaatimukset ovat paljon mahdottomampia, koska suurin osa naisista ei niitä täytä. Kaikki miehet haluavat itseään nuoremman ja hoikan naisen, vaikka itse olisivat jo vanhoja mätisäkkejä.

Vierailija
673/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen on ihan oikeasti varmaan aika merkittävä ilmiö, joka selittää parisuhteiden puutetta tai parisuhteettomuutta.

Huolestuttavaa on se, että ikäluokkien pienetessä entistä isompi osuus pojista tai nuorista miehistä syrjäytyy. 

MUTTA toisin kuin kaiken maailman in-cel -jauhajat tai feministi-tilastonikkarit päättelevät, syrjäytyminen ei johdu siitä, että miehet eivät ole parisuhteissa.

Parisuhteettomuus on syrjäytymisen seuraus, ei syy. 

Ja koska tässä asiassa syyt ja seuraukset menevät sekaisin, myös käsitys siitä, että mies on sinkkuna onnettomampi kuin parisuhteissa, menevät jälleen kerran seuraus ja syy sekaisin. Miesten onnellisuutta ei selitä parisuhteessa oleminen, vaan miesten onnellisuudesta SEURAA parisuhde. 

Miesten ei-onnellisuus johtuu usein syrjäytymisestä, ja syrjäytymisestä johtuu myös näiden miesten sinkkuina pysyminen (moni on saattanut jossakin vaiheessa esimerkiksi seurustella, mutta koska ei ole onnistunut jo osittain syrjäytyneenä muodostamaan kestävää parisuhdetta, he jäävät sinkuiksi).

Syrjäytyneiden miesten OSUUS KAIKISTA sinkkumiehistä on niin iso, että se vaikeuttaa ainakin joidenkin yli 30-vuotiaiden naisten mahdollisuuteen löytää itselleen parisuhdekelpoista kumppania.

Ja kyllä, väitän, että syrjäytymisen kriteerien täyttyessä mies ei ole parisuhdekelpoinen.

Vedin tässä tuon 30+ vuotta siksi, että moni elää pitkitettyä nuoruutta usein tuohon ikään asti, ja monella syrjäytymättömällä ihmisellä elämänkulku saattaa olla sellainen, että pitempi / vakaampi parisuhde tulee ajankohtaiseksi vasta tuossa iässä. Tuossa iässä myös vakaissa parisuhteissa olevien määrä kasvaa huomattavasti, ja myös vanhemmuus alkaa tulla jo tilastollisesti merkittäväksi ilmiöksi. 

Niissä ikäluokissa, joissa AP liikkuu, on parisuhdekykyisten miesten määrä deittimarkkinoilla rajallinen. Niin on naistenkin määrä, mutta se johtuu siitä, että useat naiset eivät välttämättä etsi aktiivisesti 30-45 -vuotiaina (uutta) kumppania, eri syistä (mm. lapset).

Seuranhakupalveluissa (Tinder ym) on totta kai valtaosa miehiä, mutta siihen vaikuttaa useita tekijöitä, joista isoimpina seuraavat asiat:

1) Seuranhakupalveluissa korostuu yllä mainittujen syrjäytyneiden miesten läsnäolo; moni syrjäytynyt ei joko välitä siitä, että ei oikeasti kykene tasapainoiseen parisuhteeseen, hakee pelkkää seksiseuraa, tai ei täysin edes tunnista olevansa syrjäytynyt;

2) Seuranhakupalveluissa hakee seuraa valtavan paljon enemmän varattuja miehiä kuin varattuja naisia;

3) Miehet eivät esimerkiksi avioerotilanteessa aikaile seuranhaussa aktivoituessaan, usealla miehellä on Tinder-profiili jo heti (avio)eropäätöksen jälkeen. Naiset eivät ole heti aktiivisia, ja tästä syystä heidän kokonaismääränsä on myös selkeästi pienempi;

4) Pienellä osalla miehistä saattaa olla myös useampi profiili tai tili;

5) Osa miehistä ei ylipäätään edes tavoittele parisuhdetta, vaikka olisikin ei-syrjäytynyt sinkku; eli siis ei ole missään elämänsä vaiheessa "tositarkoituksella" liikkeellä.

Vierailija
674/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloitteen tulee olla selkeä. Löysin joskus teininä kaksi itsetehtyä ystävänpäiväkorttia reppuuni laitettuna. Toisessa luki "I like you" ja toisessa "I love you". Mietin että ompa erikoinen sanavalinta ja kiitin molempia tyttöjä. Lamppu syttyi vasta vuosia myöhemmin.

Vierailija
675/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta niin, mistä voi tietää oman tasonsa? Mistä voi tietää, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin itse olen?"

Sen tiedät siitä miehestä, jonka kanssa olet ollut pitemmässä parisuhteessa. Kevyttä seksipitoista tapailua ei lasketa, vaan ainostaan yhdessä asuminen tms. oikea sitoutuminen.

Näin siis tasoteorian mukaan. Eri

No pitkäaikaisimman suhteeni kanssa asuin yli 10 vuotta yhdessä ja teimme lapsiakin. Tasoni on siis hän? Ok, mutta nyt kun olemme eronneet niin miten minua auttaa tasoni määrittelyssä se, että tämä eksäni oli minun tasoiseni? Mistä tiedän, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin tämä eksä? Ja edelleenkään en tiedä omaa tasoani numerolla - olenko eksäni perusteella nyt 2,4,6 8 vai 10????

Kyllä, siinä vaiheessa tasosi oli exäsi, kun te menitte yhteen. Nyt myöhemmin tasosi määrittelee se mies, jonka kanssa pariudut, jos olet markkinoilla. 

Turha takertua noihin numeroihin sen enempää, voidaan puhua vaikka alemmasta tasosta, keskitasosta ja ylemmästä tasosta. Taso kuvaa suosion määrää, mutta vaikka ylimmillä tasoilla on eniten suosiota, on suurin osa suosiosta väärältä tasolta, joten ylimmillä tasoilla ei ole enemmän mahdollisuuksia, vaan vähemmän (koska ylimmillä tasoilla on vähiten ihmisiä). Pariutuminen on siis helpointa keskitasolla, koska taviksia on eniten. Tavisten on myös vaikeinta ymmärtää tasoteoriaa, jos tätä palstaa katsoo. Heillehän on pariutuminen usein helpointa.

Vierailija
676/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sellaisia on aika harvassa. Enemmän tuo on sellainen samanlainen stereotyyppinen miesten päiväuni kuin MILFit ja vastaavat, ei mikään iso oikea ryhmä missään. 

Oikeat naapurintytöt ovat juuri niitä vähän hiljaisempia luokan tyttöjä jotka eivät pidä meteliä itsestään ja hoitavat koulun kunnialla. Ja tapaavat sitten sen miehensä ehkä opiskelupiireissä tai sen jälkeen."

Kyllä niitä löytyy jokaisesta koulusta, lukiosta ja yliopistosta ja kyseessä on vakiintunut käsite, joka liittyy aikuisviihteeseen. Se on viattoman näköinen seksipommi ja taidan olla itse sellainen, ainakin mulle on sanottu niin. Ja olin tosi suosittu, paljon suositumpi kuin ne omasta mielestäni kauneimmat tytöt. 

Sosiaalisuus kuuluu tuollaisen tytön olemukseen, hän on ystävällinen ja kiltti kaikille, mutta osaa myös pitää puolensa. Siksi olin suosittu ja tavoiteltu, vaikka en nyt mitenkään pahan näköinenkään ollut. Urheilullinen ja kauniskasvoinen, isot rinnat ja kurvikas.

Itse en kuitenkaan ollenkaan ymmärtänyt tai ajatellut koko asiaa: siis sitä olinko suosittu vai en. Luulin hyvin pitkälle aikuisuuteen asti, että kaikilla muilla on samanlaista kuin itselläni. Sen kun vain ottaa sen miehen jonka itse haluaa.

Vierailija
677/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavisten on myös vaikeinta ymmärtää tasoteoriaa"

Johtuu ihan siitä että se ei kerro heille juuri mitään. Suurin osa taviksista pariutuu ihan intuitiivisesti toisen taviksen kanssa eikä tasoteoria mitenkään valota sitä kenet tuhansista muista taviksista tämä tavis päättää sitten valita kumppanikseen tai miksi.

Taviksia ei juuri kiinnosta myöskään se että kauneimmat pariutuvat keskenään ja rumimmat keskenään koska kyseessä on niin yksinkertaistettu itsestäänselvyys jonka jokainen tajuaa muutenkin.

Vierailija
678/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä niitä löytyy jokaisesta koulusta, lukiosta ja yliopistosta ja kyseessä on vakiintunut käsite, joka liittyy aikuisviihteeseen. "

Voi tulla sinulle yllätyksenä mutta aika huomattava osa ihmisistä ei hahmota maailmaa aikuisviihteen käsitteiden mukaan vaan he ymmärtävät ne sanat ihan perinteisesti niin kuin ne ovat ennen tarkoittaneet.

Se mikä tarkoittaa aikusviihteessa jotain ei tarkoita välttämättä samaa muualla elämässä.

Vierailija
679/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta siinä piilee ongelma josta jo mainitsin eli se, että moni nainen ei suostu hyväksymään sitä, että syy sille etteivät miehet sitoudu voi hyvinkin piillä siinä, että kyseiset miehet ovat tavikselle liian komeita, joten tulee vain seksisuhde."

Tosin voi vähintään yhtä todennäköisesti olla että ne miehet eivät nyt vain muutenkaan ole vielä sitoutumassa mihinkään pitkään aikaan. Kauniimman naisen kanssa ne ehkä harrastaisivat seksiä vähän pidempään mutta sekin vaihtuu sitten johonkin toiseen kauniiseen myöhemmin.

On aika yleinen ongelma että miesten halu sitoutua vahvasti on heikompi ja harvinaisempi kuin naisilla eikä se mitenkään automaattisesti ole kiinni naisen kauneudesta.

Ei se ole kiinni pelkästään naisen kauneudesta, mutta sillä on iso merkitys. En viitsi toistaa enää sitä mitä sanoin naisista, jotka ovat suosituimpia, korkeatasoisempia, mutta siitähän rakastuminen riippuu, onko mies ajatellut saaneensa hyvän saaliin vai ei. Sitten kun arvostusta ja miellyttämisehalua löytyy, on rakkauttakin. On turha kuvitella sellaisen miehen olevan rakastunut, joka ei halua sitoutua.

Oikeaa sitoutumishaluttomuuttakin on, mutta se ilmenee enemmän pettäjissä kuin sinkuissa. Mies sitoutuu johonkin naiseen, mutta ei tyydy häneen, vaan pitää muitakin naisia. Se on sitoutumishaluttomuutta, jolla on yhteyksiä vahvoihin narsistisiin piirteisiin. Tavallisesti kyse on vain siitä, ettei mies ole rakastunut. Naiset vain usein psykologisoivat tuota tilannetta säästääkseen itsetuntoaan.

Vierailija
680/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Täytätkö itse nuo kriteerit? Turha ainakaan valittaa sitten miesten kriteereistä. En ole koskaan ymmärtänyt noin tarkkoja krit

Olen eri, mutta eihän tuossa edes sanottu mitä ne kriteerit ovat. Itselläni ne on esimerkiksi, että on ikäiseni, perusterve liikuntakykyinen jolla kädet ja jalat tallella, ei sairaalloisen ylipainoinen ja normaalipituinen (eli ei lyhytkasvuinen) niin onko ne sinusta ihan mahdottomia vaatimuksia? Suurin osa miehistä täyttää nuo vaatimukset. Enkä mä sitä sano ettenkö voisi rakastua myös invalidiin, tai lyhytkasvuiseen mieheen, mutta en mä tieten tahtoen etsikään sellaista.

Miesten vaatimukset ovat paljon mahdottomampia, koska suurin osa naisista ei niitä täytä. Kaikki miehet haluavat itseään nuoremman ja hoikan naisen, vaikka itse olisivat jo vanhoja mätisäkkejä.

Muuten hyvä kirjoitus, mutta miksi piti alkaa lopussa solvaamaan miehiä mätisäkeiksi? Et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä.