Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
641/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta niin, mistä voi tietää oman tasonsa? Mistä voi tietää, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin itse olen?"

Sen tiedät siitä miehestä, jonka kanssa olet ollut pitemmässä parisuhteessa. Kevyttä seksipitoista tapailua ei lasketa, vaan ainostaan yhdessä asuminen tms. oikea sitoutuminen.

Näin siis tasoteorian mukaan. Eri

No pitkäaikaisimman suhteeni kanssa asuin yli 10 vuotta yhdessä ja teimme lapsiakin. Tasoni on siis hän? Ok, mutta nyt kun olemme eronneet niin miten minua auttaa tasoni määrittelyssä se, että tämä eksäni oli minun tasoiseni? Mistä tiedän, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin tämä eksä? Ja edelleenkään en tiedä omaa tasoani numerolla - olenko eksäni perusteella nyt 2,4,6 8 vai 10????

Vierailija
642/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

444 jatkaa..

ja jos oikeasti on niin että et saa tykkäyksiä, sun täytyy tarkistaa kuvasi tai ulkonäkösi tai sekä että. Ja en sano todellakaan tässä että olet ruma, et saa siksi miestä. Mieti voisitko olla viehättävämpi, tehdä pieniä muutoksia ulkonäköön menettämättä silti omaa tyyliäsi, itse esim. värjäsin hiukset, aloin laittaa niitä. Valkaisin hampaat, otin kulmiin microbladingin ja aloin pukeutua hehkuviin väreihin, tarkistin myös meikkityyliäni. Tuli sitäkautta itselle uudestisyntynyt ja hehkuva olo, joka veti puoleensa muitakin. Ensisijaisesti tein muutokset itselle mutta seuraamuksia oli myös deittitintamalla. 

En nyt aikaisempaa kommenttiasi lukenut, niin toivottavasti en nyt ihan irrota asianyhteydestä, enkä siis ole se jolle ilmeisesti kommentissa vastaat.

Mutta itse olen yrittänyt kaikke

Todella brutaalia luettavaa, osui ja upposi minuun.

Itsekin kykenin tiettyyn pisteeseen saakka pakenemaan totuutta ja keksimään itselleni selityksiä sille, miksi kukaan ei kiinnostu minusta. Sitten näin kauniin ystäväni Tinder tilin: tuhansia ja tuhansia tykkäyksiä, satoja viestejä. Se hetki rikkoi minut, sillä sekunnilla tajusin miten pohjamudissa oma "markkina-arvoni" on, ja että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia.

Tuon jälkeen en ole kyennyt enää edes avaamaan Tinderiä. 

N37

Vaikea uskoa ettet ole saanut tinderissä tykkäyksiä. Mulla oli profiili ilman kuvaa (!!!) ja tylsällä tekstillä ja silti sain tykkäyksiä ja matcheja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Miehen kokemuksia:

Serkkupoika tuli naiskatraan kanssa piipahtamaan illan viettoon kämpilleni. Minullekin löytyi yksi. 

Kerran eräs postityttö yritti saada kirjapaketin postiluukusta työnnettyä, joutui soittamaan ovikelloa siinä toivossa että olisin kotona voisin ottaa lähetyksen pois raskaasta postikuormastaan, ja kun avasin oven, juttu alkoi luistaa.

Minkäs teet, maailma toimii hyvin ainakin meidän sosiaalisten hölmöjen kesken, vaikka istuisi kämpillä treenaamassa pianoa. Mieli tuottaa sellaisen todellisuuden kuin se on tottunut tuottamaan. Naisia joka jalalle. 

Itse asiassa tuo serkkupoika -kuvio on tapahtunut myös minulle (tosin kyseessä ei ollut serkkupoika, vaan opiskelukaveri). 

Ainakin ennen Tinderiä tällaisia yllättävän satunnaisia kohtaamisia sattui kyllä, ja niistäkin sukeutui jonkinlaisia suhteita. Tietenkin kotibileet jossakin vaiheessa olivat myös kohtaamistilanteita.

Vierailija
644/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei pidä paikkansa, täällähän on usein ollut esillä se taulukko missä oli mainittu myös naisen luonteeseen liittyvät asiat."

Voihan niistä kaikenlaisia taulukoita vääntää mutta kun mennään luonteen ja vastaavien puolelle niin niiden minkäänlainen tarkempi määrittely ja mittaaminen alkaa olla jo täysin mahdotonta.

Miten edes tutkit jotenkin luotettavasti sitä miten vaikuttaa naisen haluttavuuteen se että hän on kyllä yleensä hyväntuulinen mutta saattaa menkkojen aikana tai väsyneenä olla hieman kärttyinen? 

Ulkonäön vaikutusta haluttavuuteen voidaan sentään jotenkin mitata näyttämällä valokuvia ihmisille joita he sitten arvioivat mutta miten mittaat ihmisten erilaisten luonteiden vaikutusta edes jotenkin tarkasti? Kun siis ihmisen luonnettakaan on hankala mitenkään edes luotettavasti ja kattavasti mitata.

Vierailija
645/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Laskekaa tasoa? Eli jos itse olet raitis tai käytät kohtuudella ja olet tavallinen, ja nyt tasosi on juopot ja häiriintyneet, niin mihin se taso pitäisi laskea? Narkkeihin ja rikollisiin ?

Niin kova miehen kaipuu ei sentään meillä naisilla ole.

Ei toi tason laskenta tarkoita tuota.

Se tarkottaa sitä, että voisitte huomata vähän lyhyemmätkin miehet tai miehet joilla on lasit tai vain amis-koulutus. Kaikille ei riitä pitkiä akateemisia miehiä.

Vierailija
646/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei se seksi ole niin merkityksellistä, että se kaataisi muuten hyvä bän suhteen. Esim. itselleni seksi on jokseenkin yhdentekevää. Aivan sama onko sitä vai eikö ole. Mielestäni nykyaikana sitä korostetaan liikaa. Eli ennenkaikkea kannattaa tuntea itsensä ja se mitä haluaa ja arvostaa.

Minusta seksuaalisen yhteensopivuuden merkitystä korostetaan jopa liian vähän. On täysin ok, ettei halua seksiä tai että pitää sitä toisarvoisena tai yhdentekevänä. Mutta silloin suhde toimii vain, jos myös kumppani ajattelee samoin. Myös siihen pitäisi ymmärtää kiinnittää enemmän huomiota, sopiiko seksuaaliset mieltymykset yhteen.

Vierailija
647/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut liian nirso, ja olet yhä. Haluat itseäsi 3 pykälää tasokkaamman miehen mitä itse olet.

Suomessa on 50 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40. Jos ei miestä löydy, niin kannattaa katsoa peiliin ja omaa vaatimuslistaan.

Ahaa. Ap nyt kuitenkin on 41v eikä ikäluokassa 20-40.

Vierailija
648/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni tämä kertoo kaiken oleellisen siitä, onko "kaikilla oma maku". Ei tietenkään ole: kauniit on kauniita ja heitä lähestytään, ja rumat on rumia ja heitä ei lähestytä. Muun välittäminen on pelkkää "coping", niin kuin nuoret sanoo. "

Maussahan on kyse siitä että niissä kauniissakin on eroja. Joku kaunis on sinusta vielä kauniimpi kuin ne muut koska siinä kaunissa on juuri niitä piirteitä joista erityisesti pidät. Jonkun muun mielestä taas se sinun kauneimpasi on kyllä ihan kuanis mutta joku toinen kaunis on hänen silmissään kauniimpi. Kyllä jokaiselle miehellä on juuri se oma suosikki niistä kaikista kauniista naisista.

Ja ihan samoin taviksissa. Joku tavis on vain tavis sinulle mutta joku tavis tuntuukin kauniimmalta tavikselta koska hänellä on sinua mielyttäviä piirteitä.

Olen eri, mutta nythän sinä olet ymmärtänyt mitä tasoteoriassa tarkoitetaan. Taso on se taso miltä kumppanin voi valita eikä siinä väitetä sinun tai jonkun muun mausta mitään. Ruma nainen ei voi valita samoja miehiä kuin kaunis eikä kaunis nainen valitse samoja kuin tavis. Taso kuvastaa sitä komeuden tai kauneuden tasoa, joiden joukosta valitaan yksilöllisten makujan mukaan puoliso.

Pelkkä ulkonäkö ei määritä tasoa.

Vierailija
649/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi täällä sitten kerrotaan että yhtä naista tullaan illan aikana iskemään ja pyytämään tanssimaan lukuisia kertoja, kun taas toista naista ei ikinä. Miten tämä on mahdollista? Onko maailmassa virhe? "

Eihän se ole mitenkään sen vastaista mitä minä sanoin. Minä sanoin että niissä joita pidetään kauniina on edelleen eroja niin että joku mies pitää yhtä kainista kauneimpana ja toinen mies jotain toista kauneimpana. "Kaunis" ei ole mikään yksi ainoa totuus vaan siinäkin on eroja siinä kuka pitää mitäkin kauniina.

Jos laitat 10 naisen kuvaa vierekkäin ja pyydät miestä sanomaan mitkä niistä ovat hänestä kauniita niin hän valitsee tietyt jotka ovat luultavasti aika lailla samat kuin muutkin miehet valitsisivat. Mutta kun kysyt kuka niistä kauniista naisista on sinusta se kaikkein kaunein niin eri miehet valitsevatkin jo aika lailla eri naisia.

Se lähestytty nainen ei ole välttämättä kaunein paikassa. Hän on ehkä vaan lähestyttävän näköinen. Hymyilevä, avoimen oloinen, puhelias. Tai sitten sellainen positiivista tai seksuaalista energiaa säteilevä.

Vierailija
650/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkottaa sitä, että voisitte huomata vähän lyhyemmätkin miehet tai miehet joilla on lasit tai vain amis-koulutus. Kaikille ei riitä pitkiä akateemisia miehiä.

Lasit??? Kuka yläastelainen siellä kirjoittelee? Ei kukaan aikuinen ajattele silmälaseista mitään, ja kunhan on riittävän aikuinen, on käytännössä koko ikäluokalla vähintään lukulasit. Etenkin muuten niillä akateemisilla, koska lukulasien tarpeen huomaa nimenomaan silloin, jos lukee paljon. Tuttavapiirissäni ne keski-ikäiset, joilla ei ole minkäänlaisia silmälaseja, ovat lähes poikkeukstta sellaisia, jotka eivät lue kirjoja eivätkä kirjoita työssään mitään. Käytännössä siis eivät ainakaan akateemisia.

Eikä se "amiksien huomaaminen" mitään auta, jos ei amiksen kanssa ole mitään yhteistä. Toisaalta vaikea heitä on huomata, jos ei käy missään samoissa paikoissa.

Vierailija
651/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Taso kuvastaa sitä komeuden tai kauneuden tasoa, joiden joukosta valitaan yksilöllisten makujan mukaan puoliso."

Ja siksi se ei pidä yksilön kohdalla enää aina paikkaansa. Jos minulla on erityinen viehtymys johonkin ulkonäköpiirteeseen niin voin valita kumppanin hieman alemmaltakin tasolta jos hänellä on kuitenkin juuri tuo haluamani piirre.

Ihmisellä kun ei käytännössä ole koko ajan tarjolla mitään valtavaa valikoimaa kumppaniehdokkaita joista voisi valita joten käytännössä usein valitaan se omaa silmää riittävästi mielyttävä joka tulee sopivaan aikaan vastaan vaikka hän ei olisi juuri täsmälleen sitä korkeinta tasoa jonka voit yleensä saada.

Yhtä naista tullaan iskemään lukuisia kertoja illan aikana, toista ei tulla ikinä iskemään missään. 

Tämä on se todellisuus, missä me elämme.

Niin. Mutta silti jotkut miehet yleistävät tälläkin palstalla, että kaikkia naisia tullaan iskemään koko ajan ja miehiä vaan pörrää ympärillä.

Vierailija
652/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä usein käsketään laskemaan tasoa eli suosimaan rumempia miehiä, mutta eihän se onnistu, koska jos nainen ei viehäty, ei seksikään onnistu."

Suurin osa ihmisistä ei sijaitse vain akselilla kaunis-ruma vaan siinä välillä joten kyllä sitä tasoa on mahdolista hieman laskea ilman että ollaan heti siellä rumimmassa päässä.

Olen samaa mieltä, mutta siinä piilee ongelma josta jo mainitsin eli se, että moni nainen ei suostu hyväksymään sitä, että syy sille etteivät miehet sitoudu voi hyvinkin piillä siinä, että kyseiset miehet ovat tavikselle liian komeita, joten tulee vain seksisuhde. Moni nainen jää tuollaiseen koukkuun killumaan, kun valitsee intuitiivisesti sen komeimman. Jos kerta toisensa jälkeen tapahtuu noin, silloin kannattaa pohtia tuota pointtia.

No höpö höpö nyt taaskin. Suurin osa suomalaisista , niin miehistä kuin naisistakin,  on ihan tavallisia perunoita. Tällöin on ihan turha vouhkata ulkonäöstä ja tasoista.

Vierailija
653/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se lähes aina kuitenkin on niin, että se oma puoliso on se todellinen taso. "

Se vain ei ole minusta kovinkaan kiinnostavaa koska tuo on käytännössä kehäpäätelmä. Se mikä on kiinnostavaa on se miksi kukin valitsi juuri sen ihmisen niiden kaikkien muiden saman tasoisten joukosta. Sehän ei ole pelkkää sattumaa vaan jotkut ihan tietyt seikat saivat sinut huomaamaan juuri sen tietyn ihmisen kaikkien muiden sijaan.

Mutta jos nelosen mies saa kutosen naisen, niin onko heidän tasonsa nyt se 4 vai 6? Molemmat siinä pariutuu ja tasoteoria koskee molempia.

Vierailija
654/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAINAUS:

"Minusta tasoteoria on siinä oikeassa, että naisten kannattaisi ymmärtää, että jos he eivät pysty sitouttamaan komeaa miestä parisuhteeseen, heidän tulisi ymmärtää valita sieltä joukosta, jota sitoutuminen kiinnostaa. Se kuulostaa ikävältä, mutta kun mies on riittävän komea, niin taviksen kanssa hän ei sitoudu. Näin tasoteoria toimii. Kaunis nainen taas ei lähde treffeillekään, ellei mies miellytä. Siinä on naisten ja miesten välinen ero ja siksi naisille ei voi oikein sanoa, että laske tasoa, jos hän ei oma-alotteisesti sitä ole tehnyt kuten tämä kommentoija. Onnekkaita ne naiset, jotka luontevasti löytävät miehensä."

VASTAUS: 

Ja taas puhutaan vain kauniista tai suosituista naisista, jotka voikin valita joukosta. Ei meillä kaikilla ole tota joukkoa josta valita. Miten voin laskea tasoa kun ei KUKAAN minusta kiinnostu? 

Kaikki miehet joista itse olen ollut kiinnostunut ovat olleet hyvinkin vaatimattoman näköisiä, tavis duunareita kuten minäkin, osa jopa työttömiä tai sairaseläkkeellä,, mutta kun eivät hekään kiinnostuneet minusta. Joten jos lasken vielä siitä tasoa, sitten mennään jo ihan hampaattomiin puliukkoihin ja linnakundeihin, huumehörhöihin sun muihin ja minkä takia mun pitäisi liikkua sellaisissa porukoissa kun ei ole itselläni niitä ongelmia?

Usko nyt jo vihdoinkin, ettei kaikilla naisilla ole sitä mystistä miesjoukkoa, josta valkata se miellyttävin, vain kauniilla naisilla tai irtosuhteiden harrastajilla on "miesjoukko".

Ja tuo kaunis nainen joka valkkasi sen ei niin komean, mutta lempeät silmät omaavan ja aidosti rakastavan miehen, hän olisi ollut minunkin ykkösvalintani. Mutta minua kukaan mies ei katso koskaan lempeästi.

Vierailija
655/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Laskekaa tasoa? Eli jos itse olet raitis tai käytät kohtuudella ja olet tavallinen, ja nyt tasosi on juopot ja häiriintyneet, niin mihin se taso pitäisi laskea? Narkkeihin ja rikollisiin ?

Se tarkottaa sitä, että voisitte huomata vähän lyhyemmätkin miehet tai miehet joilla on lasit tai vain amis-koulutus. Kaikille ei riitä pitkiä

Voi luoja. Pidän lyhyistä miehistä, rakastan silmälaseja (ja hörökorvia) enkä ole tiennyt yhdenkään kiinnostuksen kohteen koulutusta tai ammattia kun olen heidät tavannut ja heistä kiinnostunut. Tässäpä uutisia sinullekin: lyhyt, silmälasipäinen "amiskoulutettu" mieskään ei kiinnostu automaattisesti jokaisesta naisesta joka kiinnostuu hänestä. Etenkään jos hänestä "kiinnostutaan" "tason laskemisen" vuoksi (eli ei oikeasti kiinnostuta). Loukkaus se on, näille sinun halveksumillesi miehillekin.

Vierailija
656/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Täytätkö itse nuo kriteerit? Turha ainakaan valittaa sitten miesten kriteereistä. En ole koskaan ymmärtänyt noin tarkkoja kriteereitä. Pitää olla sentilleen tietyn pituinen ja ulkoisesti tietyn näköinen. En ikinä pystyisi olemaan noin pinnallisen ihmisen kanssa, mutta onnea etsintään, voi olla että saat etsiä lopun elämääsi..

Vierailija
657/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minkään "tasoisten" tai näköisten ihmisten lähtevän treffaamaan ketään, joka ei miellytä tai kiinnosta mitenkään. 

Vierailija
658/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina kumppanin mutta on nirso joten ei halua ketään tavis miestä vaikka on itse tavis.

Vierailija
659/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkottaa sitä, että voisitte huomata vähän lyhyemmätkin miehet tai miehet joilla on lasit tai vain amis-koulutus. Kaikille ei riitä pitkiä

Ei me naisetkaan kaikki olla akateemisia kaunottaria. Ei niitäkään riitä jokaiselle miehelle. Itse olen ollut jo vuosia salaa ihastunut yhteen lyhyeen kaljuun mieheen. Mutta vaikka kuinka hymyilen, huiskin hiuksiani ja juttelen hänelle ujostellen, hän ei joko tajua mitään, tai sitten tajuaa mutta ei halua antaa mitään toivoa mulle. 

Eli juuri niin kuin mulle käy joka kerta. Enkä kehtaa suoraan pyytää treffeille tai mitään, koska tiedän etten ole sellainen nainen jonka lähestymisiä toivotaan. Vihaisin itseäni entistä enemmän kun saisin rukkaset. Varsinkin kun tässä vuosien mittaan olen jo kehitellyt niin vahvoja tunteita siihen mieheen. Pidän hänet sitten mielikuvituspoikaystävänä vaan.

Vierailija
660/811 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAINAUS:

"Minusta tasoteoria on siinä oikeassa, että naisten kannattaisi ymmärtää, että jos he eivät pysty sitouttamaan komeaa miestä parisuhteeseen, heidän tulisi ymmärtää valita sieltä joukosta, jota sitoutuminen kiinnostaa. Se kuulostaa ikävältä, mutta kun mies on riittävän komea, niin taviksen kanssa hän ei sitoudu. Näin tasoteoria toimii. Kaunis nainen taas ei lähde treffeillekään, ellei mies miellytä. Siinä on naisten ja miesten välinen ero ja siksi naisille ei voi oikein sanoa, että laske tasoa, jos hän ei oma-alotteisesti sitä ole tehnyt kuten tämä kommentoija. Onnekkaita ne naiset, jotka luontevasti löytävät miehensä."

VASTAUS: 

Ja taas puhutaan vain kauniista tai suosituista naisista, jotka voikin valita joukosta. Ei meillä kaikilla ole tota joukkoa josta valita. Miten voin laskea tasoa kun ei KUKAAN minusta kiinnostu? 

Kaikki miehet joista itse olen ollut kiinnostunut ovat olleet hyvinki

Jep. Minustakaan ei ole ollut kiinnostunut kukaan. Nuorempana jaksoin yrittää tavata miehiä, ihastuin etenkin pienikokoisiin nörttipoikiin, koska olen itsekin sellainen ja rakastan puhua vaikkapa fantasiakirjoista ja avaruudesta tuntikausia. Juttuseuraa kyllä löysin aina ja erittäin hyviä ystäviä, mutta en romanttista seuraa. En siis ymmärrä miten voisin alentaa tasoa, kun ensinnäkin psrin löytämisessähän on kyse (toivottavasti) molemminpuolisesta tunteesta, ja toisekseen en ole koskaan tavoitellut niitä kuuluisia kympin miehiä, ja kolmanneksi edelleenkin - jos kukaan, siis oikeasti kukaan, ei kiinnostu niin onko oma taso siis nolla? Onko silloin edes ihminen, nainen nyt ei ainakaan? Ja mihin sitä tasoa silloin pudotetaan?