Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
1/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.

jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä

entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.

Vierailija
2/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.

Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).

Vierailija
4/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täällä kohtalotoveri mutta jo ronskisti eläkeikäinen. Ajattelen että tämmöisen maailmaan en halua omia jälkeläisiäni ja omaa DNA:tani edes jättää eli juttu kääntyi tämmöiseksi. Kun olin 17 vee niin olisin halunnut mennä naimisiin mutta silloin en oikeasti ajatellut mitään lapsikatrasta tai saavani lapsia ylipäätänsä. Se hommeli sitten muuttui ja olen kokenut raskauden, kuolleen lapsen synnyttämisen eli sen mikä kuuluu naisen elämään. Mutta kuin hokkuspokkus kaikki tämä tuntuu täysin oikealta. Näin piti kaiken mennä! Ei mitään taaksepäin katsomisia ja murehtimisia.

Vierailija
5/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.

Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.

Vierailija
6/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon miehet enää lähesty. Juopoilla ei ole uran tai muun suhteen mitään menetettävää, joten lähestymiset tulevat nykyään heiltä.

Vierailija
7/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä olen itse yrittänyt selittää näille katkerille ylilautailijoille. kuinka paljon profiiliin, yksityisviesteihin tai someen jne. tulee kommentteja joltain oikeasti kivalta, edes jotakuinkin oman ikäiseltä mieheltä? ei yhtäkään.

paljonko niiltä tulee joltain häiriintyneen oloisilta rumilta keski-ikäisiltä aikamiehiltä jotka alkavat heti kärttää jotain tissikuvia? paljon.

voisi verrata siihen, että tavallinen mies saa roskapostia. ihan samanarvoista tuollainen häiriköinti on kuin se että sinä saisit 50 roskapostia / spämmiä päivässä. ylentääkö se mieltäsi ja avaatko niitä kaikkia? onko niiden avaamatta jättäminen "nirsoilua"?

Vierailija
8/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Vierailija
9/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.

Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.

En ole AP, mutta järjestään näissä oikeasti kiinnostavia tai hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta profiilini tai kuvani yhtään. Tykkäyksiä kyllä tulee paljon, mutta sellaisilta miehiltä joihin en koe mitään vetoa tai joille en koskaan juttelisi romanttisessa mielessä oikeassa elämässä.

Vierailija
10/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi. lapsethan tehdään siinä pari- kolmekymppisenä, että jaksaa niitä hoitaa. toki voi onnistua vanhempanakin. kaverini sai lapsen vielä 43 vuotiaana, mutta eipä enää jaksaminen riitä kaitsemaan. kovasti olisi apua vailla lähes jokapäivä. aika karua, että äiti jää eläkkeelle, kun lapsi muuttaa omilleen. minä en jaksaisi moista.

Vierailija
11/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea"

Oletko itse tehnyt aloitetta vai odotteletko että sinua lähestytään? Ei kannata olla passiivinen ja jäädä surkuttelemaan, rohkeasti lähestyt vaan sinua kiinnostavia ihmisiä. Myös livenä, ei pelkästään deittisovelluksissa. 

Vierailija
12/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuttavistani saa lähestymisiä todella paljon, osa ei lainkaan. Toki iso osa lähestymisistä on juuri näiltä vastenmielisiltä (humalaisilta) ukkeleilta, joilla ei oikeasti ole edes tavoitetta päästä treffeille tai saada parisuhdetta - vaan vain häiritä - mutta osa lähestymisistä on ihan oikealla asialla olevilta, omanikäisiltä, fiksuilta ja jopa kivannäköisiltä miehiltä. Täytyy todeta, että poikkeuksetta nämä tuttavani, jotka lähestymisiä saavat, ovat kyllä ulkoisesti viehättäviä.

Vierailija
13/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vastaan tule kuin hyvin harvalla silloin kun vähiten odottaa. Aikanaan sain pakit exältäni, kun rohkeasti menin juttelemaan. Viikon päästä tulikin itse juttelemaan ja siitä se aikanaan lähti. 

Nykyään, jos olen mennyt juttelemaan , osa keksii kaikenlaisia tejäkosyitä. Osan kanssa juttu luistaa. 

Tinderit jne. Tiedän, että naiset saa tykkäyksiä paljon, mutta silti ne samat naamat on vuosia noissa. Luulisi siitä valikoimasta yhden sopivan löytyvän. Sit ihmetyttää , kun tykkäyksiå olen laittanut ihan tavallisille naisille, tavallinen olen itsekin, niin hyvin harvoin on tullut tykkäystä takaisin. Eli tarjolla olisi hyvä tavallinen Suomalainen mies, mutta täällä vauva palstalla ruikutetaan, ettei löydy. Löytyy , kun järkeistää kriteerit.

Vierailija
14/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta, että niitä kiinnostuneita ei saa hätistellä kimpustaan olisi sitten ns haku päällä vaiko unohtanut koko ajatuksen / toiveen sopivan ihmisen tapaamisesta.

Ihan sama mikä on asenne niin yksin saa olla ja korkeintaan joku voimakkaasti päihtynyt tai joku muualta tullut ottaa kontaktia, mutta vähemmän enää hekään näin keski-iässä ja hyvä niin.

Nuorempana sitä vielä jaksoi olla itse aktiivinen eli lähestyin miehiä enkä aina edes iskumielessä, mutta laihaksi jäi se saalis. Sellaista omanlaista ihmisistä ei tuntunut olevan missään ja kaikki jotka oli edes hieman sinnepäin eivät sitten olleet kiinnostuneita minusta tai halusivat vain jotain kädenlämpöistä kun ei ollut parempaakaan tekemistä just silloin.

Vierailija
15/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä olen itse yrittänyt selittää näille katkerille ylilautailijoille. kuinka paljon profiiliin, yksityisviesteihin tai someen jne. tulee kommentteja joltain oikeasti kivalta, edes jotakuinkin oman ikäiseltä mieheltä? ei yhtäkään.

paljonko niiltä tulee joltain häiriintyneen oloisilta rumilta keski-ikäisiltä aikamiehiltä jotka alkavat heti kärttää jotain tissikuvia? paljon.

voisi verrata siihen, että tavallinen mies saa roskapostia. ihan samanarvoista tuollainen häiriköinti on kuin se että sinä saisit 50 roskapostia / spämmiä päivässä. ylentääkö se mieltäsi ja avaatko niitä kaikkia? onko niiden avaamatta jättäminen "nirsoilua"?

Tämä niin helvetisti. Peruskohteliaan, hyvännäköisen, keskustelutaitoisen, nuorehkon miehen etsiminen deittimaailmasta on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Saa oikeasti tarpoa paskan seassa kuukausia että saa edes yhden kontaktin tällaiseen, ja silloinkin todennäköisesti tällä on 50 muuta naista juttelemassa tälle joten hukkuu viestimassaan.

Vierailija
16/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.

jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä

entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.

Oikeat boomerit alkavat enimmäkseen olemaan kuolleita tai laitoksissa. Jotkut vielä elävät tässä ajassa ja saattavat käydä täälläkin keskustelemassa. Kaupungeissa ei lavatansseja ole ollut. Nuorena he tapasivat kumppaninsa opiskeluriennoissa. Tottakai jokainen eri ikäinen aikuinen tietää, että parinvalinta ei ole helppoa ja tarkasta syynistä huolimatta saattaa valita väärin. Jotkut nykyäänkin silti pysyvät yhdessä vaikkei aviopari mikään ihanne ole koskaan ollutkaan. Joku silti pitää heitä yhdessä eivätkä ole koskaan olleetkaan kukasta kukkaan liihottelevia. Puolisolle ollaan uskollisia.

Vierailija
17/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin helvetisti. Peruskohteliaan, hyvännäköisen, keskustelutaitoisen, nuorehkon miehen etsiminen deittimaailmasta on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Saa oikeasti tarpoa paskan seassa kuukausia e

Naisten mielestä hyvännäköisiä miehiä on tutkitusti jotain 1-2 % miehistä, joten toivotan onnea etsintääsi.

Vierailija
18/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Vierailija
19/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäiten. Mene sinne viininlipittelypalstalle juhlimaan Bela elämääsi.

Vierailija
20/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäiten. Mene sinne viininlipittelypalstalle juhlimaan Bela elämääsi.

Korjaus

Vela elämääsi