Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"
Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.
Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.
Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.
Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.
Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".
Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.
Kommentit (811)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei se seksi ole niin merkityksellistä, että se kaataisi muuten hyvä bän suhteen. Esim. itselleni seksi on jokseenkin yhdentekevää. Aivan sama onko sitä vai eikö ole. Mielestäni nykyaikana sitä korostetaan liikaa. Eli ennenkaikkea kannattaa tuntea itsensä ja se mitä haluaa ja arvostaa.
Minusta seksuaalisen yhteensopivuuden merkitystä korostetaan jopa liian vähän. On täysin ok, ettei halua seksiä tai että pitää sitä toisarvoisena tai yhdentekevänä. Mutta silloin suhde toimii vain, jos myös kumppani ajattelee samoin. Myös siihen pitäisi ymmärtää kiinnittää enemmän huomiota, sopiiko seksuaaliset mieltymykset yhteen.
Mulla on seksistäkin niin vähän kokemusta (eikä mitään kokemusta seksistä rakastuneena) etten oikein itsekään tiedä mitä seksiltä halua
Sama! Olen ihan varmasti aseksuaalisuuden kirjolla, mutta saattaisin olla demi, jos saisin edes kerran rakkauden kokea. Että saisi rauhassa tutustua ja rakentaa sitä turvallista suhdetta jossa sitten ehkä voisi kokea perinteistä seksuaalista vetovoimaakin. Tällä hetkellä en sitä koe, ja kaikki kokemukseni ovat olleet hirveitä miesten painostaessa asioihin joihin en ollut lähellekään valmis. Sitten nämä miehet ovat dumpanneet minut koska olin huono seksissä - no kai nyt kun en halunnut vielä tehdä mitään.
Tämä on kehä josta en vain pääse pois. Jos kerron miehelle että haluan edetä todella hitaasti, he jättävät saman tien. Tai joku harva sanoo että ok, ja sitten kahden viikon päästä hermostuu ja jättää koska eikö tämä nyt riitä jo tutustumiseksi?! Ja jos taas en kerro, homma loppuu tuohon painostukseen koska olenhan outo kummajainen jos en halua heti "koeajaa". Tai tosiaan minut jätetään heti sen seksin jälkeen.
Olen tullut siihen tulokseen että parempi kun en enää yritäkään näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Minustakaan ei ole ollut kiinnostunut kukaan. Nuorempana jaksoin yrittää tavata miehiä, ihastuin etenkin pienikokoisiin nörttipoikiin, koska olen itsekin sellainen ja rakastan puhua vaikkapa fantasiakirjoista ja avaruudesta tuntikausia. Juttuseuraa kyllä löysin aina ja erittäin hyviä ystäviä, mutta en romanttista seuraa."
On hyvin mahdollista että nuo nörttimiehet eivät ole edes tajunneet että olet ollut kiinnostunut ja siksi eivät ole uskaltaneet tehdä aloitetta. Itse ainakin olen huonoitsetuntoisena miehenä missannut tosi monta tilaisuutta kun en vain ole tajunnut että minulle juttelemaan tullut nainen on ihan oikeasti ollut kiinnostunut ja odottanut että minä sitten teen jotain. Ärsyttää suunnattomasti kun joskus sitten myöhemmin lamppu syttyy päässä että eihän se nyt vain tullut kysymään jotain ihan triviaalia vaan kyse oli jostain muustakin.
No onneksi sitten vihdoin tajusin yhden naisen kiinnostuneen ja sitten uskalsin t
Toki, mutta tein myös suoria aloitteita ja sain niihin aina kieltävän vastauksen. No, ei se mitään. Tällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta miten sen miehen taso sitten määritellään?"
Korkeimman kysynnän miesten on helppo saada seksiä ja parisuhde nätin tai tavisnaisen kanssa aina halutessaan. Kaikkein korkeimman kysynnän miesten ei tarvitse tehdä asian eteen juuri mitään, sen kun ovat olemassa.
Mutta heidänkin on tehtävä töitä sen eteen, että saavat juuri sen oikean naisen omakseen, johon ovat rakastuneita. Koska tuo nainen on saman kysynnän tasolta, kilpailua on paljon, ja lisäksi naisen on kaikilta muiltakin osin oltava mieluinen. Ulkonäkö, luonne, älykkyys jne. (yksilölliset tekijät).
Eli jos pikkusaarella asuu maailman komein mies, joka on myös rikas ja fiksu jne, mutta saarella ei ole yhtään sinkku naista, hänen tasonsa on 0?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeimman kysynnän miesten on helppo saada seksiä ja parisuhde nätin tai tavisnaisen kanssa aina halutessaan. Kaikkein korkeimman kysynnän miesten ei tarvitse tehdä asian eteen juuri mitään, sen kun ovat olemassa.
Mutta heidänkin on tehtävä töitä sen eteen, että saavat juuri sen oikean naisen omakseen, johon ovat rakastuneita. Koska tuo nainen on saman kysynnän tasolta, kilpailua on paljon, ja lisäksi naisen on kaikilta muiltakin osin oltava mieluinen. Ulkonäkö, luonne, älykkyys jne. (yksilölliset tekijät).
Eli jos pikkusaarella asuu maailman komein mies, joka on myös rikas ja fiksu jne, mutta saarella ei ole yhtään sinkku naista, hänen tasonsa on 0?
No ei. Eihän siellä sitten ole markkinoita, joilla taso/kysyntä määräytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta niin, mistä voi tietää oman tasonsa? Mistä voi tietää, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin itse olen?"
Sen tiedät siitä miehestä, jonka kanssa olet ollut pitemmässä parisuhteessa. Kevyttä seksipitoista tapailua ei lasketa, vaan ainostaan yhdessä asuminen tms. oikea sitoutuminen.
Näin siis tasoteorian mukaan. Eri
No pitkäaikaisimman suhteeni kanssa asuin yli 10 vuotta yhdessä ja teimme lapsiakin. Tasoni on siis hän? Ok, mutta nyt kun olemme eronneet niin miten minua auttaa tasoni määrittelyssä se, että tämä eksäni oli minun tasoiseni? Mistä tiedän, ketkä miehet ovat samantasoisia kuin tämä eksä? Ja edelleenkään en tiedä omaa tasoani numerolla - olenko eksäni perusteella nyt 2,4,6 8 vai 10????
Jos haluat tietää mikä tasosi on juuri nyt, niin se selviää vain menemäll
No kun minä nimenomaan kysyin, miten tiedän tasoni, ja minulle annettiin vastaukseksi jotakuinkin, että eksä määrittää. Nyt sitten ei siis olekaan näin... Ja mitä tulee markkinoilla oloon... en osaa arvioida silti tasoani. Jos joku mies kiinnostuu minusta, niin ei se kerro minulle mitään hänen tai minun tasoista. Tiedän sitten vain, että juuri se yksilö kiinnostui. Minua sitten joko kiinnostaa vastavuoroisesti tai sitten ei. Mutta ei tuo millään lailla auta minua määrittämään omaa tasoani. Toki en ehkä koe henk.koht. sitä tietoa edes tarvitsevani, koska tähän asti on seuraa löytynyt, vaikken tasoista mitään tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikille ei se seksi ole niin merkityksellistä, että se kaataisi muuten hyvä bän suhteen. Esim. itselleni seksi on jokseenkin yhdentekevää. Aivan sama onko sitä vai eikö ole. Mielestäni nykyaikana sitä korostetaan liikaa. Eli ennenkaikkea kannattaa tuntea itsensä ja se mitä haluaa ja arvostaa."
Jos seksittömyys ei kaada hyvää suhdetta, kaataako sitten se, että puoliso käy harrastamassa seksiä toisten kanssa?
Missä kohtaa sanoin ,että suhde on seksitön? Voin harrastaa seksiä tai olla harrastamatta. Minulle ei asialla ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.
Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.
Hah haa oikein huippumiehet odottavat netissä!!! Mikä voisi mennä pieleen!? 😂
"No kun minä nimenomaan kysyin, miten tiedän tasoni, ja minulle annettiin vastaukseksi jotakuinkin, että eksä määrittää. Nyt sitten ei siis olekaan näin... Ja mitä tulee markkinoilla oloon... en osaa arvioida silti tasoani. Jos joku mies kiinnostuu minusta, niin ei se kerro minulle mitään hänen tai minun tasoista. Tiedän sitten vain, että juuri se yksilö kiinnostui. Minua sitten joko kiinnostaa vastavuoroisesti tai sitten ei. Mutta ei tuo millään lailla auta minua määrittämään omaa tasoani. Toki en ehkä koe henk.koht. sitä tietoa edes tarvitsevani, koska tähän asti on seuraa löytynyt, vaikken tasoista mitään tiedäkään."
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miten voi aikuiselle ihmiselle olla niin vierasta markkina-arvon määräytyminen, vaikka hän elää kapitalistisessa yhteiskunnassa? Jankkaat vain viesti toisensa jälkeen samoja asioita eikä mene jakeluun.
Oletko AP miettinyt että mikä se syy voisi olla, miksei ne sinua nuoremmat miehet anna sinulle tykkäyksiä? Jos olisi pakko arvata, niin mitä veikkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti muotoiltu kysymys koska 10 naista olisi valmiina jättämään miehensä vaihdossa tuohon.
ja miehille kelpaa seksiin lähes kuka tahansa.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.
Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.
Laskekaa tasoa? Eli jos itse olet raitis tai käytät kohtuudella ja olet tavallinen, ja nyt tasosi on juopot ja häiriintyneet, niin mihin se taso pitäisi laskea? Narkkeihin ja rikollisiin ?
Niin kova miehen kaipuu ei sentään meillä naisilla ole.
Niin no, sä et ole noita miehiä kummempi joten ole vapaasti ilman miestä.
Mutta olkaa tekemättä näitä ulínaketjuja. Nää on vähän raskaita.
Vierailija kirjoitti:
" Minä taas tunnen paljon, enkä ole milloinkaan seurustellut muiden kuin hyvännäköisten miesten kanssa enkä koskaan tullut petetyksi enkä huonosti kohdelluksi."
Se on hienoa. Mutta ei kumoa sitä että tutkimusten mukaan kyllä ne parhaan näköiset miehet ovat keskimäärin useammin uskottomia kuin vähemmän hyvän näköiset miehet.
Tutkimusten mukaan 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia. Annatteko niille komeille miehille siis ilman kumia? Naimissa olevat naiset pettävät naimisissa olevien miesten kanssa... hyi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut liian nirso, ja olet yhä. Haluat itseäsi 3 pykälää tasokkaamman miehen mitä itse olet.
Suomessa on 50 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40. Jos ei miestä löydy, niin kannattaa katsoa peiliin ja omaa vaatimuslistaan.
Muistetaan että incel on naisen itselleen ja muille naisille keksimä termi vuodelta 1997
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta nythän sinä olet ymmärtänyt mitä tasoteoriassa tarkoitetaan. "
Kyllä minä tiedän oikein hyvin mitä tasoteorialla tarkoitetaan. Se mistä nyt puhun on juuri se miksi tasoteoria on aika heikosti sovitettavissa yksittäisen yksilön pariutumisessa käytäntöön koska ihmisillä on myös paljon ihan henkilökohtaisia preferenssejä siitä mitä erityisesti juuri he pitävät viehättävinä. Keskiarvot ovat keskiarvoja mutta yksilö ei pariudu keskiarvojen mukaan vaan ihan niiden omien mieltymysten.
Kumoat siis ilmastoteorian koska paikallinen sää on jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun miehille ollaan kuorossa huutamassa miten hänen täytyy laskea tasoa jos ei löydy kumppania, mutta naiselle se vain on eria asia? Jepjep. Ei toimi toiseen suuntaan ilmeisesti :D
Eli summa surranum; Yrität liian tasokkaita miehiä. Yritä jatkossa omantasoisiasi miehiä.
Nainen kokee olevansa jalustalla.
Palvo mies vulvaa, kuten kaikki aina ennenkin.
Erona kuitenkin se, että nykynainen kertoo tapaavansa mielummin karhun metsässä kuin miehen. Miehet kuulevat sen kyllä ja osaavat vetää omat johtopäätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut liian nirso, ja olet yhä. Haluat itseäsi 3 pykälää tasokkaamman miehen mitä itse olet.
Suomessa on 50 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40. Jos ei miestä löydy, niin kannattaa katsoa peiliin ja omaa vaatimuslistaan.
Suomessa ainakin 20 % miehistä on syrjäytyneitä, eivätkä he ole mukana pariutumiskuvioissa. Heitä on naisia enemmän.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ainakin 20 % miehistä on syrjäytyneitä, eivätkä he ole mukana pariutumiskuvioissa. Heitä on naisia enemmän.
"Keksin luvun päästäni" ?
Ja myös; syrjäytyneitä naisiako ei ole?
NEET nuoria on ollut naisissa aina enemmän kuin miehissä. Tilanne muuttui vasta koronavuosina.
Mielenkiinnosta pohdin kun tämäkin keskustelu täyttyy näillä tasoteoriakommenteilla. Mikä on ajanut teidät tukeutumaan tuohon teoriaan? Onko jokin mennyt pieleen rakkauselämässä vai? En ollut koskaan ajatellutkaan asiaa ennen kuin luin siitä netistä, ja omalla kohdallani se on aika yhdentekevä asia, ei sellainen jonka analysoiminen itseni tai muiden kohdalla olisi jotenkin merkittävää, ei oikein anna mitään.