Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
361/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolla 344 se että kaikissa asioissa on poikkeuksia ja toisaalta tasoteoria ei kerro mitään siitä onko prisuhde onnellinen vai ei. Se kertoo siitä vain että priskunta on samaa tasoa suurin piirtein. Ja onhan tuo älykkyysosamäärän ja yhteiskuntaluokan osalta jo tutkittuakin tietoa. Niitä vain ei vastusteta niin kiivaasti kuin ulkoista vastaavuutta.

Kansanperinteessäkin on sanonta "naimanaamat" mikä tarkoittaa ulkooisesti samantasoista pariskuntaa. Ja sanontoja löytyy myös siitä että mies kompensoi rahalla ulkonäön puutteita.

Tasoteoria ei kerro siitä miksi joku ei pariudu, joten sinua kauniimmat sinkut eivät selity tasoteoriasta käsin. Psykologisia syitä sillekäsiteltiin jo edeltävällä sivulla mutta eihän se mikään vika ole, jos haluaa pysyä sinkkuna eikä mieleistä löydy. Se on jo eri teorian asiaa.

Vierailija
362/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osin se on vaikeaa hyväksyä siksi että tunnen paljon itseäni kauniimpia, mukavampia ja sosiaalisempia naisia joilla ei ole hyvää parisuhdetta tai parisuhdetta ollenkaan. En usko että tuokaan teoria pätee kaikkeen"

En minä kyllä ainakaan tunne yhtäkään tuollaista naista. Jokainen nainen jonka tiedän jolla on vaikeuksia saada kumppania vaikka sellaisen haluaisi, on keskimääräistä vähemmän viehättävä ulkonäöltään. 

Ei se aina noinkaan mene. Se kaunis nainen voi etsiä esim. joiltain henkisiltä ominaisuuksilta harvinaista miestä, tai hänellä voi muuten olla sellaisia toiveita, että on vaikea löytää sopivaa. Ek se kuitenkaan niinkään mene, että kauniille naiselle riittää vain se, että mies haluaa hänet. Kaunis nainen on muutakin kuin ulkonäkönsä. Joten kyllä sitä voi olla sinkkuna ja kokea, ettei löydä "ketään" vaikka vientiä olisikin.

Minun nähdäkseni naiset joilla on psykologisia ongelmia valitsevat usein hyvin kaukana ulkoisesta mieskomeudesta olevia miehiä, koska taustalla on se etteivät he ansaitse hyvää. Nämä miehet siis ovat kauheita sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Tavallisenkin näköisellä naisella jolla on itsetunto-ongelmia on ihan sama taipumus.

Sen sijaan hyväitsetuntoisella naisella ongelma on siinä että hän voi ihastua liian komeisiin jatkuvasti kun ei näe itseään taviksena. Silloin hän kääntää kiukkunsa miehiin ja siitäkin voi koitua ongelmia. Tosin siinä tapauksessa nainen ei ole kovin fiksu (älykäs). Älyyn kuuluu kyky arvioida itseään realistisesti muisen silmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun nähdäkseni naiset joilla on psykologisia ongelmia valitsevat usein hyvin kaukana ulkoisesta mieskomeudesta olevia miehiä, koska taustalla on se etteivät he ansaitse hyvää. Nämä miehet siis ovat kauheita sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Tavallisenkin näköisellä naisella jolla on itsetunto-ongelmia on ihan sama taipumus.

Sen sijaan hyväitsetuntoisella naisella ongelma on siinä että hän voi ihastua liian komeisiin jatkuvasti kun ei näe itseään taviksena. Silloin hän kääntää kiukkunsa miehiin ja siitäkin voi koitua ongelmia. Tosin siinä tapauksessa nainen ei ole kovin fiksu (älykäs). Älyyn kuuluu kyky arvioida itseään realistisesti muisen silmin."

Ahaa, nyt löydettiin ongelma siinäkin, jos ei preferoi jotain "komeutta" - ja varmaan kyseessä on joku yleisen standardin mukaan komea? Nainen ei ilmeisesti voi tehdä minkäänlaista parinvalintaa ilman, että se tulkitaan jotenkin ongelmalliseksi. Ja tietysti, jos ei näytä Barbie-maailman Ken-nukelta, on sitten "kauhea" myös sisäisesti... niin tietysti.

Onko sinusta minkäänlainen miesvalinta normaali? Vai onkohan sitten lesbosuhde ainoa tervepäinen valinta...?

Vierailija
364/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen sijaan näillä ulkonäöllisillä kriteereillä ei juurikaan ole merkitystä onnellisen parisuhteen kanssa vaikka niitä tosi moni, etenkin ikisinkku, tuntuukin priorisoivan hurjan tärkeiksi. Ilmeisesti se on ihan vieras asia, että kun toiseen tutustuu - ihastuu - rakastuu niin se ihminen muuttuu omissa silmissä joka tapauksessa aivan vastustamattoman ihanaksi eikä sitten ole tosiaan mikään ongelma innostua sänkypuuhistakaan. Päinvastoin!"

Minusta ulkonäöllä on ihan valtava merkitys parisuhteessa, en ymmärrä miksi tullaan väittämään päinvastaista, koska se ei todellakaan ole niin. Seksuaalinen mieltymys perustuu myös ulkonäköön, ei vain muunlaiseen sopivuuteen. 

Olen ollut mieheni kanssa 36 vuotta yhdessä ja edelleen hänen ulkonäkönsä nimenomaan sytyttää minut kuten teki alussakin. Hän oli mielestäni maailman komein mies ja on sitä edelleenkin. Ihailen häntä päivittäin, mutta ei se sitä tarkoita, että hän olisi ka

Nimenomaan on merkitystä ulkonäöllä, vaikka kuinka kuulostaa pinnalliselta. Ulkonäön perusteella sitä vielä nykyisinkin pääosin ihastutaan. Parinmuodostuksessa on kuitenkin kyse seksuaalisuudesta ja toisen täytyy viehättää siinäkin mielessä. Eri asia sitten mikä kenenkin mielestä on hyvä ulkonäkö.

Vierailija
365/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun nähdäkseni naiset joilla on psykologisia ongelmia valitsevat usein hyvin kaukana ulkoisesta mieskomeudesta olevia miehiä, koska taustalla on se etteivät he ansaitse hyvää. Nämä miehet siis ovat kauheita sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Sen sijaan hyväitsetuntoisella naisella ongelma on siinä että hän voi ihastua liian komeisiin jatkuvasti kun ei näe itseään taviksena. Silloin hän kääntää kiukkunsa miehiin ja siitäkin voi koitua ongelmia. Tosin siinä tapauksessa nainen ei ole kovin fiksu (älykäs). Älyyn kuuluu kyky arvioida itseään realistisesti muisen silmin."

Ahaa, nyt löydettiin ongelma siinäkin, jos ei preferoi jotain "komeutta" - ja varmaan kyseessä on joku yleisen standardin mukaan komea? Nainen ei ilmeisesti voi tehdä minkäänlaista parinvalintaa ilman, että se tulkitaan jotenkin ongelmalliseksi. Ja ti

Nuo koskevat vain hyvin pientä osaa naisista, pientä osaa niistäkin, joilla on vaikeuksia pariutua. Ja siltä kannalta että kyse on epäsuhdasta tason suhteen. Ensinmainittu pariutuu eritasoisen kanssa, toinen tapaustyyppi taas ei pariudu. 

Suurin osa pariutuu ongelmitta eikä koskaan tule ajatelleeksi millä perusteella. Itsekin kuuluin tähän ryhmään aikoinaan. 

Naisista puhuin siksi että mainitsemiani tapauksia on ollut ystäväpiirissäni joitakin. Ja ketjussa tätä kahta tyyppiä on myös.

Vierailija
366/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osin se on vaikeaa hyväksyä siksi että tunnen paljon itseäni kauniimpia, mukavampia ja sosiaalisempia naisia joilla ei ole hyvää parisuhdetta tai parisuhdetta ollenkaan. En usko että tuokaan teoria pätee kaikkeen"

En minä kyllä ainakaan tunne yhtäkään tuollaista naista. Jokainen nainen jonka tiedän jolla on vaikeuksia saada kumppania vaikka sellaisen haluaisi, on keskimääräistä vähemmän viehättävä ulkonäöltään. 

Pääkaupunkiseudulla on vaikka kuinka paljon kauniita sinkkunaisia joka ikäluokassa, itsekin tunnen monta. Pienemmissä kaupungeissa on naisen helppoa pariutua.

Vierailija
367/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla on vaikka kuinka paljon kauniita sinkkunaisia joka ikäluokassa, itsekin tunnen monta. Pienemmissä kaupungeissa on naisen helppoa pariutua.

pääkaupunkiseudullakin on ihan yhtä paljon miehiä, mutta naisten kriteerit ovat pilvissä.

Vierailija
368/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimenomaan on merkitystä ulkonäöllä, vaikka kuinka kuulostaa pinnalliselta. Ulkonäön perusteella sitä vielä nykyisinkin pääosin ihastutaan. Parinmuodostuksessa on kuitenkin kyse seksuaalisuudesta ja toisen täytyy viehättää siinäkin mielessä. Eri asia sitten mikä kenenkin mielestä on hyvä ulkonäkö."

Mun käsitys hyvästä ulkonäöstä on mies, jolla on mallin kasvot ja hoikka vartalo. He eivät välttämättä kuitenkaan ole niitä, jotka herättävät kiinnostuksen ja seksuaalisen halun. Kun sanoin, että olen ihastunut miehiin, jotka eivät heti herätä mitään kiinnostusta niin he ovat niitä, jotka eivät ole mallikasvoisia, mutta heissä on äärimmäistä maskuliinisuutta ja seksuaalista haluttavuutta. Heidän on kuitenkin ensin tehtävä jotain tai heidän persoonassaan on oltava jotain mikä herättää sen halun.

Vierailija
369/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pääkaupunkiseudullakin on ihan yhtä paljon miehiä, mutta naisten kriteerit ovat pilvissä.

No itse asiassa ei ole yhtä paljon miehiä vaan naisia enemmistö

Vierailija
370/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta puolet on hyvää. Parempi niin, kun että molemmat puolet olisi sekundaa"

Niin, miten sen nyt ottaa. On ymmärrettävää että huonot geenit omaava nainen ajattelee noin, koska sillä hän voi yrittää perustella sen, miksi hyvälaatuisen miehen pitäisi saattaa hänet raskaaksi. 

Toisaalta, ihmiskunnan tulevaisuuden kannalta parasta olisi ettei tuollainen nainen lisääntyisi ollenkaan. Parasta olisi jos vain huippumiehet ja huippunaiset lisääntyisivät, ja muut steriloitaisiin. 

mutta kun se vaan on reilumpaa että paskageeniset miehet ei lisäänny, mutta paskageeniset naiset lisääntyy. :D

Vierailija
371/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt löydettiin ongelma siinäkin, jos ei preferoi jotain "komeutta" - ja varmaan kyseessä on joku yleisen standardin mukaan komea? Nainen ei ilmeisesti voi tehdä minkäänlaista parinvalintaa ilman, että se tulkitaan jotenkin ongelmalliseksi. Ja ti

Kauhean näköisellä miehellä tarkoitan sitä tilannetta että kaunis tai tavis valitsee karmean näköisen ja tapaisen miehen psykologisten ongelmiensa takia eli toimii tasoteorian vastaisesti. Siis esimerkiksi nuori kaunotar valitsee lihavan, ilkeän alkoholistin joka hakkaa häntä. Silloinhan tasoteoria ei toeteudu ja kyseessä on poikkeustapaus. Valintaa ei selitä myöskään miehen resurssit. 

Yksi nuoruuden ystäväni toimi noin. Tuo kaamea tyyppi oli lisäksi vielä patologinen valehtelija. Huvittava juttu sikäli että ukko pelkäsi minua ja meni piiloon kun tulin käymään. Tyypillinen hiirulainen joka alistaa naista, pelkuri ja luuseri. Vaikka olen itse pienikokoinen nainen niin olisin kyllä hänelle pärjännyt sekä verbaalisesti että fyysisesti. Siksi meni piiloon sen pari kertaa kun hänen kanssaan olin samassa asunnossa.

Vierailija
372/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei ole yhtä paljon miehiä vaan naisia enemmistö

ainoastaan Helsingissä. Pääkaupunkiseudulla on jo puntit tasan.

Vierailija
373/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt löydettiin ongelma siinäkin, jos ei preferoi jotain "komeutta" - ja varmaan kyseessä on joku yleisen standardin mukaan komea? Nainen ei ilmeisesti voi tehdä minkäänlaista parinvalintaa ilman

Entä jos kyseisen henkilön omat peferenssit menevät eri lailla kuin joku "taso"? Eihän seksuaalinen halu välttämättä noudata yleisiä standardeja, ja jollain voi myös vaakakupissa painaa henkiset, persoonaan liittyvät ominaisuudet. Tai esim. seksuaalinen yhteensopivuus - jos molemmilla on sama fetissi, ottaa mieluummin sellaisen ihmisen kuin jonkun seksuaalisesti epäsopivan "komistuksen".

Vierailija
374/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nimenomaan on merkitystä ulkonäöllä, vaikka kuinka kuulostaa pinnalliselta. Ulkonäön perusteella sitä vielä nykyisinkin pääosin ihastutaan. Parinmuodostuksessa on kuitenkin kyse seksuaalisuudesta ja toisen täytyy viehättää siinäkin mielessä. Eri asia sitten mikä kenenkin mielestä on hyvä ulkonäkö."

Mun käsitys hyvästä ulkonäöstä on mies, jolla on mallin kasvot ja hoikka vartalo. He eivät välttämättä kuitenkaan ole niitä, jotka herättävät kiinnostuksen ja seksuaalisen halun. Kun sanoin, että olen ihastunut miehiin, jotka eivät heti herätä mitään kiinnostusta niin he ovat niitä, jotka eivät ole mallikasvoisia, mutta heissä on äärimmäistä maskuliinisuutta ja seksuaalista haluttavuutta. Heidän on kuitenkin ensin tehtävä jotain tai heidän persoonassaan on oltava jotain mikä herättää sen halun.

Samoilla linjoilla olen. Ns perinteinen kasvojen komeus ei herätä kiinnostusta, vaan raamikkuus, maskuliinisuus ja miehen olemisen ja tekemisen tapa. Myös ääni ja olemus.

Liian komea mies ei viehätä, sellainen mallityyppi. Säröä pitää olla.

Vierailija
375/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköisellä miehellä tarkoitan sitä tilannetta että kaunis tai tavis valitsee karmean näköisen ja tapaisen miehen psykologisten ongelmiensa takia eli toimii tasoteorian vastaisesti. Siis esimerkiksi nuori kaunotar valitsee lihavan, ilkeän alkoholistin joka hakkaa häntä. Silloinhan tasoteoria ei toeteudu ja kyseessä on poikkeustapaus. Valintaa ei selitä myöskään miehen resurssit. 

Yksi nuoruuden ystäväni toimi noin. Tuo kaamea tyyppi oli lisäksi vielä patologinen valehtelija. Huvittava juttu sikäli että ukko pelkäsi minua ja meni piiloon kun tulin käymään. Tyypillinen hiirulainen joka alistaa naista, pelkuri ja luuseri. Vaikka olen itse pienikokoinen nainen niin olisin kyllä hänelle pärjännyt sekä verbaalisesti että fyysisesti. Siksi meni piiloon sen pari kertaa kun hänen kanssaan olin samassa asunnossa.

Juu, se ei ole uutta tietoa, että esim. väkivaltaisiin suhteisiin ajautuvilla on ongelmia mm. kiintymyssuhteessa, minäkuvassa, itsetunnossa, jne. Mutta ei tuo sama teoria siihen päse, jos joku on sellaisen kanssa, joka ulkonäöllisesti on ainakin mudien mielestä "alempitasoinen". Ihmisillä voi olla lukuisia syitä siihen, miksi tuntee johonkin ihmiseen vetoa, ja tuollaisen ulkonäköasian ollessa kyseessä voi olla, että tätä ihmistä sittenkin viehättää jokin sen vähemmän hyvännäköisen ulkonäössä, tai sitten sen henkiön kanssa on poikkeuksellisen hyvä suhde, jolloin ne painavatkin vaakakupissa. Ei kannata nyt sekoittaa toksista suhdetta vain siihen, jos joku ei ole yleisen kauneusihanteen mukainen.

Vierailija
376/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulinaisten itku on musiikkia korvilleni :)

Vierailija
377/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia menee tietysti hankalaksi kun tajuaa, että pitäisi sitten olla muilla osa-alueilla vähän parempi. Itseä voi kehittää monella tavalla, mutta sitä haluaa olla myös oma itsensä. Itse jonkin verran ujona ihmisenä en tule koskaan olemaan sosiaalinen ekstrovertti, joka minun pitäisi vähemmän hyvän ulkonäön takia olla. Ujouden asteesta riippumatta se on yksi miinus lisää, jos naama ei ole kovin hyvä. 

Nettideittailussa tämä personaan ja muiden päänsisäisten ominaisuuksien merkitys katoaa täysin. Tokihan sitä voi tuoda ilmi tekstin ja kuvien muodossa, mutta ilman näkemistä se ei merkitse lopulta yhtään mitään.

Alle keskiarvon näköisenä persoonan ja muiden henkisten ominaisuuksien on melkein pakko olla kympin tasolla. Pinnallisilla asioilla kuten rahalla ja statuksella häviää ulkonäön merkitys, mutta silloin aika selvää, että ei olla yhdessä rakkauden takia.

Vierailija
378/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Outoja fraaseja. "Kyllä sinäkin oikean löydät". Naurattaa (vai itkettää) tuollaiset puheet. Monet takavuosina niitä hokivat, hyvä ettei itsekin ole sanonut niin jollekin. Hyvä että huono tyyppi jätetään, ei siinä mitään, mutta ei se parempia takaa Suomessa. :D Arvomaailmat eivät vain kohtaa kaikilla ja toiveet jne.

Vierailija
379/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Outoja fraaseja. "Kyllä sinäkin oikean löydät". Naurattaa (vai itkettää) tuollaiset puheet. Monet takavuosina niitä hokivat, hyvä ettei itsekin ole sanonut niin jollekin. Hyvä että huono tyyppi jätetään, ei siinä mitään, mutta ei se parempia takaa Suomessa. :D Arvomaailmat eivät vain kohtaa kaikilla ja toiveet jne.

näiden viljelijät ovat aina ihmisiä joilla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia löytää kumppania. Ihan kuin rikkaat sanoo köyhille ettei rahalla ole niin väliä.

Vierailija
380/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"menevät eri lailla kuin joku "taso"? Eihän seksuaalinen halu välttämättä noudata yleisiä standardeja, ja jollain voi myös vaakakupissa painaa henkiset, persoonaan liittyvät ominaisuudet. Tai esim. seksuaalinen yhteensopivuus - jos molemmilla on sama fetissi, ottaa mieluummin sellaisen ihmisen kuin jonkun seksuaalisesti epäsopivan "komistuksen"."

Ei mitään parisuhdetta synny jos kaikki osaset eivät sovi yhteen. Mutta tasoteoria keskittyy kuvaamaan uökoista puolta. Fetissit ovat harvinaisia, mutta voivat vaikuttaa. Esim mies voi tykätä hyvin lihavasta naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme