Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
401/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Juurihan ap kirjoitti, että ei pysty harrastamaan seksiä vanhojen papparaisten kanssa. Haluaisitko sinä sellaisen suhteen, jossa vain juodaan kahvia ja katsellaan telkkaria yhdessä? 

Niinpä. Mitä iloa AP saisi siitä, että harrastaisi seksiä sellaisten miesten kanssa, joihin hän ei tunne vetoa.

AP ei kykene saamaan niitä miehiä joista hän on kiinnostunut, eikä hän halua niitä miehiä jotka ovat kiinnostuneita hänestä. Tilanne on täysin Game over, mitään ei enää ole tehtävissä.

AP:n kannattaisi nyt vaan unohtaa se kumppanin haku ja täyttää päivänsä jollain muulla touhulla. Esim puutarhanhoito, kirjojen lukeminen ja kävely ovat kaikki oikein mukavaa puuhaa. 

Vierailija
402/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.

Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).

Tämä on kyllä kiinnostava keskustelu... uskon että täysin näkymättömiä "wall flower" naisia on olemassa, mutta samalla olen oikeassa elämässä nähnyt paljon täysin vastakkaista. Esimerkiksi yksi tuiki tavallis

"ehkä nainen joka ei tarvitse huomiota / hyväksyntää ei myöskään saa sitä?"

Teoriasi ei päde ainakaan minuun. Olen kroonisessa kosketuksen puutteessa joka on jo niin paha että se sattuu fyysisesti, ja todella janoan sitä että edes joku mies huomioisi minut. Tästä huolimatta olen täysin ilmaa miehille, välillä tuntuu että olen kirjaimellisesti näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v ei ensinnäkään ole papparainen vielä ja ap ei 40+ ikäisenä ole enää mikään nuori nainen, vaan tukevasti keski-ikäinen. Kannattaa tähyillä itseään n. 10v vanhempia miehiä, joiden silmissä olet vielä nuori. Oman ikäisesi miehet yleensä etsivät niitä kolmekymppisiä naisia, joiden kanssa haluavat perustaa perheen.

Niin. Mutta kun AP ei halua viiskymppistä miestä. 

Vierailija
404/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikille löytyy kaveri, onhan meitä monta miljoonaa Suomessakin.

Vierailija
405/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v ei ensinnäkään ole papparainen vielä ja ap ei 40+ ikäisenä ole enää mikään nuori nainen, vaan tukevasti keski-ikäinen. Kannattaa tähyillä itseään n. 10v vanhempia miehiä, joiden silmissä olet vielä nuori. Oman ikäisesi miehet yleensä etsivät niitä kolmekymppisiä naisia, joiden kanssa haluavat perustaa perheen.

Juu eikä tarvitse halutakaan. 50+ miehet noin yleisesti on jostain syystä aika ukkoutuneita ja iäkkään näköisiä saman ikäisiin naisiin verrattuna. 50+ hyvin säilynyt mies on verrattavissa lottovoittoon.

Vierailija
406/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikille löytyy kaveri, onhan meitä monta miljoonaa Suomessakin.

Toki, mutta kuinka moni suomen miehistä täyttää ap:n laatuvaatimukset? 100? 200?

Ja kuinka moni noista laatuseulan läpäisevistä miehistä suostuisi ikinä tyytymään AP:hen? Todennäköisesti nolla. 

Kyllä mä luulen että AP:n osalta tämä oli tässä. Ensi elämässä sitten uusi yritys.

Vierailija
407/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä traagista, että kauniit ihmiset ovat yksin. Me rumat, me kestetään tää kuin rupisammakot ainakin, mutta kauniita käy sääliksi. 

Hah, niinpä 😃

Oletko muuten koskaan elämässäsi ihan oikeasti kohdannut kaunista naista, joka olisi tahtomattaan yksin? Täällä anonyymillä keskustelupalstallahan varmaan puolet kirjoittajista on omien sanojensa mukaan kauniita sinkkuja, mutta en kyllä muista oikeassa elämässä ikinä tällaista naista kohdanneeni. 

T. Toinen ruma

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta kuten tuolla aiemmin kirjoitin niin tunnen niin paljon itseäni paremmannäköisiä ja ihan mukavia sinkkunaisia, että pakko se on uskoa. Tosin olen alkanut miettiä, että ehkä naiset arvostavat erilaista naiskauneutta kuin miehet. 

Vierailija
408/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Kyllä, vanhempia mahakkaita setämiehiä riittäisi vaikka joka sormelle. En mä liikunnallisena ja hoikkana semmoista halua. Ihan ällöttääkin ajatus jostain seksistä. Pitäisköhän vaan suosiolla vaihtaa naisiin. Saisi ikäistään ja kokoistaan seuraa.

Vierailija
409/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimista ovista kulkee useampi, suljetuista vain omistajat ja murtovarkaat. 

Pervoille vielä: Tämä ei sitten viittaa alapäähän.

Vierailija
410/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.

Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).

Tämä on kyllä kiinnostava keskustelu... uskon että täysin näkymättömiä "wall flower" naisia on olemassa, mutta samalla olen oikeassa elämässä nähnyt paljon täysin vastakkaista. Esimerkiksi yksi tuiki tavallis

Mun ainoa nelikymppinen sinkkukaveri on älyttömän nätti, mukava ja urheilullinen, haluaisi lapsia ja etsii aktiivisesti miestä. Silti uudelleen ja uudelleen hän vetää puoleensa hyväksikäyttäviä, sitoutumiskyvyttömiä pellejä, joiden kanssa voi roikkua hirressä pitkäänkin, vaikka ulkopuolinen näkee heti, ettei tuostakaan taas mitään tuu.

Terapia voi todella olla paikallaan, jos jää vastentahtoisesti sinkuksi vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Omat ajattelu- ja käytösmallit voi olla olennaisin este parisuhteelle.

Myös paikkakunnalla on merkitystä. Pääkaupunkiseudulla tilanne on toinen, mutta täällä, missä asun parisuhteen löytäminen ei vaikuta olevan kovin vaikeaa, eivätkä erot ole yleisiä. En tunne paikkakunnalta juuri ketään naista, joka olisi sinkku yli 30-vuotiaana. Sinkkumiehiä on jonkin verran. Kenenkään ei tarvitse myöskään "tyytyä", vaan tuntemani pariskunnat sopivat hyvin yhteen ulkoisestikin.

Vierailija
411/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eikä tarvitse halutakaan. 50+ miehet noin yleisesti on jostain syystä aika ukkoutuneita ja iäkkään näköisiä saman ikäisiin naisiin verrattuna. 50+ hyvin säilynyt mies on verrattavissa lottovoittoon.

"50+ miehet noin yleisesti on jostain syystä aika ukkoutuneita ja iäkkään näköisiä saman ikäisiin naisiin verrattuna"

Kun se useamman sentin pakkelikerros pestään pois 50+ naisen kasvoilta, niin ihan samanlainen trolli sieltä alta paljastuu, kuin mitä ne viiskymppiset miehet ovat. Aikamoinen lottovoitto se on löytää yli 50v nainen, jota voisi edes hyvällä tahdolla kutsua kauniiksi, tai edes hyvännäköiseksi.

50+ miehistä toki olen kanssasi samaa mieltä 

Vierailija
412/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas ihmettelen sukulaisten "eikö sulla vieläkään oo ketään" ja "kyllä sulla olis nyt hyvä olla joku" kommentteja. Wtf, mä rakastan olla sinkku, sori jos se ei sovi muiden maailmankuvaan. Jos joku mukava mies osuu kuvaan, niin kiva, mutta en sellaista todellakaan erikseen etsi. Oon ollut nyt parilla eri deittisivustolla koska "pitää", mut kun ei pidä :D Miehet on just ihania, mut en mä parisuhdetta elämääni just nyt enkä ehkä koskaan tarvitse. Hyvää yötä!

N32

Vierailija
413/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä traagista, että kauniit ihmiset ovat yksin. Me rumat, me kestetään tää kuin rupisammakot ainakin, mutta kauniita käy sääliksi. 

Hah, niinpä 😃

Oletko muuten koskaan elämässäsi ihan oikeasti kohdannut kaunista naista, joka olisi tahtomattaan yksin? Täällä anonyymillä keskustelupalstallahan varmaan puolet kirjoittajista on omien sanojensa mukaan kauniita sinkkuja, mutta en kyllä muista oikeassa elämässä ikinä tällaista naista kohdanneeni. 

T. Toinen ruma

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta kuten tuolla aiemmin kirjoitin niin tunnen niin paljon itseäni paremmannäköisiä ja ihan mukavia sinkkunaisia, että pakko se on uskoa. Tosin olen alkanut miettiä, että ehkä naiset arvostavat erilaista naiskauneutta kuin miehet. 

Sanotaan näin että sellaisten pienikokoisten, ehkä mielellään (miesten mielestä) blondien naisten ei tarvitse koskaan olla kauaa yksin. Herättävät kai suojelunhalua tai jotain. 

Vierailija
414/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan mies metoo liikkeen jälkeen enää lähesty naisia muuta kun deittisovelluksissa ja ehkä kännissä baarissa. Kun kerran hoettiin että naiset pitää jättää rauhaan niin miehet jättivät. Liike teki syvän kuilun sukupuolten välille ja menee vielä kauan ennen kuin se saadaan korjattua.

Vierailija
415/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"menevät eri lailla kuin joku "taso"? Eihän seksuaalinen halu välttämättä noudata yleisiä standardeja, ja jollain voi myös vaakakupissa painaa henkiset, persoonaan liittyvät ominaisuudet. Tai esim. seksuaalinen yhteensopivuus - jos molemmilla on sama fetissi, ottaa mieluummin sellaisen ihmisen kuin jonkun seksuaalisesti epäsopivan "komistuksen"."

Ei mitään parisuhdetta synny jos kaikki osaset eivät sovi yhteen. Mutta tasoteoria keskittyy kuvaamaan uökoista puolta. Fetissit ovat harvinaisia, mutta voivat vaikuttaa. Esim mies voi tykätä hyvin lihavasta naisesta.

Fetissi voi olla myös jokin tietynlainen seksuaalinen leikki, jota tykkäävät tehdä yhdessä. Jos tykkää jostain vähän erikoisemmasta, silloin se painaa vaakakupissa enemmän kuin joku yleinen kauneusnormi. Tiedän, koska itselläni tällainen fetissi on, ja minulle esim. vaniljainen mallipoika olisi pelkästään tyl

Niin? Valtaosa fetisseistä on tekemistä kolloin ne eivät välttämättä vaikuta parinvalintaan mitenkään niin että sen huomaisi. Minullakin on fetissi, mutta tuskin sitä mistään huomaa. Ja olemme mieheni kanssa samaa tasoa, aina olemme saaneet kuulla miten hyvin sovimme ulkoisesti yhteen.

En ymmärrä mitä varten haluat ylläpitää tällaista keskustelua itsestäänselvästä asiasta. Se on harvinaista että näkee ulkoisesti epäsuhtaisennparin. Myös fetissien harrastajien joukossa ja lesbojen/homojen kesken.

Vierailija
416/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää sporttibaareihin peli-iltoina, mutta lähestykää vain erätauoilla tai pelin päätyttyä.

Mä en käy baareissa enkä juo. En myöskään halua miestä, jolla on noin typeriä harrastuksia.

Vierailija
417/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Miehen pitää olla: urheilua harrastava, edes lenkkeily, huolehtii omasta terveydestään ja kropasta. Ei alkoa tai tupakkaa. Perhekeskeinen, voi elää myös lapsettomassa suhteessa. Rakastava, töissäkäyvä, kunnianhimoinen. Huumorintajuinen, mutta jalat maassa. Tykkää reissata.

Urheilua harrastavia, alkottomia miehiä on ehkä 30% kaikista miehistä. Sinkkumiehistä alle 10%. Perhekeskeisiä miehiä tästä pienest

Miehen kannattaa siis alottaa urheilu. Naiset alkaa heti kilpailla hänestä.

Vierailija
418/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä taas ihmettelen sukulaisten "eikö sulla vieläkään oo ketään" ja "kyllä sulla olis nyt hyvä olla joku" kommentteja. Wtf, mä rakastan olla sinkku, sori jos se ei sovi muiden maailmankuvaan. Jos joku mukava mies osuu kuvaan, niin kiva, mutta en sellaista todellakaan erikseen etsi. Oon ollut nyt parilla eri deittisivustolla koska "pitää", mut kun ei pidä :D Miehet on just ihania, mut en mä parisuhdetta elämääni just nyt enkä ehkä koskaan tarvitse. Hyvää yötä!

N32

Et halua parisuhdetta, ja sen takia olet luonut profiilin, ladannut kuvia ja kirjoittanut profiilitekstin kahdelle eri deittisivustolle?

Kuulostaa äärimmäisen loogiselta 😃 Itsekään siis nimenomaan en halua saada kalaa, ja siksi istun joka lauantai kahdeksan tuntia veneessä virveli kädessä. Koska. En. Halua. Kalaa.

Vierailija
419/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhana omanikäisen ihanteitaan vastaavan kumppanin löytäminen on valitettavasti todella hankalaa, joten oikeastaan ainut tapa on olla todella avarakatseinen ja höllätä vähän niitä kriteerejä. Suurin osa parisuhdetta ylipäätään haluavista ns. kunnon miehistä on jo parisuhteessa eli vaihtoehdoksi jää toisella kierroksella olevat usein itseäsi reilusti vanhemmat miehet.

Todella hyvä tuuri saa olla silti, että omista ihanteita edes vähän vastaavan kumppanin löytää. Ainut neuvoni on että kannattaa olla itse todella aktiivinen aloitteentekijä ja ettei kannata olla liian kranttu ja kuvitella olevansa itse mikään catch 40+ v sinkkuna. 10v nuoremmat naiset "taistelee" niistä samoista miehistä ja aika monesti mies ottaa mieluummin sen fertiili-ikäisen naisen. Itsekin 30v aikoinaan pariuduin 40+ miehen kanssa, enkä usko että hänellekään olisi "kelvannut" itsensä ikäinen nainen.

Ei tämä kyllä ainakaan oman ystäväpiirin leskeytyneisiin ja eronneisiin päde. Pariskunnat ovat olleet samanikäisiä ihan niin kuin nuorempanakin, myöskään tilastoissa ei näy tällaista ilmiötä, että mentäisiin eronneena huomattavasti vanhemman kanssa yhteen. Itse asiassa vain yksi nainen on pariutunut kymmenkunta vuotta nuoremman miehen kanssa, toisin päin olevaa ikäeropariskuntaa en tunne. Se ainoa eronnut mies joka vaihtoin nuorempaan seurustelee nykyisin itseään viitisen vuotta vanhemman naisen kanssa. Eroon johtanut työpaikkaromanssi ei kestänyt vuottakaan.

Vierailija
420/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kukaan mies metoo liikkeen jälkeen enää lähesty naisia muuta kun deittisovelluksissa ja ehkä kännissä baarissa. Kun kerran hoettiin että naiset pitää jättää rauhaan niin miehet jättivät. Liike teki syvän kuilun sukupuolten välille ja menee vielä kauan ennen kuin se saadaan korjattua.

Ennen Me Too liikettä mä lähestyin naisia ainoastaan baarissa tai Tinderissä. En koskaan missään muussa julkisessa tilassa.

Ja nyt Me Toon liikkeen jälkeen mä edelleen lähestyn naisia vain baarissa ja tinderissä. Eli omaan toimintaani tuolla ilmiöllä ei ollut käytännössä mitään vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi