Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?

Vierailija
09.05.2024 |

Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisten naisten ei tarvitse.

Harmaavarpusten joo.

Eipä kukaan saa ketään jos ei joku tee aloitetta.

Kun tekee itse, kasvaa mahdollisuus saada se, mitä haluaa. Muuten ei saa mitään tai tyrkyllä on jotain ei-haluttua.

Niin yksinkertaista. Ja hei, kauneus on TÄYSIN  makuasia.

Vierailija
102/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapasin incel-kerho koolla taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa kuin heinänteko, jos osaa ihmisyyden perusasiat.

Vierailija
104/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta sitten saa kyllä tosiaan vaan miehen eikä aidosti kiinnostunutta miestä joka oikeasti haluaa olla parisuhteessa kyseisen naisen kanssa.

Sellaisia kivireki-tyyppisiä ja välttäähän se tämäkin paremman puutteessa -miehiä jotka hyvin nopsaan alkaa rutkuttamaan siitä, että nainen on ihan vääränlainen ja pitäisi olla enemmän sitä ja vähemmän tätä.

Se kun on tietenkin aloitteellisen naisen vika, että on oma itsensä eikä kyseisen miehen unelmatyttöystävä eli se kaikkien kuolaama superkuumis johon miehellä ei ikinä ole saumaa mutta jonka aloitteesta mies haaveilee..

Miehen aloite ja vakava suhde eivät liity mitenkään toisiinsa.Eniten aloitteita tekevät miehet tekevät niitä vähän jokaiselle naiselle.

Vierailija
105/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla näin oli. Ei ole miehet lähestyneet.

Vierailija
106/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkä nyt kukakin laskee aloitteeksi. Itse ennen tinderiä leveästi hymyilemällä kutsuin miehen juttelemaan työpaikan juhlissa. Sen jälkeen miehen kuullen pyysin sen kaveria meidän porukan kanssa kiipeilemään ja se toi miehen mukanaan. Perjantaisin kutsuin kaikki ja miehen baariin ja siinä se tutustuminen onnistui ilman että tuli sellaista työhaastattelua siitä. Lasketaanko nämä? Varsinaiset muut aloitteet jätin miehelle niin se varmaan kuvittelee tehneensä aloitteen.

Vierailija
107/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä on apua. Jos vaan odottaa passiivisena, niin harvemmin sellainen mihinkään johtaa.

Vierailija
108/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut 

Ei enää nykyään.

Vierailija
109/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aloittajalla on ollut useampikin kiinnostunut. Ei vaan ole kelvannut. On ajatellut, että se seuraava voi olla vieläkin parempi. Ja vuodet vierii, "eikä ketään löydy". Kunnes ne kiinnostuneet joko löytävät jonkun, joka ei ole samanlainen "pissaliisa" tai kyllästyvät jatkuviin pakkeihin.

Vierailija
110/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat seurustelusuhteet on alkaneet niin, että oikeasti nainen on tehnyt aloitteen. Olen toki vienyt asiaa eteenpäin, mutta nainen on vähintäänkin "tullut saataville".

Tee ihmeessä aloite, niin hommat menee paremmin eteenpäin. 

Vierailija
111/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut 

Ei pidä aina paikkaansa. 

Vierailija
112/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehkä vanhanaikainen ja odotan että mies on se joka tekee aloitteen. Mutta on ehkä luonnekysymyskin tämä. Minusta on romanttisempaa että mies on se joka vie. En ole tosin pitkään aikaan ollut sinkkuna, voihan se olla nykyään aika erilaista.. 

Vierailija
113/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että kun nainen joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Miestä ehkä houkuttaa vain se, että nainen on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Mutta eikö tämä sitten tarkoita, että jos mies tekee aloitteen, suurta rakkautta voi olla hänen puoleltaan mutta sitten ei naisen?

Jos nainen lähestyy, niin suurta rakkautta ei ole miehen puolelta vaan naisen.

Miksi vain se lähestyjä kokisi suurta rakkautta eikä se toinen?

Miten sitten selitetään suhteet, joissa on suurta molemminpuolista rakkautta?

Nainen harvemmin lähtee viemään kädenlämpöistä juttua yhtään vakavammaksi suhteeksi eli miehen aloitteesta joko tapaillaan se hetki ja sitten se on siinä tai si

Ei kyllä kuvasta mun kokemuksia alkuunkaan tämä viesti. Kyllä vastavuoroisuutta pitää olla molemmin puolin, että juttu etenee seksiin ja siitä parisuhteeseen. Ensimmäisen liikkeen tekeminen ei mielestäni vielä ole edes aloite, vaan normaalia tutustumista, jos nyt ihan ventovieraista puhutaan.

Vierailija
114/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat seurustelusuhteet on alkaneet niin, että oikeasti nainen on tehnyt aloitteen. Olen toki vienyt asiaa eteenpäin, mutta nainen on vähintäänkin "tullut saataville".

Tee ihmeessä aloite, niin hommat menee paremmin eteenpäin. 

Osasit kirjoittaa juuri niin kuin aiemmin tarkoitin eli molempien aktiivisuutta tarvitaan. Naisen onnistunut aloite on juuri sitä, että ollaan saatavilla vähintään ja tullaan vastaan.

Kun puhutaan siitä, ettei naisen aloite kannattaisi, kyse on useimmiten juuri siitä, ettei nainen yhtään osaa katsoa, onko mies hänestä kiinnostunut vai ei ja lähestyy vääriä miehiä. Eräs ystäväni on valitettavasti juuri tällainen. Kerrankin sanoin kysyttäessä ihan suoraan, että sinun ei kannata lähettää jollekin töistä etäisesti tutulle miehelle viestiä, koska kaikki mitä hän miehestä tiesi viittasi siihen, ettei hän ole kiinnostunut. No, hän vain lähetti eikä mies vastannut sanallakaan. Sitten oli noloa tavata seuraavan kerran työn merkeissä. - Ei noin.

Ikävä kyllä hän tekee tuollaista myös suhteen alussa eli pommittaa liikaa, jolloin miehen kiinnostus lopahtaa. Käsittääkseni miehet arvostavat aktiivisuutta, mutta ei niin, että tulee roikkujavibat. Ja jos aloite tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, niin vaikutus ei ole positiivinen, ei välttämättä edes silloin, vaikka nainen olisi kaunis. Toki riippuu siitä onko mies itse komea ja tottunut aloitteisiin.

Vierailija
115/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minkä nyt kukakin laskee aloitteeksi. Itse ennen tinderiä leveästi hymyilemällä kutsuin miehen juttelemaan työpaikan juhlissa. Sen jälkeen miehen kuullen pyysin sen kaveria meidän porukan kanssa kiipeilemään ja se toi miehen mukanaan. Perjantaisin kutsuin kaikki ja miehen baariin ja siinä se tutustuminen onnistui ilman että tuli sellaista työhaastattelua siitä. Lasketaanko nämä? Varsinaiset muut aloitteet jätin miehelle niin se varmaan kuvittelee tehneensä aloitteen.

Niin,suoria aloitteita naiset ei tee.Tuon jälkeen nainen voi väittää ettei edes hymyillyt,sen sijaan miehellä on riski päätyä kiusalliseen tilanteeseen pitkäksi aikaa esim. työpaikalla.

Vierailija
116/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,suoria aloitteita naiset ei tee.Tuon jälkeen nainen voi väittää ettei edes hymyillyt,sen sijaan miehellä on riski päätyä kiusalliseen tilanteeseen pitkäksi aikaa esim. työpaikalla.

Yhtä lailla on naisella, juurihan kerroin ystäväni tekemästä tökeröstä aloitteesta työkaverille (ei onneksi läheinen työkaveri).

Jos et osaa lukea onko nainen kiinnostunut, kannattaa jättää työpaikan aloitteet tekemättä. Muualla niitä voi kyllä tehdä, ei se niin vakavaa ole, sillä kaikki saavat joskus pakkeja.

Minusta yksi vika näissä on myös se, että vaikeuksia kokevat yleensä antavat pakeille valtavan arvon. Niitä pitää osata tehdä kevyemmin ja vastavuoroisemmin. Ei niin, että kyselee umpimähkään ihmisiä treffeille, vaan normaalin tutustumisen keinoin.

Vierailija
117/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että kun mies joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Naista ehkä houkuttaa vain se, että mies on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Katotaas miten tää toimii näin päin :D

Vierailija
118/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että kun nainen joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Miestä ehkä houkuttaa vain se, että nainen on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Tämä on kyllä niin moneen kertaan havaittu että loppuelämäni olen sinkku koska en ole tarpeeksi kiinnostava yhdenkään miehen mielestä 

Vierailija
119/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut haluaa, niin tällä hetkellä on. On olut aika ja todennäköisesti tulee aika. jolloin teen itse aloitteita, mutta nyt en aloitteisiin kykene. Pikemminkin välttelen ja suojaudun.

Vierailija
120/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisten naisten ei tarvitse.

Harmaavarpusten joo.

Eipä kukaan saa ketään jos ei joku tee aloitetta.

Kun tekee itse, kasvaa mahdollisuus saada se, mitä haluaa. Muuten ei saa mitään tai tyrkyllä on jotain ei-haluttua.

Niin yksinkertaista. Ja hei, kauneus on TÄYSIN  makuasia.

Kauneus on kaikkea muuta kuin makuasia. Makuasia on ehkä se tykkääkö blondeista vai bruneteista, vähän lyhemmistä tai pidemmistä, tatuoinneista vai ei mutta kaikkialla maailmassa miehet pitävät kauniina nuoria naisia joilla on kapea vyötärö, tiimalasivartalo ja hyvä iho ja symmetriset kasvot. On ihan moneen kertaan tutkittu juttu. Naisten miesmaku on vähän armollisempi ja joustavampi mutta samat universaalit lait sielläkin. 

n35 joka ei ole harhainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi