Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?

Vierailija
09.05.2024 |

Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta on se, että jos mies on epätoivoinen, voi hän alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole yhtään hänen tyyppiään. Kiva hoikkana naisena kuulla poikaystävältään, että hän tykkääkin kurvikkaasta. Tästä kokemuksesta viisastuneena olen antanut miesten tehdä aloitteet ja kappas - minua on lähestyneet miehet, jotka tykkäävät hoikista ja siroista naisista, jollainen itse olen. 

Mutta eivät sellaiset joista olisit itse kiinnostuneempi.

Vierailija
162/169 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta on se, että jos mies on epätoivoinen, voi hän alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole yhtään hänen tyyppiään. Kiva hoikkana naisena kuulla poikaystävältään, että hän tykkääkin kurvikkaasta. Tästä kokemuksesta viisastuneena olen antanut miesten tehdä aloitteet ja kappas - minua on lähestyneet miehet, jotka tykkäävät hoikista ja siroista naisista, jollainen itse olen. 

Olit sitten itse epätoivoinen ja valitsit miehen joka ei ole yhtään tyyppiäsi. Kiva parrakkaana, pitkänä miehenä kuulla kuinka pidät siloposkisista ja lyhyistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit sitten itse epätoivoinen ja valitsit miehen joka ei ole yhtään tyyppiäsi. Kiva parrakkaana, pitkänä miehenä kuulla kuinka pidät siloposkisista ja lyhyistä miehistä.

Parrakas, pitkä mies <3

Vierailija
164/169 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta sillä ei saa oikeasti juuri sinusta kiinnostunutta miestä. Miesten täytyy päästä jahtaamaan ja liehittelemään sitä ihastustaan siis sillloin kun on kyse todellisesta ihastumisesta ei vain tarpeesta saada kuka tahansa.

Vierailija
165/169 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta sillä ei saa oikeasti juuri sinusta kiinnostunutta miestä. Miesten täytyy päästä jahtaamaan ja liehittelemään sitä ihastustaan siis sillloin kun on kyse todellisesta ihastumisesta ei vain tarpeesta saada kuka tahansa.

No ei näin. Joskus mieskin voi kammota torjutuksi tulemista pahasti juuri siksi, että on NIIN kiinnostunut jostain naisesta.

Vierailija
166/169 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eivät sellaiset joista olisit itse kiinnostuneempi.

Päin vastoin. Minua itse lähestyneet miehet ovat olleet niin upeita, että en olisi itse uskaltanut lähestyä heitä, vaikka olisinkin ollut kiinnostunut. Paras kaikista on nyt aviomieheni. 

Vierailija
167/169 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei liehittele ja halua olla mieliksi, ei suhdetta kannata jatkaa. Eli aloitteesta se ei ole kiinni, ellei aloitteella todellisuudessa tarkoiteta tilannetta, missä nainen jahtaa vastahakoista miestä.

Vierailija
168/169 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on xs naiinen niin mies tekee aloitteen.

Vierailija
169/169 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on xs naiinen niin mies tekee aloitteen.

Langanlaihat naiset ei oikeen ole mieltymyksen mukaiisia.