Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?

Vierailija
09.05.2024 |

Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut haluaa naisen on tehtävä aloite, en aio enää niitä itse tehdä. Voitte toki arvuutella onko minussa mitään syytä miksi kukaan haluasi lähestyä, on niitä. Olen vain sellaisessa elämäntilanteessa, että mitään syytä en näe ryhtyä parisuhteeseen koska elämäni ja minä itse olen pitkästä aikaa niin hyvässä paikassa.

Vierailija
62/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään uskalla lähtee ehdotteleen naisille yhtään mitään.

m53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ajatustenlukija voi tietää ketä on kiinnostunut.

Moni ei anna siitä mitää

...tietää ketä... MV?

Jos puhut noin, ei jatkoon.

Vierailija
64/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan kerran elämässäni lähestynyt miestä, kun parikymppisenä halusin vain harrastaa seksiä erään komistuksen kanssa. Kaikki vakavat suhteeni ovat alkaneet siitä että mies lähestyi minua.

Vierailija
65/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että kun nainen joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Miestä ehkä houkuttaa vain se, että nainen on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Mutta eikö tämä sitten tarkoita, että jos mies tekee aloitteen, suurta rakkautta voi olla hänen puoleltaan mutta sitten ei naisen?

Jos nainen lähestyy, niin suurta rakkautta ei ole miehen puolelta vaan naisen.

Miksi vain se lähestyjä kokisi suurta rakkautta eikä se toinen?

Miten sitten selitetään suhteet, joissa on suurta molemminpuolista rakkautta?

Sitä en ymmärrä, mutta silti osa jää kokonaan ilman rakkautta.

No,ymmärtämättömyyteni selittää se, että olen 53 vuotias sinkku. Selittää joiltain osin, kai olen my

No, olet siis ollut väärässä. Kannattaisi vain tehdä itse se aloite, jos joku kiinnostaa. Muuten jää yksin, kuten sinä.

Vierailija
66/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä aika oleellisesti itsetuntokysymys. Jokainen ei ole semmoisella itsetunnolla varustettu, että kovin helposti uskaltaa / kehtaa tehdä aloitetta, vaikka kuinka olisi kiinnostunut. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Sitten on vielä ne olosuhteet, missä ollaan ja kenestä kyse. Jos joutuu olemaan jälkeenpäin tekemisissä, voi olla ihan hiton kiusallista, jos onkin lukenut toisen väärin, ja saanut pakit. Jokunen työkaveriin ihastunut on saattanut tämän kokea ..

Vierailija
67/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä tekisi aloitetta miehelle, en mistään hinnasta. Mielestäni se on miehen tehtävä lähestyä, enkä tässä asiassa jousta. 

Panostan todella paljon aikaa ja rahaa ulkonäkööni, ja suurin syy siihen on se, että haluan olla 100 % varma että olen riittävän kiinnostava että miehet haluavat lähestyä minua. Ja niinhän ne haluavatkin, välillä riesaksi astikin. 

Niin pelimiehet lähestyvätkin. Etkö yhtään ihmettele mikset ole päässyt vakavaan parisuhteeseen, kumppaniksi asti?

Vierailija
68/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rehellisestä vastauksesta, tuntuu että tällä palstalla tulee usein joko piruilua tai sitten joku loukkaantuu kun kysyy tällaisia. Näkyykö tuo itsetunto sulla muuten elämässä? Tunnistan nuo tunteet työnhaussa ja kaverisuhteissa, mutta läheiset ihmissuhteet ja deittailu jostain syystä ei noudata samaa kaavaa. 

Kyllähän se varmaankin jollain tavalla näkyy kaikissa mahdollisissa asioissa, vaikkei sitä itse saata aina tiedostaakaan. Työnhaussa nyt aivan varmasti ja kyllä myös työnteossa. Ei oikeastaan uskalla omaksua sellaista ammatti-identiteettiä, vaan ennemminkin ajattelee tekevänsä kyseisiä hommia siihen asti, että työnantaja tajuaa palkata tilalleni jonkun sopivamman.

Kaverisuhteet ja muut läheiset ihmissuhteet minulla toimivat hyvin. En minä pelkää olevani heidän silmissään arvoton.

Vierailija
69/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kuulu tehdä aloitetta, jos haaveena on kunnon parisuhde. Nainen voi toki "olla saatavilla" ja "antaa merkin", mutta miehen on uskallettava tehdä se varsinainen aloite, jolla osoittaa että pitää naista riittävän vetovoimaisena ja haluttavana parisuhdemielessä.

Nimittäin, jos nainen tekee aloitteen, riskinä on että mies myöntyy (kukapa mies ei, jos on seksiä tarjolla), mutta ei sitten lopulta kuitenkaan ole riittävän kiinnostunut edetäkseen varsinaiseen vakavaan seurustelusuhteeseen, koska haaveilee paremmasta ja siitä että voisi itse valita ja iskeä kumppaninsa.

Sori, näin se vaan menee. Kokemusta on.

Vierailija
70/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni tein aloitteen yhdelle miehelle, mutta ei sitä kiinnostanut. Tai korkeintaan seksistä oli kiinnostunut. Vähän jäi roikottamaan, mutta oma vikani kun roikuin. Rehdit pakit ois silti ollut kivempi. En osaa edes viestitellä monen eri tyypin kanssa yhtä aikaa. Se siitä. Enää en tee aloitetta yhdellekään miehelle. Odottelen josko joku kiinnostava pyytäis mua deiteille. Jos ei niin sitten ei. 

Vierailija
71/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa oikein lukea tilanteita. Elämästäni n. 8 vuotta oli painimista mielen kanssa, koska en osannut enää luottaa ihmisiin ystäväpiirin hyväksikäytön kohteeksi tultuani. Se oli opettavaista ja raastavaa aikaa.

Nyttemmin vaikka olenkin tehnyt suuria muutoksia suhtautumiseeni ihmisiä kohtaan, en uskalla kysyä suoraan naista esim piknikille, jotten olisi tyrkyttävä tai epäkohtelias. Minun kaltaisia miehiä tulee lähestyä. Tällä menolla elän elämäni kaiketi yksin, mutta onneksi rakastan Suomen luontoa ja jossakin määrin yksinoloa.

Vierailija
72/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että kun nainen joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Miestä ehkä houkuttaa vain se, että nainen on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Mutta eikö tämä sitten tarkoita, että jos mies tekee aloitteen, suurta rakkautta voi olla hänen puoleltaan mutta sitten ei naisen?

Jos nainen lähestyy, niin suurta rakkautta ei ole miehen puolelta vaan naisen.

Miksi vain se lähestyjä kokisi suurta rakkautta eikä se toinen?

Miten sitten selitetään suhteet, joissa on suurta molemminpuolista rakkautta?

Mies usein hullaantuu ja rakastuu heti ulkoisiin tekijöihin. Naisen rakkaus usein kasvaa tekojen myötä. 

Vierailija
73/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen naisena tehnyt aloitteen ja se johti nykyiseen 12 vuoden ajan jatkuneeseen parisuhteeseen.

Muuten ei ole kukaan mies koskaan lähestynyt.

Vierailija
74/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen valitsee. Eikö silloin kannata valita itselle mieleinen eikä valkata vain niistä aloitteita tekevistä pelimiehistä jotka käyttävät hetken ja katoavat?

Nainen valitsee seksiin, mies parisuhteeseen. Miehet enemmän seksin perässä, naiset puolestaan haluaisivat sitoutua parisuhteeseen. 

Vierailija
75/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on asian laita:) Monet miehet olivat aloitteellisia mua kohtaan ja mua pyydettiin vähän väliä treffeille. Se ei mua kuitenkaan lämmittänyt, koska mun ihastuksen kohde ei tuntunut näkevän mua lainkaan. Lopulta tunnustin rakastavani häntä ja ihan kuin pato meidän väliltä olisi murtunut. Hän kertoi olleensa mun lumoissa jo vaikka miten pitkään, mutta torjutuksi tulemisen pelossa ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta. Nyt mulla on omana maailman ihanin ja rakkain mies:) 

Vierailija
76/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin päin vastoin. Kun mies tekee aloitteen, hän voi olla varma siitä, että jos tulee valituksi, tulee valituksi vain siksi, että oli aloitteen tehneistä mieleisin. Ei siksi, että olisi se mies jonka nainen oikeasti haluaisi, muttei tee aloitetta, koska on nainen.

Yleensä ottaenkin aloitteita tekevät miehet ovat vain pillunkiilto silmissä. Moni ei myöskään uskalla lähestyä sellaista naista joka oikeasti kiinnostaa, vaan tekee aloitteita sellaisille joiden pakit voi kuitata olankohautuksella ja on alkujaankin vain panoa vailla.

Ja seuraavaksi aloitten tekee taas joku uusi mies. Nainen taas pääse valitsemaan...

Vierailija
77/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin päin vastoin. Kun mies tekee aloitteen, hän voi olla varma siitä, että jos tulee valituksi, tulee valituksi vain siksi, että oli aloitteen tehneistä mieleisin. Ei siksi, että olisi se mies jonka nainen oikeasti haluaisi, muttei tee aloitetta, koska on nainen.

Yleensä ottaenkin aloitteita tekevät miehet ovat vain pillunkiilto silmissä. Moni ei myöskään uskalla lähestyä sellaista naista joka oikeasti kiinnostaa, vaan tekee aloitteita sellaisille joiden pakit voi kuitata olankohautuksella ja on alkujaankin vain panoa vailla.

Tässä on järkeä. Olen ollut aina hyvin suosittu nainen, jutellut monille ja sillä tavalla selvittänyt miehen olemusta tarkemmin. Mihinkähän kökköseuraan olisin päätynyt, jos olisin vain jäänyt odottelemaan kuka lähestyy itse? 

Mutta siinäkin on perää, että aloitteiden tekeminen pelkästään ei riitä. Pitäisi ensin selvittää sitä vastapuolenkin kiinnostusta, ennen kun menee tuhannen päissään roikkumaan sen komistuksen kaulaan. Ikävä kyllä monien naisten "aloitteet" ovat tuollaisia eikä sitä ihan normaalia jutustelua, jolla selvitellään toisen kiinnostuksen astetta ja persoonaa.

Vierailija
78/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiinnostunut kyllä jotenkin osoittaa sen kiinnostuksensa.

On ujoja tai torjutuksi tulleita, joilla pelko ja pettymys voi rajata sitä kontaktin ottoa.

Josnon kiinnostava, niin tee itsesi jotenkin tykö.

Uskn miehet tykkää olla aloitteen tekijöitä. Tai ne  tapaamani ovat olleet.

Olen myös itse tehnyt aloitteita. Tutustunut. Ei tarvi heti hyökkäillä seurusteluun vaan olla kaveri. Sitten sen näkee alkaako kiinnostamaan.

Suosittelen tutustumaan.

Olet olemassa.

Vierailija
79/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran olen naisena tehnyt aloitteen ja se johti nykyiseen 12 vuoden ajan jatkuneeseen parisuhteeseen.

Muuten ei ole kukaan mies koskaan lähestynyt.

Hyvä. Arvostan.

Se yksi sopiva riittää.

Vierailija
80/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse tehdä.     Pelimiehet tekevät aloitteita ja vaihtavat usein sekä voivat pettääkkin.  Jos teet  itse  voit välttyä pelimieheltä.

Ja päätyä yhteen wannabe-pelimiehen kanssa joka haluaisi kyllä kaataa naista, mutta koska itsevarmuus, ulkonäkö eikä supliikkikaan siihen oikein riitä niin mies päätyi sitten yhteen sen ensimmäisen ja ainoa aloitteellisen naisen kanssa vaikka ei tätä erityisemmin edes halunnut.