Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?
Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Nainen osaa antaa pakit aloitteen tekevälle miehelle, jos mies ei ole kiinnostava.
Mies taas ei anna pakkeja aloitteelliselle naiselle vaikka nainen ei kiinnostaisikaan, koska siltä voi aina saada pillua.
Voit ihan vapaasti tulla ehdottelemaan minulle. Takaan, että saat pakit. Aivan sama, minkä näköinen olet, tai kumpaa sukupuolta olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut
Eli tästä voidaan päätellä, että yksikään mies ei ole tämän viiden vuoden aikana ollut kiinnostunut? Onko siis mitään mieltä minun edes lähestyä ketään, kun todennäköisesti kohde ei ole kiinnostunut?
Ap
Älä usko tuota. Kyllä erittäin monelta mieheltä jäävät aloitteet tekemättä, kun ei vain rohkeus riitä. Esimerkiksi minulta ovat jääneet, enkä usko olevani kummoinenkaan poikkeus.
Niin mutta nynnyllä miehellä ei tee mitään.
Eipä sillä saamattomalla naisellakaan
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jäävät yksin, jotka eivät osaa lukea merkkejä toisen kiinnostuksesta ja vastavuoroisuudesta. He joko odottavat hiljaa, että joku muu tekisi jotain tai sitten he tekevät aloitteita osaamatta tulkita toisen kiinnostusta oikein.
Näitä on sekä miehissä että naisissa.
Itse olen aina tehnyt aloitteen ja saanut kerran pakit, mutta periaatteessa saanut ne miehet, jotka olen halunnutkin. Mutta en lähesty ketään, josta en näe, että hän on kiinnostunut myös minusta.
Kysymyksesi on siis väärin asetettu.
Yksi pieni unohdus tosin. Itse "näin" kaikki merkit. Oli kiinnostunut. Ainakin jonkin verran. Yritin lähestyä - ensin varovasti, sitten suoremmin. Halusin tutustua paremmin. Selvittää, onko mitään mahdollisuutta edes olemassa. Sen, että miten paljon sitä kiinnostusta oli. Hän suorastaan pakeni paikalta. Se siitä. En enää jaksa pelleilyä. Jos ei edes suuta saa auki sanoakseen "ei kiitos" tai vastatakseen yksinkertaiseen kysymykseen, niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta kahdesta pitkästä suhteesta ja kummassakin minä olin aloitteellinen ja jos olisi jäänyt miesten varaan, mitään ei olisi tapahtunut. Kolmannen yrityksen tein n.vuosi sitten ja vedin vesiperän. Mies oli suorastaan inhottava. Se kaivelee vieläkin.
Tämä tosiaan kalvaa mieltä joka päivä. Itsetuntoni sai myös sellaisen kolauksen, että taidan jättää jatkossa aloitukset muille. Mies olisi voinut lähteä edes elokuviin tai jotakin, mutta tuli totaalinen tyrmäys, ilman edes keltaista valoa.....
Yhdet pakit ja luovutatte? Onpa herkkä tuo naisen itsetunto, ja pakko myös sanoa, että ette kestäisi miehenä olemista päivääkään.
Tulkaa uudestaan kertomaan kokemuksistanne sitten kun niitä tylyjä pakkeja on kertynyt toista sataa.
Tein miehelleni aloitteen baarissa ja pyysin sitä yöksi luokseni. Seksiä oli heti ja aamulla pyysin vielä jäämään yöksi. Tultiin toimeen heti hyvin ja päätin että siinä on mieheni ja oltiin tiiviisti yhdessä kuukausi ja pyysin sitten miestä muuttamaan luokseni.
Kyllä itse pitää tehdä aloite jos haluaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jäävät yksin, jotka eivät osaa lukea merkkejä toisen kiinnostuksesta ja vastavuoroisuudesta. He joko odottavat hiljaa, että joku muu tekisi jotain tai sitten he tekevät aloitteita osaamatta tulkita toisen kiinnostusta oikein.
Näitä on sekä miehissä että naisissa.
Itse olen aina tehnyt aloitteen ja saanut kerran pakit, mutta periaatteessa saanut ne miehet, jotka olen halunnutkin. Mutta en lähesty ketään, josta en näe, että hän on kiinnostunut myös minusta.
Kysymyksesi on siis väärin asetettu.
Yksi pieni unohdus tosin. Itse "näin" kaikki merkit. Oli kiinnostunut. Ainakin jonkin verran. Yritin lähestyä - ensin varovasti, sitten suoremmin. Halusin tutustua paremmin. Selvittää, onko mitään mahdollisuutta edes olemassa. Sen, että miten paljon sitä kiinnostusta oli. Hän suorastaan pakeni paikalta. Se siitä. En enää jaksa pelleilyä. Jos ei e
Ihan normaalia minusta, että tutustuminen kaikissa vaiheissa voi pakittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut
En minä ainakaan kun en osaa sanoa naisen ikää. Koulussa oli helpompaa. Nyt naiset näyttää 14-45 vuotiailta.
Mies 29v
Tuossa iässä ei vielä mitään. Odota kun olet yli 40v etkä osaa sanoa, että onko nainen 20 vai 40. Ei tässä uskalla lähestyä enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tein miehelleni aloitteen baarissa ja pyysin sitä yöksi luokseni. Seksiä oli heti ja aamulla pyysin vielä jäämään yöksi. Tultiin toimeen heti hyvin ja päätin että siinä on mieheni ja oltiin tiiviisti yhdessä kuukausi ja pyysin sitten miestä muuttamaan luokseni.
"Kyllä itse pitää tehdä aloite jos haluaa miehen."
Niin, mutta kun minä en tee aloitteita, se on miehen homma. Olen mieluummin sitten yksin, kuten tähänkin asti.
Tulee jo hiki pelkälteen ajatellessakin asiaa.
-ujo mies-
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia minusta, että tutustuminen kaikissa vaiheissa voi pakittaa.
Pakittaa saa koska tahansa. Mutta pakeneminen paikalta on vain tylyä.
Miehen pitää tehdä aloite. En aio olla alusta asti se joka vie parisuhteessa. Passiivisuus, piheys ja epävarmuus muuttaa kiiman saharan autiomaaksi.
Jos joku lähestyy (asiallisesti) ja en ole kiinnostunut niin annan pakit kohteliaasti niin ettei kenenkään tarvitse traumatisoitua loppuiäksi. Miehellä pitää olla hyvä itsetunto ja elämä jatkuu vaikka pakit tulisikin.
T. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä itse pitää tehdä aloite jos haluaa miehen."
Niin, mutta kun minä en tee aloitteita, se on miehen homma. Olen mieluummin sitten yksin, kuten tähänkin asti.
Miestä ei enää kiinnosta. On mieluummin yksin - tai käyttää aikansa kavereiden kanssa.
Ovat siis vihdoinkin oppineet arvostamaan itseään
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää tehdä aloite. En aio olla alusta asti se joka vie parisuhteessa. Passiivisuus, piheys ja epävarmuus muuttaa kiiman saharan autiomaaksi.
Jos joku lähestyy (asiallisesti) ja en ole kiinnostunut niin annan pakit kohteliaasti niin ettei kenenkään tarvitse traumatisoitua loppuiäksi. Miehellä pitää olla hyvä itsetunto ja elämä jatkuu vaikka pakit tulisikin.
T. Kaunis nainen
Se, mitä kutsut "kohteliaaksi pakeiksi" on useimmiten räkänaurua (varsinkin, jos sillä naisella sattuu olemaan esimerkiksi joku kaveri siinä vieressä). On katsos pakko vähän tehostaa sitä viestiä. Mutta jos haluaa olla yksin loppuelämänsä, niin olkoon. Minua ei enää kiinnosta. Tullut tarpeeksi moneen kertaan nähtyä, kuinka omahyväisiä ja ilkeitä ihmiset nykyään ovat. Edes käytöstapoja useimmilta enää löydy.
"Pakittaa saa koska tahansa. Mutta pakeneminen paikalta on vain tylyä."
Totta, kohteliaisuus ei edes maksa mitään. Toisaalta oli sun onni, että tuollainen tyyppi ei ollut kiinnostunut. Herrasmies osaa antaa pakit kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Totta, kohteliaisuus ei edes maksa mitään. Toisaalta oli sun onni, että tuollainen tyyppi ei ollut kiinnostunut. Herrasmies osaa antaa pakit kohteliaasti.
Oli kylläkin hieman minua nuoremmasta naisesta kyse. Mutta kiitos kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
T. Kaunis nainen
Juuri näin! Miehen pitää olla itsevarma peruskallio minulle, jolloin minä voin rauhassa käyttäytyä kuin tunne-elämältään teini-ikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa millainen tilanne tuo oli? Miten nainen "pakeni paikalta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, samaa asiaa sukupuolesta riippumatta. Mutta jos ihminen on hirveän nuori, häneltä ei voi odottaa samaa kuin aikuiselta. Aikuiselta sen sijaan voi odottaa aikuisen käytöstä, tosin joutuu välillä pettymään, koska osa jää lapsellisiksi koko elämänsä ajaksi. Minkäpä sille sitten mahtaa, heihin täytyy sitten vain suhtautua toisin kuin täysivaltaiseen aikuiseen.
Laskemalla housut tai hameen nilkkoihin kumartumalla syvään takaosasto mieheen päin on hyvä tapa tehdä aloite.
näin se nykyään metoo aikana toimii. metoo on miehille opettanut, että vieraita naisia ei saa lähestyä