Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?
Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.
Kommentit (169)
Hyvännäköisten naisten ei tarvitse.
Harmaavarpusten joo.
Jos haluat sen miehen, jonka oikeasti haluat, tee aloite. Jos sinulle kelpaa joku muu, niin odottele. Jos olet top 10%, niin sitten ehdokkaita riittää.
Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut
Sellaiset jäävät yksin, jotka eivät osaa lukea merkkejä toisen kiinnostuksesta ja vastavuoroisuudesta. He joko odottavat hiljaa, että joku muu tekisi jotain tai sitten he tekevät aloitteita osaamatta tulkita toisen kiinnostusta oikein.
Näitä on sekä miehissä että naisissa.
Itse olen aina tehnyt aloitteen ja saanut kerran pakit, mutta periaatteessa saanut ne miehet, jotka olen halunnutkin. Mutta en lähesty ketään, josta en näe, että hän on kiinnostunut myös minusta.
Kysymyksesi on siis väärin asetettu.
Jos haluut jonkun tietyn, tee aloite, jos ei niin väliä kenen saat, odottele.
Itselläni on kokemusta kahdesta pitkästä suhteesta ja kummassakin minä olin aloitteellinen ja jos olisi jäänyt miesten varaan, mitään ei olisi tapahtunut. Kolmannen yrityksen tein n.vuosi sitten ja vedin vesiperän. Mies oli suorastaan inhottava. Se kaivelee vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli tästä voidaan päätellä, että yksikään mies ei ole tämän viiden vuoden aikana ollut kiinnostunut? Onko siis mitään mieltä minun edes lähestyä ketään, kun todennäköisesti kohde ei ole kiinnostunut?
Ap
Sanoisin että enemmänkin on kyse siitä missä liikkuu, ja minkälaisessa seurassa. Jos tuttavapiiriin tai vapaa-aikaan ei lukeudu juurikaan sinkkumiehiä, pitänee olla aloitteellisempi ja suunnitelmallisempi
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kun en osaa sanoa naisen ikää. Koulussa oli helpompaa. Nyt naiset näyttää 14-45 vuotiailta.
Mies 29v
Jos mies on nentti, odota aloitetta. Jos mies on autisti ja sinkku, ota itsellesi. Karkea jaottelu, pitäkää suuntaa antavana, älkää ehdottomana, musta-valkoisena totuutena.
Itse olen aina tehnyt aloitteet kyllä. Ihastun jostain syystä aina miehiin, joilla on ollut ongelmainen äitisuhde (ja nämä miehet jostain syystä myös minuun), joten tarkkana on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tästä voidaan päätellä, että yksikään mies ei ole tämän viiden vuoden aikana ollut kiinnostunut? Onko siis mitään mieltä minun edes lähestyä ketään, kun todennäköisesti kohde ei ole kiinnostunut?
Ap
Olisit jo suhteessa jos joku olisi ollut kiinnostunut. En suosittele lähestymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä usko tuota. Kyllä erittäin monelta mieheltä jäävät aloitteet tekemättä, kun ei vain rohkeus riitä. Esimerkiksi minulta ovat jääneet, enkä usko olevani kummoinenkaan poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä usko tuota. Kyllä erittäin monelta mieheltä jäävät aloitteet tekemättä, kun ei vain rohkeus riitä. Esimerkiksi minulta ovat jääneet, enkä usko olevani kummoinenkaan poikkeus.
Heh
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta kahdesta pitkästä suhteesta ja kummassakin minä olin aloitteellinen ja jos olisi jäänyt miesten varaan, mitään ei olisi tapahtunut. Kolmannen yrityksen tein n.vuosi sitten ja vedin vesiperän. Mies oli suorastaan inhottava. Se kaivelee vieläkin.
Tämä tosiaan kalvaa mieltä joka päivä. Itsetuntoni sai myös sellaisen kolauksen, että taidan jättää jatkossa aloitukset muille. Mies olisi voinut lähteä edes elokuviin tai jotakin, mutta tuli totaalinen tyrmäys, ilman edes keltaista valoa.....
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisten naisten ei tarvitse.
Harmaavarpusten joo.
Riippuu kenet haluaa. Jos hyvännäköinen on miesten aloitteiden varassa, voi joku kiinnostava jäädä saamatta.
On, mutta sitten saa kyllä tosiaan vaan miehen eikä aidosti kiinnostunutta miestä joka oikeasti haluaa olla parisuhteessa kyseisen naisen kanssa.
Sellaisia kivireki-tyyppisiä ja välttäähän se tämäkin paremman puutteessa -miehiä jotka hyvin nopsaan alkaa rutkuttamaan siitä, että nainen on ihan vääränlainen ja pitäisi olla enemmän sitä ja vähemmän tätä.
Se kun on tietenkin aloitteellisen naisen vika, että on oma itsensä eikä kyseisen miehen unelmatyttöystävä eli se kaikkien kuolaama superkuumis johon miehellä ei ikinä ole saumaa mutta jonka aloitteesta mies haaveilee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiinnostavaa. Mikä siinä pelottaa? En itsekään juuri tehnyt sinkkuna aloitteita, mutten toisaalta oikeastaan koskaan katsellut tai huomioinut ketään, vaan keskityin muihin asioihin. En ole tullut ajatelleeksi että toisilla voi olla kyse juuri tuosta rohkeuden puutteesta.
Kokemus on kahdesta suhteesta ja molemmissa olen ollut aloitteen tekijä.