Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Eihän sinne pankkia yhdistetä... Maksu tehdään mobilepaylla. Siitä tulee katevaraus joka palautetaan jos kaupat ei toteudu.
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/22503690673426-ToriDiili-Mihin-pank…
Mielestäni uudistus todella hyvä. Nopeaa ja helppoa kaikille. Itsellä toiminut erittäin hyvin, ei ongelmia.
Jos ette halua antaa pankkitietoja niin älä käytä toria, niin yksinkertaista. Ihme vinkumista ja jeesustelua kun asiat edistyy ja maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni uudistus todella hyvä. Nopeaa ja helppoa kaikille. Itsellä toiminut erittäin hyvin, ei ongelmia.
Jos ette halua antaa pankkitietoja niin älä käytä toria, niin yksinkertaista. Ihme vinkumista ja jeesustelua kun asiat edistyy ja maailma muuttuu.
Minä käytän toria, mutta maksuna kelpaa käteinen, tilisiirto tai mobilepay. Tavara ei liiku mihinkään ennen kuin maksu on jollakin noista kolmesta vaihtoehdosta suoritettuna todistetusti. Mitään sähköpostilla lähetettyä maksukuittia vastaan en vielä tavaraa lähettele vaan odottelen rauhassa, että rahat on tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Myyjänä sinun täytyy tunnistautua ja luovuttaa pankkitilisi jos haluat aktivoida toridiilin. Älä sitten vingu jos schibsted-tili kaapataan.
Toria voi käyttää ilman pankkitietojen antamistakin. Annan myyjänä ostajalle vain tilinumeroni, ja pahinta mitä sillä voi tehdä, että joku siirtää siihen rahaa.
Rahat myös siirtyy tänä päivänä nopeasti. Ainoastaan viikonloppuna muutama pankki jumittaa, mutta toisaalta paketit ei liiku myöskään pyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta näkökulmasta taas ihmettelen niitä, jotka ei suostu lähettämään toridiilinä. Postimaksut on muuten 7,90e, toridiilinä joku 2,53e (tms ulkomuistista laitoin). Sit siitä menee joku 1,50 - 2,50 e palvelumaksu. Lähettäminen on helpompaa - kyseessä on postipaketti, johon muodostuu automaattisesti se helposti koodi ja siihen tulostetaan osoitetarra siinä toridiilitoimipaikassa. Meillä lähimpään postiin on kilometrikaupalla matkaa, mutta toridiilin voi lähettää tuossa 200 päässä lähihuoltikselta. Meilä tää on ihan superhelppo ja vaivaton tapa tehdä kauppaa, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten joku jaksaa veivata ees-taas jonkun pankin kyttäämisen ja postipakettien ostamisen kanssa.
Noissa ylemmissä viestessä on perusteltu miksi jotku ei halua käyttää toridiiliä.
Itse en ainakaan halua yhdistää
Nämä tiedot annat jos käytät toridiiliä:
- Pankin nimi
- Tilinumero
- Valuutta
- Tilin nimi
- IBAN
- Tilin omistajan nimi
- Tilin tyyppi
- Tilin saldo
ja henkilötunnus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta näkökulmasta taas ihmettelen niitä, jotka ei suostu lähettämään toridiilinä. Postimaksut on muuten 7,90e, toridiilinä joku 2,53e (tms ulkomuistista laitoin). Sit siitä menee joku 1,50 - 2,50 e palvelumaksu. Lähettäminen on helpompaa - kyseessä on postipaketti, johon muodostuu automaattisesti se helposti koodi ja siihen tulostetaan osoitetarra siinä toridiilitoimipaikassa. Meillä lähimpään postiin on kilometrikaupalla matkaa, mutta toridiilin voi lähettää tuossa 200 päässä lähihuoltikselta. Meilä tää on ihan superhelppo ja vaivaton tapa tehdä kauppaa, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten joku jaksaa veivata ees-taas jonkun pankin kyttäämisen ja postipakettien ostamisen kanssa.
Noissa ylemmissä viestessä on perusteltu miksi jotku ei halua käyttää toridiil
Kuka antaa omat tietonsa epäluotettavalle yritykselle? Ei kukaan järkevä ainakaan.
Käyttäjät vähentynyt huomattavasti ja sama suunta jatkuu, käyttäjät vähenee jatkuvasti.
Eihän nyt torille tarvitse antaa pankkitunnuksia;olithan oikealla torin sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt torille tarvitse antaa pankkitunnuksia;olithan oikealla torin sivulla.
Tarvii jos tunnistaudut ja myyt toridiilillä. Luovutat silloin pankkitietosi schibstedille.
Tori on todella surkea nykyisin, uudistuksella pilattiin koko tori ja samalla koko kierrätys.
Miksei siellä toimi Paypal? Se on hyvä ja luotettava.
Turha torissa on nykyään ilmoitella, 15 uutta ilmoitusta, laiton viime viikolla, katselukerrat aivan onnettomat, 1 yhteydenotto, joku tarjosi lasten pyörästä 10 euroa, mikä on myynnissä 50 eurolla, pyörä on vuoden vanha, uutta vastaava. Tätä tori.fi on tänä päivänä.
Hyvin toimii..
Tänään tuli tarjous tuotteesta minkä olen myynyt ja poistanut. Menin katsomaan hakua käyttäen niin se mun ilmoitus on edelleen siellä vaikka sitä ei näy mun omissa aktiivisissa ilmoituksissa ollenkaan.
Toimivat sivut..
Hyvä kauppapaikka pilattiin kokonaan, kukas tuon schiibidin oikein omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kauppapaikka pilattiin kokonaan, kukas tuon schiibidin oikein omistaa?
Mitä väliä sillä on kuka tuollaisen roskan omistaa?
Samaa mieltä. Täys susi koko pa*ka.
Minulla oli tuote myynnissä. Ostaja halusi ostaa sen Tori-Diilillä. Ajattelin, että mikäs siinä. Hyväksyin tarjotun hinnan. Mutta sitten pitikin antaa Torille tilinumeroni ja oikeudet tarkastella tiliäni. Saldoa, tilitaphtumia, ym. !! Siis, mitä vit*ua !?!! En anna! Poistin tuotteen myynnistä. Olisin mielelläni ollut yhteydessä ostajaan ja selittänyt, miksi en hyväksynyt kauppaa, mutta sekään ei enää onnistu. Lisäksi kaikki Diilin "avulla" tehdyt lisäävät tuotteiden hintaa. Onneksi on muitakin kanavia. Byebye Tori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen taas pitkästä aikaa eksynyt toriin, parista tavarasta laitoin viestiä, että voisin ostaa ne, mutta myyjät eivät ole vastanneet lainkaan näihin yhteydenottoihin. Onko muilla ollut tällaista, onko tässä joku vika vai mitä ihmettä?
Lisään vielä että viesteissä lukee lähetetty, mutta ei nähty tms. Mitä siinä lukeekaan. Kuitenkin oon nämä jo ajat sitten lähettänyt.
Henkilö ei ole avannut viestejä.
Itse olen uusi Torin käyttäjä ja kun tein tilin, niin ensimmäisenä merkitsin "salli ilmoitukset", jotta saan sähköpostiin ja/tai sovellukseen ilmoitukset, ettei jää saapuvat viestit huomaamatta.
Tähän mennessä viestejä ei ole tullut liikaa ja ovat olleet asiallisia kysymyksiä, esimerkiksi vaatteesta on kysytty, että "onko kankaassa yhtään joustoa?" jne.
Huijausten vuoksi ei koskaan kannata jakaa pankki-, henkilö- ym.tietoja minnekään Tori-diiliin, Schibstedt lienee se norjalainen sekopaikka, joka ei tunnistanut eds sähköpostiani kun olin asuntoani vuokraamassa. Ei koskaan sinne mitään!!!!
En ihan ymmärtänyt miksei torissa myydä enää autoja? He loivat väliinputoaja luokan nimeltään projektiautot. Nettiautossa myydään pääsääntöisesti kunnossa olevia autoja, toriin projektiauton laitto oli pienempi kynnys.
Eihän sinne pankkia yhdistetä... Maksu tehdään mobilepaylla. Siitä tulee katevaraus joka palautetaan jos kaupat ei toteudu.