Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1721/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuto.netissäkin tulee uusi palvelu eli jos ostaja ostaa useamman myyjän tuotteita, loppusumma lähetyskuluineen ilmoitetaan aina jokaisen myyjän tuotteista erikseen. Kuulostaa siltä että kaaosta on tiedossa. En ymmärrä mikä hyöty tuossakin on? Kait nyt jokainen myyjä osaa itse ne postikulut ilmoittaa eikä aina paras vaihtoehto ole huutopaketti.

Mutta samapa tuolla, ei käy kauppa yhtään missään enää. Pari kauppaa torissa, vähän enemmän huutiksessa, fbssa muutama.

Huuto.netin uutisointi oli vähän epäselvää. Tärkeintä tuossa ostoskoritoiminnossa on että näkee paljonko yhdeltä myyjältä ostetut tuotteet tulevat yhteensä maksamaan. Jos ostat vaikka 50 tuotetta niin ei tarvitse enää itse räknäillä yhteishintaa postikuluineen. Ei ostajan eikä myyjän.

Vierailija
1722/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ainakin lähes kaikki kaupaksi, parit kengät myymättä. Viisi päivää kesti, että tuotteet oli noudettu. Pari viikkoa sitten tämä. Ei ollut yhtään huonoa kokemusta. Kaikki olivat tyytyväisiä kun saivat lapselleen talvikampetta edullisesti. Hinnat oli 10- 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin käy kauppa ja kaikki paketit lähtevät diili-kauppoina. Mummo Pihtiputaaltakin uskaltaa ostaa. Tietenkin uudistukset harmittaa rikollisia ja muita huijareita.

No ei se tee ihmisestä huijaria jos ei diilillä lähetä!! Minä vaan en anna tilitietojani yhdellekään osapuolelle, liian helppo rikollisten päästä käsiksi tilitietoihini. Huutonetissä olen eniten kauppoja tehnyt ja kaikki sujunut loistavasti koska on tuhansia positiivisia palautteita kertynyt. Ostajat enemmän kuin tyytyväisiä saamiinsa tavaroihin ja postitusnopeuteen ja pakkaamiseen. Tori on se alusta jolla huijarit tehtailee ja syyttelee rehellisiäkin huijareiksi.

Vierailija
1724/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni ainakin lähes kaikki kaupaksi, parit kengät myymättä. Viisi päivää kesti, että tuotteet oli noudettu. Pari viikkoa sitten tämä. Ei ollut yhtään huonoa kokemusta. Kaikki olivat tyytyväisiä kun saivat lapselleen talvikampetta edullisesti. Hinnat oli 10- 50 euroa.

Todennäköisesti asut isossa kaupungissa kun nouto onnistui heti. Ei onnistu täällä maalla, postittamalla saa myytyä jos saa.

Vierailija
1725/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei liiku nykyisin torissa, on aivan kuollut.

Tai sitten puoli-ilmaiseksi pitää myydä.

Vierailija
1726/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei liiku nykyisin torissa, on aivan kuollut.

Tai sitten puoli-ilmaiseksi pitää myydä.

Se on juuri näin, myyt satasella uutta tavaraa joka maksaa kaupassa 150 niin tulee tarjouksia 20€ tai 25€ myy kuka myy minä en myy pilkkahintaan mitään, kun ei ole pulaa rahasta.

Vierailija
1727/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuto.netissäkin tulee uusi palvelu eli jos ostaja ostaa useamman myyjän tuotteita, loppusumma lähetyskuluineen ilmoitetaan aina jokaisen myyjän tuotteista erikseen. Kuulostaa siltä että kaaosta on tiedossa. En ymmärrä mikä hyöty tuossakin on? Kait nyt jokainen myyjä osaa itse ne postikulut ilmoittaa eikä aina paras vaihtoehto ole huutopaketti.

Mutta samapa tuolla, ei käy kauppa yhtään missään enää. Pari kauppaa torissa, vähän enemmän huutiksessa, fbssa muutama.

Huuto.netin uutisointi oli vähän epäselvää. Tärkeintä tuossa ostoskoritoiminnossa on että näkee paljonko yhdeltä myyjältä ostetut tuotteet tulevat yhteensä maksamaan. Jos ostat vaikka 50 tuotetta niin ei tarvitse enää itse räknäillä yhteishintaa postikuluineen. Ei ostajan eikä myyjän.

Mietin vaan, että monikohan oikeasti oikein ostelemalla ostelee eri myyjiltä samalla kertaa useita tuotteita? Hah hah ja hah. Yleensä löydät sen yhden kivan jutun - ehkä joskus sattuu samalla myyjällä olemaan joku toinenkin tuote jonka haluat samaan pakettiin, mutta en muista että olisin koskaan oikein roppakaupalla ostellut kärryn täydeltä. Kuulostaa tekemällä tehdyltä tämä "uudistus".

Vierailija
1728/2259 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin käy kauppa ja kaikki paketit lähtevät diili-kauppoina. Mummo Pihtiputaaltakin uskaltaa ostaa. Tietenkin uudistukset harmittaa rikollisia ja muita huijareita.

Kukaan ei saa multa avaraa ennen kun tullut maksu. Luuletko että lähetän kalliin urheilukellon jollain diilillä. Kello vielä uusi.

Vierailija
1729/2259 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai tässä mahdollisuus ihan perättömiin ilmiantoihin myös ja tällähän luodaan kyttäys kulttuuria, että yksityiset ihmiset kyttää toisiaan. Paljon on ilmoituksia mies ja paku, yksityinen ilmoittaja, eikö tämä ole luvanvaraista toimintaa yritystoimintaa, miten voi olla silloin yksityinen ilmoittaja? Harmaata taloutta, eikö näiden valvonnan pitäisi kuulua ylläpitäjälle?

Lääkkeet, lääkkeet, muista lääkkeet !!!!

Ei yritystoiminta tarvitse lupia ellei ole luvanvarainen ala kuten vaikka apteekin pito tai taksiautoilu. Suurin osa pienyrittäjistä on yksityisiä elinkeinonharjoittajia ilman y-tunnusta. Rahat tulevat omalle tilille ja siitä sitten kirjanpidon mukaan maksavat verot.

Ammattimainen tavarankuljetus on tarkasti säännelty ja riippuen kalustosta ym.vaatii liikennelupaa.Ja jos on YRITTÄJÄ niin silloin EI OLE MIKÄÄN YKSITYINEN ILMOITTAJA.

Vierailija
1730/2259 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että monikohan oikeasti

Kyllä me ostettiin kun oli mökki ostettu ja tehtiin remonttia, laajennusta siihen niin ostettiin vaikka kuinka paljon tavaraa samalta myyjältä ja eri myyjiltä tilattiin tavaraa postitse ja noudettiin osa.Mielellään ostetaan käytettynä tavaroita mutta tämä tori on nykyisin paljon huonompi kun noin 4 vuotta sitten.

Vierailija
1731/2259 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt myös Regionline sitten ihan Vi*uik*i,

armoton määrä lisää turhaa klikkailua, katkeavia tietueita, armoton määrä alakategorioita 400+ lisää, Ylipäätään käytettävyyteen hirvee määrä lisää ihan turhaa klikkailua ja skorllausta jne "palaa takaisin lähtöruutuun" , kun esim yhden ilmoituksen julkaisee. Se mikä vei ennen siellä 1min, vie nyt sen 2min aikaa, Tunnin homma kertaantuu tolkuttomasti kun esim omia ilmoituksiaan uudelleen julkaisee, saati jos niitä vähäänkään muokkaa tms.

^^ ens vuoden alusta sinne tulossa taas uusi ja ihan susi päivitys, muuttuu aina vain enemmän nihilisti-kyttäys jne suuntaan, kiitos myös EU'n direktiivin...

Oikein kunnon Great_Reset tulossa kun käytännössä yksityisten ei enään ole "mahdollista myydä yksityistä omaisuuttaan", koska eu-direktiivin mukaan se on "jatkuvaa toimintaa" eli vaatii maksullisen elinkeinonharjoittajan käyttötilin myyntialustalle jne...

Vierailija
1732/2259 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tori.fi:ssä yrityksille sallitaan ilmoitukset tuotteista joita yksityisille ei sallita. Minun ajoneuvon ilmoitus poistettiin, sen jälkeen ilmiannoin kaikki vastaavat ilmoitukset. Yksityiset poistettiin, yrityksen ilmoituksia samasta ajoneuvosta ei poistettu.

Vierailija
1733/2259 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se tee ihmisestä huijaria jos ei diilillä lähetä!! Minä vaan en anna tilitietojani yhdellekään osapuolelle, liian helppo rikollisten päästä käsiksi tilitietoihini. Huutonetissä olen eniten kauppoja tehnyt ja kaikki sujunut loistavasti koska on tuhansia positiivisia palautteita kertynyt. Ostajat enemmän kuin tyytyväisiä saamiinsa tavaroihin ja postitusnopeuteen ja pakkaamiseen. Tori on se alusta jolla huijarit tehtailee ja syyttelee rehellisiäkin huijareiksi.

Diili on aivan turha, ahne TORI.FI välikätenä  rahastamassa, ei kannata ottaa käyttöön.

Vierailija
1734/2259 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tori.fi:ssä yrityksille sallitaan ilmoitukset tuotteista joita yksityisille ei sallita. Minun ajoneuvon ilmoitus poistettiin, sen jälkeen ilmiannoin kaikki vastaavat ilmoitukset. Yksityiset poistettiin, yrityksen ilmoituksia samasta ajoneuvosta ei poistettu.

Yritykset maksaa ilmoittelusta, on kallista sanoi pienyrittäjä.

Vierailija
1735/2259 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio, en enää käytä Tori.fi:tä, löytyykö vielä yksinkertaisia foorumeita tavaran myyntiin?

Huuto.net. Ja sitten on aihekohtaiset foorumit.

FB on hyvä, aivan loistava, saanut hyvin myytyä ylimääräistä tavaraa ennen muuttoa pois.

Vierailija
1736/2259 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori Autot suljetaan

Tori Autot sulkee ovensa syyskuun lopussa. Tämän jälkeen Torissa ei enää voi myydä autoja, veneitä, moottoripyöriä, matkailuautoja, asuntovaunuja, työkoneita tai muita ajoneuvoja.

Jatkossa keskitymme pidentämään kodin ja autotallin käyttöesineiden elinkaarta ja edistämään kestävää kulutusta.

Varaosien, renkaiden, vanteiden ja ajoneuvotarvikkeiden kauppa jatkuu kuitenkin normaalisti täällä. Auton myynti puolestaan hoituu kätevästi AutoVexin kautta myy autosi nopeasti, helposti ja parhaaseen hintaan! AutoVexissä tavoitat satoja autoliikkeitä ympäri Suomen yhdellä tarjouspyynnöllä ja voit valita parhaan tarjouksen.

Lämpimät kiitokset kaikille auton ostajille ja myyjille, autoliikkeille ja kumppaneille yhteisistä vuosista!

aika erikoista...

Ei yllättäisi vaikka menisi konkurssiin.

Vierailija
1737/2259 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko torissa enää avata uutta myyntitiliä tunnistautumatta?

Yritin ja tein ilmoituksen n. 60e maksavan tavaran myyntiin, oli omat kuvat, hyvin muotoiltu teksti, otsikko jne. Toimitustapana oli ainoastaan nouto. Teen aina kaupat kasvotusten, jotta ostaja voi tavaran tarkastaa.

Tunnin päästä tulee sähköposti, että ilmoitusta ei hyväksytä mutta ei kerrota syytä, vain sellainen yleismallinen viesti. Ainoa ohje oli tehdä vahva tunnistautuminen, jotta pääsisi edes kysymään asiasta.

En todellakaan ala antamaan millekään nettimarkkinapaikalle omia pankkitietojani, tilinumeroita, saldoja ja henkilötunnusta. Mitään tietoa ei ole ko. puljun tietoturvasta. Enkä näe muutenkaan tarpeelliseksi, koska en ole mitään kenellekään postittelemassa.

Minua vaaditaan tunnistautumaan pankkitunnuksilla mutta minun naapuria ei vaadita.Eikö tämä ole lain vastaista?

Vierailija
1738/2259 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiautoon sitten jatkossa.

Vierailija kirjoitti:

Tori Autot suljetaan

Tori Autot sulkee ovensa syyskuun lopussa. Tämän jälkeen Torissa ei enää voi myydä autoja, veneitä, moottoripyöriä, matkailuautoja, asuntovaunuja, työkoneita tai muita ajoneuvoja.

Jatkossa keskitymme pidentämään kodin ja autotallin käyttöesineiden elinkaarta ja edistämään kestävää kulutusta.

Varaosien, renkaiden, vanteiden ja ajoneuvotarvikkeiden kauppa jatkuu kuitenkin normaalisti täällä. Auton myynti puolestaan hoituu kätevästi AutoVexin kautta myy autosi nopeasti, helposti ja parhaaseen hintaan! AutoVexissä tavoitat satoja autoliikkeitä ympäri Suomen yhdellä tarjouspyynnöllä ja voit valita parhaa

Torissa on jatkuvasti myynnissä autoja, miten niin ei voi enää myydä?

Vierailija
1739/2259 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

STASI

Tori.fi

Ilmianna ilmoitus, kunnon stasi meininki, onko kellään kokemusta?

Olen ilmiantanut useamman kerran erään sarjahuijarin ilmoituksia. Samaisen naikkosen ilmoituksia ilmiantaa useampi minun lisäksi.

Samainen huijari "myy" marketplacessa samoja juttuja ja välillä omalla nimellään ja myös keksityillä.

Kyllä näitä kannattaa ilmiantaa, jos se estää yhdenkin huijarin kaupat. 

Huijarit alapeukuttaa 😀

Vierailija
1740/2259 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

STASI

Tori.fi

Ilmianna ilmoitus, kunnon stasi meininki, onko kellään kokemusta?

Olen ilmiantanut useamman kerran erään sarjahuijarin ilmoituksia. Samaisen naikkosen ilmoituksia ilmiantaa useampi minun lisäksi.

Samainen huijari "myy" marketplacessa samoja juttuja ja välillä omalla nimellään ja myös keksityillä.

Kyllä näitä kannattaa ilmiantaa, jos se estää yhdenkin huijarin kaupat. 

Huijarit alapeukuttaa 😀

Taidat olla tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme